Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Waarom heeft hardtraxx geen clown emotes


Rip huillach
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Waarom heeft hardtraxx geen clown emotes

Die is ooit lang geleden verwijderd vanwege de wat pesterige gebruik als ik mij het nog goed herinner. xd zelfde geld voor de huillach Afbeelding

Al denk ik dat je dit komende seizoen Ferrari wel als clown emoticon kan neerzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pesterij op hardtraxx? Onmogelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 19:14 
 
Hardtraxxer

Inderdaad, ff volwassen doen aub. Geen zin in kinderachtig gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2022 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teupie1 schreef:
Inderdaad, ff volwassen doen aub. Geen zin in kinderachtig gedrag.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 10:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alonso naar Aston Martin, verrassende overstap wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 10:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Alonso naar Aston Martin, verrassende overstap wat mij betreft.

Inderdaad. Waarom zou je bij een team weggaan dat de potentie op het moment heeft om het 4e beste team te zijn voor een team dat onderaan bungelt.

Zal sws wel een geld/contract kwestie zijn.

Al denk ik ook dat het goed mogelijk is dat Alonso nog een jaar of 2 wilt door gaan en dat Alpine hem dat niet bood of maximaal een jaar gezien zij Oscar Piastri zo snel mogelijk in dat stoeltje willen. Dan nog kan je eigenlijk beter Alonso houden dan een Ocon. Leeftijd lijkt bij Alonso geen issue en Ocon is nou ook niet van het beste hout gesneden, zeker niet in vergelijking met Piastri.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag dit niet aankomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2022 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergens ook niet heel verrassend. Als je het als team zo bagger doet wil je daar een ervaren man hebben zitten (want met Stroll ontwikkel je ook geen auto) en met Alonso lukt dat wel.

Van alonso's kant gezien wel opmerkelijk, maar inderdaad zal die waarschijnlijk niet nog 2 jaar bij Alpine aan de slag kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Al denk ik ook dat het goed mogelijk is dat Alonso nog een jaar of 2 wilt door gaan en dat Alpine hem dat niet bood of maximaal een jaar gezien zij Oscar Piastri zo snel mogelijk in dat stoeltje willen.


Piastri naar Alpine is confirmed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 18:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Was te verwachten inderdaad. Ondanks de scheve berichten over dat hij naar Mclaren zou.

Dan zal De Vries of Sargeant wel het Williams stoeltje pakken. Kleine kans op Drugovic of Pourchair, maar denk eerder dat Sargeant het wordt. Eigen jeugd, meer potentie dan De Vries en is Amerikaans, wat goed is voor je sponsoren en fanclub met volgend jaar 3 races in de VS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk je niet dat Mercedes mee weegt in de coureur keuze van Williams? De Vries zit al een tijdje bij Mercedes op schoot en werd vorig jaar ook al een beetje gepushed naar F1. Zou mij ergens niets verbazen dat de rijopleiding van Mercedes mede bepaald wie klaar is voor de F1 en bij hun partners.

Mijn vraag is een legitieme vraag btw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 18:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Denk je niet dat Mercedes mee weegt in de coureur keuze van Williams? De Vries zit al een tijdje bij Mercedes op schoot en werd vorig jaar ook al een beetje gepushed naar F1. Zou mij ergens niets verbazen dat de rijopleiding van Mercedes mede bepaald wie klaar is voor de F1 en bij hun partners.

Mijn vraag is een legitieme vraag btw :P


Dat ligt verder aan hun contract. Williams is geen zusterteam van Mercedes, officieel.

Maar Toto heeft wel aandelen in Williams en had altijd coureurs onder zich die hij daar stalde of bij andere Mercedes motor teams (Bottas, Ocon, Vandoorne, Russel e.d.). Toto heeft geloof ik nog steeds wel een aandeel en Mercedes zal ook wel een soort contract hebben.

Maar tegelijkertijd rijdt Albon daar nu ook met een Red Bull helm terwijl de optie voor De Vries er ook was. Daarnaast is Williams een van de teams die uiteindelijk gaat switchen van motor in 2026. Waarschijnlijk Porsche.

Dus ik denk niet dat de banden met Williams en Mercedes nog zo dik zijn als vroeger en zodoende is iemand uit hun eigen jeugd met veel meer potentie (Sargeant) dan de Mercedes jeugd (Vesti) of te oude jeugd (De Vries) veel aannemelijker. Daarnaast staat Stoffel Vandoorne alsnog hoger in de FE dan De Vries op het moment, en heeft Vandoorne F1 ervaring. Waarom zou je dan De Vries kiezen van beide Mercedes reservecoureurs.

Het is geen ondenkelijke keuze, dat De Vries daar komt. Maar Sargeant zou onbetwist de slimmere optie zijn in bijna alle aspecten. Maar dat gaan we pas aan het einde van het seizoen zien. Hij moet eerst in de top 5 in F2 eindigen om genoeg superlicentie punten te krijgen om naar F1 te kunnen. Hij staat nu 3e met nog 8 races te gaan (4 feature, 4 sprint).

Maar ik ben echt benieuwd naar Piastri. Dat is onbetwist het beste talent in F1 sinds Russel, Leclerc, Verstappen en Norris.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 20:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oscar Piastri heeft net een statement naar buiten gebracht via Twitter dat hij niet gesigned is voor Alpine in 2023.

https://twitter.com/OscarPiastri/status ... qbHZoGZm3w

Alpine heeft dus dat gewoon aangekondigd zonder dat het zo is.

Ik vraag me echt af wat daar speelt. Eerst Alonso die vertrekt naar een team dat minder is terwijl hij nog wel een jaar had kunnen blijven. Nu hun grootste talent dat blijkbaar niet gesigned is ookal zegt Alpine zelf van wel.

Ook nog dat vage interview met Otmar Szafnauer

https://www.motorsport.com/f1/news/alpi ... /10347657/

Wat is er gaande met Alpine joh, het lijkt echt een bende daar terwijl ze het op het circuit niet eens slecht doen (vooral door goed optreden van Alonso). Naast dat ze de laatste tijd ook rare fratsen hebben qua strategie en in het team is het nu dit weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: wat gebeurt daar joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 07:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer je als coureur zo'n statement naar buiten brengt kan het haast niet anders dat je ergens anders al een stoeltje hebt lijkt me. :P anders zou je er niet zo op reageren
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2022 08:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Szafnauer, wat een persoon... in een interview geeft hij aan “We do have the right to take him,” he said. “We have priority.". Beetje een rare verwoording :/ Lekker voor je teamverband als dit zo gaat.

Mooi die Albon :lol:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2022 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch wel mooi xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2022 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Szafnauer malloot die even zijn rant kwijt wilt:

Citaat:
"Ik had meer loyaliteit verwacht. We hebben miljoenen in hem geïnvesteerd en hem zijn eerste meters in een Formule 1-auto laten maken. Dus ik begrijp niet waarom hij naar een ander team wil. Ik ben sinds 1989 actief in de Formule 1 en ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.

Het gaat hier om de integriteit van een persoon. Zoiets doe je gewoon niet. Hij heeft het contract in november getekend. We hebben met onze advocaten gesproken en zij hebben gezegd dat dit bindend is.

Ons plan met Piastri is erg goed, hij weet dat ook. Het is zelfs beter dan dat van McLaren. We liggen voor ze in het kampioenschap (99 om 95 punten, red.) en hopen ook aan het einde van het seizoen boven ze te staan."

https://www.nu.nl/formule-1/6216559/alp ... -niet.html


Alsof je als coureur jaren lang op de bank blijft zitten op de hoop dat de team die in je investeerd je een keer op de stoel zet. Kom op, dat is echt heel kortzichtig. Mclaren is gewoon eerder geweest met een goede deal, natuurlijk zegt Piastri dan ja omdat de kans veel eerder kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2022 18:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee het is vrij rechtoe rechtaan.

Piastri kwam naar Alpine om eigenlijk voor een jaar reservecoureur te zijn (ook omdat de resterende aantrekkelijke stoeltjes gewoon muurvast zaten).

Ze hebben Ocon een lang contract aangeboden, dit terwijl hij niet echt geweldig presteert oid, heeft dat op kleine uitzonderingen na ook nooit gedaan. Fernando hadden ze voor een jaar maar door zijn goede prestaties willen ze hem langer, maar niet zo lang als Alonso zou willen. Daarom gaat Alonso nu naar Aston, dat is de voornamelijkste reden iig.

Omdat ze Fernando echter wel het aanbod deden, betekende dat voor Piastri dat hij gewoon werd overgeslagen voor het stoeltje. Als Fernando het wel had aangenomen zat hij nog een jaar als reservecoureur. Zijn contract bij Alpine verliep echter ook in dit jaar en hij zou moeten verlengen om zodoende in 2024 een zeker stoeltje te hebben en nu nog een jaar reservecoureur zijn.

Alpine heeft met hun aanbod dus gewoon Fernando niet gegeven wat hij wilt en Piastri niet wat ze beloofd hadden/wat Piastri wilt. Door dit soort domme management en contractpraktijken hebben Piastri en Alonso beiden terecht gezegd, we willen niet voor je rijden volgend jaar.

Piastri wou eveneens niet bij Williams zitten voor een jaar want dat zou tbh weinig uithalen, niet voor Williams en niet voor Piastri. Je wilt gewoon meteen een groot contract. Webber, Piastri zijn manager, heeft gewoon terecht lopen lobbyen bij andere teams voor Piastri.

Het is een klassiek geval, Alpine schiet zichzelf in de voet. Dat team wordt al jaren gemismanaged door de team managers maar ook de eigenaren die moeten antwoorden aan de Franse regering. Dat team is te Frans voor zijn eigen goed.

Nu gaat Ricciardo waarschijnlijk pleiten bij Mclaren als hij niet goed gaat racen. Zonde, maar ik denk dat we hem permanent kwijt zijn daardoor. Als hij een half brein heeft gaat hij absoluut niet naar Alpine nu hij zelf al heeft ondervonden hoe slecht het wordt gemanaged daar en nu ze hem zo met open armen willen verwelkomen. Als ze zo open staan moet dat toch aangeven hoe wanhopig ze zijn. Ik denk, als er iemand naar Alpine gaat, dan is het Gasly. Zit muurvast bij AT, mag toch niet naar RB en hij is Frans. Wanhoop zoekt wanhoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ricciardo dus weg bij McLaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat Ricciardo nog een plekje gaat vinden. Niet dat ik hem al rijder perse zal gaan missen (laat heel soms leuke dingen zien, maar over het algemeen is het veel te braaf) maar als persoon geniet ik echt van die vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Hoop dat Ricciardo nog een plekje gaat vinden. Niet dat ik hem al rijder perse zal gaan missen (laat heel soms leuke dingen zien, maar over het algemeen is het veel te braaf) maar als persoon geniet ik echt van die vent.


Hoop dus juist niet dat ie een plek vind want ik kijk F1 voor de coureurs, niet voor de leuke vent die hij is. Zal wel bij Alpine eindigen en Piastri op bij McLaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
THArdstyler schreef:
Hoop dat Ricciardo nog een plekje gaat vinden. Niet dat ik hem al rijder perse zal gaan missen (laat heel soms leuke dingen zien, maar over het algemeen is het veel te braaf) maar als persoon geniet ik echt van die vent.


Hoop dus juist niet dat ie een plek vind want ik kijk F1 voor de coureurs, niet voor de leuke vent die hij is. Zal wel bij Alpine eindigen en Piastri op bij McLaren


Dan doe je Ricciardo te kort.

Ricciardo kan echt wel wat, hij kan gewoon niks met deze Mclaren. Ricciardo heeft zijn jaren bij Mclaren ingevuld met de auto te begrijpen. Op het punt dat hij de auto begreep zag hij dat hij gewoon totaal niet voor hem was. Zodoende probeerde hij zich te verbeteren adhv de data van Lando en zijn rijstijl, maar hij kan dat gewoon niet.

Ik bedoel, zelfs Norris zegt dat de Mclaren dit jaar een extreem moeilijke auto om te rijden is. Hun autoconcept is dit jaar gewoon niet goed. Het werkt alleen voor hele specifieke coureurs en op hele specifieke banen (met hoge topsnelheden en snelle bochten en waar veel downforce daarbij werkt). Lando is gewend geraakt aan de auto over de jaren maar als hij ook al zegt dat in vergelijking met voorgaande jaren de auto achteruit is gegaan, dan verklaart dat op zich ook genoeg.

Ricciardo wil meer een losse auto die hij hard kan inremmen en vol vertrouwen een bocht in kan smijten waar de auto op lage snelheden gewoon geplant en snel draait. Dat is haast het tegenovergestelde van wat de Mclaren is. Het is wat de Red Bull was en wat de Renault werd.

Wat ik hoop is dat Ricciardo alsnog een plek vindt waar hij wel een auto naar zijn doen en laten heeft. Alpine zou prima kunnen, maar dat is wel een beetje een soort van met je staart tussen de benen terug afdruipen.

Maar ik denk dat het zijn enigste opties zijn. HAAS en Alpha Tauri hebben nog open contracten maar dan ga je echt te ver er op achteruit als Ricciardo zijnde. Het is denk ik of naar Alpine, als hij echt graag door wilt in F1, of naar de VS voor Indy/Nascar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Las ergens dat Haas toenadering zocht met Ricciardo om hem voor volgend jaar te strikken.
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic