Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 100  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2022 10:24 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ook met al die voetbal vandalisme afgelopen jaren etc

Dat is dan overal in de wereld.

Verder jammer om te zien dat wij ons verlagen tot Brits niveau, want Engelse fans zijn het ergste (in iedere sport).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2022 12:41 

Hardtraxx Veteran

Niet zo zwaar aan tillen joh. Als ze zeggen: dat komt door vorig jaar spreken ze ook geen onzin. Veel mensen hebben een schurfthekel aan Mercedes, Hamilton, Engelse fanbase en Engelse media. Ik kan me daar wel een beetje in vinden. Hamilton met z'n gejank en politiek correct gelul. Kan me nog dat 'Merry Christmas' shot van SkySports herinneren waarin je ziet dat Hamilton Verstappen de muur in jenkt. En nu nog opmerkingen maken over de onvolwassenheid van Max. Dat doet wat met veel mensen en veelal sportfans. Zijn vaak emotionele personen.

Geloof overigens niet dat ze hadden gejuicht als hij er op dezelfde manier als Zhou af was gegaan. Denk dat de meeste het verschil wel zien. Praat het verder niet goed, maar iedereen staat er met z'n eigen (gekke) emoties. Leven en laten leven denk ik altijd maar.

Nuracore schreef:
Misschien dat het mij nu pas opvalt omdat het nu ook gebeurt in een sport die ik volg maar lijkt haast wel alsof de Nederlandse supporters steeds zuurder worden. Ook met al die voetbal vandalisme afgelopen jaren etc

Vandalisme was vroeger erger. Verbaal vandalisme is overigens wel toegenomen. Wat fans zelf zien als humor kan voor de ander kwetsend of schokkend zijn. Die grens van iets schokkend ervaren is wel naar voren geschoven laatste jaren.

Ik ben overigens vaak in de Kuip dus misschien denk je nu: oo, daarom heeft hij zo'n mening, haha. Ik probeer er zo objectief mogelijk naar te kijken. Weet gewoon dat iedereen er op een andere manier naar kijkt. Reken er ook maar op dat er een hoop groepsdruk is op zo'n tribune en als er eentje begint te juichen de ander denkt: oo, laat ik dat ook maar doen.

Over de (sprint)race: hoop weer op een mooie battle tussen Leclerc en Verstappen. Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2022 13:03 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Niet zo zwaar aan tillen joh. Als ze zeggen: dat komt door vorig jaar spreken ze ook geen onzin. Veel mensen hebben een schurfthekel aan Mercedes, Hamilton, Engelse fanbase en Engelse media. Ik kan me daar wel een beetje in vinden. Hamilton met z'n gejank en politiek correct gelul. Kan me nog dat 'Merry Christmas' shot van SkySports herinneren waarin je ziet dat Hamilton Verstappen de muur in jenkt. En nu nog opmerkingen maken over de onvolwassenheid van Max. Dat doet wat met veel mensen en veelal sportfans. Zijn vaak emotionele personen.

Geloof overigens niet dat ze hadden gejuicht als hij er op dezelfde manier als Zhou af was gegaan. Denk dat de meeste het verschil wel zien. Praat het verder niet goed, maar iedereen staat er met z'n eigen (gekke) emoties. Leven en laten leven denk ik altijd maar.

Nuracore schreef:
Misschien dat het mij nu pas opvalt omdat het nu ook gebeurt in een sport die ik volg maar lijkt haast wel alsof de Nederlandse supporters steeds zuurder worden. Ook met al die voetbal vandalisme afgelopen jaren etc

Vandalisme was vroeger erger. Verbaal vandalisme is overigens wel toegenomen. Wat fans zelf zien als humor kan voor de ander kwetsend of schokkend zijn. Die grens van iets schokkend ervaren is wel naar voren geschoven laatste jaren.

Ik ben overigens vaak in de Kuip dus misschien denk je nu: oo, daarom heeft hij zo'n mening, haha. Ik probeer er zo objectief mogelijk naar te kijken. Weet gewoon dat iedereen er op een andere manier naar kijkt. Reken er ook maar op dat er een hoop groepsdruk is op zo'n tribune en als er eentje begint te juichen de ander denkt: oo, laat ik dat ook maar doen.

Over de (sprint)race: hoop weer op een mooie battle tussen Leclerc en Verstappen. Zin in!

Ik kan me hier totaal niet in vinden zeg. Beetje 'zij doen het ook dus wij doen het lekker terug'' mentaliteit. Het is ook niet zozeer dat het kwetsend of schokkend is, maar vind het vooral echt heel kinderachtig. Net als Britten die boo roepen omdat Max alleen al loopt en ademt. Ik denk daarom ook niet dat het boven gemiddeld emotionele mensen zijn die zulke dingen doen, maar eerder wat simpelere mensen.

En de fans noem je emotioneel terwijl je Lewis een jankbal noemt (niet alsof Max niet als een drama queen aan het janken was dit jaar over de radio), vind ik ook wel wat van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2022 13:06 

Hardtraxx Veteran

Hamilton is wel ook een naar figuur. Van die kleine sneertjes in de media altijd dat die de corner bij Silverstone in battle Leclerc wel 'gewoon' kon nemen, omdat Leclerc volwassener rijdt dan Verstappen. Terwijl er minstens zoveel ruimte was voor Lewis in beide gevechten, maar hij bij Leclerc wel gebruik maakt van de apex. Hele nare trekjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2022 13:08 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
En nu nog opmerkingen maken over de onvolwassenheid van Max. Dat doet wat met veel mensen en veelal sportfans. Zijn vaak emotionele personen.

Vind ik net zo goed kinderachtig. Men kan er echt niet tegen als iemand ook maar beetje een negatieve opmerking heeft over hun coureur. Ik vind het net zo goed een aparte opmerking, maar lekker boeiend. Beetje elkaar een subtiele sneer uitdelen is ook wel leuk als je het niet te serieus neemt. Max had een perfecte reactie erop, dus is toch mooi man.

De fans van Max tillen hier veel zwaarder aan dan Max zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2022 13:16 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
FRArnold schreef:

Nuracore schreef:

Ik kan me hier totaal niet in vinden zeg. Beetje 'zij doen het ook dus wij doen het lekker terug'' mentaliteit. Het is ook niet zozeer dat het kwetsend of schokkend is, maar vind het vooral echt heel kinderachtig. Net als Britten die boo roepen omdat Max alleen al loopt en ademt. Ik denk daarom ook niet dat het boven gemiddeld emotionele mensen zijn die zulke dingen doen, maar eerder wat simpelere mensen.

En de fans noem je emotioneel terwijl je Lewis een jankbal noemt (niet alsof Max niet als een drama queen aan het janken was dit jaar over de radio), vind ik ook wel wat van.

Prima dat je het niet eens bent. Denk wel dat je daar een punt hebt want als je een beetje simpel bent kan je minder goed met je emoties omgaan, maar om nu ergens vanuit de hemel neer te kijken op die mensen is ook niet echt eerlijk. Ik probeer gewoon een beetje uit te zoeken waarom het gebeurt.

Het jankbal gedeelte: bij elk interview komt er diarree uit bij Hamilton. Als jij er wel graag naar luistert, prima. Over Max had ik het overigens niet dus je gaat er wss vanuit dat ik een diehard Max fanboy ben. Uiteraard ben ik fan van Max, maar ik geniet ook van andere coureurs. Die emoties tijdens een race zie ik overigens niet als gejank. Die kerels rijden 300 km/h en staan onder hoge druk. Kan me niet zo druk maken om de emoties die dan loskomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2022 13:23 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
FRArnold schreef:
En nu nog opmerkingen maken over de onvolwassenheid van Max. Dat doet wat met veel mensen en veelal sportfans. Zijn vaak emotionele personen.

Vind ik net zo goed kinderachtig. Men kan er echt niet tegen als iemand ook maar beetje een negatieve opmerking heeft over hun coureur. Ik vind het net zo goed een aparte opmerking, maar lekker boeiend. Beetje elkaar een subtiele sneer uitdelen is ook wel leuk als je het niet te serieus neemt. Max had een perfecte reactie erop, dus is toch mooi man.

De fans van Max tillen hier veel zwaarder aan dan Max zelf.

Klopt, maar veel mensen nemen dit allemaal veel te serieus. Die leven van weekend naar weekend en leven voor de sport. Soms wat tragisch om te zien. Als ik die discussies zie tussen fans in de F1 en van iets dichterbij de discussies tussen Feyenoord en Ajax supporters kan ik me ook verbazen om hoe serieus mensen iets kunnen nemen waar ze zelf geen grip op hebben.

Over t weekend trouwens: waarom doen ze op vrijdag niet 2 trainingen en op zaterdag kwali en sprint. Het argument: dan hebben we 3 dagen iets boeiends, komt deze 2de training niet ten goede. Weet niet wat ik fijner vind: weekend met of zonder sprintrace. Jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 12:30 

Hardtraxx Veteran

Hoop gedoe op de tribunes: https://twitter.com/MotoMel89/status/15 ... 4343100421
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 13:02 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 13:37 

Hardtraxxer

Wat zetten we ons volk weer goed op kaart :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 16:37 

Hardtraxx Veteran

Poohhh super vermakelijke race, vooral midfield. Schumacher was echt zo goed vandaag :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2022 16:39 

Hardtraxx Veteran

Wat ben ik fan van de auto's van dit jaar en de mogelijkheden om te vechten op de baan! Net als vorige week weer mooie gevechten gezien met Magnussen als de absolute uitblinker
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 15:13 

Kraak... Piep...

Vond het een vrij saaie race vooraan. Toen ik zag dat Max al vrij snel aftakelde met zijn harde band, hing het ook al in de lucht. De Ferrari is sowieso vrij goed als het gaat om banden managen en uit accelereren en als je als Red Bull dan snel snelheid verliest door degradatie is de wedstrijd gewoon gedaan. Max was ook al te vroeg daardoor naar binnen gegaan waardoor een tactische winst er ook niet in zat tenzij je een volledige safetycar kreeg.

De races tussen Alpine, Haas en Mclaren waren wel vermakelijk. Ohja, en opzouten met die bocht 3 en 4 tracklimits of gooi er grind neer. Van die bochten waar je vaak onderstuurt en waar je normaal ook inhaalt heb je gewoon een breder racevlak nodig. Anders krijg je wat er bij Gasly & Vettel en Perez & Russel gebeurt, en ook nog een paar keer in F2 en F3.

Oh ja, en die Nederlandse supporters, wat triest zeg. Niet dat de Britten zich per sé goed gedroegen t.o.v. Max in Silverstone maar vervolgens doen ze er nog tig stappen bovenop met aanranding, racisme en alle al genoemde dingen. Ook al zou je het zelfde gedrag vertonen als die Britten in Silverstone is het nog triest met je "Oh hij doet het ook dus mogen wij het ook doen".

Ik geef hier ook een lichte schuld aan de FIA, Hamilton, Verstappen, Mercedes (Toto) en Red Bull (Horner) die zelf ook dit soort rivaliteit zo hard pushen maar geen harde rem gooien op wat voor resultaat dit online en op de baan heeft gehad. Je wilt passie, natuurlijk, maar dit is meer hooliganisme en holbewoner gedrag. Tuurlijk je wil groot publiek in de VS met dit soort drama, maar de gevolgen er van worden weer weggeschoven met een "ik keur dit af".

Verstappen blijft te veel op de vlakte terwijl het wel zijn directe fans zijn, Hamilton moet ophouden met zijn gezeik naar Verstappen, die recente opmerking was ook weer nergens voor nodig. Leek het net een beetje de goede kant op te gaan waarbij Lewis eveneens zijn eigen fans afkeurt vanwege geboe e.d. dan gebeurt dit. Red Bull en Mercedes zitten niet eens in de zelfde competitie atm, waarom dat domme gezeik over en weer. Mercedes lijkt haast meer een rivaal voor ze dan Ferrari als het gaat om alles behalve het racen zelf. Heeft niks meer met F1 te maken dit maar meer met GTST.

Je ziet wat dit soort onzin oplaait en het heeft tot doodsbedreigingen geleid aan het adres van een coureur die er buiten stond, onnodig onsportief gedrag fan fans en nu krijg je aanranding en fysieke conflicten tussen fans en onschuldigen. Dan mag je toch onderhand wel serieuzer collectief aan de rem gaan trekken, verder dan even wat "dit willen we niet" en "ik keur dit af" berichtjes. De instellingen van beide teams en de laksheid van de FIA e.d. er in die veroorzaken dit dus het "ik controleer niet wat er buiten het circuit gebeurt" gaat hierbij niet op.

Vettel en Toto hadden na de race de goede instelling. Opzoeken, vervolgen, levenslang verbannen. Via Twitter is F1 al een voetbal 2.0 geworden en heb verre van zin in fan zijn van een racesport waarbij het racen geeneens een reet meer uit maakt omdat het hooliganisme en domme gejank over en weer toch de bovenhand krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 15:37 

Hardtraxx Veteran

Goed gesproken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 15:58 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Vond het een vrij saaie race vooraan. Toen ik zag dat Max al vrij snel aftakelde met zijn harde band, hing het ook al in de lucht. De Ferrari is sowieso vrij goed als het gaat om banden managen en uit accelereren en als je als Red Bull dan snel snelheid verliest door degradatie is de wedstrijd gewoon gedaan. Max was ook al te vroeg daardoor naar binnen gegaan waardoor een tactische winst er ook niet in zat tenzij je een volledige safetycar kreeg.

Jep, Leclerc wel erg sterk gereden ondanks z'n throttle probleem. Leuk voor hem en goed voor het kampioenschap.

Broken Balance schreef:
De races tussen Alpine, Haas en Mclaren waren wel vermakelijk. Ohja, en opzouten met die bocht 3 en 4 tracklimits of gooi er grind neer. Van die bochten waar je vaak onderstuurt en waar je normaal ook inhaalt heb je gewoon een breder racevlak nodig. Anders krijg je wat er bij Gasly & Vettel en Perez & Russel gebeurt, en ook nog een paar keer in F2 en F3.

Ja, in de post interviews was t ook o.a Max die hierover een opmerking maakte. Ik blijf het wel raar vinden dat als je iemand uit de race rijdt je niet een grotere straf krijgt dan 5 sec. Uiteraard wisten ze nog niet zo snel dat Perez definitief uit zou vallen, maar komop eh. Niks geleerd van Silverstone?

Broken Balance schreef:
Ik geef hier ook een lichte schuld aan de FIA, Hamilton, Verstappen, Mercedes (Toto) en Red Bull (Horner) die zelf ook dit soort rivaliteit zo hard pushen maar geen harde rem gooien op wat voor resultaat dit online en op de baan heeft gehad. Je wilt passie, natuurlijk, maar dit is meer hooliganisme en holbewoner gedrag. Tuurlijk je wil groot publiek in de VS met dit soort drama, maar de gevolgen er van worden weer weggeschoven met een "ik keur dit af".

Verstappen blijft te veel op de vlakte terwijl het wel zijn directe fans zijn...

Mwha. Domme mensen zijn domme mensen. Invloed van Mercedes, Redbull inclusief Max zou weinig uitmaken. Sfeer is toxic, overal tegenwoordig en dat stroomt nu de F1 in. Echter hebben we ook gemerkt dat het niet zoveel uitmaakt wat een sporter of club hiervan zegt, want het gebeurt toch wel. Je kan Ajax en Feyenoord ook niet kwalijk nemen als de' supporters' een stad stuk en klein slaan. Spijtig wel.

Als FIA wordt je ook niet meer serieus genomen als je krankzinnige deals sluit met Qatar en Saudi Arabie om dan een kneiterhard statement te maken tegen een gek op de tribune die opmerkingen maakt naar een dame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 22:39 

Kraak... Piep...

Tuurlijk staat F1 krom van de tegenstrijdigheden. Zelfs mensen als Vettel rijden in auto's met twijfelachtige sponsoren. Maar dat moet geen excuus zijn voor de anderen om het te doen.

Als je een iemand een winkel ziet leegroven dan denk je toch ook niet "als hij het doet, mag ik het ook".

De FIA is al te ver heen en veel van de teams zijn ook gebonden aan sponsoren die geen moralen hebben en zodoende ook niks zeggen.

Maar daarom is het goed dat mensen als Hamilton, Vettel, Norris, Alonso e.d. zich wel uitspreken voor mensenrechten, vrouwenrechten, minder elitaire sport, racisme, carbon neutraal e.d. Want het zijn nou eenmaal wereldse problemen die belangrijker zijn dan wat rondjes rijden om een circuit heen, en dat zien zij ook wel in.

Veel verwerpen dat ook als hypocriet, maar denk je nou echt dat ze het platform en de aandacht kregen als ze niet in F1 zaten? Dan waren ze gewoon de zoveelste protester die wordt genegeerd. Nu kan je niet om ze heen. Ik mag Hamilton persoonlijk ook niet om zijn nepheid en gezever, het zelfde geldt voor Toto & Suzie.

Maar de berichten die ze, en coureurs als Vettel, Norris en Alonso sturen zijn wel goed. Want er is veel racisme, sexisme, ondermijning van mensenrechten in de sport en in de wereld waar de rest gewoon wat afkeurend hun vingertje naar wijzen en het verder negeren. Pas wanneer hun sponsorgeld of reputatie in het gedwang komt, dan gaan ze pas er wat om geven.

Dit juist zo open en bloot leggen en zonder aanleiding je er voor inzetten en zodoende sponsoren en reputatie van F1 raken, is precies wat je moet doen om de verandering er door te krijgen, zeker als ze markten als Amerika, hun eigenaren, willen blijven behouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2022 00:01 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Tuurlijk staat F1 krom van de tegenstrijdigheden. Zelfs mensen als Vettel rijden in auto's met twijfelachtige sponsoren. Maar dat moet geen excuus zijn voor de anderen om het te doen.

Als je een iemand een winkel ziet leegroven dan denk je toch ook niet "als hij het doet, mag ik het ook".

De FIA is al te ver heen en veel van de teams zijn ook gebonden aan sponsoren die geen moralen hebben en zodoende ook niks zeggen.

Maar daarom is het goed dat mensen als Hamilton, Vettel, Norris, Alonso e.d. zich wel uitspreken voor mensenrechten, vrouwenrechten, minder elitaire sport, racisme, carbon neutraal e.d. Want het zijn nou eenmaal wereldse problemen die belangrijker zijn dan wat rondjes rijden om een circuit heen, en dat zien zij ook wel in.

Veel verwerpen dat ook als hypocriet, maar denk je nou echt dat ze het platform en de aandacht kregen als ze niet in F1 zaten? Dan waren ze gewoon de zoveelste protester die wordt genegeerd. Nu kan je niet om ze heen. Ik mag Hamilton persoonlijk ook niet om zijn nepheid en gezever, het zelfde geldt voor Toto & Suzie.

Maar de berichten die ze, en coureurs als Vettel, Norris en Alonso sturen zijn wel goed. Want er is veel racisme, sexisme, ondermijning van mensenrechten in de sport en in de wereld waar de rest gewoon wat afkeurend hun vingertje naar wijzen en het verder negeren. Pas wanneer hun sponsorgeld of reputatie in het gedwang komt, dan gaan ze pas er wat om geven.

Dit juist zo open en bloot leggen en zonder aanleiding je er voor inzetten en zodoende sponsoren en reputatie van F1 raken, is precies wat je moet doen om de verandering er door te krijgen, zeker als ze markten als Amerika, hun eigenaren, willen blijven behouden.

Nee, is ook zeker geen excuus. Ik geloof er gewoon niet in dat een gek op de tribune, die staat te fluiten naar een dame of het n-woord naar Hamilton roept, ook maar 1 seconde luistert naar een moraalverhaal van Vettel. Wij lezen en beamen het wel, maar ja, voor ons is het logisch dat je je gedraagt. Bij gevalletje Juri Vips paar weken geleden gaf de FIA aan dat ze hem eigenlijk niet meer in de sport willen, maar dan geeft HiTech hem een 2de kans. Kan je ook niet uitleggen aan de fans als je vorige jaren letterlijk op de knieën bent gegaan voor BLM. Hier kan de FIA misschien vanwege regels ook niks aan doen, maar alles loopt scheef. Blijft een lastig verhaal allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2022 09:36 

Hardtraxx Veteran

Misschien als Vettel het zegt niet, maar ik denk dat Max wel degelijk een impact kan hebben. Het zijn fans die puur voor Max komen, als hij vervolgens heel hard dit soort gedrag afkeurt, zie ik wel kans in dat het aankomt. De vraag is alleen bij hoeveel mensen het aankomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2022 10:48 

Hardtraxx Veteran

Niet dat ik denk dat het gedrag van de fans niet heeft plaatsgevonden, maar:
https://autobahn.eu/artikel/482990/aangerande-fans-gp-oostenrijk-zijn-aandachtszoekende-neppers
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2022 10:57 

Kraak... Piep...

Die zul je er tussen hebben inderdaad, was ook wel te verwachten. Net als dat er zat fans zijn die zich ook gewoon hebben gedragen.

Al heeft dat artikel ook een paar aannames, moet ik zeggen. Het trekt wel de conclusie dat het nep is zonder hard bewijs. Alleen aannames n.a.v. uitspraken van ze. Al moet ik zeggen dat ik denk dat deze ook gewoon nep was. Maar goed aan de andere kant, als je soortgelijke bewijsvoering naar conclusie gaat gebruiken dan zie je ook wel vrij duidelijk hoe veel Nederlanders zich hebben misdragen daar, of het nou door aanranding, intimidatie, vandalisme of wat dan ook was.

Het domme is dat juist door dit soort gevallen iedereen over een kam wordt gescheerd. Omdat een stel Nederlanders zich misdragen, worden wij allemaal er op afgerekend. Omdat deze twee het schijnbaar hebben gefaked, worden de daadwerkelijke slachtoffers afgewimpeld. Wij zijn er ook schuldig zat aan om alles gewoon over een kam te scheren.

Maakt niet uit wat voor kleur, maat, ras of wat dan ook je bent, een simpele ziel blijft een simpele ziel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2022 18:17 

Hardtraxx Veteran

De mensen die dit faken moeten zich de ogen uit hun kop schamen. Met name richting de mensen die wel echt te maken hebben gehad met seksuele intimidatie. Walgelijk.

En inderdaad, de meeste mensen gedragen zich echt wel netjes. Net als altijd gaat het om een minderheid die zich niet gedraagt. Die minderheid was dit weekend alleen grote dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2022 19:37 

Hardtraxx Veteran

Walgelijk gedrag wat je ziet van de Nederlandse fans, maar dat bericht hierboven is nog tenenkrommender. Seksuele intimidatie faken :/ . Ik geloof ook meteen dat het gefaked is, want met een klein beetje zicht raak je die twee met geen haar aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2022 19:54 

Kraak... Piep...

chas1n schreef:
Uk geloof ook meteen dat het gefaked is, want met een klein beetje zicht raak je die twee met geen haar aan.

Ik weet niet of je de gemiddelde persoon die die hard Max supporter is in full oranje/Red Bull outfit of uberhaupt tokkie hebt gezien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2022 19:55 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
chas1n schreef:
Uk geloof ook meteen dat het gefaked is, want met een klein beetje zicht raak je die twee met geen haar aan.

Ik weet niet of je de gemiddelde persoon die die hard Max supporter is in full oranje/Red Bull outfit of uberhaupt tokkie hebt gezien..

Ja da's een goed punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 16:09 

Hardtraxx Veteran

Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 100  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic