Nou de controle over je lichaam heb je sowieso nog, maar ik zou nou niet willen zeggen dat je je geest nog onder controle hebt met alle verliefdheid die je krijgtNando wrote:Toch wel benieuwd geworden toen je mij zo zag zaterdag?Daveytl wrote:Zelf ben ik nogal van de hasj & wiet, ben echt verliefd op dat spul![]()
Maar het idee van zelf een pilletje innemen vind ik nog niks.
Ben bang dat ik de controle verlies over mijn lichaam/geest![]()
Dus de eerste keer dat ik een pilletje of iets dergelijks ga nemen, zal zijn in bijzijn van vrienden, en dan bij iemand van mijn vriendengroep thuis.Haha. Maar dat zal echt niet gebeuren man, helemaal niet als je gewoon een normale dosis neemt. Je hebt gewoon alle controle over jezelf, alleen je voelt je gewoon heel anders. Je weet echt wel wat je doet en zo.
Kan wel begrijpen dat je voorzichtig wilt zijn hoor, is ook het slimste. Zeker de eerste keer!
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Woei! 1000 drugsposts in het nieuwe topic! The joy! Now give me back the old one! 
Chukkels wrote:Woei! 1000 drugsposts in het nieuwe topic! The joy! Now give me back the old one!
Voel me zwaar vercrackt!
Toch iets minder moeten nemen afgelopen weekend
Nee joh, ik heb helemaal nergens last van, zelfs geen vermoeidheidSquirrie wrote:Voel me zwaar vercrackt!![]()
Je moest op zondagmiddag gewoon niet 'out' gaan
Denk dat vrijdag + zaterdag meer de boosdoeners waren.. Zondag was herstel'out'Chukkels wrote:Nee joh, ik heb helemaal nergens last van, zelfs geen vermoeidheidSquirrie wrote:Voel me zwaar vercrackt!![]()
Toch iets minder moeten nemen afgelopen weekend![]()
Je moest op zondagmiddag gewoon niet 'out' gaan
PussySquirrie wrote:Voel me zwaar vercrackt!![]()
Zegt degene die niet durfde op te komen dagen op de geweldige preparty EN afterpartyOlijfboompje wrote:PussySquirrie wrote:Voel me zwaar vercrackt!![]()
Chukkels wrote:Zegt degene die niet KON vanwege afspraken met vrienden komen opdagen op de geweldige preparty EN afterpartyOlijfboompje wrote:PussySquirrie wrote:Voel me zwaar vercrackt!![]()
BIDDINGHUIZEN - Tijdens dancefestival Defcon.1 in Biddinghuizen zijn 54 processen verbaal opgemaakt tegen personen voor het gebruik of het bezit van verdovende middelen.
Foto: ANP
Dat heeft politie maandag laten weten.
Op het tweedaagse evenement kwamen 45.000 mensen af. Volgens de politie was de sfeer goed en gezellig en kijkt ze tevreden terug op het verloop.
Foto: ANP
Dat heeft politie maandag laten weten.
Op het tweedaagse evenement kwamen 45.000 mensen af. Volgens de politie was de sfeer goed en gezellig en kijkt ze tevreden terug op het verloop.
Gewoon lafjes!Olijfboompje wrote:Chukkels wrote:Zegt degene die niet KON vanwege afspraken met vrienden komen opdagen op de geweldige preparty EN afterpartyOlijfboompje wrote: Pussy
Vond het schandalig dat de grootste drugshond van dit forum deze pre en after af had gezegd
dat ging echt hard die zondagSquirrie wrote:
Denk dat vrijdag + zaterdag meer de boosdoeners waren.. Zondag was herstel'out'
54 mensen op 45.000 bezoekers. Dat is gewoon gelijk aan niets. 
Zag in ieder geval al 2 gekke buitenlanders die uit de rij gehaald werden en meteen overgeleverd werden aan de politie. Vraag me dan echt af hoe dom hun zijn om gepakt te worden als je kijkt wat die controle voorstelde..
Zag in ieder geval al 2 gekke buitenlanders die uit de rij gehaald werden en meteen overgeleverd werden aan de politie. Vraag me dan echt af hoe dom hun zijn om gepakt te worden als je kijkt wat die controle voorstelde..
Last edited by Inner Creativity on 27 Jun 2011 13:28, edited 2 times in total.
Waarom denk je dat we je naar boven stuurde? M'n zusje zou er trauma's aan hebben overgehouden om jou nokkie te zien gaanroberttt wrote:dat ging echt hard die zondagSquirrie wrote:
Denk dat vrijdag + zaterdag meer de boosdoeners waren.. Zondag was herstel'out'Als ik langer in de kamer bleef ging ik daar out
Laat staan wij met het naar boven tillen van jou
whaha XD nou ik was boven en boem ik viel neer
Was echt k.o 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
De mensen die gepakt zijn failen hard
slechtste controle ooit
Maar het was wel vetjesChukkels wrote:Waarom denk je dat we je naar boven stuurde? M'n zusje zou er trauma's aan hebben overgehouden om jou nokkie te zien gaanroberttt wrote:dat ging echt hard die zondagSquirrie wrote:
Denk dat vrijdag + zaterdag meer de boosdoeners waren.. Zondag was herstel'out'Als ik langer in de kamer bleef ging ik daar out
Laat staan wij met het naar boven tillen van jou
Haha iddHoofdcoach wrote:De mensen die gepakt zijn failen hardslechtste controle ooit
InddHoofdcoach wrote:De mensen die gepakt zijn failen hardslechtste controle ooit
Ja geniaal spul, moet ik vaker hebben na feesten
Gewoon overdosis en je slaapt heerlijk 
Geniaal! Hoop dat de beveiligingscamera's het hebben opgenomenroberttt wrote:whaha XD nou ik was boven en boem ik viel neerWas echt k.o
Beste controle ooit bedoel je! Die gozer van de fouillering was echt gay of hij wou gewoon mensen irriteren. Die lul de behanger voelde gewoon IN mijn boxer. 2 centimeter lager en hij had een stoot gekregen. Gewoon aanranding man!Hoofdcoach wrote:De mensen die gepakt zijn failen hardslechtste controle ooit
Met overdosissen hebben we wel ervaring na afgelopen weekendroberttt wrote:Ja geniaal spul, moet ik vaker hebben na feestenGewoon overdosis en je slaapt heerlijk
Haha, ja daar heb je wel gelijk, maar het mooie is dat je daar dan geen problemen mee hebt. Ik ga er altijd lekker in mee iig.dawasiknie wrote:Nou de controle over je lichaam heb je sowieso nog, maar ik zou nou niet willen zeggen dat je je geest nog onder controle hebt met alle verliefdheid die je krijgtNando wrote:Toch wel benieuwd geworden toen je mij zo zag zaterdag?Daveytl wrote:Zelf ben ik nogal van de hasj & wiet, ben echt verliefd op dat spul![]()
Maar het idee van zelf een pilletje innemen vind ik nog niks.
Ben bang dat ik de controle verlies over mijn lichaam/geest![]()
Dus de eerste keer dat ik een pilletje of iets dergelijks ga nemen, zal zijn in bijzijn van vrienden, en dan bij iemand van mijn vriendengroep thuis.Haha. Maar dat zal echt niet gebeuren man, helemaal niet als je gewoon een normale dosis neemt. Je hebt gewoon alle controle over jezelf, alleen je voelt je gewoon heel anders. Je weet echt wel wat je doet en zo.
Kan wel begrijpen dat je voorzichtig wilt zijn hoor, is ook het slimste. Zeker de eerste keer!
En was idd geweldig Kevin! Lekker veel staan beuken. Ga je gebruiken op Free Festival?
-
B
Mehhhhhhhh
Ging net worstenbroodje eten maar kauwen deed enorme pijn bij me slaap

Arm jochBanaanslak wrote:MehhhhhhhhGing net worstenbroodje eten maar kauwen deed enorme pijn bij me slaap
![]()
Mijn hele keel ligt open, me maag is compleet naar de klote.. en dat in een tentamen weekNando wrote:Arm jochBanaanslak wrote:MehhhhhhhhGing net worstenbroodje eten maar kauwen deed enorme pijn bij me slaap
![]()
Ik kan op zich wel eten gelukkig, er staat alleen een afdruk van m'n beugel in de binnenkant van m'n mond.