Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Daveytl schreef:
Laten we het er op houden dat het nogal gay klonk.
Lekkere kerel ben je toch
Gast kneep me ook bijna samen.
Kon me bij de Blue & Purple helemaal niet ergeren aan het 'drugs-gebruiker'-gehalte, maar bij de Black liepen echt heel veel wousen :thumbdown:
Ook duwen, en zag iemand naast me ook wat snuiven, en had z'n hele neus nog wit en zo.
Pff ga dan ff naar het toilet of zo :thumbdown:

Echt serieus, daar liepen behoorlijk wat koekwauzen rond ja. Sta je vooraan bij Promo & EA wil je gewoon je ding doen (ik neem heus geen 10 vierkante meter in beslag) zijn er echt van die mongolen die denken dat je op hardcore moshpitjes moet bouwen. Ook van die figuren die wild om zich heen slaan en heen en weer beuken met hun armen en totaal geen rekening houden met of er mensen om hun heen staan.
Ik vraag me ook af of dat door drugs komt, van drank gaan mensen ook zo fucking irritant doen.

Coke/drank denk ik.
Ik werd ook 1x geduwd door zo'n anabolen mongool toen ik door het publiek liep, knalde daardoor tegen nog iemand aan. Mja ik was heerlijk aan het spacen dus ik zei die gene waar ik tegen aan kwam sorry en die mongool genegeerd, snel doorgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Haha klopt, het zal ook vast wel gewerkt hebben toen hoor. Maar alsnog, zo hard losgaan kan ik ook zonder wat op. :P Dat was misschien nog niet eens m'n hardst haha. Klopt ook wel dat ik echt fucking hyperactief was, ik kon gewoon écht niet stilstaan.
d

Haha, dat zeg ik ook niet...maar dude...je zwaaide bijna je arm uit de kom, als je nog harder kan, dan ben je niet menselijk.
Pommer schreef:
@ Olijfboompje

Ik ga zelf harder los als ik nuchter ben dan als ik aant spacen ben, dan ben ik meer wat aant genieten enzo, gister tijdens Titan was ik ook alweer redelijk nuchter ook al had ik nog wel wat "space-momentjes" :P
Maar ik weet natuurlijk niet hoe dat met pep zit, heb dat nog nooit gebruikt, alleen X ^^

Pep is weinig space en veel beweging.
Gisteren voor de tweede keer sinds tijden weer eens losgegaan op X. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:32 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Nando schreef:
Banaanslak schreef:
Haha ik werd ook echt doodgeknuffeld door nando toen ik hem tegenkwam :lol:

Wat kan ik dat goed hè. :$

Beetje TE goed als je het mij vraagt haha, je brak bijna me ribben joh :P

Hetzelfde hier. Goeiedag zeg, die gast knuffelt hard :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:46 

Bierkoning

Vik wel wat beter slikken volgende keer :lol: halfje flesje leeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:51 

Hardtraxx Veteran

Ach water was zo bijgevuld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:51 

Bierkoning

Vik schreef:
Pommer schreef:
Vik wel wat beter slikken volgende keer :lol: halfje flesje leeg :lol:

Ja sorry man. Hij bleef hangen. Had ik je daar niks voor terug gegeven? :oh:

Haha jah maakte ook niet uit, ik ging em gewoon bijvullen dus ;) Jah half muntje zodat ik nog een biertje kon halen aangezien mijn muntjes op waren :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:57 

Hardtraxxer

Had al eens een halfje gehad maar aangezien ik daar niet veel van merkte, gisteren op Defqon eigenlijk voor de eerste keer lekker gegaan op X. Allereerst, de controle was echt lachwekkend. Degene die gepakt is bij de ingang moet het wel op zijn voorhoofd hebben geplakt ofzo :P Had zelfs een tas bij me met allemaal rommel (papieren, cd, kledingstuk) erin waar ze ff laconiek inkeken en toen ik bezig was mijn zakken leeg te halen zeiden ze al: loop maar door.

Maargoed, begin van de middag enkele biertjes gedronken maar daarna over op het fris/water, om half 4 even gegeten en om 17.15 uur een halve groene canadees genomen (iets meer dan een halfje, het andere halfje was iets kleiner) Om 18 uur stond ik vooraan bij de main en toen klapte die er wel goed in. Lichte benen, chill gevoel, beetje om me heen kijken :) Verder opeens van die korte momenten dat ik het flink warm kreeg, pfff jezus! wat was ik toen blij dat het dan geen 30 graden was buiten :P Daarna naar de Blue gegaan voor de Alpha Twins. Er kwamen allemaal vette tracks voorbij waar ik normaal flink op los zou gaan maar gisteren niet. Me benen waren te lam om flink te stampen, dat vond ik wel kut! Desondanks voelde ik me wel erg chill met een glimlach op mijn gezicht :)

Wat ik verder een paar keer ongemakkelijk vond was de drukte. Toen we van de Red naar de Blue liepen had ik zoiets van: wat een chaotische boel, al die mensen die kris-kras door elkaar lopen. In de Blue had ik ook zo'n momentje toen iedereen keihard los ging, haha. Maar t was op dat moment niet erg prettig. Van 18-20 uur flink wat van die halve canadees gevoeld, om 20.30 uur werd het minder maar desondanks voelde ik me nog steeds fijn. Ik kreeg vanaf dat moment meer energie om te stampen & ik merkte dat ik het leuk vond om met iedereen te praten of met me maten te praten ;) Ook merkte ik dat me kaken af en toe stijf op elkaar gingen, kauwgompje was wel fijn ^^ Om 21 uur nog een kwartje van die groene canadees gehad en heerlijke avond gehad (en flink lopen kauwen) tot 23 uur in de Blue en de Main. Merkte wel aan mezelf dat ik liep te lullen als een gek haha, met name ook in de bus op de terugweg maargoed ik was niet de enige :P Alsnog een heerlijke after gehad bij iemand thuis waar ik nog een halve mercedes heb genomen. Ook heerlijk gechilld en geluld en het was alweer licht toen ik thuis was ;) Geen lange nacht gehad (5 uurtjes slaap) maar geen kater vandaag. Op dit moment alleen vermoeid. Al met al wel een heerlijke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:06 

Hardtraxx Veteran

Vik, nu vraag ik me toch af wie jij bent.
Sta je nog ergens op de foto o.i.d. ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:08 

Daveytl schreef:

Davey, gebruik jij ook stiekem wel eens wat? :P Je bent zo actief in dit topic :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Heb Daveytl ook niet gezien :oh: terwijl je wel vaak in mijn buurt was volgensmij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:13 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Daveytl schreef:

Davey, gebruik jij ook stiekem wel eens wat? :P Je bent zo actief in dit topic :x

Ja, ik drink wekelijks alcohol, en ongeveer eens in de 2 weken wiet/hasj.
Geen pillen o.i.d., maar binnenkort komt waarschijnlijk de eerste keer.
Ben wel een beetje bang :$

Of vind je het soms erg dat ik in jullie topic reageer :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:15 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Heb Daveytl ook niet gezien :oh: terwijl je wel vaak in mijn buurt was volgensmij xd

Ik heb jou wel gezien ;)
Volgende keer zal ik je ff aanspreken.
Maar ik haal jou en Banaanslak altijd door elkaar :$
Niet dat jullie op elkaar lijken, maar omdat ik niet (of wel) het goede gezicht kan plaatsen bij de nickname.

Citaat:
Heb je Kasper (KSwoosh) op hyves? Daar sta ik 2x op de foto.
Ik heb jou, nu je het zegt, nog nooit gezien inderdaad!

Nee, helaas niet. Maar wat is jouw echte naam?
Als het Vik is schaam ik me dood voor deze vraag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Daveytl schreef:
Nee, helaas niet. Maar wat is jouw echte naam?
Als het Vik is schaam ik me dood voor deze vraag xd

Ga je dan maar is heel snel schamen! :lol:

OEI!
Maar je kunt wel ff naar dat plaatje toe gaan, en dan Rechtermuisklik --> Afbeeldings- URL kopiëren.
Waarschijnlijk heb ik jou toch wel gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:31 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Banaanslak schreef:
Daveytl schreef:

Iedereen is welkom in het topic :thumbsup:
Enne niks om bang voor te zijn haha :P je ziet niet voor niks bij gebruikers een grote big smile :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:35 

Hardtraxx Addict

En denk maar zo, het moet wel gigantisch geweldig zijn anders, waarom doen ze het dan nog steeds :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:42 

Daveytl schreef:
Banaanslak schreef:
Daveytl schreef:

Nee joh, gewoon iets wat me op viel en ik dacht eigenlijk dat je nogal anti was. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:55 

Hardtraxx Veteran

Ik ben niet anti drugs hoor ;)
Wel tegen de gebruikers die er onverstandig mee om gaan.
Stond bij de Black stage serieus met verbazing te kijken hoeveel mensen gewoon helemaal van de wereld waren, en agressief waren.
Na het feest, toen ik nog ff ging chillen met Tom, Lellebel, Nando en een vriend van hun, zag ik ook nog een gast met kussens gooien, onder andere op Lellebel. Het is dat Lellebel het zelf niet erg vond, maar ik was wel ff pissig :mad:

Zelf ben ik nogal van de hasj & wiet, ben echt verliefd op dat spul (L)
Maar het idee van zelf een pilletje innemen vind ik nog niks.
Ben bang dat ik de controle verlies over mijn lichaam/geest ;)

Dus de eerste keer dat ik een pilletje of iets dergelijks ga nemen, zal zijn in bijzijn van vrienden, en dan bij iemand van mijn vriendengroep thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:59 

Donateur

Citaat:
kauwgompje was wel fijn

Dat dacht ik dus ook altijd maar als je de woensdag na een feest nog steeds spierpijn in je kaken hebt omdat je heel de dag op zo'n ding hebt staan kauwen als een op hol geslagen koe, piep je toch wel anders. Ik wist nooit waar het aan lag dat ik altijd gruwelijke kaakpijn had maar dat kwam dus door constant kauwgom kauwen. En zie daar na een avond waarop ik mn kauwgom was vergeten ineens nergens last meer van, op wat kleine tongblaren na.

Menthol sigaretten waren wel extreem chill :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 09:41 

Hardtraxx Veteran

Menthol sigaretten zijn idd goddelijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 09:42 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Zelf ben ik nogal van de hasj & wiet, ben echt verliefd op dat spul (L)
Maar het idee van zelf een pilletje innemen vind ik nog niks.
Ben bang dat ik de controle verlies over mijn lichaam/geest ;)

Dus de eerste keer dat ik een pilletje of iets dergelijks ga nemen, zal zijn in bijzijn van vrienden, en dan bij iemand van mijn vriendengroep thuis.

Toch wel benieuwd geworden toen je mij zo zag zaterdag? :D Haha. Maar dat zal echt niet gebeuren man, helemaal niet als je gewoon een normale dosis neemt. Je hebt gewoon alle controle over jezelf, alleen je voelt je gewoon heel anders. Je weet echt wel wat je doet en zo. :) Kan wel begrijpen dat je voorzichtig wilt zijn hoor, is ook het slimste. Zeker de eerste keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:25 

Donateur

zooo maandag is begonnen, gelukkig vannacht als een blok geslapen. Nu een beetje duf maar het valt allemaal nog mee, ben benieuwd hoe ik me morgen ga voelen! :D
Zaterdag op zondag maar weinig geslapen, zondag heel de dag in t zuiderpark op parkpop heerlijk in het zonnetje gezeten, nog steeds tintelingen door me heen :lol:
Vanavond een voetbaltoernooitje in de hitte, ben benieuwd hoe dat gaat!

I (L) combi PEP/XTC!! :worship:

Defqon was geweldig veel met VIK & NANDO gestampt!! :yay: wat een helden!

Op naar volgende feestje @free festval :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:43 

Donateur

Zo hee wat is mijn lichaam verrot van binnen :lol: Wel heerlijk geslapen vannacht ^^ en hopelijk geen dip morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:02 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Zo hee wat is mijn lichaam verrot van binnen :lol: Wel heerlijk geslapen vannacht ^^ en hopelijk geen dip morgen

We hebben ons goed gedragen op de pre en after :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:14 

Donateur

Vooral de after... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:18 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Vooral de after... :lol:

En de zondag helemaal :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic