Had al eens een halfje gehad maar aangezien ik daar niet veel van merkte, gisteren op Defqon eigenlijk voor de eerste keer lekker gegaan op X. Allereerst, de controle was echt lachwekkend. Degene die gepakt is bij de ingang moet het wel op zijn voorhoofd hebben geplakt ofzo

Had zelfs een tas bij me met allemaal rommel (papieren, cd, kledingstuk) erin waar ze ff laconiek inkeken en toen ik bezig was mijn zakken leeg te halen zeiden ze al: loop maar door.
Maargoed, begin van de middag enkele biertjes gedronken maar daarna over op het fris/water, om half 4 even gegeten en om 17.15 uur een halve groene canadees genomen (iets meer dan een halfje, het andere halfje was iets kleiner) Om 18 uur stond ik vooraan bij de main en toen klapte die er wel goed in. Lichte benen, chill gevoel, beetje om me heen kijken

Verder opeens van die korte momenten dat ik het flink warm kreeg, pfff jezus! wat was ik toen blij dat het dan geen 30 graden was buiten

Daarna naar de Blue gegaan voor de Alpha Twins. Er kwamen allemaal vette tracks voorbij waar ik normaal flink op los zou gaan maar gisteren niet. Me benen waren te lam om flink te stampen, dat vond ik wel kut! Desondanks voelde ik me wel erg chill met een glimlach op mijn gezicht
Wat ik verder een paar keer ongemakkelijk vond was de drukte. Toen we van de Red naar de Blue liepen had ik zoiets van: wat een chaotische boel, al die mensen die kris-kras door elkaar lopen. In de Blue had ik ook zo'n momentje toen iedereen keihard los ging, haha. Maar t was op dat moment niet erg prettig. Van 18-20 uur flink wat van die halve canadees gevoeld, om 20.30 uur werd het minder maar desondanks voelde ik me nog steeds fijn. Ik kreeg vanaf dat moment meer energie om te stampen & ik merkte dat ik het leuk vond om met iedereen te praten of met me maten te praten

Ook merkte ik dat me kaken af en toe stijf op elkaar gingen, kauwgompje was wel fijn

Om 21 uur nog een kwartje van die groene canadees gehad en heerlijke avond gehad (en flink lopen kauwen) tot 23 uur in de Blue en de Main. Merkte wel aan mezelf dat ik liep te lullen als een gek haha, met name ook in de bus op de terugweg maargoed ik was niet de enige

Alsnog een heerlijke after gehad bij iemand thuis waar ik nog een halve mercedes heb genomen. Ook heerlijk gechilld en geluld en het was alweer licht toen ik thuis was

Geen lange nacht gehad (5 uurtjes slaap) maar geen kater vandaag. Op dit moment alleen vermoeid. Al met al wel een heerlijke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar