Chukkels, nog bedankt voor het helpen met me mobiel een berichtje type
Ik zag echt niks meer op beeldscherm, alleen 1 grote waas.
Kevin, heb jij een partyflock oid waar je die foto's van zaterdag op kan zetten?Kevin-Raw wrote:Chukkels, nog bedankt voor het helpen met me mobiel een berichtje type![]()
Je was niet de enige.Kevin-Raw wrote:Chukkels, nog bedankt voor het helpen met me mobiel een berichtje type![]()
Dan heb je volgens mij de verkeerde voor jeBanaanslak wrote:Kevin, heb jij een partyflock oid waar je die foto's van zaterdag op kan zetten?Kevin-Raw wrote:Chukkels, nog bedankt voor het helpen met me mobiel een berichtje type![]()
Huh, in de purple toch? Toen lukte het je eerst niet om een smsje te sturen naar je vrienden die je kwijt was. En daarna maaktje foto's van ons met je mobielKevin-Raw wrote:Dan heb je volgens mij de verkeerde voor jeBanaanslak wrote:Kevin, heb jij een partyflock oid waar je die foto's van zaterdag op kan zetten?Kevin-Raw wrote:Chukkels, nog bedankt voor het helpen met me mobiel een berichtje type![]()
Ik zag echt niks meer op beeldscherm, alleen 1 grote waas.. Ik heb namelijk geen foto's gemaakt, of ja alleen toen ik binnen kwam.
U heeft een pmKevin-Raw wrote:ojaHeb even me foto's terug gekeken!
Ja ik heb in de middag ook 3 foto's gemaakt hahahahah
![]()
Ik stuur ff in een PM je me mail adres, dan stuur ik ze ff via msn, ben namelijk niet actief op PF
Haha mij lukte het ook niet meer op een gegeven moment, toen vroeg ik het aan mr vertigo maar die kon ook niet met m'n mobiel overweg dus er kwam weer een heel lulverhaal uit las ik laterKevin-Raw wrote:Chukkels, nog bedankt voor het helpen met me mobiel een berichtje type![]()
Haha ik had eerder trauma's van jou zusje toen we weer terug in Kampen waren hahahahahaha xDChukkels wrote: Waarom denk je dat we je naar boven stuurde? M'n zusje zou er trauma's aan hebben overgehouden om jou nokkie te zien gaan
Laat staan wij met het naar boven tillen van jou
Kwam omdat ik jou niet meer gezien had.Iris93 wrote:En Nando maar iedereen knuffelen, behalve mij
Iris93 wrote:Haha ik had eerder trauma's van jou zusje toen we weer terug in Kampen waren hahahahahaha xDChukkels wrote: Waarom denk je dat we je naar boven stuurde? M'n zusje zou er trauma's aan hebben overgehouden om jou nokkie te zien gaan
Laat staan wij met het naar boven tillen van jou
volkomen mee eens..The Anim0l wrote:drugs are still bad mkaay
Nee dan was jij er geweest haha!Nando wrote:Kwam omdat ik jou niet meer gezien had.Iris93 wrote:En Nando maar iedereen knuffelen, behalve mijMaar wees maar blij, anders was je er echt geweest!
Om 3 uur snachts douchen haha.roberttt wrote:Nou ik denk dat hun een zwaar trauma van mij hebbenIris93 wrote: Haha ik had eerder trauma's van jou zusje toen we weer terug in Kampen waren hahahahahaha xD
wat liep ik als een hopeloos geval door dat huis heen... en dan om 1 uur in de middag bijna out gaan
.. Hoe moet ik dat aan ze uitleggen
Om 3 uur snachts douchen haha.roberttt wrote:Nou ik denk dat hun een zwaar trauma van mij hebbenIris93 wrote: Haha ik had eerder trauma's van jou zusje toen we weer terug in Kampen waren hahahahahaha xD
wat liep ik als een hopeloos geval door dat huis heen... en dan om 1 uur in de middag bijna out gaan
.. Hoe moet ik dat aan ze uitleggen
Haha, allebei dan. We zullen wel zien op Free Festival!Iris93 wrote:Nee dan was jij er geweest haha!Nando wrote:Kwam omdat ik jou niet meer gezien had.Iris93 wrote:En Nando maar iedereen knuffelen, behalve mijMaar wees maar blij, anders was je er echt geweest!
Haha ik ga jou echt platknuffelen op FFNando wrote:Haha, allebei dan. We zullen wel zien op Free Festival!Iris93 wrote:Nee dan was jij er geweest haha!Nando wrote: Kwam omdat ik jou niet meer gezien had.Maar wees maar blij, anders was je er echt geweest!
En Robert, was je weer de junk aan het uithangen?! Jezus, wat een voorbeeld aan het zusje van Christian.
Nou lief doen!roberttt wrote:hmm stil is? er werd ons verteld dat ie alleen thuis was ! toen we daar aankwamen stond er een dronken meisje van 13 in de kamer..
Tsja? wat valt er dan te doenhelemaal niets.....
en gelukkig de andere 4 waaronder chris waren ook kats vdk
maarjadenk er maar over wat je wilt.
Eey Jurriën, ook weer boven water jongenJurheinen wrote:Owh boy, ik had op defqon ook weer eens 3 kwartjes achter de kiezen... Een vriendin van me had in een keer 6 vingers!mooiste was dat zij het zelf ook zag