Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:40 

Donateur

Haha tering ja Nando jij lulde echt 5 uur in een kwartier. Maar ging wel lekker toch :D Das het belangrijkste. Ik sta altijd open voor een goed gesprek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:41 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Haha tering ja Nando jij lulde echt 5 uur in een kwartier. Maar ging wel lekker toch :D Das het belangrijkste. Ik sta altijd open voor een goed gesprek :P

Haha klopt, maar dat was in de middag met pep op. Wilde alleen maar lullen toen. :P Avond was gewoon beuken (en knuffelen)! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:43 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Haha ja jongens, het was gewoon zo fijn gister! Echt een heerlijke avond gehad. Thanks iedereen waarvan ik een heerlijke knuffel heb gekregen! :D

Haha alsjeblieft.
Je vroeg d'r nog zo netjes om :lol:

'Davey, mag ik je alsjeblieft knuffelen?'.
Ik zal niet herhalen wat je daarna zei, kan je imago aantasten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

Wat... Een... Weekend! Beste spaceweekend in m'n leven, fo sure! Vrijdag een overdosis 2c-b, wat ook wel eens vet was, gevolgd door een MDMA-ervaring op Defqon die echt alles overtrof, zelfs de eerste, tweede of derde keer. Echt nog nooit zo geniaal gevoeld op een feest (zelfs niet op Euphoria toen ik 300mg kristallen in 1x naar binnen werkte). Heerlijk los gegaan de hele dag, terwijl ik normaal van X een beetje inkak qua intensiteit. Niks van gemerkt deze keer. Vanaf het terrein naar de camping (waar we op de taxi moesten wachten) ook nog heerlijk geknald en op de after ook nog ff lekker doorgehaald.

Kortom: wat een heerlijk weekend! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Nando schreef:
Haha ja jongens, het was gewoon zo fijn gister! Echt een heerlijke avond gehad. Thanks iedereen waarvan ik een heerlijke knuffel heb gekregen! :D

Haha alsjeblieft.

Hahaha :D Gelukkig weet ik het zelf ook niet meer. xd

EDIT: Ik heb heimwee. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Nando schreef:

Haha alsjeblieft.

Tell us :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:59 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:04 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Jawel, joh, is leuk.
Je had een lulkick van hier tot Tokio :P
Je had beter die energie in de muziek kunnen steken :P

Gelukkig deed je dat ook bij Midnight Freaks xd
Je ging echt als een debiel los :P
Je kaak hing onder je oksel en je arm zat onder je been xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

Laten we het er op houden dat het nogal gay klonk.
Lekkere kerel ben je toch
Gast kneep me ook bijna samen.
Kon me bij de Blue & Purple helemaal niet ergeren aan het 'drugs-gebruiker'-gehalte, maar bij de Black liepen echt heel veel wousen :thumbdown:
Ook duwen, en zag iemand naast me ook wat snuiven, en had z'n hele neus nog wit en zo.
Pff ga dan ff naar het toilet of zo :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:13 

Gister voor het eerst gesnoven, en dat was best wel baas. Alleen de eerste poging was niet echt geslaagd, had hier een keer gelezen dat je eerst wat spul moest snuiven, en daarna water. Maar toen ik dat deed droop alles er weer uit :P Daarna toen ik er wat meer skills in kreeg was het wel zwaar relaxt. Alleen die smaak achterin je keel is focking ranzig, kokhalzen to the max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:15 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:

Jawel, joh, is leuk.

Bij Nando heb ik er vrij weinig van gemerkt, terwijl ik toch aardig wat uurtjes bij hem heb gestaan.
Vind dat hij zichzelf wel goed kan houden, waar anderen keihard falen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Bij Nando heb ik er vrij weinig van gemerkt, terwijl ik toch aardig wat uurtjes bij hem heb gestaan.
Vind dat hij zichzelf wel goed kan houden, waar anderen keihard falen :P

Dan heb je niet goed opgelet xd
Dat was het eerste wat opviel toen hij op mij af kwam xd
Banaanslak schreef:
Gister voor het eerst gesnoven, en dat was best wel baas. Alleen de eerste poging was niet echt geslaagd, had hier een keer gelezen dat je eerst wat spul moest snuiven, en daarna water. Maar toen ik dat deed droop alles er weer uit :P Daarna toen ik er wat meer skills in kreeg was het wel zwaar relaxt. Alleen die smaak achterin je keel is focking ranzig, kokhalzen to the max.

Snuiven :loving: :love:

Tis dat mijn neus niet zo goed werkt en dat ik opt moment een flinke snuifpauze heb ingelast...
Die smaak went wel :P

Dat alles eruit druipen is mij nog nooit overkomen xd
Beter inhaleren dan man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:

Jawel, joh, is leuk.

Ik probeer nu een beeld voor me te krijgen maar lukt niet echt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:24 

Olijfboompje schreef:
Snuiven :loving: :love:

Tis dat mijn neus niet zo goed werkt en dat ik opt moment een flinke snuifpauze heb ingelast...
Die smaak went wel :P

Dat alles eruit druipen is mij nog nooit overkomen xd
Beter inhaleren dan man :P

Alleen de eerste keer had ik wat water gesnoven erna, de andere keren deed ik dat niet en toen kon ik het wel goed weg krijgen.

Daveytl schreef:
Kon me bij de Blue & Purple helemaal niet ergeren aan het 'drugs-gebruiker'-gehalte, maar bij de Black liepen echt heel veel wousen :thumbdown:
Ook duwen, en zag iemand naast me ook wat snuiven, en had z'n hele neus nog wit en zo.

Haha ik werd ook echt doodgeknuffeld door nando toen ik hem tegenkwam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:33 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:

Jawel, joh, is leuk.

Haha, je weet wel dat ik bij de eerste keer Midnight Freaks (bij Jack of Sound) gewoon nuchter was hè? :P Dat was op eigen kracht man, like a boss. :cool: Merkte toen bijna niets nog van die pep, behalve dat ik dus de hele tijd tegen iedereen aan zat te lullen.

2e keer Midnight Freaks bij Titan ging wel te fur, godver wat ging ik toen hard. Oh en Davey, ik dacht dat het veel erger was, daar schaam ik me niet voor hoor. Komt gewoon door het snoepgoed. :D

Banaanslak schreef:

Wat kan ik dat goed hè. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:42 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Haha, je weet wel dat ik bij de eerste keer Midnight Freaks (bij Jack of Sound) gewoon nuchter was hè? :P Dat was op eigen kracht man, like a boss. :cool: Merkte toen bijna niets nog van die pep, behalve dat ik dus de hele tijd tegen iedereen aan zat te lullen.

2e keer Midnight Freaks bij Titan ging wel te fur, godver wat ging ik toen hard. Oh en Davey, ik dacht dat het veel erger was, daar schaam ik me niet voor hoor. Komt gewoon door het snoepgoed. :D

Even fabeltje wegwerken.

Op het moment dat je denkt dat je pep niet werkt, werkt het al lang en breed.
De pep werkte al heel de tijd. Je kan het gevoel alleen niet plaatsen en daarnaast voel je je alleen maar energiek. Zoveel mensen zeggen dit altijd en dat klopt gewoon echt niet haha xd

Je was zo hyperactief als als een cheetah die een zebra moet vangen man :P
Je bleef maar heen en weer wandelen en bleef maar praten :P
Banaanslak schreef:
Alleen de eerste keer had ik wat water gesnoven erna, de andere keren deed ik dat niet en toen kon ik het wel goed weg krijgen.

Naja, ik doe het ook wel eens.
Eigenlijk alleen naderhand een feestje zodat de restjes pep goed weg zijn en er niks bij toeval meer wordt opgenomen in je lichaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 20:51 

Nando schreef:
Banaanslak schreef:

Beetje TE goed als je het mij vraagt haha, je brak bijna me ribben joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:02 

Hardtraxx Veteran

Gister ook voor het eerst pep gedaan, gesnoven. Best apart gevoel! Lijkt alsof je vol energie zit wat er allemaal uit moet xd ik kon ook heel snel mijn handen bewegen enzo :P
Toen om 7 uur samen met Nando + maat van mij x gedropt wat erg snel op kwam. Heerlijk :love: het voelde opnieuw als de beste space ooit xd veel geluld, geknuffeld en kon hard losgaan :D
Blijft geniaal spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:04 

Hardtraxx Addict

Gister 1 3/4 qdance op. Nou als een sneltrein ging ik, heerlijk!

Kwam op een gegeven moment in gesprek met een kerel, die bleek 40 te zijn. Ik zou hem hoogstens 25 geven, maar goed. Hij was dus lekker aan t feesten met ze vrouwtje van 35 en de kids zaten thuis.
En ze gingen goed los!!! Gaan pas een jaartje naar dit soort feestjes.

Vind ik persoonlijk echt super tof om dat soort mensen tegen te komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:37 

Donateur

Nou gister ook maar een pilletje gehad op Defqon xd god man wat sloeg dat ding aan GEWELDIG

Toen we naar de taxi liepen ook nog 1 gehad, achteraf heel blij om. Want die 3 uren die we moesten wachten vlogen voorbij xd en daarna heerlijk geslapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Gister 1 3/4 qdance op. Nou als een sneltrein ging ik, heerlijk!

Kwam op een gegeven moment in gesprek met een kerel, die bleek 40 te zijn. Ik zou hem hoogstens 25 geven, maar goed. Hij was dus lekker aan t feesten met ze vrouwtje van 35 en de kids zaten thuis.
En ze gingen goed los!!! Gaan pas een jaartje naar dit soort feestjes.

Vind ik persoonlijk echt super tof om dat soort mensen tegen te komen :D

maat van mij, kwam ook zo'n gozer tegen, stond op de main inhet midden xd die liep weg, en gaf me maat even een roze.. (weet al die benamingen niet xD ), en met een grote smile zei hij erbij dat me maat ervan moest genieten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:00 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Even fabeltje wegwerken.

Op het moment dat je denkt dat je pep niet werkt, werkt het al lang en breed.
De pep werkte al heel de tijd. Je kan het gevoel alleen niet plaatsen en daarnaast voel je je alleen maar energiek. Zoveel mensen zeggen dit altijd en dat klopt gewoon echt niet haha xd

Je was zo hyperactief als als een cheetah die een zebra moet vangen man :P
Je bleef maar heen en weer wandelen en bleef maar praten :P

Haha klopt, het zal ook vast wel gewerkt hebben toen hoor. Maar alsnog, zo hard losgaan kan ik ook zonder wat op. :P Dat was misschien nog niet eens m'n hardst haha. Klopt ook wel dat ik echt fucking hyperactief was, ik kon gewoon écht niet stilstaan.

Banaanslak schreef:
Nando schreef:
Banaanslak schreef:

Beetje TE goed als je het mij vraagt haha, je brak bijna me ribben joh :P

Sorry man :$ Denk dat iedereen die in de Blue stond die ik ken nu een hernia heeft. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:02 

Donateur

Ja nando jij knuffelde wel hard :loving: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:27 

Donateur

Daveytl schreef:

Echt serieus, daar liepen behoorlijk wat koekwauzen rond ja. Sta je vooraan bij Promo & EA wil je gewoon je ding doen (ik neem heus geen 10 vierkante meter in beslag) zijn er echt van die mongolen die denken dat je op hardcore moshpitjes moet bouwen. Ook van die figuren die wild om zich heen slaan en heen en weer beuken met hun armen en totaal geen rekening houden met of er mensen om hun heen staan.
Ik vraag me ook af of dat door drugs komt, van drank gaan mensen ook zo fucking irritant doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:28 

Bierkoning

@ Olijfboompje

Ik ga zelf harder los als ik nuchter ben dan als ik aant spacen ben, dan ben ik meer wat aant genieten enzo, gister tijdens Titan was ik ook alweer redelijk nuchter ook al had ik nog wel wat "space-momentjes" :P
Maar ik weet natuurlijk niet hoe dat met pep zit, heb dat nog nooit gebruikt, alleen X ^^
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic