Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 16:29 

Donateur

Bijna morgen whoeeiiii!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 16:40 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Bijna morgen whoeeiiii!

Jeeeej :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 17:01 

Hardtraxx Veteran

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 17:09 

Hardtraxx Newbie

Squirrie schreef:
Het is geen honden topic hé :list:

:D

haha is hier niemand ooit gepakt dan? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 17:11 

Donateur

beuku schreef:
Squirrie schreef:

ik 1 keer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 17:12 

beuku schreef:
Squirrie schreef:

Ik 3x, die honden ruiken echt alles man!!1111!1!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 17:51 

Hardtraxx Addict

Hoe doen jullie dat als je pep nog nat is? Gewoon nat mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 17:54 

Donateur

Kettingzaag schreef:
Hoe doen jullie dat als je pep nog nat is? Gewoon nat mee?

Nee droog maken, gewoon op de tafel gooien (cd hoesje ofzo) en dan met de pinpas verkleinen tot dat het droog is ^^ Meende dat het zo moest :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 23:18 

Bierkoning

BIJNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 04:01 

Hardtraxx Veteran

Controle is ruk op Defqon, dus veilig alles mee naar binnen :) Heb alweer wat leuke verhaaltjes te vertellen, maar die horen jullie in de loop van de week wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 07:48 

Chukkels schreef:
Controle is ruk op Defqon, dus veilig alles mee naar binnen :) Heb alweer wat leuke verhaaltjes te vertellen, maar die horen jullie in de loop van de week wel ^^

Vanavond dikke after bij chukkels :love: :woot:
Wordt vet maatje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 11:13 

Hardtraxx Addict

Hij ging weer lekker. Geen pep meer meegenomen maar 1 canadees op (oude batch van vorig jaar) en 3 kwart eekhoorn ofzo. Ging partij lekker.. Tering vooral tijdens Ran-D en Adaro, wat was dat bruut in de blue.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:15 

Donateur

Chukkels schreef:

Ja klopt, Ik hoefde me zakken niet eens leeg te halen xd
Ging heerlijk gister!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:44 

Bierkoning

Haha die controle ging echt nergens over, ze voelde ff me bovenbenen en dat was het :lol: Hoefde m'n portomonee enzo ook niet af te geven.

Ik had gister trouwens een beetje ups & downs, vooral van 3 tot 7 ongeveer. Daarna alleen tijdens Ran-D & Adaro nog aardig lopen spacen :P Had in totaal maar anderhalf eekhoorntje op dus viel ook wel mee, alleen toen ik tijdens Ran-D & Adaro pakte sloeg ie wel aardig hard in, maar toen kwamen al die dikke tracks en kon ik vanzelf weer raggen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:22 

Hardtraxx Veteran

Ik heb gister 1 blauwe genomen, 2x een halfje.. De 1e voelde ik pas na een uur of anderhalf, helemaal los gegaan toen, daarna rond half nog 9 nog een halve blauwe, die sloeg heel snel in.. Daarna op zoek gegaan naar mensen die nog wat verkochte aangezien de rest van onze groep het ook wilden proberen, 1 iemand gevonden die oranje schijven verkochten. Ik 1 gekocht, rond half 10 ingenomen, en heb volgens mn vrienden een dodo op de foto gezet, die kwam langsvliegen, 3 struisvogels doodgeschoten die steeds mij aanvielen :lol: en nog een kerel op een grote paal doodgeschoten.. En vanaf halverwege nc eindshow die hallucinaties achter me gelaten en geknald, tot dat we terug in de bus waren.. Heerlijk geslapen en net wakker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 15:12 

Hardtraxx Veteran

Overdag ging het gisteren wel lekker, begonnen met een halve paarse triforce om 15.30. Sloeg na een klein uurtje lekker in, bij langer na niet zo hard als de eekhoorntjes op Intents maar het ging wel chill allemaal. Ik weet niet meer precies wanneer ik heb bijgepakt, maar wat ik wel weet is dat ik super snel moest bijpakken elke keer. Ik had na 4 uur al 2 hele triforces achter de kiezen, een hoeveelheid waar ik normaal een heel feest mee door kan.. Daarna nog een kwartje van een q-danceje gekregen en een halve blauwe boom. Maar bijnemen had gewoon geen zin meer leek het wel, het beste was er gewoon vanaf, enigste wat er veranderde is dat ik wat vaag werd. Had ook voor het eerst het gevoel dat ik ongelooflijk hard moest zeiken, maar kreeg er geen druppel uit en na 5 keer proberen krijg je dat echt niet meer uit je hoofd. :lol:

Energie was de laatste 2 uur ook heel erg ver te zoeken, me benen voelde ongelooflijk zwaar aan en losgaan zat er ook niet meer echt in. Heel erg jammer op dat moment, maar gelukkig de rest van de dag nog wel flink uit me plaat kunnen gaan. :)

Hoog tijd voor een pauze van minimaal 2 maandjes nu. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 15:38 

Donateur

Vik schreef:
Kevin, het is nu officieel. Je bent een held. :worship:
Rond half 4 eerst 3/4 Mercedes gedropt. Knalde lekker in en kon heerlijk uit mn dak gaan! Daarna weet ik niet meer hoeveel ik wanneer bij heb gepakt. Heb dit op gevoel gedaan. Ging prima! Geen moment stil gestaan en ik kon echt niet normaal hard knallen. :love:

Waren blauwe nikies ! :whistle:

Zelf ging ik ook heerlijk om 1 uur me eerste capsule PEP gedropt, om 3 uur de 2e. Rond een uurtje of 7 de 1e snoepie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

Ik ging ook wel lekker. :P
Eerste eekhoorn maakte mij onwijs in de war.
Wist niet meer wat ik wilde en als ik wist wat ik wilde lukte het niet meer.
Daarnaast verdwaalde ik gewoon compleet tussen mijn eigen vrienden...
Echter toen ik besloten had mij nuttig te gaan maken bij de Blue tent door wat vriendinnen op te zoeken, dacht ik onderweg ''fuck it'' en gooide mijn fastforward erin die verkruimeld was voor een deel. Een halfje of driekwart was het. Nouja, goede keuze, want toen ging ik gloeiend lekker. Verliefd op alles en iedereen en alles was fijn. Totaal niet wazig gevoeld, maar alles voelde geweldig, als er regen viel op mijn huid leek het of ik gekieteld werd door duizenden haartjes. Echt bizar.

Drie maande pauze bij XTC, echte aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ik ging ook wel lekker. :P
Eerste eekhoorn maakte mij onwijs in de war.
Wist niet meer wat ik wilde en als ik wist wat ik wilde lukte het niet meer.
Daarnaast verdwaalde ik gewoon compleet tussen mijn eigen vrienden...
Echter toen ik besloten had mij nuttig te gaan maken bij de Blue tent door wat vriendinnen op te zoeken, dacht ik onderweg ''fuck it'' en gooide mijn fastforward erin die verkruimeld was voor een deel. Een halfje of driekwart was het. Nouja, goede keuze, want toen ging ik gloeiend lekker. Verliefd op alles en iedereen en alles was fijn. Totaal niet wazig gevoeld, maar alles voelde geweldig, als er regen viel op mijn huid leek het of ik gekieteld werd door duizenden haartjes. Echt bizar.

Drie maande pauze bij XTC, echte aanrader.

Jij had het erg naar je zin ja :D mooi om te zien
Heb denk wel 3 knuffels gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:13 

Donateur

Hehe Olijfboom ging als de nete, wat een held :worship: Echt super gezellig gehad pik!

Ik zou voor t eerst kristallen proberen, maar nam gewoon pinkies en spoelde dat weg met wat water, had dus geen idee hoeveel ik nam. Ik wilde niet overdrijven dus nam een vingertopje om kwart over 4, merkte daar na een kwartier wel iets van (werd wat opgewekter en mn benen werden ietsjes lichter) maar dat was veruit van iets wat op een MDMA-ervaring leek. Na drie kwartier nog steeds niks dus ging toen maar nog een pinkje bijpakken, wel iets minder nog dan de vorige keer. Resultaat weer ietsjes opgewekter en lichter maar nog steeds heel erg matig.

Toen maar gewoon m'n eigen triforce erbij gepakt en toen ging ie als een speer :love: Had in totaal 2 triforce en 2 vingertopjes kristal op (ik gok dat laatstgenoemde nooit meer dan 60 mg geweest kan zijn). Voelde me behoorlijk scherp en vol met liefde :D Zag alleen toen het donker werd wel hier en daar wazig.

Hoop dat de kater meevalt. Nu denk ik tot Q-base een mdma-afkickje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hehe Olijfboom ging als de nete, wat een held :worship: Echt super gezellig gehad pik!

Ik zou voor t eerst kristallen proberen, maar nam gewoon pinkies en spoelde dat weg met wat water, had dus geen idee hoeveel ik nam. Ik wilde niet overdrijven dus nam een vingertopje om kwart over 4, merkte daar na een kwartier wel iets van (werd wat opgewekter en mn benen werden ietsjes lichter) maar dat was veruit van iets wat op een MDMA-ervaring leek. Na drie kwartier nog steeds niks dus ging toen maar nog een pinkje bijpakken, wel iets minder nog dan de vorige keer. Resultaat weer ietsjes opgewekter en lichter maar nog steeds heel erg matig.

Toen maar gewoon m'n eigen triforce erbij gepakt en toen ging ie als een speer :love: Had in totaal 2 triforce en 2 vingertopjes kristal op (ik gok dat laatstgenoemde nooit meer dan 60 mg geweest kan zijn). Voelde me behoorlijk scherp en vol met liefde :D Zag alleen toen het donker werd wel hier en daar wazig.

Hoop dat de kater meevalt. Nu denk ik tot Q-base een mdma-afkickje.

Haha, jij anders ook maat :D
Supergezellig was het :D :yay:
Op naar de volgende haha :clap:

Haha, ja, was echt vet man :D
Wij twee waren duidelijk de grootste knuffelaars hahaha :love:
Als er bomen hadden gestaan, had ik daar zelfs mee staan knuffelen xd

Same here, tot Q-base voorlopig geen MDMA.
Wil op Q-base weer precies hetzelfde als ik nu heb gehad :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:24 

Hardtraxx Veteran

Zooo wat was gister geweldig zeg! Echt weer een super ervaring gehad. Had om half 12 eerst cap pep genomen (200mg), voelde daar na 2 uur nog weinig van en dus om half 2 de 2e genomen. Ongeveer een uur daarna stond ik echt fucking strak. Had wel best zware benen, maar was wel echt klaarwakker en super energiek. Kon me bek ook echt niet dicht houden, toch dawasiknie? :P Nou ja rond een uur of 5 was dat weer een beetje uitgewerkt, en toen om 7 uur een groot halfje genomen van een triforce. Na een half uurtje kwam ie al heerlijk langzaam op, kwam echt in een heerlijke roes. Toen om 8 uur was het echt genieten geblazen, niet normaal hoe lekker! :D Om 9 uur nog het restantje en nog 2/5 bijgepakt en toen ging ik na een half uurtje wel ff 5 minuten té hard, maar duurde gelukkig dus niet zo lang. Heb geloof ik de halve Blue tent lopen knuffelen, was echt geweldig ook met die sfeer die er daar hing. :D Weet ook nog dat ik op Olijfboom afrende en die gek tilt me zo een meter de lucht in. :woot: En het mooiste van alles was: Ik kon voor het eerst gewoon lekker beuken met een snoepje op (waarschijnlijk door de pep)! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:34 

Bierkoning

Nando schreef:
Zooo wat was gister geweldig zeg! Echt weer een super ervaring gehad. Had om half 12 eerst cap pep genomen (200mg), voelde daar na 2 uur nog weinig van en dus om half 2 de 2e genomen. Ongeveer een uur daarna stond ik echt fucking strak. Had wel best zware benen, maar was wel echt klaarwakker en super energiek. Kon me bek ook echt niet dicht houden, toch dawasiknie? :P Nou ja rond een uur of 5 was dat weer een beetje uitgewerkt, en toen om 7 uur een groot halfje genomen van een triforce. Na een half uurtje kwam ie al heerlijk langzaam op, kwam echt in een heerlijke roes. Toen om 8 uur was het echt genieten geblazen, niet normaal hoe lekker! :D Om 9 uur nog het restantje en nog 2/5 bijgepakt en toen ging ik na een half uurtje wel ff 5 minuten té hard, maar duurde gelukkig dus niet zo lang. Heb geloof ik de halve Blue tent lopen knuffelen, was echt geweldig ook met die sfeer die er daar hing. :D Weet ook nog dat ik op Olijfboom afrende en die gek tilt me zo een meter de lucht in. :woot: En het mooiste van alles was: Ik kon voor het eerst gewoon lekker beuken met een snoepje op (waarschijnlijk door de pep)! :worship:

Hahaha ja jij kwam ook echt naar me toe rennen alsof je me 10 jaar niet gezien had ofzo :lol: Wat je in die emo films ook altijd ziet in slow motion xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Was zo fijn :love:
Ik zei toch dat ik verliefd zou zijn op iedereen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 19:38 

Hardtraxx Veteran

Haha ja jongens, het was gewoon zo fijn gister! Echt een heerlijke avond gehad. Thanks iedereen waarvan ik een heerlijke knuffel heb gekregen! :D
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic