Zullen ze het ook ruiken als je gewoon vaak wiet enzo in je jas hebt? Heb dat namelijk vrij standaard in mijn jas zitten. Kan dus misschien beter een andere jas aandoen als ik snoepgoed mee naar binnen wil nemen?Kevin-Raw wrote:Jaa , op Hysteria Outdoor waren er ook mensen gepakt. Die hadden vantevoren geblowd, dat roken die honden. Wat de drugshonden op feesten ruiken meestal alleen maar wiet. De mensen die mee werden genomen moesten met hun billen bloot. En als ze niks hadden mochten ze gewoon weer het feest opbeuku wrote:is het trouwens zo dat als je door een hond geroken word, en je hebt niks bij (ze vinden niks), je weer terug het feest op mag?
lijkt me nogal slecht als die niet zo is want stel er heeft iemand naast je staan blowen, dan wordt jij het feest afgegooid?Maar beuku maak je niet zo druk daarover joh
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Woef woef! Ze zullen je te pakken krijgen hooor!!!!Taxi wrote:Zullen ze het ook ruiken als je gewoon vaak wiet enzo in je jas hebt? Heb dat namelijk vrij standaard in mijn jas zitten. Kan dus misschien beter een andere jas aandoen als ik snoepgoed mee naar binnen wil nemen?Kevin-Raw wrote:Jaa , op Hysteria Outdoor waren er ook mensen gepakt. Die hadden vantevoren geblowd, dat roken die honden. Wat de drugshonden op feesten ruiken meestal alleen maar wiet. De mensen die mee werden genomen moesten met hun billen bloot. En als ze niks hadden mochten ze gewoon weer het feest opbeuku wrote:is het trouwens zo dat als je door een hond geroken word, en je hebt niks bij (ze vinden niks), je weer terug het feest op mag?
lijkt me nogal slecht als die niet zo is want stel er heeft iemand naast je staan blowen, dan wordt jij het feest afgegooid?Maar beuku maak je niet zo druk daarover joh
zo even naar de groenteboer om fruit te halen voor me fruitmaaltijd straks
Kan ik er weer tegen aan dit weekend 
Uit voorzorg lijkt het mij slim ja.Taxi wrote:Zullen ze het ook ruiken als je gewoon vaak wiet enzo in je jas hebt? Heb dat namelijk vrij standaard in mijn jas zitten. Kan dus misschien beter een andere jas aandoen als ik snoepgoed mee naar binnen wil nemen?Kevin-Raw wrote:Jaa , op Hysteria Outdoor waren er ook mensen gepakt. Die hadden vantevoren geblowd, dat roken die honden. Wat de drugshonden op feesten ruiken meestal alleen maar wiet. De mensen die mee werden genomen moesten met hun billen bloot. En als ze niks hadden mochten ze gewoon weer het feest opbeuku wrote:is het trouwens zo dat als je door een hond geroken word, en je hebt niks bij (ze vinden niks), je weer terug het feest op mag?
Haha dat sowiesoChukkels wrote:Maakt niks uit, dan ben je wel weer fitIris93 wrote:I have to work next sunday at 2 o'clock in the afternoonChukkels wrote: Hey, jij ook hier? Doe ook eens mee, de after is een mooie plekBeetje grote oogjes maakt niet uit. Haha, je gaat sowieso wat beleven op de after met al die vage figuren
Maar moet nog even kijken of ik wat doe.
Sowieso geen MDMA want vorige keer dat ik die een zaterdag nam stond ik zondag als een mummie op het werk en trok ik nog steeds gekke bekken. Staat zo raar in de bediening he haha.
Gewoon grammetje speed snuiven, jwt!Iris93 wrote:Haha dat sowieso![]()
Maar moet nog even kijken of ik wat doe.
Sowieso geen MDMA want vorige keer dat ik die een zaterdag nam stond ik zondag als een mummie op het werk en trok ik nog steeds gekke bekken. Staat zo raar in de bediening he haha.
Haha, is het allemaal niet zo erg nee?Squirrie wrote:Woef woef! Ze zullen je te pakken krijgen hooor!!!!Taxi wrote:Zullen ze het ook ruiken als je gewoon vaak wiet enzo in je jas hebt? Heb dat namelijk vrij standaard in mijn jas zitten. Kan dus misschien beter een andere jas aandoen als ik snoepgoed mee naar binnen wil nemen?Kevin-Raw wrote:
Jaa , op Hysteria Outdoor waren er ook mensen gepakt. Die hadden vantevoren geblowd, dat roken die honden. Wat de drugshonden op feesten ruiken meestal alleen maar wiet. De mensen die mee werden genomen moesten met hun billen bloot. En als ze niks hadden mochten ze gewoon weer het feest opMaar beuku maak je niet zo druk daarover joh
Vaak is de controle een grote grap
!
Die keren dat ze wel streng zijn worden er vaak 100-150 man gepakt op die duizenden bezoekers, dus pakkans is dan alsnog vrij klein!

Zoals Johnnie het zegt: Keep walking!
Die keren dat ze wel streng zijn worden er vaak 100-150 man gepakt op die duizenden bezoekers, dus pakkans is dan alsnog vrij klein!
En als je gepakt wordtSquirrie wrote:Vaak is de controle een grote grap!

-
E
RENNEN!Olijfboompje wrote:En als je gepakt wordtSquirrie wrote:Vaak is de controle een grote grap!
Iemand al wat gehoord over paarse mitsubishis?
Morgen ga ik trouwens lekker alleen op de pep!
Heb 2g die ik samen met m'n meisie ga delen
Schenen goed te rijden! Heb je een hatchback of cabrio gehaald?pepepe wrote:Iemand al wat gehoord over paarse mitsubishis?
Nee ik kan je helaas niet verder helpen..
Nope, sollypepepe wrote:Iemand al wat gehoord over paarse mitsubishis?
Van pep word je geilllll
2 gram delen met zijn tweeën...je bent echt een eindbaas
Ik ga weer aan de X hahaha
Remember Thrillogy?
Whaha thrillogy-praktijken?Olijfboompje wrote:Nope, sollypepepe wrote:Iemand al wat gehoord over paarse mitsubishis?
Van pep word je geilllll![]()
Remember Thrillogy?
Dan MOET ik jou zeker meeten!
Ik zal merendeel van de dag in de blue staan. Ik neem aan dat jij daar ook veel te vinden bent?
Yesssspepepe wrote:Whaha thrillogy-praktijken?Olijfboompje wrote:Nope, sollypepepe wrote:Iemand al wat gehoord over paarse mitsubishis?
Van pep word je geilllll![]()
Remember Thrillogy?
Dan MOET ik jou zeker meeten!
Ik zal merendeel van de dag in de blue staan. Ik neem aan dat jij daar ook veel te vinden bent?
Ja, ik sta daar heel de dag
Jij?
Ja ik waarschijnlijk ook!Olijfboompje wrote: Yessss![]()
![]()
![]()
Jij?
Moet ff kijken wat me groepje precies wilt doen, maar volgens mij zijn we er allemaal uit dat het 90% v/d dag Blue word
Kijk, professioneel goede party people weten wat smaak is!pepepe wrote:Ja ik waarschijnlijk ook!Olijfboompje wrote: Yessss![]()
![]()
![]()
Jij?
Moet ff kijken wat me groepje precies wilt doen, maar volgens mij zijn we er allemaal uit dat het 90% v/d dag Blue word
Haha je kent me group goed genoeg om te weten dat we geen noobs zijnOlijfboompje wrote:Kijk, professioneel goede party people weten wat smaak is!pepepe wrote:Ja ik waarschijnlijk ook!Olijfboompje wrote: Yessss![]()
![]()
![]()
Jij?
Gister wiet uit een pijpje gerookt.
Damn, wat was dat chill
Denk dat ik zelf maar zo'n pijpje ga halen, echt vele malen beter dan een joint.
We gingen ook bij mij in de buurt chillen, op het bankje naast het voetbalveld.
Beetje reggae er bij, perfecte omstandigheden dus.
Kreeg in bed ook een lachkick, heb me een half uur of zo in moeten houden omdat ik telkens in de lach schoot.
Damn, wat was dat chill
Denk dat ik zelf maar zo'n pijpje ga halen, echt vele malen beter dan een joint.
Kreeg in bed ook een lachkick, heb me een half uur of zo in moeten houden omdat ik telkens in de lach schoot.
True that niggapepepe wrote:
Haha je kent me group goed genoeg om te weten dat we geen noobs zijn
-
B
Pijpje is echt baas, je kan er ook ziek grote hijsen mee nemen.Daveytl wrote:Gister wiet uit een pijpje gerookt.
Damn, wat was dat chill![]()
Moet je een bong kopenBanaanslak wrote:Pijpje is echt baas, je kan er ook ziek grote hijsen mee nemen.Daveytl wrote:Gister wiet uit een pijpje gerookt.
Jij rookt toch alleen bruin?Olijfboompje wrote:Moet je een bong kopen
Met een bong jadawasiknie wrote:Jij rookt toch alleen bruin?Olijfboompje wrote:Moet je een bong kopen
Ja inderdaad. We zaten ook mooi beschut achter het bos, dus aansteker haperde geen 1 keer.Banaanslak wrote:Pijpje is echt baas, je kan er ook ziek grote hijsen mee nemen.Daveytl wrote:Gister wiet uit een pijpje gerookt.
Die hijsen zijn echt SICKKKK