Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

Weet je wat ik me afvraag? Is Hardtraxx nou verstandig geworden na alle praktijken op Hard Bass of houdt iedereen zich gewoon rustig met betrekking tot verhalen op het internet over drugs? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:24 

Donateur

Zaterdag voor t eerst kristallen proberen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:48 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Weet je wat ik me afvraag? Is Hardtraxx nou verstandig geworden na alle praktijken op Hard Bass of houdt iedereen zich gewoon rustig met betrekking tot verhalen op het internet over drugs? :lol:

Ik denk eerder rustig houden, omdat er hier een aantal zijn wiens hart overslaat bij sommige verhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:54 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Ik denk eerder rustig houden, omdat er hier een aantal zijn wiens hart overslaat bij sommige verhalen.

Mijn droom is toch al in duigen gevallen dankzij een of andere lijer die niet op z´n mails reageert en z´n afspraken niet na komt, dus jah... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 00:53 

Hardtraxxer

Gemaakt: 23, jun., 2011, 8:30 | Door Novum
'Zware wiet op lijst verboden harddrugs'
Wiet en hasj met een hoog percentage van de werkzame stof THC moeten op de lijst met verboden harddrugs komen. Dat staat in een advies aan het kabinet.

(Novum) - Wiet en hasj met een hoog percentage van de werkzame stof THC moeten op de lijst met verboden harddrugs komen. Dat adviseert de commissie-Garretsen het kabinet, meldt RTL Nieuws donderdagavond.

Wiet en hasj met veel THC worden nu nog gezien als softdrugs. De hoeveelheid THC in wiet en hasj zou de afgelopen jaren flink zijn gestegen. Gemiddeld bevat de hasj en wiet die in Nederland wordt verkocht momenteel 18 procent THC.

Het gebruik van de drugs zou volgens deskundigen door de toename van de werkzame stof in wiet en hasj steeds slechter voor de gezondheid zijn. De commissie stelt dat alle softdrugs met meer dan 15 procent THC tot harddrugs moeten worden verklaard, waarmee deze drugs gelijk worden gesteld aan heroïne en cocaïne. In dat geval zou ongeveer de helft van alle softdrugs niet meer mogen worden verkocht.

Het advies moet nog worden overhandigd aan het huidige kabinet. Het vorige kabinet stelde de commissie-Garretsen in.

© novum
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 00:54 

Kraak... Piep...

HardstyleLover90 schreef:
Gemaakt: 23, jun., 2011, 8:30 | Door Novum
'Zware wiet op lijst verboden harddrugs'
Wiet en hasj met een hoog percentage van de werkzame stof THC moeten op de lijst met verboden harddrugs komen. Dat staat in een advies aan het kabinet.

(Novum) - Wiet en hasj met een hoog percentage van de werkzame stof THC moeten op de lijst met verboden harddrugs komen. Dat adviseert de commissie-Garretsen het kabinet, meldt RTL Nieuws donderdagavond.

Wiet en hasj met veel THC worden nu nog gezien als softdrugs. De hoeveelheid THC in wiet en hasj zou de afgelopen jaren flink zijn gestegen. Gemiddeld bevat de hasj en wiet die in Nederland wordt verkocht momenteel 18 procent THC.

Het gebruik van de drugs zou volgens deskundigen door de toename van de werkzame stof in wiet en hasj steeds slechter voor de gezondheid zijn. De commissie stelt dat alle softdrugs met meer dan 15 procent THC tot harddrugs moeten worden verklaard, waarmee deze drugs gelijk worden gesteld aan heroïne en cocaïne. In dat geval zou ongeveer de helft van alle softdrugs niet meer mogen worden verkocht.

Het advies moet nog worden overhandigd aan het huidige kabinet. Het vorige kabinet stelde de commissie-Garretsen in.

© novum

Neerschieten, ik hou wel van wat sterke wiet.
Black widow :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 01:07 

Hardtraxx Veteran

Rofl @ softdrugs en harddrugs.
Drugs = drugs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 01:09 

Kraak... Piep...

Hoofdcoach schreef:
Rofl @ softdrugs en harddrugs.
Drugs = drugs :)

Das wel zo maar aan het ene ga je nou eenmaal veel sneller kapot dan het andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 02:46 

Hardtraxx Newbie

is het trouwens zo dat als je door een hond geroken word, en je hebt niks bij (ze vinden niks), je weer terug het feest op mag?

lijkt me nogal slecht als die niet zo is want stel er heeft iemand naast je staan blowen, dan wordt jij het feest afgegooid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 02:51 

Kraak... Piep...

beuku schreef:
is het trouwens zo dat als je door een hond geroken word, en je hebt niks bij (ze vinden niks), je weer terug het feest op mag?

lijkt me nogal slecht als die niet zo is want stel er heeft iemand naast je staan blowen, dan wordt jij het feest afgegooid?

lijkt me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 07:59 

Donateur

beuku schreef:

Jaa , op Hysteria Outdoor waren er ook mensen gepakt. Die hadden vantevoren geblowd, dat roken die honden. Wat de drugshonden op feesten ruiken meestal alleen maar wiet. De mensen die mee werden genomen moesten met hun billen bloot. En als ze niks hadden mochten ze gewoon weer het feest op ;) Maar beuku maak je niet zo druk daarover joh ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 09:52 

Hardtraxx Addict

Het is geen honden topic hé :list:

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 09:55 

Donateur

Squirrie schreef:
Het is geen honden topic hé :list:

:D

Ja mensen maken zich druk om niks, deed ik ook overigens hoor de 1e keer dat ik wat mee nam :$

HEB ZIN IN MORGEN!!!!!!!
volgas raggen, en de perfect combi naar binnen gooien!! :D ... wordt genieten!!!
En zal zeker niet de meeting vergeten want ik wil een aantal mensen hier nu ECHT een keer ontmoeten!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 09:58 

Hardtraxx Addict

En wat is volgens jouw de perfecte combi? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 10:28 

Donateur

Squirrie schreef:

hahaha jaa ik weet het "nog" niet, maar volgens chukkels die hem vorige week had geprobeerd, of 2 weken terug. Moest het fantastisch zijn, maar ik twijfel nog over de 4fmp. Anders hou ik het gewoon bij PEP+XTC , wat ik ook een heldige combi vind :love:

Pep/4-fmp/xtc :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 10:38 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Squirrie schreef:

hahaha jaa ik weet het "nog" niet, maar volgens chukkels die hem vorige week had geprobeerd, of 2 weken terug. Moest het fantastisch zijn, maar ik twijfel nog over de 4fmp. Anders hou ik het gewoon bij PEP+XTC , wat ik ook een heldige combi vind :love:

Jaa ik had het samen met chukkels gedaan op GZ! ;) Alleen hij had dan nog wat pep voortijd genomen en ik niet, ik had ipv pep bommetje 4fmp voortijd genomen, bommetje 4fmp op GZ zelf, en xtc erbij.. Nou: KONING! :love:

Echt het was een geweldige dag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 10:49 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Kevin-Raw schreef:
Squirrie schreef:

Jaa ik had het samen met chukkels gedaan op GZ! ;) Alleen hij had dan nog wat pep voortijd genomen en ik niet, ik had ipv pep bommetje 4fmp voortijd genomen, bommetje 4fmp op GZ zelf, en xtc erbij.. Nou: KONING! :love:

Echt het was een geweldige dag :worship:

Nog nooit zo lekker gegaan van een halfje. :D
Mooiste feest van 2011 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 10:57 

Donateur

Kijk klinkt goed!! heb dr ook zeker zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 11:19 

Donateur

lol chukkels en tegen mij zeggen dat je nuchter was -.- of ieder geval geen mdma
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 11:35 

Donateur

roberttt schreef:
lol chukkels en tegen mij zeggen dat je nuchter was -.- of ieder geval geen mdma

Jokkebrok squirrie :list: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 11:40 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Had je gezien hoe ik er in de auto bij lag? En jij noemt dat nuchter? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 11:51 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

Jokkebrok squirrie :list: ?

Neee ik heb de waarheid verteld! :D

Kijk dat Chukkels zijn bob Robert niet heeft ingelicht over zijn gebruik, tja.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 12:20 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Iris93 schreef:
roberttt schreef:
dan mag ik niet eens een halfje :lol: of nou ja :p net een halfje

Daar merk ik zelf bijna niks van haha.
Zelfs niet icm drank. Al is dat niet al te slim.

Hey, jij ook hier? Doe ook eens mee, de after is een mooie plek :D

I have to work next sunday at 2 o'clock in the afternoon :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 12:38 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:

Reteveel pep snuiven joh!
Pep is the answer to everything!
Kevin-Raw schreef:
Kijk klinkt goed!! heb dr ook zeker zin in! :thumbsup:

Ik wil ook wel even jou spaceface zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Chukkels schreef:
Iris93 schreef:
Daar merk ik zelf bijna niks van haha.
Zelfs niet icm drank. Al is dat niet al te slim.

Hey, jij ook hier? Doe ook eens mee, de after is een mooie plek :D

Maakt niks uit, dan ben je wel weer fit :) Beetje grote oogjes maakt niet uit. Haha, je gaat sowieso wat beleven op de after met al die vage figuren xd
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic