Weet je wat ik me afvraag? Is Hardtraxx nou verstandig geworden na alle praktijken op Hard Bass of houdt iedereen zich gewoon rustig met betrekking tot verhalen op het internet over drugs? 
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik denk eerder rustig houden, omdat er hier een aantal zijn wiens hart overslaat bij sommige verhalen.Chukkels wrote:Weet je wat ik me afvraag? Is Hardtraxx nou verstandig geworden na alle praktijken op Hard Bass of houdt iedereen zich gewoon rustig met betrekking tot verhalen op het internet over drugs?
Mijn droom is toch al in duigen gevallen dankzij een of andere lijer die niet op z´n mails reageert en z´n afspraken niet na komt, dus jah...Olijfboompje wrote:Ik denk eerder rustig houden, omdat er hier een aantal zijn wiens hart overslaat bij sommige verhalen.Chukkels wrote:Weet je wat ik me afvraag? Is Hardtraxx nou verstandig geworden na alle praktijken op Hard Bass of houdt iedereen zich gewoon rustig met betrekking tot verhalen op het internet over drugs?
-
HHardtraxxer
- 180 posts member since 2010
- last seen Mar 2017
Gemaakt: 23, jun., 2011, 8:30 | Door Novum
'Zware wiet op lijst verboden harddrugs'
Wiet en hasj met een hoog percentage van de werkzame stof THC moeten op de lijst met verboden harddrugs komen. Dat staat in een advies aan het kabinet.
(Novum) - Wiet en hasj met een hoog percentage van de werkzame stof THC moeten op de lijst met verboden harddrugs komen. Dat adviseert de commissie-Garretsen het kabinet, meldt RTL Nieuws donderdagavond.
Wiet en hasj met veel THC worden nu nog gezien als softdrugs. De hoeveelheid THC in wiet en hasj zou de afgelopen jaren flink zijn gestegen. Gemiddeld bevat de hasj en wiet die in Nederland wordt verkocht momenteel 18 procent THC.
Het gebruik van de drugs zou volgens deskundigen door de toename van de werkzame stof in wiet en hasj steeds slechter voor de gezondheid zijn. De commissie stelt dat alle softdrugs met meer dan 15 procent THC tot harddrugs moeten worden verklaard, waarmee deze drugs gelijk worden gesteld aan heroïne en cocaïne. In dat geval zou ongeveer de helft van alle softdrugs niet meer mogen worden verkocht.
Het advies moet nog worden overhandigd aan het huidige kabinet. Het vorige kabinet stelde de commissie-Garretsen in.
© novum
Wiet en hasj met een hoog percentage van de werkzame stof THC moeten op de lijst met verboden harddrugs komen. Dat staat in een advies aan het kabinet.
(Novum) - Wiet en hasj met een hoog percentage van de werkzame stof THC moeten op de lijst met verboden harddrugs komen. Dat adviseert de commissie-Garretsen het kabinet, meldt RTL Nieuws donderdagavond.
Wiet en hasj met veel THC worden nu nog gezien als softdrugs. De hoeveelheid THC in wiet en hasj zou de afgelopen jaren flink zijn gestegen. Gemiddeld bevat de hasj en wiet die in Nederland wordt verkocht momenteel 18 procent THC.
Het gebruik van de drugs zou volgens deskundigen door de toename van de werkzame stof in wiet en hasj steeds slechter voor de gezondheid zijn. De commissie stelt dat alle softdrugs met meer dan 15 procent THC tot harddrugs moeten worden verklaard, waarmee deze drugs gelijk worden gesteld aan heroïne en cocaïne. In dat geval zou ongeveer de helft van alle softdrugs niet meer mogen worden verkocht.
Het advies moet nog worden overhandigd aan het huidige kabinet. Het vorige kabinet stelde de commissie-Garretsen in.
© novum
Neerschieten, ik hou wel van wat sterke wiet.HardstyleLover90 wrote:Gemaakt: 23, jun., 2011, 8:30 | Door Novum
© novum
Black widow
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Rofl @ softdrugs en harddrugs.
Drugs = drugs
Drugs = drugs
Das wel zo maar aan het ene ga je nou eenmaal veel sneller kapot dan het andere.Hoofdcoach wrote:Rofl @ softdrugs en harddrugs.
Drugs = drugs
-
B
- 4 posts member since 2011
- last seen Jun 2011
is het trouwens zo dat als je door een hond geroken word, en je hebt niks bij (ze vinden niks), je weer terug het feest op mag?
lijkt me nogal slecht als die niet zo is want stel er heeft iemand naast je staan blowen, dan wordt jij het feest afgegooid?
lijkt me nogal slecht als die niet zo is want stel er heeft iemand naast je staan blowen, dan wordt jij het feest afgegooid?
lijkt me wel.beuku wrote:is het trouwens zo dat als je door een hond geroken word, en je hebt niks bij (ze vinden niks), je weer terug het feest op mag?
Jaa , op Hysteria Outdoor waren er ook mensen gepakt. Die hadden vantevoren geblowd, dat roken die honden. Wat de drugshonden op feesten ruiken meestal alleen maar wiet. De mensen die mee werden genomen moesten met hun billen bloot. En als ze niks hadden mochten ze gewoon weer het feest opbeuku wrote:is het trouwens zo dat als je door een hond geroken word, en je hebt niks bij (ze vinden niks), je weer terug het feest op mag?
Ja mensen maken zich druk om niks, deed ik ook overigens hoor de 1e keer dat ik wat mee namSquirrie wrote:Het is geen honden topic hé![]()
HEB ZIN IN MORGEN!!!!!!!
volgas raggen, en de perfect combi naar binnen gooien!!
En zal zeker niet de meeting vergeten want ik wil een aantal mensen hier nu ECHT een keer ontmoeten!!!
En wat is volgens jouw de perfecte combi? 
hahaha jaa ik weet het "nog" niet, maar volgens chukkels die hem vorige week had geprobeerd, of 2 weken terug. Moest het fantastisch zijn, maar ik twijfel nog over de 4fmp. Anders hou ik het gewoon bij PEP+XTC , wat ik ook een heldige combi vindSquirrie wrote:En wat is volgens jouw de perfecte combi?
Pep/4-fmp/xtc
Jaa ik had het samen met chukkels gedaan op GZ!Kevin-Raw wrote:hahaha jaa ik weet het "nog" niet, maar volgens chukkels die hem vorige week had geprobeerd, of 2 weken terug. Moest het fantastisch zijn, maar ik twijfel nog over de 4fmp. Anders hou ik het gewoon bij PEP+XTC , wat ik ook een heldige combi vindSquirrie wrote:En wat is volgens jouw de perfecte combi?![]()
Pep/4-fmp/xtc![]()
Echt het was een geweldige dag
Nog nooit zo lekker gegaan van een halfje.Squirrie wrote:Jaa ik had het samen met chukkels gedaan op GZ!Kevin-Raw wrote:hahaha jaa ik weet het "nog" niet, maar volgens chukkels die hem vorige week had geprobeerd, of 2 weken terug. Moest het fantastisch zijn, maar ik twijfel nog over de 4fmp. Anders hou ik het gewoon bij PEP+XTC , wat ik ook een heldige combi vindSquirrie wrote:En wat is volgens jouw de perfecte combi?![]()
Pep/4-fmp/xtc![]()
Alleen hij had dan nog wat pep voortijd genomen en ik niet, ik had ipv pep bommetje 4fmp voortijd genomen, bommetje 4fmp op GZ zelf, en xtc erbij.. Nou: KONING!
![]()
Echt het was een geweldige dag
Mooiste feest van 2011
Kijk klinkt goed!! heb dr ook zeker zin in! 
lol chukkels en tegen mij zeggen dat je nuchter was
of ieder geval geen mdma
Jokkebrok squirrieroberttt wrote:lol chukkels en tegen mij zeggen dat je nuchter wasof ieder geval geen mdma
Had je gezien hoe ik er in de auto bij lag? En jij noemt dat nuchter?roberttt wrote:lol chukkels en tegen mij zeggen dat je nuchter wasof ieder geval geen mdma
Neee ik heb de waarheid verteld!Kevin-Raw wrote:Jokkebrok squirrieroberttt wrote:lol chukkels en tegen mij zeggen dat je nuchter wasof ieder geval geen mdma
?
Kijk dat Chukkels zijn bob Robert niet heeft ingelicht over zijn gebruik, tja..
I have to work next sunday at 2 o'clock in the afternoonChukkels wrote:Hey, jij ook hier? Doe ook eens mee, de after is een mooie plekIris93 wrote:Daar merk ik zelf bijna niks van haha.roberttt wrote:dan mag ik niet eens een halfjeof nou ja :p net een halfje
Zelfs niet icm drank. Al is dat niet al te slim.
Reteveel pep snuiven joh!Iris93 wrote: I have to work next sunday at 2 o'clock in the afternoon
Pep is the answer to everything!
Ik wil ook wel even jou spaceface zienKevin-Raw wrote:Kijk klinkt goed!! heb dr ook zeker zin in!
Maakt niks uit, dan ben je wel weer fitIris93 wrote:I have to work next sunday at 2 o'clock in the afternoonChukkels wrote:Hey, jij ook hier? Doe ook eens mee, de after is een mooie plekIris93 wrote: Daar merk ik zelf bijna niks van haha.
Zelfs niet icm drank. Al is dat niet al te slim.