mrazura wrote:Ga jij naar wish btw? Heb je al tijdje niet meer gezien volgens mij :pHoofdcoach wrote:Haha ik geef alleen antwoord op een vraag heh
heb ik jou wel gezien eigenlijk :p kan me geen gezicht bij jou naam halen
mrazura wrote:Ga jij naar wish btw? Heb je al tijdje niet meer gezien volgens mij :pHoofdcoach wrote:Haha ik geef alleen antwoord op een vraag heh
Nee ga niet naar wish, maar heb jou volgensmij nog nooit gezien?mrazura wrote:Ga jij naar wish btw? Heb je al tijdje niet meer gezien volgens mij :pHoofdcoach wrote:Haha ik geef alleen antwoord op een vraag heh
Haha meen je dat nou?roberttt wrote:mrazura wrote:Ga jij naar wish btw? Heb je al tijdje niet meer gezien volgens mij :pHoofdcoach wrote:Haha ik geef alleen antwoord op een vraag heh
heb ik jou wel gezien eigenlijk :p kan me geen gezicht bij jou naam halen
Knock out alleenNee ga niet naar wish, maar heb jou volgensmij nog nooit gezien?weet wel dat ik je smste waar je bleef tijdens XXlerator Fusion
had het nummer van Mr Lellebel volgensmij.
De schade is al gedaanroberttt wrote:ooohoohhohhohoh dat ben jijsorry
![]()
mrazura wrote:
Knock out alleenIk denk niet dat je hem van hem heb want heb geen idee wie dat is
Hoi robert, aangenaam, it's me!roberttt wrote:Sorrry
jullie gaan toch ook mee naar Decibel? met ons
ja jou ken ik wel :p wij stonden nog samen te hakken XDSquirrie wrote:Hoi robert, aangenaam, it's me!roberttt wrote:Sorrry
In welk overleg is dat bepaalt?Squirrie wrote:Haha klopt! Had hem al gezien![]()
Jaa maar jij had het over decibel, dus vandaar dat ik me maar even voorstelde aangezien ik diegene was die ook meeging met decibel gapert
Uhm ik ga denk ik geen decibel dat laat mn budget echt niet toe:proberttt wrote:Sorrry
In overleg met Christianroberttt wrote:In welk overleg is dat bepaalt?Squirrie wrote:Haha klopt! Had hem al gezien![]()
Jaa maar jij had het over decibel, dus vandaar dat ik me maar even voorstelde aangezien ik diegene was die ook meeging met decibel gapert
Exacto! De andere is Coen, studiegenoot van me.. Heel af en toe te vinden op HT onder de naam ijscoboerroberttt wrote:jahwel :p maar wie gaan dan nog meer mee. Zouden 2 mee
Zal Nando wel zijn geweest ik herinner me dat smsje nog idd. Ik dacht dat het een smsje van mn coach was die ook op het dubstep feest was waar ik wasHoofdcoach wrote:mrazura wrote:
Knock out alleenIk denk niet dat je hem van hem heb want heb geen idee wie dat is
had je nummer iig van iemand gehad op Xxl
Maar Knock out, sta je niet opeen foto ?kijken of ik het dan weet
ooh oke..Olijfboompje wrote:Hey Robert,
Ik ben dat leuke meisje waarmee je hebt gezoend en verder niks hebt laten weten.
Ik hou heel veel van je!
Vik wrote:Kevin is een held!
Hey, jij ook hier? Doe ook eens mee, de after is een mooie plekIris93 wrote:Daar merk ik zelf bijna niks van haha.roberttt wrote:dan mag ik niet eens een halfjeof nou ja :p net een halfje
Zelfs niet icm drank. Al is dat niet al te slim.
Congratz!Kettingzaag wrote:Zo afgestudeerd van het HBO. Dat moet gevierd worden zaterdag! Hoe aantrekkelijk wordt het nu om een eekhoorntje te eten .. haha![]()
HELEMAAL LOS MENSEN ZATERDAG