Iris93 schreef:
I'm sorry

Jaaa, je maakt het maar goed op Defqon!
Squirrie schreef:
Verschilt per persoon.. De een neemt 150 mg totaal op een dag en de ander flikkert er 500-600 mg in
Ligt net aan je lichaam, je tolerantie, wat je zelf fijn vindt en ga zo maar door.. Genoeg factoren die het beïnvloeden!
Je moet dus gewoon nemen waar jij je zelf lekker bij voelt en niet teveel focussen op die milligrammen. In het begin moet je er gewoon rekening houden dat je niet meer als 1-1.5 keer je eigen lichaamsgewicht pakt, het bijpakken gaat op gevoel!
Is het je eerst keer dan is het moeilijk om dit bijpakken te bepalen op 'gevoel', aangezien het gevoel er nog niet is

Dan moet je gewoon dus gewoon dat verhaaltje van Olijfje hier boven aanhouden, 2-3 uur wachten en dan weer max bijpakken 1-1.5 keer je eigen lichaamsgewicht! Zo ga je voorkomen dat je TE hard gaat

Je bent zo'n held he Squirrie, puur omdat je het met mij eens ben
Knuffeltje voor jou
Kevin-Raw schreef:
Jaa ik heb een beste tolerantie, niet goed natuurlijk.
Heb grote foute gemaakt in me leven, vorig jaar mysteryland heb ik 6 groene canadezen naar binnen gegooid.
NOU IK RAAD JE AAN!! DOE DAT NOOOOOOOIT , zijn foute die je maakt, en zal ik ook niet meer doen.
En 2 eekhoortnjes over heel de dag verspreid vind ik opzich wel mee vallen.
Maat van mij ook en dan is de schade gelijk gedaan.
Je zult nooit meer op weinig goed kunnen gaan.
Ik heb aan een pil genoeg over de dag, maar Defqon wordt een Eekhoorn eerste batch en een Fastforward.
Dit omdat ik het effect flinks wil verlengen.