ben niet zo breed :pkruiwagentje wrote:why?? ben je zo licht ofzo??roberttt wrote:dan mag ik niet eens een halfjeof nou ja :p net een halfje
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Robert heeft dan ook een tolerantie van amsterdam tot en met tokio.
En dat is nog geeneens ruim genomen danOlijfboompje wrote:Robert heeft dan ook een tolerantie van amsterdam tot en met tokio.
Ik hou me er ook niet aan, en een beetje vaag mag wel vind ik aan het eind van de avond
laatste feesten neem ik ong. 1.5/2 eekhoorntje , wat neer komt op ong 300 mg
weeg zelf 85
Daar merk ik zelf bijna niks van haha.roberttt wrote:dan mag ik niet eens een halfjeof nou ja :p net een halfje
Zelfs niet icm drank. Al is dat niet al te slim.
is 300mg niet gruwelijk veel? ging nu na 1 canadees al behoorlijk lekker..Kevin-Raw wrote:En dat is nog geeneens ruim genomen danOlijfboompje wrote:Robert heeft dan ook een tolerantie van amsterdam tot en met tokio.![]()
Ik hou me er ook niet aan, en een beetje vaag mag wel vind ik aan het eind van de avond![]()
laatste feesten neem ik ong. 1.5/2 eekhoorntje , wat neer komt op ong 300 mg![]()
weeg zelf 85
Tja, ik niet.Kevin-Raw wrote:En dat is nog geeneens ruim genomen danOlijfboompje wrote:Robert heeft dan ook een tolerantie van amsterdam tot en met tokio.![]()
Ik hou me er ook niet aan, en een beetje vaag mag wel vind ik aan het eind van de avond![]()
laatste feesten neem ik ong. 1.5/2 eekhoorntje , wat neer komt op ong 300 mg![]()
weeg zelf 85
Ik hou mij er netjes aan sinds ik merk dat het echt een goede richtlijn is waardoor je weinig tot geen kater heb en daarnaast maximaal effect er meerdere keren uit kan halen.
Iris93 wrote:Daar merk ik zelf bijna niks van haha.roberttt wrote:dan mag ik niet eens een halfjeof nou ja :p net een halfje
Diep teleurgesteld hierin.
Neem een voorbeeld aan mij en gebruik geen harddrugs Iris!
Jaa ik heb een beste tolerantie, niet goed natuurlijk.
Heb grote foute gemaakt in me leven, vorig jaar mysteryland heb ik 6 groene canadezen naar binnen gegooid.
NOU IK RAAD JE AAN!! DOE DAT NOOOOOOOIT , zijn foute die je maakt, en zal ik ook niet meer doen.
En 2 eekhoortnjes over heel de dag verspreid vind ik opzich wel mee vallen.
Heb grote foute gemaakt in me leven, vorig jaar mysteryland heb ik 6 groene canadezen naar binnen gegooid.
NOU IK RAAD JE AAN!! DOE DAT NOOOOOOOIT , zijn foute die je maakt, en zal ik ook niet meer doen.
Ik neem een halfje van een groen eekhoorntje en je kan mij opvegen
Altans op Hardbass.
Verschilt per persoon.. De een neemt 150 mg totaal op een dag en de ander flikkert er 500-600 mg inkruiwagentje wrote:is 300mg niet gruwelijk veel? ging nu na 1 canadees al behoorlijk lekker..Kevin-Raw wrote:En dat is nog geeneens ruim genomen danOlijfboompje wrote:Robert heeft dan ook een tolerantie van amsterdam tot en met tokio.![]()
weeg zelf 85
Ligt net aan je lichaam, je tolerantie, wat je zelf fijn vindt en ga zo maar door.. Genoeg factoren die het beïnvloeden!
Je moet dus gewoon nemen waar jij je zelf lekker bij voelt en niet teveel focussen op die milligrammen. In het begin moet je er gewoon rekening houden dat je niet meer als 1-1.5 keer je eigen lichaamsgewicht pakt, het bijpakken gaat op gevoel!
Is het je eerst keer dan is het moeilijk om dit bijpakken te bepalen op 'gevoel', aangezien het gevoel er nog niet is
I'm sorryOlijfboompje wrote:Iris93 wrote:Daar merk ik zelf bijna niks van haha.roberttt wrote:dan mag ik niet eens een halfjeof nou ja :p net een halfje
Diep teleurgesteld hierin.
Neem een voorbeeld aan mij en gebruik geen harddrugs Iris!
Jaaa, je maakt het maar goed op Defqon!Iris93 wrote:
I'm sorry
Je bent zo'n held he Squirrie, puur omdat je het met mij eens benSquirrie wrote:
Verschilt per persoon.. De een neemt 150 mg totaal op een dag en de ander flikkert er 500-600 mg in![]()
Ligt net aan je lichaam, je tolerantie, wat je zelf fijn vindt en ga zo maar door.. Genoeg factoren die het beïnvloeden!
Je moet dus gewoon nemen waar jij je zelf lekker bij voelt en niet teveel focussen op die milligrammen. In het begin moet je er gewoon rekening houden dat je niet meer als 1-1.5 keer je eigen lichaamsgewicht pakt, het bijpakken gaat op gevoel!
Is het je eerst keer dan is het moeilijk om dit bijpakken te bepalen op 'gevoel', aangezien het gevoel er nog niet isDan moet je gewoon dus gewoon dat verhaaltje van Olijfje hier boven aanhouden, 2-3 uur wachten en dan weer max bijpakken 1-1.5 keer je eigen lichaamsgewicht! Zo ga je voorkomen dat je TE hard gaat
Knuffeltje voor jou
Maat van mij ook en dan is de schade gelijk gedaan.Kevin-Raw wrote:Jaa ik heb een beste tolerantie, niet goed natuurlijk.
Je zult nooit meer op weinig goed kunnen gaan.
Ik heb aan een pil genoeg over de dag, maar Defqon wordt een Eekhoorn eerste batch en een Fastforward.
Dit omdat ik het effect flinks wil verlengen.
Verschilt per persoon.. De een neemt 150 mg totaal op een dag en de ander flikkert er 500-600 mg in![]()
Is het je eerst keer dan is het moeilijk om dit bijpakken te bepalen op 'gevoel', aangezien het gevoel er nog niet isDan moet je gewoon dus gewoon dat verhaaltje van Olijfje hier boven aanhouden, 2-3 uur wachten en dan weer max bijpakken 1-1.5 keer je eigen lichaamsgewicht! Zo ga je voorkomen dat je TE hard gaat
zo heb ik het dus ook gedaan naar aanleiding van wat hier al eerder stond (thanks daarvoor) en ging uit eindelijk ook prima
Jajajajaja, in your dreams mister.Olijfboompje wrote:Jaaa, je maakt het maar goed op Defqon!Iris93 wrote:
I'm sorry![]()
![]()
HeuuuOlijfboompje wrote:Je bent zo'n held he Squirrie, puur omdat je het met mij eens benSquirrie wrote:
![]()
Knuffeltje voor jou![]()
Wordt nog wat op Defqon
Wil alleen een knuf hoor jongedameIris93 wrote:Jajajajaja, in your dreams mister.Olijfboompje wrote:Jaaa, je maakt het maar goed op Defqon!Iris93 wrote:
I'm sorry![]()
![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Kunnen we dit keer wel johNando wrote:Ga ik ook doen, maar vind het altijd zo zonde dat ik niet los kan gaan en zo.
Ga jij ook pillen slikken?Hoofdcoach wrote:Kunnen we dit keer wel johNando wrote:Ga ik ook doen, maar vind het altijd zo zonde dat ik niet los kan gaan en zo.
btw een vraag:
Ik slik hooikoorts pillen, zou er niet zonder kunnen zaterdag. Nu kan ik in de bijsluiter niets vinden over de combinatie met drugs of alcohol.
:p wat zal ik doen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Eerst pep dan pillen jwzroberttt wrote:Ga jij ook pillen slikken?Hoofdcoach wrote:Kunnen we dit keer wel johNando wrote:Ga ik ook doen, maar vind het altijd zo zonde dat ik niet los kan gaan en zo.
Dat kan gewoon ik doe dat ook altijd. Zonder die pillen kan ik het huis niet uitroberttt wrote:Ga jij ook pillen slikken?Hoofdcoach wrote:Kunnen we dit keer wel johNando wrote:Ga ik ook doen, maar vind het altijd zo zonde dat ik niet los kan gaan en zo.
btw een vraag:
Ik slik hooikoorts pillen, zou er niet zonder kunnen zaterdag. Nu kan ik in de bijsluiter niets vinden over de combinatie met drugs of alcohol.
:p wat zal ik doen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
http://www.unitydrugs.nl/mdma.php

XTC en anti-astma of anti-hooikoorts middelen
Het is geen goed idee om deze middelen te combineren, je bloeddruk kan er gevaarlijk van stijgen.
Kleinigheidje houd je tochHoofdcoach wrote:http://www.unitydrugs.nl/mdma.php
Het is geen goed idee om deze middelen te combineren, je bloeddruk kan er gevaarlijk van stijgen.
Hahaha en zonder die hooikoorts pillen is dat niet het gevalHoofdcoach wrote:http://www.unitydrugs.nl/mdma.php
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Haha ik geef alleen antwoord op een vraag heh