Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:06 

Hardtraxx Veteran

Ga ik ook doen, maar vind het altijd zo zonde dat ik niet los kan gaan en zo. :P
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:08 

Donateur

Nando schreef:
Ga ik ook doen, maar vind het altijd zo zonde dat ik niet los kan gaan en zo. :P

Als je maar vermaakt gaat het om.

Vorig jaar Defqon had ik 4 mee :p uiteindelijk was het zo vet dat ik nuchter bleef :lol: je weet nooit hoe het loopt xd
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:11 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Heb ik ook, maar het is Defqon, dus het boeit niet.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:23 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:

nee je valt niet op als je stil staat... xd
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:40 

Hardtraxxer

Lekker spul daar in Rusland. Wachten is op de eerste wandelende skeletten uit Rusland ;)
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:50 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
Nando schreef:

nee je valt niet op als je stil staat... xd

Very true :D
Daarom Defqon en Decibel :P
HardstyleLover90 schreef:
Lekker spul daar in Rusland. Wachten is op de eerste wandelende skeletten uit Rusland ;)

Ow, crap, zombie apocalypse noawwww?!
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:53 

Donateur

roberttt schreef:
Nando schreef:

Vorig jaar Defqon had ik 4 mee :p uiteindelijk was het zo vet dat ik nuchter bleef :lol: je weet nooit hoe het loopt xd

Ik ben wel van plan om flink te knallen! want moet namelijk naar Decibel bobben :$
It's my Turn :thumbdown:

btw. Op intents een vrouwtje ontmoet uit een dorpje naast Delft. Beide waren we uit onse plaat. Klikt echt goed, al meerdere keren gedate. en wss op Free Festival weer samen space en knuffelen :love:
@droomeisje gevonden :yay:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Nando schreef:

Ik ben wel van plan om flink te knallen! want moet namelijk naar Decibel bobben :$
It's my Turn :thumbdown:

btw. Op intents een vrouwtje ontmoet uit een dorpje naast Delft. Beide waren we uit onse plaat. Klikt echt goed, al meerdere keren gedate. en wss op Free Festival weer samen space en knuffelen :love:
@droomeisje gevonden :yay:

Seks op mdma is baas :cool:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:02 

Hardtraxxer

Heb voor zaterdag groene canadezen, liggen rond de 135-165 mg. Weeg zelf 70 kilo. Denk dat ik twee keer een halfje wil gaan pakken (tenzij ik van het eerste halfje al hard ga..). Wat is de beste indeling? Halfje om 17 uur & halfje om 20 uur? Of later op de dag?
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:04 

Hardtraxx Veteran

HardstyleLover90 schreef:
Heb voor zaterdag groene canadezen, liggen rond de 135-165 mg. Weeg zelf 70 kilo. Denk dat ik twee keer een halfje wil gaan pakken (tenzij ik van het eerste halfje al hard ga..). Wat is de beste indeling? Halfje om 17 uur & halfje om 20 uur? Of later op de dag?

Halfje pakken wanneer het voor je gevoel uitwerkt.
Beste is te pakken net na de piek, maar jij weet natuurlijk niet wanneer je piekt.
Wanneer je niet meer extreem gelukkig bent, kan je veilig bijpakken.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:10 

Hardtraxxer

afgelopen zaterdag ook groene canadees gehad,, voor mijn gevoel werkte die heel snel uit. Dus maar halve bij gepakt, maar toen kon ik wel merken dat die helemaal niet zo snel uitwerkte als ik dacht.. Maarja voelde me gelukkig wel optimaal naar die 2de halve ^^
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:18 

Hardtraxxer

kruiwagentje schreef:
afgelopen zaterdag ook groene canadees gehad,, voor mijn gevoel werkte die heel snel uit. Dus maar halve bij gepakt, maar toen kon ik wel merken dat die helemaal niet zo snel uitwerkte als ik dacht.. Maarja voelde me gelukkig wel optimaal naar die 2de halve ^^

Herkenbaar! Me maten hebben ook al van die groene canadezen geprobeerd, en die zeiden ook al zoiets. Voor hun gevoel was het al redelijk snel uitgewerkt maar toen ze thuis waren (na t feestje) merkten ze nog wel dat het doorwerkte (na een halfje). Ze werden de andere dag wakker in een nat bed van het zweet :P Desondanks waren ze er idd positief over: zalig gevoel, blijheid etc.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

kruiwagentje schreef:

Oftewel doen wat ik zeg, al moet je niet na een uurtje bijgooien.
Beter zo'n 2 a 3 uur er tussen houden, anders heb je kans dat je poepiehard gaat. xd
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:23 

Is toch leuk snoeihard gaan :woot: :P
Op Hardbass hele Q-dance gedropt 2 uur later weer een hele toen ging ik ook ff snoeihard xd
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:25 

Hardtraxxer

MovingMadness schreef:
Op Hardbass hele Q-dance gedropt 2 uur later weer een hele toen ging ik ook ff snoeihard xd

wel leuk voor n keertje ja :) Maar om het nou aan een beginner aan te bevelen? xd
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:26 

Hardtraxxer

dat had een vriend van mij dus ook,, die gooide veeels te snel een hele erachter aan (had al halve gehad)
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

Giel H schreef:
MovingMadness schreef:

wel leuk voor n keertje ja :) Maar om het nou aan een beginner aan te bevelen? xd

Inderdaad, niet doen dus.

Gewoon 2 a 3 uur aanhouden tussen eventueel iets bijpakken.
Verder raad ik persoonlijk bijpakken aan in halfjes en de hoeveelheid mdma die je in een keer neemt te beperken tot 1.2 tot en met 1.5 maal je lichaamsgewicht.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:28 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Verder raad ik persoonlijk bijpakken aan in halfjes en de hoeveelheid mdma die je in een keer neemt te beperken tot 1.2 tot en met 1.5 maal je lichaamsgewicht.

Ge je ze nou 100 kilo MDMA laten slikken :D
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:31 

Donateur

kruiwagentje schreef:
Ze werden de andere dag wakker in een nat bed van het zweet :.

Groene canadezen zijn geweldige kletsers!! Had ze vorig jaar festival seizoen. Ging er rete hard op.
En dat zweeten komt omdat je lichaam die giftige tering zooi uit je lichaam werkt.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:36 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:

Ge je ze nou 100 kilo MDMA laten slikken :D

Ja, natuurlijk, waarom niet :P

Ik hoop dat ze door hebben dat ik MG bedoel. ^^

Om het te verduidelijken;

1.2 tot en met 1.5 mg maal je lichaamsgewicht.

Voorbeeld;
Ik weeg 70.
Ik wil lekker hard gaan zonder mijn hersens te bekijken.
Ik neem 1.5 mg per kilo lichaamsgewicht.
1x70=70
0.5x70=5x7=35

70+35=105 mg
1.5x70=105 mg
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:38 

Donateur

rekenwonder olijfboompje hier!! :lol:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:43 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
rekenwonder olijfboompje hier!! :lol:

Damn, dude, ik moest het serieus uitschrijven xd
Rekenen is voor mij zo lang geleden xd
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:54 

Hardtraxxer

Thanks. Nee ik ga zeker niet te snel bijpakken. Wil inderdaad niet snoeihard gaan haha. Ook zo zonde om helemaal vaag op Defqon rond te lopen ;) En dat van 1 a 1,5 keer je lichaamsgewicht (= aantal mg) wist ik :)
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:56 

Donateur

dan mag ik niet eens een halfje :lol: of nou ja :p net een halfje
Bericht Geplaatst op 23 jun 2011 14:59 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
dan mag ik niet eens een halfje :lol: of nou ja :p net een halfje

why?? ben je zo licht ofzo??
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic