Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:16 

Hardtraxx Veteran

Korey schreef:
Voor defqon krijgt een vriend van mij pillen met veel speed, en wat minder mdma. Weet iemand wat hier precies de effecten en de voor / nadelen van zijn?

Het hoofd op je avatar moet opsich wel haalbaar en realistisch zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:38 

Hardtraxx Veteran

Korey schreef:
Voor defqon krijgt een vriend van mij pillen met veel speed, en wat minder mdma. Weet iemand wat hier precies de effecten en de voor / nadelen van zijn?

Even wachten hoor, pillen met gemengde substantie die voelbaar is van beide of eentje is overheersend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:50 

Artiest

Olijfboompje schreef:
Korey schreef:

Even wachten hoor, pillen met gemengde substantie die voelbaar is van beide of eentje is overheersend?

Hij vertelde dat er speed & mdma in zit, maar dat er vrij veel speed in deze zit, en niet heel veel mdma. Meer weet ik ook niet.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

Klinkt als crap
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:08 

Hardtraxx Addict

Klinkt als crap ja.. Iedere fatsoenlijke dealer moet toch wel aan goede pillen kunnen komen in tijden als deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:24 

Artiest

Oke dan weet ik genoeg, ga het niet doen. Heb al andere geregeld. Thanks in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Korey schreef:
Olijfboompje schreef:
Korey schreef:

Hij vertelde dat er speed & mdma in zit, maar dat er vrij veel speed in deze zit, en niet heel veel mdma. Meer weet ik ook niet.. ;)

Hier kan ik je echt weinig over vertellen.

Behalve dat de speed de MDMA gaat overheersen.
Het kan ook zijn dat je extreem vaag wordt door de combinatie, hangt er maar net van af welke stof gaat inwerken.

Wat een vage pillen zeg.
Beter laat je ze wel testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:40 

Donateur

iemand een grammetje desomorphine mee naar Defqon? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

2 gram!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:44 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:

2 gram!

kewl :D zullen we samen de botten dans doen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:

2 gram!

kewl :D zullen we samen de botten dans doen :yay:

Idd, wij spelen de midnight freaks :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:47 

Donateur

hahaha :lol: Ik vlieg zo naar Rusland om me spulletjes op te halen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:53 

Donateur

Korey schreef:

Klinkt een beetje als onzin of troep, of hij weet er weinig van af. En hij denkt dat hij veel energie ervan krijgt omdat er speed inzit, en de love feeling door de MDMA , nou dat is onzin. Er bestonde vroeger wel veel speedpillen, ze zijn er nog wel steeds. Maar die zijn Uniek! Ik denk dat je maat er gewoon weinig van af weet , en denkt zoals die opmerking hierboven. Laat hem de kleur / symbool ff doorgeven aan je, dan kunnen ik/wij even kijken op internet of er wat over bekend is :thumbup: Want speed pillen komen zowat niet meer voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 22:56 

Hardtraxx Veteran

Misschien wel PMMA-pillen, dus idd even opletten als die er niet zo veel van weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 00:18 

Artiest

Kevin-Raw schreef:
Korey schreef:

Klinkt een beetje als onzin of troep, of hij weet er weinig van af. En hij denkt dat hij veel energie ervan krijgt omdat er speed inzit, en de love feeling door de MDMA , nou dat is onzin. Er bestonde vroeger wel veel speedpillen, ze zijn er nog wel steeds. Maar die zijn Uniek! Ik denk dat je maat er gewoon weinig van af weet , en denkt zoals die opmerking hierboven. Laat hem de kleur / symbool ff doorgeven aan je, dan kunnen ik/wij even kijken op internet of er wat over bekend is :thumbup: Want speed pillen komen zowat niet meer voor

Oke, zal wel bullshit zijn dan van die speed want wat jij beschrijft over die energie enzo waren letterlijk zijn woorden! :P Ze waren ook erg goedkoop.. Ik vertrouwde het toch niet helemaal, heb het dus niet gedaan.

Ik heb nu paarse geregeld, staat een zelda driehoekje op. Schijnen erg goed te zijn!! (5/5 op pillreports)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 00:22 

Hardtraxx Veteran

Die paarse triforces zijn idd goede knallers, neem die maar mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 08:09 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Die paarse triforces zijn idd goede knallers, neem die maar mee!

Korey, die zal ik meenemen!!! :D heerlijke pefecte kletsers :love: 180/190mg volgens mij, ligt eraan welke batch het is. Maar ze zijn sowieso zuiver en goed. en vooral geen speed in zoals je maat zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 09:12 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Het spul zelf is helemaal niet schadelijk.
De shit waarmee het versneden en bereid wordt zorgt voor het afsterven van weefsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 10:46 

Donateur

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

De shit waarmee het versneden en bereid wordt zorgt voor het afsterven van weefsel.

oh .. kan ik het ook wel gebruiken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 10:49 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

oh .. kan ik het ook wel gebruiken :cool:

Heroïne is ook niet zo schadelijk op zichzelf.
De naalden, het stoppen met eten en zorgen voor persoonlijke hygiëne echter wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 11:07 

Hardtraxx Elite

In Sovjet Russia Drugs eat you!

Wel echt te erg voor die mensen met zo'n bijwerkingen vraag me af in hoeverre je herstelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 11:12 

Donateur

Markos schreef:

Wel echt te erg voor die mensen met zo'n bijwerkingen vraag me af in hoeverre je herstelt.

ja niet, als je weefsel weg is tot je bot komt het niet meer goed. alles is weg :lol: :lol: :lol: :lol:

Eigen schuld van die domme achterlijke Russen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 11:33 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Markos schreef:

ja niet, als je weefsel weg is tot je bot komt het niet meer goed. alles is weg :lol: :lol: :lol: :lol:

Eigen schuld van die domme achterlijke Russen -.-

Deel van de verantwoordelijkheid ligt ook bij de corruptie in de politiek daar maar goed. Leefomstandigheden kunnen gebruik in de hand werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:01 

Hardtraxx Veteran

Zit echt te twijfelen of ik zaterdag een snoepje neem. Neem dan waarschijnlijk rond 7 uur en ik wil B-Front, Ran-D & Adaro en Titan eigenlijk wel goed meemaken. Zie dan wel ff of ik er zin in heb, maar dat zal ik ongetwijfeld wel hebben dan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 13:03 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Zit echt te twijfelen of ik zaterdag een snoepje neem. Neem dan waarschijnlijk rond 7 uur en ik wil B-Front, Ran-D & Adaro en Titan eigenlijk wel goed meemaken. Zie dan wel ff of ik er zin in heb, maar dat zal ik ongetwijfeld wel hebben dan. :P

xd
Gewoon op je gevoel af gaan.
Doe ik ook altijd. :D
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic