Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Korey wrote:Voor defqon krijgt een vriend van mij pillen met veel speed, en wat minder mdma. Weet iemand wat hier precies de effecten en de voor / nadelen van zijn?
Het hoofd op je avatar moet opsich wel haalbaar en realistisch zijn.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Korey wrote:Voor defqon krijgt een vriend van mij pillen met veel speed, en wat minder mdma. Weet iemand wat hier precies de effecten en de voor / nadelen van zijn?
Even wachten hoor, pillen met gemengde substantie die voelbaar is van beide of eentje is overheersend?
Artiest
348 posts member since 2010
Olijfboompje wrote:
Even wachten hoor, pillen met gemengde substantie die voelbaar is van beide of eentje is overheersend?
Hij vertelde dat er speed & mdma in zit, maar dat er vrij veel speed in deze zit, en niet heel veel mdma. Meer weet ik ook niet.. ;)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Klinkt als crap
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Klinkt als crap ja.. Iedere fatsoenlijke dealer moet toch wel aan goede pillen kunnen komen in tijden als deze.
Artiest
Oke dan weet ik genoeg, ga het niet doen. Heb al andere geregeld. Thanks in ieder geval!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Korey wrote:
Olijfboompje wrote:
Hij vertelde dat er speed & mdma in zit, maar dat er vrij veel speed in deze zit, en niet heel veel mdma. Meer weet ik ook niet.. ;)
Hier kan ik je echt weinig over vertellen.

Behalve dat de speed de MDMA gaat overheersen.
Het kan ook zijn dat je extreem vaag wordt door de combinatie, hangt er maar net van af welke stof gaat inwerken.

Wat een vage pillen zeg.
Beter laat je ze wel testen.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
iemand een grammetje desomorphine mee naar Defqon? xd
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
roberttt wrote:iemand een grammetje desomorphine mee naar Defqon? xd
2 gram!
Donateur
last seen Sep 2014
Hoofdcoach wrote:
2 gram!
kewl :D zullen we samen de botten dans doen :yay:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
roberttt wrote:
Hoofdcoach wrote:
2 gram!
kewl :D zullen we samen de botten dans doen :yay:
Idd, wij spelen de midnight freaks :yay:
Donateur
last seen Sep 2014
hahaha :lol: Ik vlieg zo naar Rusland om me spulletjes op te halen ^^
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Klinkt een beetje als onzin of troep, of hij weet er weinig van af. En hij denkt dat hij veel energie ervan krijgt omdat er speed inzit, en de love feeling door de MDMA , nou dat is onzin. Er bestonde vroeger wel veel speedpillen, ze zijn er nog wel steeds. Maar die zijn Uniek! Ik denk dat je maat er gewoon weinig van af weet , en denkt zoals die opmerking hierboven. Laat hem de kleur / symbool ff doorgeven aan je, dan kunnen ik/wij even kijken op internet of er wat over bekend is :thumbup: Want speed pillen komen zowat niet meer voor
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Misschien wel PMMA-pillen, dus idd even opletten als die er niet zo veel van weet :P
Artiest
Kevin-Raw wrote:
Klinkt een beetje als onzin of troep, of hij weet er weinig van af. En hij denkt dat hij veel energie ervan krijgt omdat er speed inzit, en de love feeling door de MDMA , nou dat is onzin. Er bestonde vroeger wel veel speedpillen, ze zijn er nog wel steeds. Maar die zijn Uniek! Ik denk dat je maat er gewoon weinig van af weet , en denkt zoals die opmerking hierboven. Laat hem de kleur / symbool ff doorgeven aan je, dan kunnen ik/wij even kijken op internet of er wat over bekend is :thumbup: Want speed pillen komen zowat niet meer voor
Oke, zal wel bullshit zijn dan van die speed want wat jij beschrijft over die energie enzo waren letterlijk zijn woorden! :P Ze waren ook erg goedkoop.. Ik vertrouwde het toch niet helemaal, heb het dus niet gedaan.

Ik heb nu paarse geregeld, staat een zelda driehoekje op. Schijnen erg goed te zijn!! (5/5 op pillreports)
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Die paarse triforces zijn idd goede knallers, neem die maar mee!
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Hoofdcoach wrote:Die paarse triforces zijn idd goede knallers, neem die maar mee!
Korey, die zal ik meenemen!!! :D heerlijke pefecte kletsers :love: 180/190mg volgens mij, ligt eraan welke batch het is. Maar ze zijn sowieso zuiver en goed. en vooral geen speed in zoals je maat zegt.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
roberttt wrote:hahaha :lol: Ik vlieg zo naar Rusland om me spulletjes op te halen ^^
Het spul zelf is helemaal niet schadelijk.
De shit waarmee het versneden en bereid wordt zorgt voor het afsterven van weefsel.
Donateur
last seen Sep 2014
Olijfboompje wrote:
roberttt wrote:hahaha :lol: Ik vlieg zo naar Rusland om me spulletjes op te halen ^^
De shit waarmee het versneden en bereid wordt zorgt voor het afsterven van weefsel.
oh .. kan ik het ook wel gebruiken :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
roberttt wrote:
Olijfboompje wrote:
oh .. kan ik het ook wel gebruiken :cool:
Heroïne is ook niet zo schadelijk op zichzelf.
De naalden, het stoppen met eten en zorgen voor persoonlijke hygiëne echter wel.
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
In Sovjet Russia Drugs eat you!

Wel echt te erg voor die mensen met zo'n bijwerkingen vraag me af in hoeverre je herstelt.
Donateur
last seen Sep 2014
Markos wrote:In Sovjet Russia Drugs eat you!

Wel echt te erg voor die mensen met zo'n bijwerkingen vraag me af in hoeverre je herstelt.
ja niet, als je weefsel weg is tot je bot komt het niet meer goed. alles is weg :lol: :lol: :lol: :lol:

Eigen schuld van die domme achterlijke Russen -.-
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
roberttt wrote:
Markos wrote:In Sovjet Russia Drugs eat you!

ja niet, als je weefsel weg is tot je bot komt het niet meer goed. alles is weg :lol: :lol: :lol: :lol:

Eigen schuld van die domme achterlijke Russen -.-
Deel van de verantwoordelijkheid ligt ook bij de corruptie in de politiek daar maar goed. Leefomstandigheden kunnen gebruik in de hand werken.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Zit echt te twijfelen of ik zaterdag een snoepje neem. Neem dan waarschijnlijk rond 7 uur en ik wil B-Front, Ran-D & Adaro en Titan eigenlijk wel goed meemaken. Zie dan wel ff of ik er zin in heb, maar dat zal ik ongetwijfeld wel hebben dan. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Nando wrote:Zit echt te twijfelen of ik zaterdag een snoepje neem. Neem dan waarschijnlijk rond 7 uur en ik wil B-Front, Ran-D & Adaro en Titan eigenlijk wel goed meemaken. Zie dan wel ff of ik er zin in heb, maar dat zal ik ongetwijfeld wel hebben dan. :P
xd
Gewoon op je gevoel af gaan.
Doe ik ook altijd. :D