Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
En voor mij wordt het sinds lange tijd MDMA dus dat wordt een immens harde knuffel waar Jezus jaloers op is!Pommer wrote:![]()
Voor mij ook dus dan wordt ie alleen nog maar lekkerderOlijfboompje wrote:En voor mij wordt het sinds lange tijd MDMA dus dat wordt een immens harde knuffel waar Jezus jaloers op is!Pommer wrote:![]()
![]()
Ik hoop op heul veulPommer wrote:Voor mij ook dus dan wordt ie alleen nog maar lekkerderOlijfboompje wrote:En voor mij wordt het sinds lange tijd MDMA dus dat wordt een immens harde knuffel waar Jezus jaloers op is!Pommer wrote:![]()
![]()
Die maanden pauze is niet voor lul hoop ik
Ik begin het nu toch wel een beetje te missen eigenlijk
Maarja des te lekkerder het is as zaterdag denk ik 
We gaan ons best doenPommer wrote:Ik begin het nu toch wel een beetje te missen eigenlijkMaarja des te lekkerder het is as zaterdag denk ik
Ik wil ook weer zo'n lekkere heroïneknuffel van mn favo junk 
Is goed hoordawasiknie wrote:Ik wil ook weer zo'n lekkere heroïneknuffel van mn favo junk
Doen we
Iedereen krijgt er minstens twee
Dan ga ik gewoon elke keer m'n andere persoonlijkheden gebruiken om er superveel te krijgen
(South Partk taferelen
)
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Kan niet wachten 
Het wordt zo te zien meer een knuffelfestijn dan een dansfeest 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Hippiefeest ftwChukkels wrote:Het wordt zo te zien meer een knuffelfestijn dan een dansfeest
Ik heb ook gevraagd of knuffelrock 19 opgezet kan worden.Chukkels wrote:Het wordt zo te zien meer een knuffelfestijn dan een dansfeest
Haha, die hele serie heb je ook echt hèOlijfboompje wrote:Ik heb ook gevraagd of knuffelrock 19 opgezet kan worden.Chukkels wrote:Het wordt zo te zien meer een knuffelfestijn dan een dansfeest
En weer een minuut dichter bij het weekend. Gaat snel zo

Ik heb hier een verkruimeld pilletje .. als ik die gewoon even snel achter klok met wat water, werkt 'ie dan sneller in?
En ik heb zelfs nog een vraag: een 'maat' van mij had laatst eekhoorntje mee naar Fusion of Dance. Met 2 halfjes gewerkt, alleen bij het 2e halfje ging z'n bek opeens als een malle en hij had ook niet echt controle over z'n oogspieren
Hoe kan het dat het eerste halfje wel lekker ging qua spastische bewegingen en de 2e veel harder ging wat dat betreft? .. 
En ik heb zelfs nog een vraag: een 'maat' van mij had laatst eekhoorntje mee naar Fusion of Dance. Met 2 halfjes gewerkt, alleen bij het 2e halfje ging z'n bek opeens als een malle en hij had ook niet echt controle over z'n oogspieren
Deeltjesversneller wrote:1: Ja, *iets* sneller
2: 0.5 + 0.5 = 1
Heb deze vandaag opgehaald, gaat meegenomen naar Defqon en waarschijnlijk ook getest worden.Nando wrote:Iemand al test resultaten gezien / gehad van de 3e batch triforces (zonder breuklijn)? Geloof rond de 170 - 180.
Ik mag jou welDeeltjesversneller wrote:1: Ja, *iets* sneller
Hmm oké. Ik hoorde tussen de 170 - 180 in. Zijn die van jou getest dan?93Wesley93 wrote:Heb deze vandaag opgehaald, gaat meegenomen naar Defqon en waarschijnlijk ook getest worden.Nando wrote:Iemand al test resultaten gezien / gehad van de 3e batch triforces (zonder breuklijn)? Geloof rond de 170 - 180.Ze zitten volgens mij wel net wat onder die 170 - 180.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Gewoon omdat je dan meer MDMA op hebt. Halve eekhoorn heb ik het ook niet echt, neem ik de andere helft gaan mijn ogen keihard van links naar rechts als ik ergens op focus.Klos wrote:Ik heb hier een verkruimeld pilletje .. als ik die gewoon even snel achter klok met wat water, werkt 'ie dan sneller in?
En ik heb zelfs nog een vraag: een 'maat' van mij had laatst eekhoorntje mee naar Fusion of Dance. Met 2 halfjes gewerkt, alleen bij het 2e halfje ging z'n bek opeens als een malle en hij had ook niet echt controle over z'n oogspierenHoe kan het dat het eerste halfje wel lekker ging qua spastische bewegingen en de 2e veel harder ging wat dat betreft? ..
Nee, maar ik had gister ergens op drugsforum.info de testresultaten gelezen van iemand anders, ging over 150 - 170mg.Nando wrote:Hmm oké. Ik hoorde tussen de 170 - 180 in. Zijn die van jou getest dan?
Ach mij maakt het niet uit dat ze wat minder hoog getest zijn dan de eekhoorns, hoef echt niet per se altijd knallers tegen de 200 mg te hebben. Beginnen met een flink halfje works fine for me I guess.
Very true.Deeltjesversneller wrote:1: Ja, *iets* sneller
Neuken?