Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:11 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Olijfboompje schreef:
Almighty schreef:
Goedzo! Vooral je grenzen verleggen met die troep :thumbup: Gebruik je verstand, en doe gewoon niet anders als normaal. Alsof zoveel x meer drugs als normaal je school-dip kan verwerken. ;)

xd
Ik ben het helemaal met je eens.
Al die kansloze hier.
Hadden makkelijk universiteit kunnen doen en zijn allemaal kansloze MBO'ers en lager.

Stel lager opgeleiden... :x

Inderdaad :cry:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:15 

Donateur

Even een vraag voor de PEP experts, ik ben het zojuist aan het verdelen in capsules. Maar de pep is nog niet HELEMAAL droog, wel zo goed als. maar niet helemaal. Is dit erg?
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:17 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Even een vraag voor de PEP experts, ik ben het zojuist aan het verdelen in capsules. Maar de pep is nog niet HELEMAAL droog, wel zo goed als. maar niet helemaal. Is dit erg?

Ik zou het beter droog maken totdat het snuifbaar is als in volledig verpoederd.
Natte pep is niet even effectief als droge pep.

Althans dit is mijn ervaring.
Dit is ook een snelle respons met alleen eigen ervaring gebaseerde informatie.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Ik zou het niet weten. Heb voor maten wel eens gewone bommetjes gemaakt, maar had het niet helemaal perfect gedroogd. Werkte prima voor zover ik weet. Voor mezelf droog ik het altijd wel goed, zodat het snuifbaar is. Pep droppen vind ik niks :P
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

Iemand al test resultaten gezien / gehad van de 3e batch triforces (zonder breuklijn)? Geloof rond de 170 - 180.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:28 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ik zou het niet weten. Heb voor maten wel eens gewone bommetjes gemaakt, maar had het niet helemaal perfect gedroogd. Werkte prima voor zover ik weet. Voor mezelf droog ik het altijd wel goed, zodat het snuifbaar is. Pep droppen vind ik niks :P

Ik ga binnenkort van mijn pep eens wat laten testen.
Gewoon voor de lols, ben benieuwd namelijk.

Heb trouwens ook een manier geleerd om pep schoon te krijgen van cafeïne :love:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Iemand al test resultaten gezien / gehad van de 3e batch triforces (zonder breuklijn)? Geloof rond de 170 - 180.

Morgen binnen, zaterdag wijs ik een testpersoon aan en dan heb je testuitslag :)

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ik ga binnenkort van mijn pep eens wat laten testen.
Gewoon voor de lols, ben benieuwd namelijk.

Heb trouwens ook een manier geleerd om pep schoon te krijgen van cafeïne :love:

Maar cafeïne is fijn! Dat houd me wakker :$
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nando schreef:

Morgen binnen, zaterdag wijs ik een testpersoon aan en dan heb je testuitslag :)

Ik ben zaterdag wss zelf ook testpersoon, dus wil daarom ook het aantal mg weten. :P Ach als ze rond de 170 - 180 zijn dan moet een halfje het wel doen, en zo niet pak ik na een uurtje bij als ik nog niks voel.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:43 

Donateur

Okeoke thanks gasten!!

Dan heb ik nu op jullie vraag nog een vraag, als ik nu gewoon de dopjes van de capsules afhaal, en dit dan gewoon tot zaterdag zo laat liggen. Zou het dan ook droog zijn?

Dammnnn wordt gewoon gek, heb teveeel zin in zaterdag. Weerberichten worden steeds beter
De combi Pep-4fmp-X gaat heldig worden!!!! :love:

EDIT; heeft natte PEP altijd zoon vieze chemische lucht? et stinkt hiet nu echt naar teringzooi in me kamer
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:44 

Nando schreef:
Chukkels schreef:
Nando schreef:

Ik ben zaterdag wss zelf ook testpersoon, dus wil daarom ook het aantal mg weten. :P Ach als ze rond de 170 - 180 zijn dan moet een halfje het wel doen, en zo niet pak ik na een uurtje bij als ik nog niks voel.

[lager opgeleiden taal]Hebben geen breeklijn dus gewoon in 1x hele droppen, jwtogg stoer ensoo[/lager opgeleiden taal]
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:47 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Okeoke thanks gasten!!

Dan heb ik nu op jullie vraag nog een vraag, als ik nu gewoon de dopjes van de capsules afhaal, en dit dan gewoon tot zaterdag zo laat liggen. Zou het dan ook droog zijn?

Dammnnn wordt gewoon gek, heb teveeel zin in zaterdag. Weerberichten worden steeds beter
De combi Pep-4fmp-X gaat heldig worden!!!! :love:

EDIT; heeft natte PEP altijd zoon vieze chemische lucht? et stinkt hiet nu echt naar teringzooi in me kamer

Uh nee, dat is niet drogen :P Drogen is eigenlijk de stukjes pep van elkaar afhalen. Zodat je korreltjes overhebt ipv plakaten. Het is niet alsof er water of iets dergelijks in zit xd
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:54 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
[lager opgeleiden taal]Hebben geen breeklijn dus gewoon in 1x hele droppen, jwtogg stoer ensoo[/lager opgeleiden taal]

Misschien wel een optie. :P Pep werkt het effect van xtc ook tegen en aangezien ik begin met pep is een hele misschien wel goed. Iemand daar ervaring mee?
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:55 

Donateur

jaa weet ik het hahhaa :$
Weet alles over drugs, behalve PEP dat is me minste onderdeel ;)
maaru ik laat het gewoon hierbij, ik hoef het toch niet te snuiven. En hopelijk valle die vlokjes beetje van elkaar af xd
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:03 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Banaanslak schreef:

Misschien wel een optie. :P Pep werkt het effect van xtc ook tegen en aangezien ik begin met pep is een hele misschien wel goed. Iemand daar ervaring mee?

Ik ga harder van de combinatie pep + xtc dan van XTC afzonderlijk. Of lijkt dat alleen maar zo? In ieder geval, zo voelt het, ook al hoort het idd niet zo te zijn. Kan ook zijn dat het afschrikverhalen zijn, omdat men niet wil dat er gecombineerd wordt. :P
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Chukkels schreef:
Nando schreef:

Nice heeft ie triforces hoor :woot: ik zou ze ook krijgen maar werden Qdancies, doen het vast ook wel prima :)
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:19 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Nice heeft ie triforces hoor :woot: ik zou ze ook krijgen maar werden Qdancies, doen het vast ook wel prima :)

Jij krijgt er zaterdag sowieso 1 van mij, testen we ze samen wel. :loving:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:20 

Bierkoning

Dan wil ik er ook wel 1, ruilen voor een eekhoorntje? :loving:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Hmmm, is een optie. Zien zaterdag wel ff. :D
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:22 

Bierkoning

Nando schreef:
Pommer schreef:

Hmmm, is een optie. Zien zaterdag wel ff. :D

Ik kijk eerst wel ff hoe je er uit ziet :lol:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:24 

Hardtraxx Veteran

Haha :lol: Kan sowieso ook wel ruilen en dan een andere keer gebruiken. :P Neem iig om 12 uur eerste cap pep, dan kijk ik rond een uur of 5 ff of ik nog een cap ga pakken en dan zie ik rond een uur of 7/8 wel of ik zin heb in een snoepje. :D
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:25 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
jaa weet ik het hahhaa :$
Weet alles over drugs, behalve PEP dat is me minste onderdeel ;)
maaru ik laat het gewoon hierbij, ik hoef het toch niet te snuiven. En hopelijk valle die vlokjes beetje van elkaar af xd

Wanneer je pep droogt, zorgt het ervoor dat het geen klei meer is.
Hierdoor verpoedert het en wordt het sneller opgenomen in je lichaam.

Dat is voor zover ik weet het enige verschil.
Daarnaast is natte pep erg onplezierig om te snuiven en meurt het als een bezetene.

Natte pep is wel beter te bewaren wanneer vacuüm getrokken.
Onbeperkt houdbaar zelfs wanneer bewaard op een koele plaats.

Wanneer pep droger wordt, veroudert hij en neemt de kwaliteit af op de lange termijn. Denk hierbij aan langer als een maand met ernstig kwaliteitsverlies.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:27 

Bierkoning

Daniel lees dat stukje eens terug maar zet dan een O achter de eerste P van pep :lol:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:30 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Daniel lees dat stukje eens terug maar zet dan een O achter de eerste P van pep :lol:

LOL :lol:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:31 

Pommer schreef:

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 23:32 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Hahahahahha!

Epic gezien man :D
Echt epic :worship:

Jij krijgt een immens dikke knuffel zaterdag :D :love:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic