Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 15:17 

Hardtraxx Addict

Snap niet dat je dan nog verder gaat nu.. Hoelang heb je nou echt pauze gehad nu?
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 15:20 

Donateur

Kettingzaag schreef:
Snap niet dat je dan nog verder gaat nu.. Hoelang heb je nou echt pauze gehad nu?

Wat ik toen heb gedaan.. sloeg ook nergens op, zal dat ook niet meer doen.

Maar heb nu dik 2 maanden pauze .
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kettingzaag schreef:

Maar wat wil je bereiken met een grotere dosis? Je weet zelf ook dat het maar tijdelijk van doen is en dat je er uiteindelijk op langere termijn je er niet beter van gaat voelen. Die dip komt je iedergeval niet zo goed uit denk ik.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 15:27 

Donateur

Ik zit te twijfelen om dit shirt te kopen voor op feesten

http://www.play.com/Clothing/T-Shirts/4 ... fer=search

Het is gratis verzending, duurt alleen 2 weken voordat je het binnen heb. Wat vinden jullie ervan :P
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 15:27 

Donateur

mrazura schreef:
roberttt schreef:
Kettingzaag schreef:

Maar wat wil je bereiken met een grotere dosis? Je weet zelf ook dat het maar tijdelijke doen is en dat je er uiteindelijk op langere termijn je er niet beter van gaat voelen. Die dip komt je iedergeval niet zo goed uit denk ik.

grotere dosis dan toen neem ik sowieso niet ;) post soms net wat te snel hier dan wat ik werkelijk zou doen. * blijft off-topic*

En een dip kan ik inderdaad niet gebruiken, dat weet ik zelf ook wel. Maarja ik ga hier ook niet meer posten :lol:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

Ah mijn stuk klopte ook niet robert :D Ik bedoelde een wat grotere hoeveelheid. Niet een grotere hoeveelheid van vorige keer :P
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 16:21 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Maarja ik ga hier ook niet meer posten :lol:

Dit heb ik je hier nou ook al 50 keer zien posten, en ook dat je jezelf weer helemaal naar de klote gaat helpen, terwijl je ook al minimaal 10 keer hebt gezegd dat je ermee ging stoppen. Aandacht te kort?
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 16:27 

Hardtraxx Veteran

Ik prijs mezelf maar gelukkig dat ik nooit last heb van een dip :cheer:

Loudness was wel extreem. Maaruh Daniël, jij verwacht zaterdag nog op eigen benen te kunnen staan? Als ik van 1 iemand verhalen hoor over zijn 'hard goan' plannen, dan is het wel van jou xd
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik prijs mezelf maar gelukkig dat ik nooit last heb van een dip :cheer:

Loudness was wel extreem. Maaruh Daniël, jij verwacht zaterdag nog op eigen benen te kunnen staan? Als ik van 1 iemand verhalen hoor over zijn 'hard goan' plannen, dan is het wel van jou xd

Ik ga altijd hard :P
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 18:12 

Hardtraxx Addict

Hoe zouden jullie pep en XTC het best combineren? Qua tijd tussen inname e.d.? Dit met de wetenschap dat ik al vaker XTC op heb en nog nooit pep. Pillen die ik gebruik zijn de albekende eekhoorntjes en pep is van goede kwaliteit.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 18:37 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Hoe zouden jullie pep en XTC het best combineren? Qua tijd tussen inname e.d.? Dit met de wetenschap dat ik al vaker XTC op heb en nog nooit pep. Pillen die ik gebruik zijn de albekende eekhoorntjes en pep is van goede kwaliteit.

Ik heb vaker X op maar nog nooit pep en wil deze combi ook gaan doen zaterdag. Ik ga in de middag de pep doen en dan rond 6/7 uur X :P dat is iig de planning.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 19:03 

Hardtraxx Veteran

Minstens 3 uur er tussen houden en eerst de pep nemen.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

Ik word nog miljonair hier zo. Olijfboompje is going crazy! :woot:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 20:23 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Zo met mijn gevoelens spelen is niet netjes :(
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:10 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Vertel :D
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Ik heb een bod gekregen op iets, wat meer dan 3x de aanschafwaarde was. Heb het wel afgeslagen, zo ben ik niet xd

Begint trouwens wel enorm te kriebelen voor zaterdag. Zo vies veel bekenden die ook voor het eerst aan de X gaan, en dan ben ik een beetje de zielige buitenstaander. :cry:

Tentamen Bedrijfsadministratie haal ik toch niet maandag en tentamen sport haal ik sowieso. Maar goed, das niet het enige wat me ervan weerhoud.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Ik heb een bod gekregen op iets, wat meer dan 3x de aanschafwaarde was. Heb het wel afgeslagen, zo ben ik niet xd

Begint trouwens wel enorm te kriebelen voor zaterdag. Zo vies veel bekenden die ook voor het eerst aan de X gaan, en dan ben ik een beetje de zielige buitenstaander. :cry:

Tentamen Bedrijfsadministratie haal ik toch niet maandag en tentamen sport haal ik sowieso. Maar goed, das niet het enige wat me ervan weerhoud.

Seks met Maikel zal niet werken na MDMA, dat weet je toch zeker wel he?!
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:42 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Erg cryptisch xd
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Scrabble jonguh! 3x woordwaarde :D
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ze wilden je fastforwards voor 30 euro per stuk kopen? :woot:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:48 

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
op Defqon ga ik me zelf ook vies naar de klote helpen.. helemaal gehad met dat netjes doen...

Lekker misdragen

Doe nou niet :(
Of wacht iig tot dat ik zover heen ben dat het mij niet meer boeit. :D

blehhh nou school faal ik nu toch al.. dus waarom zou ik me inhouden :lol: ga me Loudness record vebreken op Defqon zelf

Goedzo! Vooral je grenzen verleggen met die troep :thumbup: Gebruik je verstand, en doe gewoon niet anders als normaal. Alsof zoveel x meer drugs als normaal je school-dip kan verwerken. ;)
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:57 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Goedzo! Vooral je grenzen verleggen met die troep :thumbup: Gebruik je verstand, en doe gewoon niet anders als normaal. Alsof zoveel x meer drugs als normaal je school-dip kan verwerken. ;)

Kom op zeg, de sarcasme druipt ervan af. Afbeelding

Pssst. De Loudness-manier is de normale manier van Robert :$

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Ze wilden je fastforwards voor 30 euro per stuk kopen? :woot:

Die zijn mij veel meer waard.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

xd
Ik ben het helemaal met je eens.
Al die kansloze hier.
Hadden makkelijk universiteit kunnen doen en zijn allemaal kansloze MBO'ers en lager.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:03 

Olijfboompje schreef:
Almighty schreef:

xd
Ik ben het helemaal met je eens.
Al die kansloze hier.
Hadden makkelijk universiteit kunnen doen en zijn allemaal kansloze MBO'ers en lager.

Stel lager opgeleiden... :x
Bericht Geplaatst op 21 jun 2011 22:05 

Chukkels schreef:
Almighty schreef:

Kom op zeg, de sarcasme druipt ervan af. Afbeelding

Pssst. De Loudness-manier is de normale manier van Robert :$

Ik maakte de (hele erge obvious) sarcasme wel duidelijk in de 2e zin. O, van dat Loudness gedoe wist ik niet, las records dus ik legde daar de link mee.

Moraal v/h verhaal, gebruik je verstand en doe geen domme dingen dat je zo schuimbekkend op de brancard ligt ofzo..
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic