Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 23:07 
 

Daar denkt deze dame anders over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een boefje dat meisje keihard straffen!

Chukkels schreef:
Dat is een uitgang, geen ingang! :nono:


Zeg dat maar tege die gozers van oh oh cherso :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 05:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Haha, die werd op Facebook gezet zeker? Ik kon m'n ogen echt niet open houden. Terwijl Jeff en kornuiten nog volop bezig waren met de afterparty ben ik verstandig geweest en richting m'n bedje gegaan. Man, wat is ik moe :P


Die etizolam hielp vast ook mee :D Ja nadien werd die ook op facebook gezet idd haha, ik zat met Wijnanda te whatsappen terwijl ze lag te chillen waar jij lag te slapen.. Die had eerst niet eens door dat jij daar lag xd


HAhah! Dat hert lag een beetje hard te gaan op mn bed... Ik was natuurlijk weer in de knuffelmood..
Zoals altijd met wat op.. Dus ik kwam tussendoor regelmatig knuffelen en kroelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was van plan om een keer truffels te proberen bij walibi haloween, maar we gaan op zondag!
Moeilijk om dan naar de klote te gaan, volgende dag moet ik naar school, of word je van truffels niet zo vaag de volgende dag?
Ik moet er nog even over nadenken hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 09:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:

HAhah! Dat hert lag een beetje hard te gaan op mn bed... Ik was natuurlijk weer in de knuffelmood..
Zoals altijd met wat op.. Dus ik kwam tussendoor regelmatig knuffelen en kroelen xd


Haha I know xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Was van plan om een keer truffels te proberen bij walibi haloween, maar we gaan op zondag!
Moeilijk om dan naar de klote te gaan, volgende dag moet ik naar school, of word je van truffels niet zo vaag de volgende dag?
Ik moet er nog even over nadenken hahaha :P

Afrader! Van wat ik gehoord heb, zal dit je waarschijnlijk niet goed bevallen, zeker niet met de Fright Nights en zeker niet als je nog niet zoveel ervaring met trippen hebt. Mindfucks van de hoogste categorie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

Wil je een bad trip?? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Witte speakertjes getest op 178mg. Tegenvaller dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Afrader! Van wat ik gehoord heb, zal dit je waarschijnlijk niet goed bevallen, zeker niet met de Fright Nights en zeker niet als je nog niet zoveel ervaring met trippen hebt. Mindfucks van de hoogste categorie.


Inderdaad ik heb ook al gehoord dat het niet echt een goede tripsetting is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Afrader! Van wat ik gehoord heb, zal dit je waarschijnlijk niet goed bevallen, zeker niet met de Fright Nights en zeker niet als je nog niet zoveel ervaring met trippen hebt. Mindfucks van de hoogste categorie.


Inderdaad ik heb ook al gehoord dat het niet echt een goede tripsetting is :D


Dan maak jezelf helemaal gek in je hoofd, dat kan ik ook al als ik bij een maat ben..
Liefst zit ik gewoon thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Afrader! Van wat ik gehoord heb, zal dit je waarschijnlijk niet goed bevallen, zeker niet met de Fright Nights en zeker niet als je nog niet zoveel ervaring met trippen hebt. Mindfucks van de hoogste categorie.


Inderdaad ik heb ook al gehoord dat het niet echt een goede tripsetting is :D

Sowieso, het is veeeeeeel te druk. Het is enorm koud. Wachten voor attracties is een hel, aangezien je dingen wilt doen, maar wel een bodyload hebt. Ook met XTC op is het af te raden. Althans volgens iemand uit m'n team, die dat gedaan heeft. Je schrikt je continue de pleuris en je bent veel vatbaarder voor omgevingen. Al zou ik nog wel een keer willen trippen op een rustig dagje in de Efteling ofzo, maar dan met 2C-B :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Sowieso, het is veeeeeeel te druk. Het is enorm koud. Wachten voor attracties is een hel, aangezien je dingen wilt doen, maar wel een bodyload hebt. Ook met XTC op is het af te raden. Althans volgens iemand uit m'n team, die dat gedaan heeft. Je schrikt je continue de pleuris en je bent veel vatbaarder voor omgevingen. Al zou ik nog wel een keer willen trippen op een rustig dagje in de Efteling ofzo, maar dan met 2C-B :P


Moet je inderdaad wel doen op een rustige dag, ik heb er lsd gedaan op een VEEL te drukke dag, gelukkig kan ik wat hebben maar ideaal was het niet :P Wel epic moment gehad toen er echt zo een stelletje figuren voorbij kwamen die net uit de klokkenluider van de notre dame vandaan kwamen, jezus nog nooit zo veel schaamte gehad, lag helemaal kreupel van het lachen. Moet nogal prettig zijn geweest voor die mensen, maar kon er niets aan doen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Witte speakertjes getest op 178mg. Tegenvaller dus :P


nu op PF: 196 mg 203 mg en 198 mg

Maarja wie moet je geloven, beter zelf 3 laten testen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:29 
 
Hardtraxxer

Hoeveel mg van pure M is genoeg voor een lekkere trip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
Was van plan om een keer truffels te proberen bij walibi haloween, maar we gaan op zondag!
Moeilijk om dan naar de klote te gaan, volgende dag moet ik naar school, of word je van truffels niet zo vaag de volgende dag?
Ik moet er nog even over nadenken hahaha :P

Afrader! Van wat ik gehoord heb, zal dit je waarschijnlijk niet goed bevallen, zeker niet met de Fright Nights en zeker niet als je nog niet zoveel ervaring met trippen hebt. Mindfucks van de hoogste categorie.

Hmmm, ik ga niet tikkelen op zondag :/
Dus dan maar nuchter of niet, maten gaan wel truffels/pillen doen, vorig jaar hadden er ook al 2 pillen gedaan op fright nights, maar niet op zondag, en ik heb zondag ochtend tentamens, denk dat ik maar gewoon niet ga! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt zwaar van de kaart en je hebt compleet van het padje waardoor je in een andere dimensie zit.

In welke categorie zitten de Hardtraxxers aankomende zaterdag? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 19:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In de "gewoon lekker uit mn dak"-categorie :)

Ben wel benieuwd hoe het in zo'n andere dimensie is op een feest. Op Bass Academy kwam er ook een gozer naar me toe die kwam mij vertellen dat ik een filmrol was. Heb me kapotgelachen om zijn verhalen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
In de "gewoon lekker uit mn dak"-categorie :)

Ben wel benieuwd hoe het in zo'n andere dimensie is op een feest. Op Bass Academy kwam er ook een gozer naar me toe die kwam mij vertellen dat ik een filmrol was. Heb me kapotgelachen om zijn verhalen haha.

Die categorie is ala 'ik zie een kroonluchter aan voor een piratenschip in een zaal'. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:02 
 

In de "nuchter op een paar bierie na' -categorie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
In de "nuchter op een paar bierie na' -categorie

Net zoals op Bass Academy zeker? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:04 
 

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
In de "nuchter op een paar bierie na' -categorie

Net zoals op Bass Academy zeker? :whistle:

Nou het plan was eerst om op BA nuchter te blijven en op thrillogy te peppen, maar ik was zo moe van vrijdag op BA dat ik dat maar omgewisseld heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in de "Droeloe van de whisky" toestand
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Je hebt zwaar van de kaart en je hebt compleet van het padje waardoor je in een andere dimensie zit.

In welke categorie zitten de Hardtraxxers aankomende zaterdag? ^^

Iris en ik gaan waarschijnlijk normaal doen.
Lekker nuchter.




:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Je hebt zwaar van de kaart en je hebt compleet van het padje waardoor je in een andere dimensie zit.

In welke categorie zitten de Hardtraxxers aankomende zaterdag? ^^

Iris en ik gaan waarschijnlijk normaal doen.
Lekker nuchter.




:corn:


De definitie normaal is natuurlijk persoonsgebonden en voor iedereen anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Je hebt zwaar van de kaart en je hebt compleet van het padje waardoor je in een andere dimensie zit.

In welke categorie zitten de Hardtraxxers aankomende zaterdag? ^^



Lol.. Ik ga voor de Redney modus... Oftewel : De andere dimensie..
Redney is ook aanwazig trouwens.. Geheheh
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic