Daar denkt deze dame anders over.
View on YouTube
View on YouTube
Zeg dat maar tege die gozers van oh oh chersowrote:Dat is een uitgang, geen ingang!
HAhah! Dat hert lag een beetje hard te gaan op mn bed... Ik was natuurlijk weer in de knuffelmood..wrote:Die etizolam hielp vast ook meewrote:Haha, die werd op Facebook gezet zeker? Ik kon m'n ogen echt niet open houden. Terwijl Jeff en kornuiten nog volop bezig waren met de afterparty ben ik verstandig geweest en richting m'n bedje gegaan. Man, wat is ik moeJa nadien werd die ook op facebook gezet idd haha, ik zat met Wijnanda te whatsappen terwijl ze lag te chillen waar jij lag te slapen.. Die had eerst niet eens door dat jij daar lag
Haha I knowwrote:
HAhah! Dat hert lag een beetje hard te gaan op mn bed... Ik was natuurlijk weer in de knuffelmood..
Zoals altijd met wat op.. Dus ik kwam tussendoor regelmatig knuffelen en kroelen
Afrader! Van wat ik gehoord heb, zal dit je waarschijnlijk niet goed bevallen, zeker niet met de Fright Nights en zeker niet als je nog niet zoveel ervaring met trippen hebt. Mindfucks van de hoogste categorie.wrote:Was van plan om een keer truffels te proberen bij walibi haloween, maar we gaan op zondag!
Moeilijk om dan naar de klote te gaan, volgende dag moet ik naar school, of word je van truffels niet zo vaag de volgende dag?
Ik moet er nog even over nadenken hahaha
Inderdaad ik heb ook al gehoord dat het niet echt een goede tripsetting iswrote:Afrader! Van wat ik gehoord heb, zal dit je waarschijnlijk niet goed bevallen, zeker niet met de Fright Nights en zeker niet als je nog niet zoveel ervaring met trippen hebt. Mindfucks van de hoogste categorie.
Dan maak jezelf helemaal gek in je hoofd, dat kan ik ook al als ik bij een maat ben..wrote:Inderdaad ik heb ook al gehoord dat het niet echt een goede tripsetting iswrote:Afrader! Van wat ik gehoord heb, zal dit je waarschijnlijk niet goed bevallen, zeker niet met de Fright Nights en zeker niet als je nog niet zoveel ervaring met trippen hebt. Mindfucks van de hoogste categorie.
Sowieso, het is veeeeeeel te druk. Het is enorm koud. Wachten voor attracties is een hel, aangezien je dingen wilt doen, maar wel een bodyload hebt. Ook met XTC op is het af te raden. Althans volgens iemand uit m'n team, die dat gedaan heeft. Je schrikt je continue de pleuris en je bent veel vatbaarder voor omgevingen. Al zou ik nog wel een keer willen trippen op een rustig dagje in de Efteling ofzo, maar dan met 2C-Bwrote:Inderdaad ik heb ook al gehoord dat het niet echt een goede tripsetting iswrote:Afrader! Van wat ik gehoord heb, zal dit je waarschijnlijk niet goed bevallen, zeker niet met de Fright Nights en zeker niet als je nog niet zoveel ervaring met trippen hebt. Mindfucks van de hoogste categorie.
Moet je inderdaad wel doen op een rustige dag, ik heb er lsd gedaan op een VEEL te drukke dag, gelukkig kan ik wat hebben maar ideaal was het nietwrote:Sowieso, het is veeeeeeel te druk. Het is enorm koud. Wachten voor attracties is een hel, aangezien je dingen wilt doen, maar wel een bodyload hebt. Ook met XTC op is het af te raden. Althans volgens iemand uit m'n team, die dat gedaan heeft. Je schrikt je continue de pleuris en je bent veel vatbaarder voor omgevingen. Al zou ik nog wel een keer willen trippen op een rustig dagje in de Efteling ofzo, maar dan met 2C-B
nu op PF: 196 mg 203 mg en 198 mgwrote:Witte speakertjes getest op 178mg. Tegenvaller dus
Hmmm, ik ga niet tikkelen op zondagwrote:Afrader! Van wat ik gehoord heb, zal dit je waarschijnlijk niet goed bevallen, zeker niet met de Fright Nights en zeker niet als je nog niet zoveel ervaring met trippen hebt. Mindfucks van de hoogste categorie.wrote:Was van plan om een keer truffels te proberen bij walibi haloween, maar we gaan op zondag!
Moeilijk om dan naar de klote te gaan, volgende dag moet ik naar school, of word je van truffels niet zo vaag de volgende dag?
Ik moet er nog even over nadenken hahaha
Die categorie is ala 'ik zie een kroonluchter aan voor een piratenschip in een zaal'.wrote:In de "gewoon lekker uit mn dak"-categorie
Ben wel benieuwd hoe het in zo'n andere dimensie is op een feest. Op Bass Academy kwam er ook een gozer naar me toe die kwam mij vertellen dat ik een filmrol was. Heb me kapotgelachen om zijn verhalen haha.
Net zoals op Bass Academy zeker?wrote:In de "nuchter op een paar bierie na' -categorie
Nou het plan was eerst om op BA nuchter te blijven en op thrillogy te peppen, maar ik was zo moe van vrijdag op BA dat ik dat maar omgewisseld hebwrote:Net zoals op Bass Academy zeker?wrote:In de "nuchter op een paar bierie na' -categorie
Iris en ik gaan waarschijnlijk normaal doen.wrote:Je hebt zwaar van de kaart en je hebt compleet van het padje waardoor je in een andere dimensie zit.
In welke categorie zitten de Hardtraxxers aankomende zaterdag?
De definitie normaal is natuurlijk persoonsgebonden en voor iedereen anders.wrote:Iris en ik gaan waarschijnlijk normaal doen.wrote:Je hebt zwaar van de kaart en je hebt compleet van het padje waardoor je in een andere dimensie zit.
Lekker nuchter.
wrote:Je hebt zwaar van de kaart en je hebt compleet van het padje waardoor je in een andere dimensie zit.