Fijn spul is het ook hé, dat je gewoon nuchter bent in gedachtenwrote:Iris en ik gaan waarschijnlijk normaal doen.wrote:Je hebt zwaar van de kaart en je hebt compleet van het padje waardoor je in een andere dimensie zit.
In welke categorie zitten de Hardtraxxers aankomende zaterdag?
Lekker nuchter.
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
wrote:Je hebt zwaar van de kaart en je hebt compleet van het padje waardoor je in een andere dimensie zit.
In welke categorie zitten de Hardtraxxers aankomende zaterdag?
Pff daar zat ik vorige week vrijdag in. Damn wat was ik vaag.
M
Hardtraxxer
103 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Was een troll.wrote:Witte speakertjes getest op 178mg. Tegenvaller dus
Eerste echte resultaten zijn 196, 198, 203mg.
Een stuk mooier inderdaadwrote:Was een troll.wrote:Witte speakertjes getest op 178mg. Tegenvaller dus
hoeveel hadden die eekhoorntjes?wrote:Een stuk mooier inderdaadwrote:Was een troll.wrote:Witte speakertjes getest op 178mg. Tegenvaller dus
Die waren wel donders lekker, dan moeten die speakers hier ook maar eens in de buurt komen! 
Als je aan de eekhoorntjes kon komen, zul je waarschijnlijk ook wel aan de speakertjes kunnen komen. Zelfde drukker namelijkwrote:Die waren wel donders lekker, dan moeten die speakers hier ook maar eens in de buurt komen!
Jezus dat trek ik dus echt nietwrote:Was een troll.wrote:Witte speakertjes getest op 178mg. Tegenvaller dus
Ik heb nou toch iets vernomen 
Niet voor de doorsnee gebruiker haha...
Het is echter wel leuk jullie lekker te maken, maar als jullie het zouden horen, zouden jullie waarschijnlijk gelijk zeggen dat jullie het nooit zouden doen
Het is echter wel leuk jullie lekker te maken, maar als jullie het zouden horen, zouden jullie waarschijnlijk gelijk zeggen dat jullie het nooit zouden doen
Hoeveel durf je in te leggen op die stelling? Ik ga hem graag aanwrote:Ik heb nou toch iets vernomen
Is goed.wrote:Hoeveel durf je in te leggen op die stelling? Ik ga hem graag aanwrote:Ik heb nou toch iets vernomen
Check Whatsapp.
Post het hier maar niet.
Checked, see nothin'wrote:Is goed.wrote:Hoeveel durf je in te leggen op die stelling? Ik ga hem graag aanwrote:Ik heb nou toch iets vernomen
Check Whatsapp.
Post het hier maar niet.
Niet voor jou ogen bedoeldwrote: Checked, see nothin'
Haha, nee, jij doet het toch sowieso niet
Ik heb gekke dingen in m'n leven gedaan, maar als jij zegt dat ik dit sowieso niet doe, geloof ik je en moet het wel heeeeeeeeeeeeel ernstig zijnwrote:Niet voor jou ogen bedoeldwrote: Checked, see nothin'
Haha, nee, jij doet het toch sowieso niet
wrote:Ik heb gekke dingen in m'n leven gedaan, maar als jij zegt dat ik dit sowieso niet doe, geloof ik je en moet het wel heeeeeeeeeeeeel ernstig zijnwrote:Niet voor jou ogen bedoeldwrote: Checked, see nothin'
Haha, nee, jij doet het toch sowieso nietMaar toch ben ik benieuwd
Naja, misschien jij wel trouwens
Ik denk wel dat je zou twijfelen
Christian weet niet wat ie mist
Zal Chukkels zn mentale wil nog steeds sterker zijn dan de verleidingen van Olijfboompje... Vragen,vragen.. Muhahahahahaha 
Last edited by mrazura on , edited 3 times in total.
Bwuahahahaahwrote:Christian weet niet wat ie mistZal Chukkels zn mentale wil nog steeds sterker zijn dan de verleidingen van Olijfboompje... Vragen,vragen.. Muhahahahahaha
Als ik het je mag voeren, dan vertel ik het jewrote:Nou, vertel me dahahahahan
Het komt dan ook zwart op wit dat ik het je mag voeren
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Kom op msn dan Daniel ik ben ook benieuwd
Nee, gekkehuis, msn is mij te moeilijkwrote:Kom op msn dan Daniel ik ben ook benieuwd
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Vertel het hier 
No waiiiiiiiiiiiiiiwrote:Vertel het hier
Dan word ik voor junkie uitgemaakt
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
PM??????????