El Mare schreef:
Ben je van je geloof gevallen, Chris?

Nee, ik heb mezelf alleen wat beperkingen opgelegd qua gebruik op feesten en afterparties

Om ff duidelijker te zijn: Ook in verband met m'n epilepsie moet ik het toch wat rustiger aan doen. Want ook al krijg ik medicatie ervoor, het zorgt er niet voor dat ik immuun ben voor verdere aanvallen. Verder is drugs + medicatie sowieso een no-go, dus als ik een keer wil gebruiken, zal ik op de dag zelf geen medicatie moeten slikken. En aangezien mijn lichaam eerst in het proces is om de medicatie een plek te geven, is het niet slim om de medicatie constant te onderbreken. Een keertje kan wel (zoals bij Thrillogy), maar het moet geen 2-wekelijks terugkerend ritueel worden.
En verder merk ik ook dat ik een stuk fitter ben de afgelopen tijd na een feest waarvan ik nuchter ben. Oké, de spierpijn is vele malen erger, maar de rest voelt gewoon een stuk beter aan. Plus het feit dat ik nu de kans heb om te laten zien op school dat de opleiding wél voor mij geschikt is, heb ik gewoon besloten om minder vaak zo van het padje te raken als afgelopen vakantie het geval was. En daar verandert een Olijfboompje die 84x 'pepepepepepepepepepepepepep' tegen mij zegt op feesten niks aan