Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 09:59 

Hardtraxx Veteran

Stelletje dealertzzzz :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:12 

Hardtraxx Veteran

Vanwege praktische redenen en het maximaliseren van genot toch maar besloten om Loudness nuchter te doen (zodat ik kan rijden en geen 15 uur op de trein hoef te wachten in de kou - John en Reinaldo, jullie kunnen mee als jullie willen :) ).
Dat wil dus zeggen dat ik ergens tussen nu en 31 december een keertje extra aan de pep of 4-FA (4-FMP) mag, en daarom heb ik besloten waarschijnlijk te gaan 4-FA'en op Thrillogy. Past beter bij dat soort muziek (lekker euforisch in de Headhunterz zaal), het langere feest (2 uur langer) en de betere treinverbinding.

Heb alleen wel straks 5 weken op een rij drugs gebruikt (methoxetamine / paddo's / 4-fa / 2c-i / mdma), maar zolang ik binnen m'n jaarlijkse limieten blijf moet dat wel kunnen toch ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:15 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Vanwege praktische redenen en het maximaliseren van genot toch maar besloten om Loudness nuchter te doen (zodat ik kan rijden en geen 15 uur op de trein hoef te wachten in de kou - John en Reinaldo, jullie kunnen mee als jullie willen :) ).
Dat wil dus zeggen dat ik ergens tussen nu en 31 december een keertje extra aan de pep of 4-FA (4-FMP) mag, en daarom heb ik besloten waarschijnlijk te gaan 4-FA'en op Thrillogy. Past beter bij dat soort muziek (lekker euforisch in de Headhunterz zaal), het langere feest (2 uur langer) en de betere treinverbinding.

Heb alleen wel straks 5 weken op een rij drugs gebruikt (methoxetamine / paddo's / 4-fa / 2c-i / mdma), maar zolang ik binnen m'n jaarlijkse limieten blijf moet dat wel kunnen toch ^^

Het hangt er ook een beetje vanaf wat je natuurlijk nuttigt vijfmaal binnen vijf weken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:18 

Donateur

9 weken geen snoepgoed aangeraakt :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:24 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Ben echt oprecht trots op je! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:26 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Daar doen we het om he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:28 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Daar doen we het om he :lol:

om vervolgens straks 9 weken in te halen :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:30 

Donateur

Nee heb een nieuwe vriendin genaamd Battlefield3 die staat het niet toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:32 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

geen vrijheid in je relatie? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:32 

Donateur

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:

Nee Helaas niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:35 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
roberttt schreef:

Nee Helaas niet :cry:

mag je straks cker ook geen MW3 spelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:35 

Donateur

Nee :p Wil eerst bf3 even leren kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 10:51 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
PNXRMX schreef:

Het hangt er ook een beetje vanaf wat je natuurlijk nuttigt vijfmaal binnen vijf weken :)

Die 5 dus, en wel in die volgorde.

EDIT: serotonineverhaal weggehaald, 2 weken na 4-fmp heb ik toch wel genoeg voor een geweldige mdma ervaring aangezien m'n serotonine nu echt wel op peil is (4 maanden geleden was laatste keer m)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:04 

Hardtraxx Veteran

Waarom raakt drugs altijd zoek? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:24 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

als je t eenmaal gebruikt
weet je niet meer dat je t gebruikt hebt
waardoor je de volgende dag gaat zoeken naar de drugs die je de avond ervoor gebruikt hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:32 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Chukkels schreef:

waardoor je de volgende dag gaat zoeken naar de drugs die je de avond ervoor gebruikt hebt :P

Nah, weet vrijwel zeker dat het ergens nog moet liggen. Je gaat me niet vertellen dat ik ooit 4 gram natte pep heb weggesnoven, 7 pilletjes in anderhalf uur tijd heb genomen in de tijd dat ik sliep en snuifbuisjes als sneeuw voor de zon verdwijnen. Dit allemaal op verschillende dagen, dat dan weer wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 11:51 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
The Anim0l schreef:
Chukkels schreef:

Nah, weet vrijwel zeker dat het ergens nog moet liggen. Je gaat me niet vertellen dat ik ooit 4 gram natte pep heb weggesnoven, 7 pilletjes in anderhalf uur tijd heb genomen in de tijd dat ik sliep en snuifbuisjes als sneeuw voor de zon verdwijnen. Dit allemaal op verschillende dagen, dat dan weer wel xd

mensen doen wel is vaker gekke dingen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 12:03 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
en daarom heb ik besloten waarschijnlijk te gaan 4-FA'en op Thrillogy. Past beter bij dat soort muziek (lekker euforisch in de Headhunterz zaal), het langere feest (2 uur langer) en de betere treinverbinding.

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 12:50 

Donateur

Cool dan doe ik met je mee James :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

Er worden grootse plannen gemaakt voor zaterdag zie ik al. Mijn planning is ook al rond. Ga lekker lopen genieten, de hele avond :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:32 

Donateur

Chukkels schreef:
Er worden grootse plannen gemaakt voor zaterdag zie ik al. Mijn planning is ook al rond. Ga lekker lopen genieten, de hele avond :loving:

zoals iederr zaterdag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:34 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

zoals iederr zaterdag xd

Wanneer heb jij nou weer eindelijk eens grote plannen klaar staan? En dan bedoel ik niet bier zuipen en kut roepen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:42 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Chukkels schreef:

zoals iederr zaterdag xd

Wanneer heb jij nou weer eindelijk eens grote plannen klaar staan? En dan bedoel ik niet bier zuipen en kut roepen!

Niet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 14:02 

Hardtraxx Veteran

Saaierd! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 15:18 

Chukkels schreef:

een betere vraag is mss wanneer heb jij nou eens geen grote plannen en doe je es een weekend rustig aan ;) :P
Vorige  1 ... 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic