Inderdaad, gewoon verstand op nul, bijten, adem in dat je niks proeft, snel wat water erdoor heen gooien en klaar is Kees. Easy-peasy-lemon-squeezywrote:Ik breek ze altijd met m'n tanden, en nooit echt last van die smaak. Als die pil in je mond zit niet ademen en eerst veelvuldig wegspoelen, zo proef je het amperwrote:Halfjes. Vind het altijd kut om ze te breken. Doe het zowieso nooit meer met mijn tanden. Een avondje gedaan. Gadverdamme wat is dat smerig en wat gaan je tanden daarvan naar de klote.
heb op the viper voor het eerst gebeten, daarvoor telkens iemand anders laten doen haha!
maar zo vies was het bijten ook weer niet, had het veel erger verwacht!
maar zo vies was het bijten ook weer niet, had het veel erger verwacht!
doe ik ook altijd XD zorgvuldig 2/3 er af bijten XDwrote:Ik breek ze altijd met m'n tanden, en nooit echt last van die smaak. Als die pil in je mond zit niet ademen en eerst veelvuldig wegspoelen, zo proef je het amperwrote:Halfjes. Vind het altijd kut om ze te breken. Doe het zowieso nooit meer met mijn tanden. Een avondje gedaan. Gadverdamme wat is dat smerig en wat gaan je tanden daarvan naar de klote.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ja zolang je niet ademt proef je niks
En als je het proeft gewoon denken dat je er een lekker gevoel van krijgt
vind t niet vies hoor XD qlimax ga ik ook maar weer is voor het eerst sinds decibelwrote:Ja zolang je niet ademt proef je niks![]()
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ik wil een pauze houden tot QD of de volgende XQwrote:vind t niet vies hoor XD qlimax ga ik ook maar weer is voor het eerst sinds decibelwrote:Ja zolang je niet ademt proef je niks![]()
Tenzij m'n vriendengroep wilt spacen op een techno feest
ach ik heb alweer zin XD geen zin om te wachten.. misschien doe ik het op BA ook wel
Ja man!wrote:ach ik heb alweer zin XD geen zin om te wachten.. misschien doe ik het op BA ook wel
ja he :-)wrote:Ja man!wrote:ach ik heb alweer zin XD geen zin om te wachten.. misschien doe ik het op BA ook wel
Nee johwrote:ja he :-)wrote:Ja man!wrote:ach ik heb alweer zin XD geen zin om te wachten.. misschien doe ik het op BA ook wel
dddan blijf ik wel thuis
en wacht ii wel rustig op qlimax
Je ging toch niet naar BA robert?
Ik zit trouwens ook een beetje te twijfelen, vorige keer was me super bevallen met alleen maar bier maar ik ben ook wel benieuwd hoe ik zo'n feestje als dit zou ervaren met MDMA, of het dan nóg genialer is
Ik zit trouwens ook een beetje te twijfelen, vorige keer was me super bevallen met alleen maar bier maar ik ben ook wel benieuwd hoe ik zo'n feestje als dit zou ervaren met MDMA, of het dan nóg genialer is
Supergoed.wrote:dddan blijf ik wel thuisen wacht ii wel rustig op qlimax
Ik heb een keer op een stukje mdma zitten zuigen totdat het allemaal opgelost was, dus niet zeiken over smaak. Moet wel zeggen dat ik toen al aardig wat op had en achteraf wel een nare smaak in m'n bek had. Tijdens vond ik t wel wat hebben 
Wut se fuck?wrote:Ik heb een keer op een stukje mdma zitten zuigen totdat het allemaal opgelost was, dus niet zeiken over smaak. Moet wel zeggen dat ik toen al aardig wat op had en achteraf wel een nare smaak in m'n bek had. Tijdens vond ik t wel wat hebben
Knetterleip haha
Deed een maat van mij ook een x met een Q-Dancje, z'n hele bek was oranje 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
lekker voor je tongwrote:Deed een maat van mij ook een x met een Q-Dancje, z'n hele bek was oranje
Volgende keer doe ik 't weer even thuis met wat maten
Zal wel over 3/4 weken zijn oid
Dan in december ga ik kiezen bij welk feestje ik doe 
Iets raars meegemaakt vanavcht. vertel nog wel
Ik ben benieuwd.wrote:Iets raars meegemaakt vanavcht. vertel nog wel
Ik denk best leuk, aangezien de vorige keer iedereen zo loessoe als de hik was. En zeker als je nog de nodige energie krijgt van MDMA is het de moeite waard.wrote:Je ging toch niet naar BA robert?![]()
Btw James was dat op Dominator? Toen kwam jij ook ineens naar me toe: kijk mn hele tong is groen
Ik kijk nog wel ff wat ik doe, het zal iig niet veel worden wat ik neem, en uiteraard wel in combi met de nodige biertjes 
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Een collega heeft een keer een patatje mayo besteld, 2 pilletjes in de mayo gepleurt en dit vervolgens opgegeten
Was ook een verassing welke hap hij nou pillen zou eten
Last edited by M-arijn on , edited 1 time in total.
E
wrote:Een collega heeft een keer een patatje mayo besteld, 2 pilletjes in de mooie gepleurt en dit vervolgens opgegetenWas ook een verassing welke hap hij nou pillen zou eten
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Haha nou nee dankje
Mooie moet btw mayo zijn