Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Never take drugs!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Refuze wrote:Always take drugs!
Goedzo!! :thumbsup:
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Hoofdcoach wrote:
Gister tijdens Aseszment DJ Contest iemand wat in mn biertje gedaan. Ik kreeg energie voor 10 maar daarna kakte ik helemaal in. Stond helemaal strak, maakte raare dansbewegingen en maakte me zorgen om de raarste dingen. Raakte bijvoorbeeld helemaal in paniek om mn fietssleutel en hoe ik naar huis moest fietsen.

Gelukkig heb je dan goede kameraden om je heen die je naar huis brengen, zelfs naar bed sturen.

Absoluut niet fijn en voelde me ontzettend raar. Kut drugs!
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Refuze wrote:
Hoofdcoach wrote:
Gister tijdens Aseszment DJ Contest iemand wat in mn biertje gedaan. Ik kreeg energie voor 10 maar daarna kakte ik helemaal in. Stond helemaal strak, maakte raare dansbewegingen en maakte me zorgen om de raarste dingen. Raakte bijvoorbeeld helemaal in paniek om mn fietssleutel en hoe ik naar huis moest fietsen.

Gelukkig heb je dan goede kameraden om je heen die je naar huis brengen, zelfs naar bed sturen.

Absoluut niet fijn en voelde me ontzettend raar. Kut drugs!
xd

Laat je een negatieve ervaring tekenen voor meerdere?

Verder boeit het mij vrij weinig of je het nu ooit nog neemt of niet.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
dawasiknie wrote:
Pommer wrote:Je ging toch niet naar BA robert? :P

Ik zit trouwens ook een beetje te twijfelen, vorige keer was me super bevallen met alleen maar bier maar ik ben ook wel benieuwd hoe ik zo'n feestje als dit zou ervaren met MDMA, of het dan nóg genialer is :D
Ik denk best leuk, aangezien de vorige keer iedereen zo loessoe als de hik was. En zeker als je nog de nodige energie krijgt van MDMA is het de moeite waard.

Btw James was dat op Dominator? Toen kwam jij ook ineens naar me toe: kijk mn hele tong is groen xd
Nee was thuis, op dominator zaten er allemaal kruimels groene canadees aan mn handen die ik vervolgens aflikte. En toen geprobeerd om een foto van mn tong te maken :P
T
Vanavond lekker thuis bierdrinken met een dikke joint erbij (L)
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
wesskeej wrote:Vanavond lekker thuis bierdrinken met een dikke joint erbij (L)
keer twee. En daarna uit.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
En er kan weer een nieuwe drug op de lijst. Was eigenlijk de bedoeling om keta te gaan proberen op PRSPCT, maar dat was er niet... wel een drug die vergelijkbaar zou moeten zijn, maar langer werkt. In principe beter voor een feest dus. Die drug heet Methoxetamine (MXE). Opzich wel een paar leuke dingen gevoeld, moeilijk te beschrijven, maar over het algemeen vond ik het niet echt veel aan. Soort van licht trippend icm licht aangeschoten. Vooral in het begin vet toen we op het feest aankwamen (na 40mg), 1e nummer van Limewax en Thrasher was loeihard, en kreeg daarbij wel een vrij overweldigend gevoel, alsof er alleen maar de muziek was, de flitsende lichten en de directe ruimte om me heen. Dat ging alleen wel snel weg, en kwam na redelijke wat bijpakken 1,5 a 2 uur later ook niet meer terug. Na de laatste punt wel vrij wazig gevoeld en wel wat gemerkt van het dissociatieve aspect, maar ook dat deed me niet super veel.

De rest vond het ook tegenvallen in vergelijking met 'echte' keta, dus ik wil dat nog wel gaan proberen (over een tijdje, 1e helft van 2012 ofzo). MXE laat ik maar gewoon zitten denk ik :P

Ik merkte wel een raar effect dat ik plezier als het ware niet meer 'voelde'. Ik had wel de gedachtes 'dit is vet', 'ik heb t naar m'n zin', etc., maar niet de gevoelens die je daarbij krijgt. Misschien dat ik het daarom ook een wat mindere drug vond. Kan er ook aan liggen dat ik het enigszins tegen vond vallen en dat mn mindset dus niet echt geweldig was ;)
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
heerlijk spul dat keta :lol:
mxe vond ik daar tegenover weer veel minder, maar dat kwam ook door andere redenen!
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Ruubiie wrote:heerlijk spul dat keta :lol:
mxe vond ik daar tegenover weer veel minder, maar dat kwam ook door andere redenen!
Ook voor op feesten?
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
2cb

Iemand bekend met dit spul?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Hooli wrote:2cb

Licht tripmiddel met weinig tot geen mindfucks.
Ideaal om mee te beginnen in de wereld van "tripmiddelen".
Je kan het oraal, nasaal en nog wat andere maniertjes innemen.
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Oke, thanks.

Gister op een huisfeestje was het in pilvorm te krijgen :P Aantal mensen dachten dat het MDMA pillen waren dus gingen even wat minder, vanwege het verwachtte gevoel wat niet kwam.
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011

Alleen moet je bepaalde mensen (hier van t forum) niet laten doseren, dan kan t flink hard gaan :P

Om maar even iemand te quoten : Tsooooooooooooooo gaat hard! Woooowwwww! K ga echt hard!

En dan later, in de afterglow.. Dat t wat minder word met een ballonnetje erbij : Woooooowww... Ja.. Echt heel rustgevend hoor... Echt mooi.. Alles gaat ook in golfjes... Echt rustgevend!

Met een pretbek erbij van hier tot Tokio :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Hooli wrote:Oke, thanks.

Gister op een huisfeestje was het in pilvorm te krijgen :P Aantal mensen dachten dat het MDMA pillen waren dus gingen even wat minder, vanwege het verwachtte gevoel wat niet kwam.
Het heeft inderdaad niet zo'n sterke uitwerking qua gevoelsleven.
Hij is echter wel aanwezig.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:

Alleen moet je bepaalde mensen (hier van t forum) niet laten doseren, dan kan t flink hard gaan :P

Om maar even iemand te quoten : Tsooooooooooooooo gaat hard! Woooowwwww! K ga echt hard!

En dan later, in de afterglow.. Dat t wat minder word met een ballonnetje erbij : Woooooowww... Ja.. Echt heel rustgevend hoor... Echt mooi.. Alles gaat ook in golfjes... Echt rustgevend!

:worship:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Jeff3rd wrote:

:whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
mr_vertigo wrote:
Ook voor op feesten?
ik heb het keta in een thuis setting gedaan, en later in een tent op the qontinent, echt een geweldige ervaring rijker, ik weet alleen niet of je het echt tijdens een set zou moeten nemen, heb daar echt geen ervaringen mee!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ruubiie wrote:
mr_vertigo wrote:
Ook voor op feesten?
ik heb het keta in een thuis setting gedaan, en later in een tent op the qontinent, echt een geweldige ervaring rijker, ik weet alleen niet of je het echt tijdens een set zou moeten nemen, heb daar echt geen ervaringen mee!
De Wasted Penguinz werd daardoor de beste set van de avond tijdens Qontinent! :love:
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
:lol: ow ja, de vrijdagavond bash van chukkels :cool: jouw hoofd sprak boekdelen :worship:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Ook ik heb ervaring met keta op feesten, op zich wel geinig maar vooral eerder geschikt op andere muziekstijlen als hardstyle. Op de preparty van Defqon 1 het op zich wel naar mn zin gehad op keta maar net een nakkie te veel en je kan niet gecoordineerd genoeg meer dansen om in een drukte los te gaan jammer genoeg. :P
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik zou eigenlijk een pauze houden tot 2012 maar zou een uitzondering maken als ik met vrienden naar een house/techno feest zou gaan..

Nou die plannen zijn er dus nu xd vrijdag eindelijk weer aan de XTC op techno/house/minimal feestje :love: (wel na 6 weken pauze dus nog geen man overboord)
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Kan geen kwaad na 6 weken lijkt me! -.-
Veel plezier :thumbup:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Al een maand gestopt met roken en bijna 6 weken met de rest.
Moet wel zeggen dat daardoor mijn drankgebruik in het weekend redelijk toe is genomen :P
H
Hardtraxxer
180 posts member since 2010
last seen Mar 2017
dawasiknie wrote:Al een maand gestopt met roken en bijna 6 weken met de rest.
Moet wel zeggen dat daardoor mijn drankgebruik in het weekend redelijk toe is genomen :P
Krijg je van veel zuipen juist niet veel zin om te roken? :P Wel netjes overigens; maand gestopt.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago