Never take drugs!
Goedzo!!wrote:Always take drugs!
Goedzo!!wrote:Always take drugs!
Gister tijdens Aseszment DJ Contest iemand wat in mn biertje gedaan. Ik kreeg energie voor 10 maar daarna kakte ik helemaal in. Stond helemaal strak, maakte raare dansbewegingen en maakte me zorgen om de raarste dingen. Raakte bijvoorbeeld helemaal in paniek om mn fietssleutel en hoe ik naar huis moest fietsen.wrote:Goedzo!!wrote:Always take drugs!
wrote:Gister tijdens Aseszment DJ Contest iemand wat in mn biertje gedaan. Ik kreeg energie voor 10 maar daarna kakte ik helemaal in. Stond helemaal strak, maakte raare dansbewegingen en maakte me zorgen om de raarste dingen. Raakte bijvoorbeeld helemaal in paniek om mn fietssleutel en hoe ik naar huis moest fietsen.wrote:Goedzo!!wrote:Always take drugs!
Gelukkig heb je dan goede kameraden om je heen die je naar huis brengen, zelfs naar bed sturen.
Absoluut niet fijn en voelde me ontzettend raar. Kut drugs!
Nee was thuis, op dominator zaten er allemaal kruimels groene canadees aan mn handen die ik vervolgens aflikte. En toen geprobeerd om een foto van mn tong te makenwrote:Ik denk best leuk, aangezien de vorige keer iedereen zo loessoe als de hik was. En zeker als je nog de nodige energie krijgt van MDMA is het de moeite waard.wrote:Je ging toch niet naar BA robert?![]()
Ik zit trouwens ook een beetje te twijfelen, vorige keer was me super bevallen met alleen maar bier maar ik ben ook wel benieuwd hoe ik zo'n feestje als dit zou ervaren met MDMA, of het dan nóg genialer is
Btw James was dat op Dominator? Toen kwam jij ook ineens naar me toe: kijk mn hele tong is groen
keer twee. En daarna uit.wrote:Vanavond lekker thuis bierdrinken met een dikke joint erbij
Ook voor op feesten?wrote:heerlijk spul dat keta![]()
mxe vond ik daar tegenover weer veel minder, maar dat kwam ook door andere redenen!
Licht tripmiddel met weinig tot geen mindfucks.wrote:2cb
Iemand bekend met dit spul?
wrote:2cb
Het heeft inderdaad niet zo'n sterke uitwerking qua gevoelsleven.wrote:Oke, thanks.
Gister op een huisfeestje was het in pilvorm te krijgenAantal mensen dachten dat het MDMA pillen waren dus gingen even wat minder, vanwege het verwachtte gevoel wat niet kwam.
wrote:wrote:2cb
Alleen moet je bepaalde mensen (hier van t forum) niet laten doseren, dan kan t flink hard gaan
Om maar even iemand te quoten : Tsooooooooooooooo gaat hard! Woooowwwww! K ga echt hard!
En dan later, in de afterglow.. Dat t wat minder word met een ballonnetje erbij : Woooooowww... Ja.. Echt heel rustgevend hoor... Echt mooi.. Alles gaat ook in golfjes... Echt rustgevend!
Met een pretbek erbij van hier tot Tokio
wrote:wrote:2cb
Alleen moet je bepaalde mensen (hier van t forum) niet laten doseren, dan kan t flink hard gaan
Om maar even iemand te quoten : Tsooooooooooooooo gaat hard! Woooowwwww! K ga echt hard!
En dan later, in de afterglow.. Dat t wat minder word met een ballonnetje erbij : Woooooowww... Ja.. Echt heel rustgevend hoor... Echt mooi.. Alles gaat ook in golfjes... Echt rustgevend!
Met een pretbek erbij van hier tot Tokio
ik heb het keta in een thuis setting gedaan, en later in een tent op the qontinent, echt een geweldige ervaring rijker, ik weet alleen niet of je het echt tijdens een set zou moeten nemen, heb daar echt geen ervaringen mee!wrote:Ook voor op feesten?wrote:heerlijk spul dat keta![]()
mxe vond ik daar tegenover weer veel minder, maar dat kwam ook door andere redenen!
De Wasted Penguinz werd daardoor de beste set van de avond tijdens Qontinent!wrote:ik heb het keta in een thuis setting gedaan, en later in een tent op the qontinent, echt een geweldige ervaring rijker, ik weet alleen niet of je het echt tijdens een set zou moeten nemen, heb daar echt geen ervaringen mee!wrote:Ook voor op feesten?wrote:heerlijk spul dat keta![]()
Krijg je van veel zuipen juist niet veel zin om te roken?wrote:Al een maand gestopt met roken en bijna 6 weken met de rest.
Moet wel zeggen dat daardoor mijn drankgebruik in het weekend redelijk toe is genomen