En er kan weer een nieuwe drug op de lijst. Was eigenlijk de bedoeling om keta te gaan proberen op PRSPCT, maar dat was er niet... wel een drug die vergelijkbaar zou moeten zijn, maar langer werkt. In principe beter voor een feest dus. Die drug heet Methoxetamine (MXE). Opzich wel een paar leuke dingen gevoeld, moeilijk te beschrijven, maar over het algemeen vond ik het niet echt veel aan. Soort van licht trippend icm licht aangeschoten. Vooral in het begin vet toen we op het feest aankwamen (na 40mg), 1e nummer van Limewax en Thrasher was loeihard, en kreeg daarbij wel een vrij overweldigend gevoel, alsof er alleen maar de muziek was, de flitsende lichten en de directe ruimte om me heen. Dat ging alleen wel snel weg, en kwam na redelijke wat bijpakken 1,5 a 2 uur later ook niet meer terug. Na de laatste punt wel vrij wazig gevoeld en wel wat gemerkt van het dissociatieve aspect, maar ook dat deed me niet super veel.
De rest vond het ook tegenvallen in vergelijking met 'echte' keta, dus ik wil dat nog wel gaan proberen (over een tijdje, 1e helft van 2012 ofzo). MXE laat ik maar gewoon zitten denk ik

Ik merkte wel een raar effect dat ik plezier als het ware niet meer 'voelde'. Ik had wel de gedachtes 'dit is vet', 'ik heb t naar m'n zin', etc., maar niet de gevoelens die je daarbij krijgt. Misschien dat ik het daarom ook een wat mindere drug vond. Kan er ook aan liggen dat ik het enigszins tegen vond vallen en dat mn mindset dus niet echt geweldig was