Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 11:00 

Donateur

Never take drugs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 11:07 

Hardtraxx Veteran

Refuze schreef:
Always take drugs!

Goedzo!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 11:12 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Refuze schreef:
Always take drugs!

Gister tijdens Aseszment DJ Contest iemand wat in mn biertje gedaan. Ik kreeg energie voor 10 maar daarna kakte ik helemaal in. Stond helemaal strak, maakte raare dansbewegingen en maakte me zorgen om de raarste dingen. Raakte bijvoorbeeld helemaal in paniek om mn fietssleutel en hoe ik naar huis moest fietsen.

Gelukkig heb je dan goede kameraden om je heen die je naar huis brengen, zelfs naar bed sturen.

Absoluut niet fijn en voelde me ontzettend raar. Kut drugs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 11:45 

Hardtraxx Veteran

Refuze schreef:
Hoofdcoach schreef:
Refuze schreef:
Always take drugs!

Gister tijdens Aseszment DJ Contest iemand wat in mn biertje gedaan. Ik kreeg energie voor 10 maar daarna kakte ik helemaal in. Stond helemaal strak, maakte raare dansbewegingen en maakte me zorgen om de raarste dingen. Raakte bijvoorbeeld helemaal in paniek om mn fietssleutel en hoe ik naar huis moest fietsen.

Gelukkig heb je dan goede kameraden om je heen die je naar huis brengen, zelfs naar bed sturen.

Absoluut niet fijn en voelde me ontzettend raar. Kut drugs!

xd

Laat je een negatieve ervaring tekenen voor meerdere?

Verder boeit het mij vrij weinig of je het nu ooit nog neemt of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 12:55 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Pommer schreef:
Je ging toch niet naar BA robert? :P

Ik zit trouwens ook een beetje te twijfelen, vorige keer was me super bevallen met alleen maar bier maar ik ben ook wel benieuwd hoe ik zo'n feestje als dit zou ervaren met MDMA, of het dan nóg genialer is :D

Ik denk best leuk, aangezien de vorige keer iedereen zo loessoe als de hik was. En zeker als je nog de nodige energie krijgt van MDMA is het de moeite waard.

Btw James was dat op Dominator? Toen kwam jij ook ineens naar me toe: kijk mn hele tong is groen xd

Nee was thuis, op dominator zaten er allemaal kruimels groene canadees aan mn handen die ik vervolgens aflikte. En toen geprobeerd om een foto van mn tong te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 15:07 

Vanavond lekker thuis bierdrinken met een dikke joint erbij (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 17:13 

Hardtraxx Addict

wesskeej schreef:
Vanavond lekker thuis bierdrinken met een dikke joint erbij (L)

keer twee. En daarna uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

En er kan weer een nieuwe drug op de lijst. Was eigenlijk de bedoeling om keta te gaan proberen op PRSPCT, maar dat was er niet... wel een drug die vergelijkbaar zou moeten zijn, maar langer werkt. In principe beter voor een feest dus. Die drug heet Methoxetamine (MXE). Opzich wel een paar leuke dingen gevoeld, moeilijk te beschrijven, maar over het algemeen vond ik het niet echt veel aan. Soort van licht trippend icm licht aangeschoten. Vooral in het begin vet toen we op het feest aankwamen (na 40mg), 1e nummer van Limewax en Thrasher was loeihard, en kreeg daarbij wel een vrij overweldigend gevoel, alsof er alleen maar de muziek was, de flitsende lichten en de directe ruimte om me heen. Dat ging alleen wel snel weg, en kwam na redelijke wat bijpakken 1,5 a 2 uur later ook niet meer terug. Na de laatste punt wel vrij wazig gevoeld en wel wat gemerkt van het dissociatieve aspect, maar ook dat deed me niet super veel.

De rest vond het ook tegenvallen in vergelijking met 'echte' keta, dus ik wil dat nog wel gaan proberen (over een tijdje, 1e helft van 2012 ofzo). MXE laat ik maar gewoon zitten denk ik :P

Ik merkte wel een raar effect dat ik plezier als het ware niet meer 'voelde'. Ik had wel de gedachtes 'dit is vet', 'ik heb t naar m'n zin', etc., maar niet de gevoelens die je daarbij krijgt. Misschien dat ik het daarom ook een wat mindere drug vond. Kan er ook aan liggen dat ik het enigszins tegen vond vallen en dat mn mindset dus niet echt geweldig was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

heerlijk spul dat keta :lol:
mxe vond ik daar tegenover weer veel minder, maar dat kwam ook door andere redenen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 11:15 

Hardtraxx Addict

Ruubiie schreef:
mxe vond ik daar tegenover weer veel minder, maar dat kwam ook door andere redenen!

Ook voor op feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 12:39 

Hardtraxx Addict

2cb

Iemand bekend met dit spul?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 12:45 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
2cb

Licht tripmiddel met weinig tot geen mindfucks.
Ideaal om mee te beginnen in de wereld van "tripmiddelen".
Je kan het oraal, nasaal en nog wat andere maniertjes innemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 12:49 

Hardtraxx Addict

Oke, thanks.

Gister op een huisfeestje was het in pilvorm te krijgen :P Aantal mensen dachten dat het MDMA pillen waren dus gingen even wat minder, vanwege het verwachtte gevoel wat niet kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 12:50 

Hardtraxx Elite

Hooli schreef:
2cb

Alleen moet je bepaalde mensen (hier van t forum) niet laten doseren, dan kan t flink hard gaan :P

Om maar even iemand te quoten : Tsooooooooooooooo gaat hard! Woooowwwww! K ga echt hard!

En dan later, in de afterglow.. Dat t wat minder word met een ballonnetje erbij : Woooooowww... Ja.. Echt heel rustgevend hoor... Echt mooi.. Alles gaat ook in golfjes... Echt rustgevend!

Met een pretbek erbij van hier tot Tokio :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 13:08 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Oke, thanks.

Gister op een huisfeestje was het in pilvorm te krijgen :P Aantal mensen dachten dat het MDMA pillen waren dus gingen even wat minder, vanwege het verwachtte gevoel wat niet kwam.

Het heeft inderdaad niet zo'n sterke uitwerking qua gevoelsleven.
Hij is echter wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 13:38 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Hooli schreef:
2cb

Alleen moet je bepaalde mensen (hier van t forum) niet laten doseren, dan kan t flink hard gaan :P

Om maar even iemand te quoten : Tsooooooooooooooo gaat hard! Woooowwwww! K ga echt hard!

En dan later, in de afterglow.. Dat t wat minder word met een ballonnetje erbij : Woooooowww... Ja.. Echt heel rustgevend hoor... Echt mooi.. Alles gaat ook in golfjes... Echt rustgevend!

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 21:01 

Donateur

Jeff3rd schreef:
Hooli schreef:
2cb

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Ruubiie schreef:

Ook voor op feesten?

ik heb het keta in een thuis setting gedaan, en later in een tent op the qontinent, echt een geweldige ervaring rijker, ik weet alleen niet of je het echt tijdens een set zou moeten nemen, heb daar echt geen ervaringen mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 21:26 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
mr_vertigo schreef:
Ruubiie schreef:

Ook voor op feesten?

ik heb het keta in een thuis setting gedaan, en later in een tent op the qontinent, echt een geweldige ervaring rijker, ik weet alleen niet of je het echt tijdens een set zou moeten nemen, heb daar echt geen ervaringen mee!

De Wasted Penguinz werd daardoor de beste set van de avond tijdens Qontinent! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 21:28 

Hardtraxx Veteran

:lol: ow ja, de vrijdagavond bash van chukkels :cool: jouw hoofd sprak boekdelen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 17:12 

Hardtraxx Elite

Ook ik heb ervaring met keta op feesten, op zich wel geinig maar vooral eerder geschikt op andere muziekstijlen als hardstyle. Op de preparty van Defqon 1 het op zich wel naar mn zin gehad op keta maar net een nakkie te veel en je kan niet gecoordineerd genoeg meer dansen om in een drukte los te gaan jammer genoeg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 00:43 

Hardtraxx Veteran

Ik zou eigenlijk een pauze houden tot 2012 maar zou een uitzondering maken als ik met vrienden naar een house/techno feest zou gaan..

Nou die plannen zijn er dus nu xd vrijdag eindelijk weer aan de XTC op techno/house/minimal feestje :love: (wel na 6 weken pauze dus nog geen man overboord)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 07:19 

Hardtraxx Veteran

Kan geen kwaad na 6 weken lijkt me! -.-
Veel plezier :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 10:27 

Donateur

Al een maand gestopt met roken en bijna 6 weken met de rest.
Moet wel zeggen dat daardoor mijn drankgebruik in het weekend redelijk toe is genomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 11:35 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Al een maand gestopt met roken en bijna 6 weken met de rest.
Moet wel zeggen dat daardoor mijn drankgebruik in het weekend redelijk toe is genomen :P

Krijg je van veel zuipen juist niet veel zin om te roken? :P Wel netjes overigens; maand gestopt.
Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic