Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:02 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
Serieus? ik had een hele in een keer gedropt en ik ging echt lekker.

Jij hebt vast een mega tolerantie :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:04 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
0xygen schreef:
Serieus? ik had een hele in een keer gedropt en ik ging echt lekker.

Jij hebt vast een mega tolerantie :corn:

Nu je het zegt. Ik heb er geen 8 weken tussen gehouden. Misschien heeft dat er mee te maken. Maar die ik daarvoor had waren rode batman. :sick: Die waren slecht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:05 

Donateur

Heeft iemand hier al eens gehoord van Red maniac, schijnt een vloeibare vloeistof te zijn wat een soort MDMA effect moet geven.

0xygen schreef:
Nu je het zegt. Ik heb er geen 8 weken tussen gehouden. Misschien heeft dat er mee te maken. Maar die ik daarvoor had waren rode batman. :sick: Die waren slecht..

Prima pil kwa mdma, heel zuiver. Alleen maar 116mg erin. Heb ze vorige week laten testen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:06 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Heeft iemand hier al eens gehoord van Red maniac, schijnt een vloeibare vloeistof te zijn wat een soort MDMA effect moet geven.

0xygen schreef:

Prima pil kwa mdma, heel zuiver. Alleen maar 116mg erin. Heb ze vorige week laten testen

Gewoon vloeibare MDMA dus?

Is al heel lang op de markt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:15 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

0xygen schreef:

Maar als je een tolerantie hebt opgebouwd werkt 116mg niet goed genoeg denk ik zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:24 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Kevin-Raw schreef:

0xygen schreef:

Maar als je een tolerantie hebt opgebouwd werkt 116mg niet goed genoeg denk ik zo..

Had ik toen niet. Ik had ze genomen met 5 vrienden. 3 ervan hadden hoofdpijn ervan gekregen. 2 andere gingen ervan kotsen. 1tje had volgens mij een best wel goede trip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 17:42 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Gewoon vloeibare MDMA dus?

Is al heel lang op de markt.

Jaa maar het ruikt dus totaal NIET chemisch. En vloeibare mdma lijkt mij toch niet echt lekker ruiken? of ik heb het verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 18:09 

Hardtraxxer

Maar zoals ik hier lees droppen sommigen een rode eekhoorn in 1x? Is dat niet te heftig? (en dan vooral ook op een feest) Maatje van me had laatste een heel rood love hartje gedropt. Hij is wel wat gewend maar hij ging flink hard rond de inslag (was ook duidelijk te zien haha, ik was nuchter). Hij dacht van, rode hartjes liggen rond de 110-120 mg dus een hele in 1x kan wel. Nadat hij even heel hard ging (zo had hij het nog nooit zo meegemaakt zei die) ging hij wel lekker. Ik had zelf ook een ruime halve (rood hartje) gehad de week ervoor op XQ, vond toen de inslag ook wel redelijk hard. Een hele rode eekhoorn lijkt mij sowieso te heftig, ook al zou ik wat meer tolerantie hebben.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 18:14 

Hardtraxxer

HardstyleLover90 schreef:
Maar zoals ik hier lees droppen sommigen een rode eekhoorn in 1x? Is dat niet te heftig? (en dan vooral ook op een feest) Maatje van me had laatste een heel rood love hartje gedropt. Hij is wel wat gewend maar hij ging flink hard rond de inslag (was ook duidelijk te zien haha, ik was nuchter). Hij dacht van, rode hartjes liggen rond de 110-120 mg dus een hele in 1x kan wel. Nadat hij even heel hard ging (zo had hij het nog nooit zo meegemaakt zei die) ging hij wel lekker. Ik had zelf ook een ruime halve (rood hartje) gehad de week ervoor op XQ, vond toen de inslag ook wel redelijk hard. Een hele rode eekhoorn lijkt mij sowieso te heftig, ook al zou ik wat meer tolerantie hebben.. ;)

In het begin liep ik er ook bij als een koekje, na een 20 minuten was ik echt super, niet te wazig maar wel lekker wazig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

HardstyleLover90 schreef:

Is echt niet te heftig hoor, genoeg mensen eten hele!
Ik ben 16 en kan ook wel een hele eekhoorn hebben, een maat van me is nog 15 (bijna 16) en deed vorig weekend ook 1 hele eekhoorn, ging wel lekker maar niet als anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 18:43 

Hardtraxx Veteran

180mg in 1x is veel meer dan nodig hoor

En wees er maar trots op als 15/16 jarige :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
180mg in 1x is veel meer dan nodig hoor

En wees er maar trots op als 15/16 jarige :thumbup:

Hou nou eens op met leeftijd erbij halen, we weten het nu wel :x

Maar goed, laatste keer dat ik op een feest een hele dropte was ruim een jaar geleden. Heb het sindsdien ook afgeleerd, want Robert kan wel vertellen hoe ik erbij liep toen op Q-Base. Oké, het was pas m'n 3e keer X en dan ook nog eens een pil van 200+mg, maar sindsdien ben ik wat voorzichtiger en drop ik hooguit 3 kwart.

Echter, met Thrillogy in het vooruitzicht een een redelijke break ertussen ga ik het daar maar weer eens proberen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

hij heeft wel gelijk, is misschien al wel 20 keer gezegt! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Afbeelding

@ you? Nevah! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 19:13 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
@ you? Nevah! :kiss:

(L)

hardcoresjors schreef:

Tja en daarom bedoel ik het ook niet serieus, beetje trollen mag ook wel toch :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 19:14 

hardcoresjors schreef:

Maar de coach heeft ook gewoon gelijk imho :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha, op dit forum gebeurt niks anders! :$
1 en al troll hier! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 19:21 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
hardcoresjors schreef:

Het is ook niet zonder reden een hoofdcoach he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Banaanslak schreef:
hardcoresjors schreef:

Het is ook niet zonder reden een hoofdcoach he.

Ja mensen van die leeftijd moeten rustig trainen, alleen halfjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 21:50 

Hardtraxxer

Halfjes. Vind het altijd kut om ze te breken. Doe het zowieso nooit meer met mijn tanden. Een avondje gedaan. Gadverdamme wat is dat smerig en wat gaan je tanden daarvan naar de klote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 21:56 

Die smaak went wel hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 21:57 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
Halfjes. Vind het altijd kut om ze te breken. Doe het zowieso nooit meer met mijn tanden. Een avondje gedaan. Gadverdamme wat is dat smerig en wat gaan je tanden daarvan naar de klote.

Ik ben geen held in recht door midden bijten, de laatste keer begon ik eerder met een flinke driekwart dan een echt halfje. (Helaas kwam ik hier naderhand pas achter en heb ik het dus geweten) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:

Ik breek ze altijd met m'n tanden, en nooit echt last van die smaak. Als die pil in je mond zit niet ademen en eerst veelvuldig wegspoelen, zo proef je het amper :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2011 22:01 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
0xygen schreef:

Ik breek ze altijd met m'n tanden, en nooit echt last van die smaak. Als die pil in je mond zit niet ademen en eerst veelvuldig wegspoelen, zo proef je het amper :thumbsup:

Ik weet het. Gewoon op je tong en dan veel water in je mond en door slikken. Maar toen ik hem doorbeet was die smaak echt niet te harden...
Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic