Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat het wel even duurt voordat je verslaafd bent hoor! :oh:
Ik ken namelijk een paar mensen die het een jaar terug in de vakantie echt elk weekend deden en zelfs wel eens doordeweeks, die zitten er nu ook veel minder aan en denk niet dat ze die tijd verslaafd waren!
Maarja denk dat je het na een tijdje wel zat gaat worden hoor, dat zie ik namelijk bij aardig wat mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:26 

Hardtraxx Veteran

Sowieso heeft het weinig nut om weekenden achter elkaar aan de XTC te gaan... je serotonine raakt ook op
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:29 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

Daar ga je dus al de fout in, een verslaving kan er zo rustig in kruipen zonder dat je het beseft. (Totdat het te laat is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
hardcoresjors schreef:

Daar ga je dus al de fout in, een verslaving kan er zo rustig in kruipen zonder dat je het beseft. (Totdat het te laat is)

Jaaa ik doe het ook niet elk weekend hoor!
Dan ben ik zo naar de klote dat ik het niet eens leuk meer vind! :D
Het is juist leuk om erop uit te kijken!
Daarom moet je ook een regelmaat erin houden, hehehe!
Maarja, uiteindelijk moet de gebruiker het zelf weten, maar de gevolgen zijn ook voor de gebruiker zelf! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:54 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Sowieso heeft het weinig nut om weekenden achter elkaar aan de XTC te gaan... je serotonine raakt ook op

Dan vraag ik me af met welk tempo dit gaat. Wil hier niet alles gaan verheerlijken ofzo, maar het zit ook meer tussen je oren of je er lekker op gaat of niet. Ik heb in ieder geval de mooiste X-herinneringen gehad in de periodes dat mijn pauzes het korst waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:55 

Donateur

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:

Dan vraag ik me af met welk tempo dit gaat. Wil hier niet alles gaan verheerlijken ofzo, maar het zit ook meer tussen je oren of je er lekker op gaat of niet. Ik heb in ieder geval de mooiste X-herinneringen gehad in de periodes dat mijn pauzes het korst waren.

Hahah inderdaad :p qountdown ging ik zwaar goed toen haha xd En had geen pauze gehad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:57 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:

Ik ging in die reeks van 4 weekenden ook nog super lekker bij de 3e keer. 4e keer was nog wel alleen maar een en al grote vaagheid maar dit kwam waarschijnlijk door de combinatie met pep..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:59 

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:

Hahah inderdaad :p qountdown ging ik zwaar goed toen haha xd En had geen pauze gehad :lol:

Hoe was Qountdown eigenlijk? Is 1 zwart gat voor me xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:01 

Donateur

Ben het meeste ook kwijt. Dropte hele FF xd Na een olifantje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

hoi robert
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:

1 dag? :whistle: :P

roberttt schreef:

haha en eerst posten dat je ging schaatsen van de drank xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:09 

Rawbin schreef:
hoi robert

Hee Robin alles goed man?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:10 

Donateur

Rawbin schreef:
hoi robert

Heey Robinnetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:10 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:

Ach ja :p sommige geloofde dat ook echt! maar als je keek hoe ik erbij liep xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:12 

roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:

Je liep er niet anders dan normaal bij hoor :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:12 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Rawbin schreef:
hoi robert

Heey Robinnetje

Moet ik je nog een hint geven of wat? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:13 

Donateur

Banaanslak schreef:

Je liep er niet anders dan normaal bij hoor :x

Zit er nu anders bij hoor.. En Decibel was ik ook niet zo erg en de rest ook niet..

Ja Hardbass misschien wel, dat was drama ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:14 

Donateur

hardcoresjors schreef:
Maarja, uiteindelijk moet de gebruiker het zelf weten, maar de gevolgen zijn ook voor de gebruiker zelf! :P

De gevolgen van een verslaving zijn voor de gebruiker.

Als je daar echt in gelooft begrijp je het leven nog niet echt helemaal, de lichamelijke gevolgen zijn misschien voor jezelf ja maar voorderest heeft een ieder in je omgeving er ook last van. Net zoals de maatschappij en de scene misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:14 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:

1 dag? :whistle: :P

Neem niet alles zo letterlijk op :P Maar op zich heb je wel gelijk. Decibel afterparty. Ging ik heerlijk op, terwijl op Decibel zelf de magie snel verdwenen was. Maar dan ook verder. Het verschil van 32 uur pauze (of in andere gevallen 1-2 weken) en 6 weken pauze was voor mij ook niet echt merkbaar. Het was in ieder geval te verwaarlozen ^^

roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:

Je had gezegd dat je in het jaar 2010 niet meer ging snoepen. Daar had je je ook aan gehouden toch? :P Maar was inderdaad mooi om te zien dat je het jaar goed wou beginnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:16 

Donateur

5 voor 12 nam ik 1 kort erna sloeg ie in en was ik van het padje xd

Maar nu snoep ik niet meer :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:17 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
hardcoresjors schreef:

De gevolgen van een verslaving zijn voor de gebruiker.

Als je daar echt in gelooft begrijp je het leven nog niet echt helemaal, de lichamelijke gevolgen zijn misschien voor jezelf ja maar voorderest heeft een ieder in je omgeving er ook last van. Net zoals de maatschappij en de scene misschien.

Het is wel zijn eigen leven, misschien(zoiezo) zijn er mensen die om hem geven maar als iemand zijn leven naar de donder helpt en weet dat hij daar mee bezig is dan moet diegene het zelf weten! :/
Alleen als het een maat/bekende van mij zou zijn had ik hem wel geprobeert te helpen, en ik denk dat bijna iedereen hier dat wel zou doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:19 

Donateur

Je kan een maat wel helpen als die verslaafd is maar helpt toch niet. Je kan hem het best eerst 100000x helpen als dat niet wil. Als een blok laten vallen in het diepe
Grote kans dat ie dan inziet dat ie fout bezig is en dan kan je weer verder met helpen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:23 

Donateur

Ooh op die manier. Nja inderdaad wat roberttt zei, of ik zou een instantie raadplegen over hoe te werk gaan in zo'geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:27 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Ooh op die manier. Nja inderdaad wat roberttt zei, of ik zou een instantie raadplegen over hoe te werk gaan in zo'geval.

Ja dat kan ook.. Maar ze ontkennen meestal de verslaving toch. Kut junks altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:28 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Je had gezegd dat je in het jaar 2010 niet meer ging snoepen. Daar had je je ook aan gehouden toch? :P Maar was inderdaad mooi om te zien dat je het jaar goed wou beginnen :D

Ik ga pas weer snoepen in het laatste uur van dit jaar, als ik naar Qountdown ga :woot:
Dan heb ik 3 2/3 maand pauze :P
Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic