Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

Cafeïne... Blijft de meest heerlijke drug voor in de ochtend! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:13 

Hardtraxx Addict

Ik moet er altijd van schijten, vind t maar niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:48 

Hardtraxxer

2 dagen zonder X nu. Dikke koppijn atm.... Straks maar ff slapen na het avond eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
2 dagen zonder X nu. Dikke koppijn atm.... Straks maar ff slapen na het avond eten.

Afkickverschijnselen :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:40 

Chukkels schreef:
0xygen schreef:

Je kan niet eens verslaafd raken aan X :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:41 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Chukkels schreef:
0xygen schreef:

Nou, met dat gevoel lijkt het me niet heel moeilijk! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:50 

Hardtraxx Addict

Jointje roken, het blijft een van m'n favoriete

wesskeej schreef:
Chukkels schreef:
0xygen schreef:

Haha waar heb je die wijsheid vandaan? Natuurlijk kan dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:02 

Ja vooruit, je kan aan X wel geestelijk verschaalfd raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:10 

wesskeej schreef:

Idd, geestelijk kan je wel verslaafd raken. Echter kan je niet lichamelijk verslaafd raken aan XTC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:13 

Banaanslak schreef:
wesskeej schreef:

Idd, geestelijk kan je wel verslaafd raken. Echter kan je niet lichamelijk verslaafd raken aan XTC.

Zou wat zijn zit je op school, even bijpakken hoor zit je met zweefkaak alles in de klas :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:14 

wesskeej schreef:
Banaanslak schreef:
wesskeej schreef:

Zou wat zijn zit je op school, even bijpakken hoor zit je met zweefkaak alles in de klas :lol:

Sowieso drugs op school :thumbdown: 1x stoned in de klas gezeten maar vond het echt kut, hele tijd bang dat de leraar het zou zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:16 

Hardtraxx Veteran

Ik heb te vaak stoned in de klas gezeten, daardoor ben ik uit eindelijk ook gepakt, heb ook wel eens strak op school gezeten, 1 maat van me nam gewoon een nak van de laptop op school,
drugs gebruiken op school ga ik zoiezo niet meer doen, is 1 van de redenen waardoor ik vorig jaar ben gezakt denk ik, concentratie was echt laag toen!
Maar ik heb wel is gehoord van een maat dat er daar gewoon mensen met een pilletje op op school zitten, pfoee, mij niet gezien, ik kan m'n kaak dan never stil houden! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:23 

Ik zal mijn verhalen maar niet hier rond gaan lopen vertellen. Wat ik op school allemaal heb gedaan qua drugs xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:25 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Ik heb te vaak stoned in de klas gezeten, daardoor ben ik uit eindelijk ook gepakt, heb ook wel eens strak op school gezeten, 1 maat van me nam gewoon een nak van de laptop op school,
drugs gebruiken op school ga ik zoiezo niet meer doen, is 1 van de redenen waardoor ik vorig jaar ben gezakt denk ik, concentratie was echt laag toen!
Maar ik heb wel is gehoord van een maat dat er daar gewoon mensen met een pilletje op op school zitten, pfoee, mij niet gezien, ik kan m'n kaak dan never stil houden! :oh:

:') Denk je? Weet het wel zeker.
Ik ben niet verslaafd aan X. Kan gewoon nee zeggen tegen mensen als ze het aanbieden. Denk gewoon dat het mijn dipje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:33 

Donateur

wesskeej schreef:

Het kan. Helaas genoeg voorbeelden ervan op dit forum en in mijn directe omgeving...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:33 

Hardtraxx Veteran

nee, je weet het niet zeker!
want jij weet niet wat ik vorig jaar allemaal heb gedaan op school! :P
ik heb bijna alleen maar spelletjes lopen spelen en leerde bijna niet voor toetsen, dat is ook 1 van de redene, maar misschien heeft blowen er ook wel mee te maken, maarja, daar zullen we nooit achterkomen!
misschien waren de toetsen wel gewoon wat te moeilijk, want al die andere jaren ging ik wel over zonder wat uit te voeren en toen blowde ik ook al!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:34 

dawasiknie schreef:
wesskeej schreef:

Het kan. Helaas genoeg voorbeelden ervan op dit forum en in mijn directe omgeving...

Zou je me andere reactie daarna dan ook even willen lezen?

wesskeej schreef:
Ja vooruit, je kan aan X wel geestelijk verslaafd raken.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:38 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
dawasiknie schreef:
wesskeej schreef:

Zou je me andere reactie daarna dan ook even willen lezen?

wesskeej schreef:

:thumbup:

verschaalfd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:40 

Zo goed :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:51 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Zo goed :aww:

Perfect! :yes: :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:52 

Hardtraxx Elite

wesskeej schreef:

Ontzettend veel mensen kunnen geen feest zonder x (Ik had trouwens beter eerst wat verder gelezen, maar toch ik heb al van 2 mensen gehoord dat ze een periode dagelijks x gebruikten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 19:59 

DarkBeatz schreef:
wesskeej schreef:

Ontzettend veel mensen kunnen geen feest zonder x

Dat is wat ze denken ja ;) Ze kunnen het wel hoor, zelfs ik kan het heb er ook totaal geen moeite mee om een keer naar een feest te gaan en dan nuchter te blijven.
Zit gewoon allemaal tussen je oren dat je denkt dat je niet zonder kan, kan makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 20:42 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
wesskeej schreef:

Toen na die onverantwoorde periode van me (4 weekenden achter elkaar X) net na de zomer had ik het eerst volgende weekend dat ik weer nuchter moest doorbrengen ook af en toe het gevoel dat er net iets miste, toch misschien een soort van een licht geestelijk verslavend gevoel zeg maar inderdaad. Lichamelijk heb ik daar totaal geen last van gehad, al is dat ook wel praktisch onmogelijk met X maar toch. Wil niet zeggen dat ik hier een addict ofzo ben hoor, :lol: maar ben daar gewoon eerlijk in en denk dat dit een voorbeeld is van hoe het dus niet moet. :D

Maar ben sindsdien weer alleen nog maar nuchter uitgegaan (except alcohol), en dat bevalt nog steeds even goed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
wesskeej schreef:

Ontzettend veel mensen kunnen geen feest zonder x (Ik had trouwens beter eerst wat verder gelezen, maar toch ik heb al van 2 mensen gehoord dat ze een periode dagelijks x gebruikten)

Dan is het alsnog geestelijk, niet lichamelijk. Maar goed, wat is de grens? Wat is verslaving? Dat ligt voor ieder persoon anders.

93Wesley93 schreef:
Toen na die onverantwoorde periode van me (4 weekenden achter elkaar X) net na de zomer had ik het eerst volgende weekend dat ik weer nuchter moest doorbrengen ook af en toe het gevoel dat er net iets miste, toch misschien een soort van een licht geestelijk verslavend gevoel zeg maar inderdaad. Lichamelijk heb ik daar totaal geen last van gehad, al is dat ook wel praktisch onmogelijk met X maar toch. Wil niet zeggen dat ik hier een addict ofzo ben hoor, :lol: maar ben daar gewoon eerlijk in en denk dat dit een voorbeeld is van hoe het dus niet moet. :D

Ik ken het probleem. Had ik ook een keertje. Paar weken achter elkaar X gebruikt in het verleden en toen was ik van plan om ff te stoppen ermee. Weekend erop het feest ook uitgehouden zonder spul, wat een heldig feest was, partyweekend was praktisch over en toen kwam de gedachte: Ja, mist toch wel wat. En dan neem je maar een likje MDMA. Om jezelf te belonen voor het nuchter feesten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 21:22 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Dan is het alsnog geestelijk, niet lichamelijk. Maar goed, wat is de grens? Wat is verslaving? Dat ligt voor ieder persoon anders.

Dat ben ik niet helemaal met je eens Chukkie Cheese. Verslaving is toch wel een soort van status waarin iemand zich begeeft, waarbij die persoon toch gewoon afhankelijk wordt van een middel of gebruik en die heel lastig of soms niet lost kan laten. Die grens is vrij goed te herkennen bij mensen...
Het is niet alsof verslaving een multi-interpretabel begrip is, die het aan de persoon zelf overlaat wanneer het begrip toepasbaar is.
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic