DarkBeatz schreef:
wesskeej schreef:
Je kan niet eens verslaafd raken aan X

Ontzettend veel mensen kunnen geen feest zonder x (Ik had trouwens beter eerst wat verder gelezen, maar toch ik heb al van 2 mensen gehoord dat ze een periode dagelijks x gebruikten)
Dan is het alsnog geestelijk, niet lichamelijk. Maar goed, wat is de grens? Wat is verslaving? Dat ligt voor ieder persoon anders.
93Wesley93 schreef:
Toen na die onverantwoorde periode van me
(4 weekenden achter elkaar X) net na de zomer had ik het eerst volgende weekend dat ik weer nuchter moest doorbrengen ook af en toe het gevoel dat er net iets miste, toch misschien een soort van een licht geestelijk verslavend gevoel zeg maar inderdaad. Lichamelijk heb ik daar totaal geen last van gehad, al is dat ook wel praktisch onmogelijk met X maar toch. Wil niet zeggen dat ik hier een addict ofzo ben hoor,

maar ben daar gewoon eerlijk in en denk dat dit een voorbeeld is van hoe het dus niet moet.
Ik ken het probleem. Had ik ook een keertje. Paar weken achter elkaar X gebruikt in het verleden en toen was ik van plan om ff te stoppen ermee. Weekend erop het feest ook uitgehouden zonder spul, wat een heldig feest was, partyweekend was praktisch over en toen kwam de gedachte: Ja, mist toch wel wat. En dan neem je maar een likje MDMA. Om jezelf te belonen voor het nuchter feesten