Met de nieuwjaarswisseling moet je pieken. Dan knuffelen iswrote:Ik ga pas weer snoepen in het laatste uur van dit jaar, als ik naar Qountdown gawrote: Je had gezegd dat je in het jaar 2010 niet meer ging snoepen. Daar had je je ook aan gehouden toch?Maar was inderdaad mooi om te zien dat je het jaar goed wou beginnen
![]()
Dan heb ik 3 2/3 maand pauze
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ja, ik wil het zo timen dat ie om 12 uur knalt als eenwrote:Met de nieuwjaarswisseling moet je pieken. Dan knuffelen iswrote:Ik ga pas weer snoepen in het laatste uur van dit jaar, als ik naar Qountdown gawrote: Je had gezegd dat je in het jaar 2010 niet meer ging snoepen. Daar had je je ook aan gehouden toch?Maar was inderdaad mooi om te zien dat je het jaar goed wou beginnen
![]()
Dan heb ik 3 2/3 maand pauze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
^99999999999999999999999999
Ik ook, maar dan moet ik al pieken van een andere 
schemawrote:Ik ook, maar dan moet ik al pieken van een andere
22:00 halve
23:00 Halve
23:30 Halve
00:00 hele :p
En rest op gevoel
B
Troll?wrote: schema
22:00 halve
23:00 Halve
23:30 Halve
00:00 hele :p
En rest op gevoel
T
Kheb niet meer gesnoept vanaf q-base best een goede prestatie, eerst volgende keer wordt ook weer Qountdown.
Dit keer wil ik het nog wel allemaal weten
Als dat zo is ben je een liegbeest.wrote:Kheb niet meer gesnoept vanaf q-base best een goede prestatie, eerst volgende keer wordt ook weer Qountdown.
Als ik naar Qountdown ga dan ga ik ook 100 % snoepen, wil het gewoon gedaan hebben, simpel.
T
Deed ik alleen maar om stoer te doenwrote:Als dat zo is ben je een liegbeest.wrote:Kheb niet meer gesnoept vanaf q-base best een goede prestatie, eerst volgende keer wordt ook weer Qountdown.
Je hebt het zo lang vol gehouden zonder, kunnen nog wel een paar jaartjes bij.wrote:Als ik naar Qountdown ga dan ga ik ook 100 % snoepen, wil het gewoon gedaan hebben, simpel.
Dat is je dan gelukt, die actie heeft heel veel respect gewonnen bij mij.wrote:Deed ik alleen maar om stoer te doenwrote:Als dat zo is ben je een liegbeest.wrote:Kheb niet meer gesnoept vanaf q-base best een goede prestatie, eerst volgende keer wordt ook weer Qountdown.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
El mare aan de space dat wil ik zienwrote:Als ik naar Qountdown ga dan ga ik ook 100 % snoepen, wil het gewoon gedaan hebben, simpel.
Daar moet ik bij zijnwrote:Als ik naar Qountdown ga dan ga ik ook 100 % snoepen, wil het gewoon gedaan hebben, simpel.
Qountdown is ook de ideale party om het te doen
Tenzij Wildstylez komt draaien...
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ja dat moment was echt kut, verneukte mijn space best welwrote:Qountdown is ook de ideale party om het te doenTenzij Wildstylez komt draaien...
B
Ik moest serieus lachen toen het gebeurdewrote:Ja dat moment was echt kut, verneukte mijn space best welwrote:Qountdown is ook de ideale party om het te doenTenzij Wildstylez komt draaien...
heel bizar
Jep, samen met Q-Base de enige 2 gelegenheden waar ik me lekker laat gaan, waar ik me normaal altijd goed inhouwrote:Qountdown is ook de ideale party om het te doen![]()
Was vorig jaar ook (op wildstylez na idd) non stop genieten. En ook me eerste meeting waar ik trouwens bijna niks meer van weet
Ik ga het op Bass Academy & Thrillogy(als ik daar nog heen ga) trouwens alleen met een hele hoop bier doen en Qlimax pas weer een snoepje denk ik, heb ik toch 2,5 maand pauze gehad
Bass Academy wordt een herkansing voor de Pommer-academy. De vorige keer werd het per ongeluk ineens de pep-academy 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
en niet de methylone academywrote:Bass Academy wordt een herkansing voor de Pommer-academy. De vorige keer werd het per ongeluk ineens de pep-academy
mijn schuldwrote:Bass Academy wordt een herkansing voor de Pommer-academy. De vorige keer werd het per ongeluk ineens de pep-academy
Blame it on the olivetree...wrote:mijn schuldwrote:Bass Academy wordt een herkansing voor de Pommer-academy. De vorige keer werd het per ongeluk ineens de pep-academy
@ Hoofdcoach nein mann, tentamens enzo...
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
oh jammer, anders had ik daar een goedmaker voor je maar dat komt dan nog welwrote:Blame it on the olivetree...wrote:mijn schuldwrote:Bass Academy wordt een herkansing voor de Pommer-academy. De vorige keer werd het per ongeluk ineens de pep-academy
@ Hoofdcoach nein mann, tentamens enzo...
Door de wind kwam het zeker perongeluk in je neus/mond terechtwrote:Bass Academy wordt een herkansing voor de Pommer-academy. De vorige keer werd het per ongeluk ineens de pep-academy
Ik had de vorige keer al Pommer-academy gedaan volgens mij. Was ik geslaagd?
Nee want je hebt hem niet afgerond door als een gek op je toetsenbord te gaan rammen en te posten op hardtraxxwrote:Ik had de vorige keer al Pommer-academy gedaan volgens mij. Was ik geslaagd?
Maar voor het "naar de klote van de drank zijn" gedeelte was je geslaagd met vlag en wimpel
Overigens was ik daar niet voor geslaagd, maar dat is ook niet echt mogelijk, van dat bier kun je echt onmogelijk dronken worden of je moet er 40 achter elkaar weg adten ofzo