Ik had gister een halve groene davidster, redelijk onverwachts, maar was uitgenuchtert toen ik naar huis ging en een halfje kon wel, was inmiddels ook weer een maand geleden, deze ging aardig lekker!
Was samen met 2 maten die allebei 1 rode eekhoorn op hadden, die namen hem iets later maar het was gezellig om rondjes met ze te lopen of om ff een stukje te gaan fietsen!
Verder had ik nog een flesje baco die ik niet op heb gekregen omdat ik daar helemaal geen zin meer in had!
Had voor het nemen al wel een paar goeie slokken puur genomen en voelde de drank een klein beetje, maar daar had ik later geen last meer van!
Verder kwamen er later nog een paar maten die ook halfjes ophadden dus het was een vrij gezellig avondje!
Baalde alleen dat het zo koud was, en toen ik uitgespaced was en naar huis moest baalde ik ook een beetje, maar vannochtend heb ik lekker gedouchet en ff wat gegeten en er is verder niks aan de hand geweest, heb me om 2 uur snachts nog ff gemeld bij me ouders op de kamer, en dat ging ook goed!
Ik heb de snack rond half 9/9 uur gedropt en we hebben de hele avond zo'n beetje buiten gezeten, het regende aardig wat maar we konden wel steeds een droge plek vinden, later zaten we in een fietstunneltje met 2 bankjes die we uit een tuin hebben gejat haha!
Zeer geslaagde zaterdagavond, en redelijk onverwachts en dat maakt het ook wel leuk!