Gister voor de eerste keer wat puntjes snelheid gedaan. Best wel ok spul, maar de dip weegt niet echt op tegen het gevoel imo. Ik ben liever helemaal wazig haha.
Last edited by Taxi on , edited 1 time in total.
wrote:Volgens de NOS waren het blauwe pillen. Mitsu's misschien?
Albert heijntjes? Of werden die niet meer gemaakt?wrote:Volgens de NOS waren het blauwe pillen. Mitsu's misschien?
Blauwe Mitsu's werden niet meer gemaakt.wrote:Albert heijntjes? Of werden die niet meer gemaakt?wrote:Volgens de NOS waren het blauwe pillen. Mitsu's misschien?
Nivea q10 wil wel eens helpenwrote:Weet iemand trouwens een middel of iets tegen grote ogen de volgende dag na snoep?
een citaat uit het bericht.Een kilo MDMA is goed voor 3000 pillen.
Ah'tjes en rotondes denk ik...wrote:Albert heijntjes? Of werden die niet meer gemaakt?wrote:Volgens de NOS waren het blauwe pillen. Mitsu's misschien?
Hahahaneewrote:wrote:Volgens de NOS waren het blauwe pillen. Mitsu's misschien?
samengeperste smurfen
AH'tjes zien er veel lichter uit. Deze pillen waren donkerblauw.wrote:Ah'tjes en rotondes denk ik...wrote:Albert heijntjes? Of werden die niet meer gemaakt?wrote:Volgens de NOS waren het blauwe pillen. Mitsu's misschien?
Ik had een break tot het goed uitkwam en weer is kon!wrote:Je was gestopt
Haha wel mooi hoe je het gebruik probeert goed te praten.wrote:Ik had een break tot het goed uitkwam en weer is kon!wrote:Je was gestopt![]()
En dat was gister!
Ik heb het ook bij een kleine hoeveelheid gehouden en heb gewoon geslapen, en ben ook vroeg thuis geweest, maar t is me goed bevallen hehe!
Nu je het zegt.. Hier ook een maand!wrote:Zit nu op een maand, op naar de volgendedoel is 3 maanden minimaal
Iedereen doet dat en het hoort erbij. Levert weer leuke discussie opwrote:Haha wel mooi hoe je het gebruik probeert goed te praten.wrote:Ik had een break tot het goed uitkwam en weer is kon!wrote:Je was gestopt![]()
En dat was gister!
Ik heb het ook bij een kleine hoeveelheid gehouden en heb gewoon geslapen, en ben ook vroeg thuis geweest, maar t is me goed bevallen hehe!Mooi dat je je hebt vermaakt.