Wel met kleren aan hoop ik. Ik snap wel wat je in Daniel ziet wat een tijger is het ookwrote:Pff... Ik zal nog eens een webcamsessie met jou houden op donderdagavond...![]()
De vorige keer was Olifant man de kleding vergeten.wrote:Wel met kleren aan hoop ik. Ik snap wel wat je in Daniel ziet wat een tijger is het ookwrote:Pff... Ik zal nog eens een webcamsessie met jou houden op donderdagavond...![]()
Dat heeft menig persoon doen schrikken die mee keek.
Ik hoorde niemand klagen. Jullie natte droom werd eindelijk werkelijkheid! 
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Vanavond lekker stampen in psalm23 
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
Sry voor de dubbelpost maar Ik heb er zin in!!
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
Wat denk je dat erin gaat?wrote:Ja maar wat heeft dat te maken met droeks
T
Een hoop bier & Veul wiet!wrote:Wat denk je dat erin gaat?wrote:Ja maar wat heeft dat te maken met droeks
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
Fout, een eekhoorn en 2 ritalin!wrote:Een hoop bier & Veul wiet!wrote:Wat denk je dat erin gaat?wrote:Ja maar wat heeft dat te maken met droeks
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
X met ritalin vond ik eigenlijk wel lekker gaan
. Eerst de X. Als die begint uit te werken nog even 2 ritalin en ik kon weer door met stampen
.
wrote:
Ik geniet als ik iemand anders zie genieten
Die uitspraak komt me zo bekend voor
Haha, nasty ..wrote:wrote:
wrote:Haha, nasty ..wrote:wrote:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ben benieuwd welke het waren 
Eekhoorns? Weet niet welke pillen uit die regio kwamenwrote:Ben benieuwd welke het waren
Nee, zijn niet de eekhoornswrote:Eekhoorns? Weet niet welke pillen uit die regio kwamenwrote:Ben benieuwd welke het waren
Dit maakt jou wel verdacht jongemanwrote:Nee, zijn niet de eekhoornswrote:Eekhoorns? Weet niet welke pillen uit die regio kwamenwrote:Ben benieuwd welke het waren
Pff, ik heb alleen maar de regio's zo ongeveer gehoord van de fabriek van de Q-maker en de FF-held. Maar tis misschien niet slim om dat online te zetten haha 
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Dat zou ik idd maar niet online zettenwrote:Pff, ik heb alleen maar de regio's zo ongeveer gehoord van de fabriek van de Q-maker en de FF-held. Maar tis misschien niet slim om dat online te zetten haha
Schiet jij nou maar op met je mobieltjewrote:Dat zou ik idd maar niet online zettenwrote:Pff, ik heb alleen maar de regio's zo ongeveer gehoord van de fabriek van de Q-maker en de FF-held. Maar tis misschien niet slim om dat online te zetten haha
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
ja uh staan 10+ spellen open en ik ben niet 24/7 op wordfeudwrote:Schiet jij nou maar op met je mobieltjewrote:Dat zou ik idd maar niet online zettenwrote:Pff, ik heb alleen maar de regio's zo ongeveer gehoord van de fabriek van de Q-maker en de FF-held. Maar tis misschien niet slim om dat online te zetten haha
Gister anders gegaan dan verwacht, maar wel beter!