dan kies ik toch maar voor roken en praten 
Slechte zaak man..wrote:dan kies ik toch maar voor roken en praten
Slechte zaak man..wrote:dan kies ik toch maar voor roken en praten
Ik ben het met u eens.wrote:Wordt het niet tijd voor een nieuwe poll?
Goed verstoppen.wrote:hoe smokkel je drugs mee naar binnen?
Stop het in je anus.wrote:hoe smokkel je drugs mee naar binnen?
in je schoenen. trek clownsschoenen aan dan valt t niet op.wrote:Stop het in je anus.wrote:hoe smokkel je drugs mee naar binnen?
Sealtje onder je tong plakken werkt ookwrote:in je schoenen. trek clownsschoenen aan dan valt t niet op.wrote:Stop het in je anus.wrote:hoe smokkel je drugs mee naar binnen?
wrote:Wat je ook kan doen is je arm in het verband stoppen, zeggen dat je arm gebroken is ofzo en het daar in stoppen

Eigenlijk moet je gewoon wietspray kopen bij de smartshop als je met een groep bent. Je spuit iemand zonder drugs helemaal onder met alle mogelijke drugsgeuren en die loopt voorop. Die wordt aangehouden door het hondje, rest loopt door en je meet elkaar binnen.wrote:wrote:Wat je ook kan doen is je arm in het verband stoppen, zeggen dat je arm gebroken is ofzo en het daar in stoppen
Als deze rakkers er staan maakt dat niet meer uit
Ja BIZARRE shit kunnen die honden... echt ziek! Als je bang bent komt er een bepaald feromoon vrij ofzo dacht ik ook ooit op discovery ofzo t hebben gezienwrote:Honden ruiken toch angst ofzo?![]()
Zoiets hoorde ik, als je bang bent dan komen ze op je af ofzo!
Zo, aanval geopend... of is dit een grap?wrote:Eigen schuld hoor. Ga hier nou niet zielig lopen doen dat je gepakt bent.
Je kiest er zelf voor om drugs mee naar binnen te nemen terwijl je weet dat het verboden is.
wrote:Eigen schuld hoor. Ga hier nou niet zielig lopen doen dat je gepakt bent.
Je kiest er zelf voor om drugs mee naar binnen te nemen terwijl je weet dat het verboden is.
Op dreef? Dit soort non-posts moet je niet supporten Daniëlwrote:wrote:Eigen schuld hoor. Ga hier nou niet zielig lopen doen dat je gepakt bent.
Jefferd, je bent op dreef man
Had je wiet gerookt of bij je?wrote:Ja BIZARRE shit kunnen die honden... echt ziek! Als je bang bent komt er een bepaald feromoon vrij ofzo dacht ik ook ooit op discovery ofzo t hebben gezienEn die honden kunnen dat gewoon onderscheiden...
Voor Loudness werd ik ook gepakt! Kut kut kut kut hond
Meen me te herinneren dat hij idd weed had gerookt. Honden kunnen inderdaad hormonen ruiken.wrote:Had je wiet gerookt of bij je?wrote:Ja BIZARRE shit kunnen die honden... echt ziek! Als je bang bent komt er een bepaald feromoon vrij ofzo dacht ik ook ooit op discovery ofzo t hebben gezienEn die honden kunnen dat gewoon onderscheiden...
Hahahahawrote:Ja.. T is toch zo lekker Takje van me.
Ohja.. Trouwens.. Ik ga niet feestend naar Qlimax.. Maar ben gevraagd om daar te werken.
Moehahaha... Verstop jullie droegz maar goed knulletjes.
Juist wel man, deze houden Hardtraxx levendigwrote:Op dreef? Dit soort non-posts moet je niet supporten Daniëlwrote:wrote:Eigen schuld hoor. Ga hier nou niet zielig lopen doen dat je gepakt bent.
Jefferd, je bent op dreef man
Ja ik had met mijn stomme kop wietzakjes opgehaald voor een paar maten om hun noten in te doen, alleen die zakjes waren alles behalve schoon, gewoon niet aan gedacht. Dus mn broek stonk naar wiet... In de controle kamer dachten ze ook allemaal dat ik wiet bij me had. Heb mezelf daarna wel voor me kop geslagen, rookie mistake!wrote:Had je wiet gerookt of bij je?wrote:Ja BIZARRE shit kunnen die honden... echt ziek! Als je bang bent komt er een bepaald feromoon vrij ofzo dacht ik ook ooit op discovery ofzo t hebben gezienEn die honden kunnen dat gewoon onderscheiden...
Haha! Ik sms je wel als ik ga werken waar ik staan moet baaschwrote:Hahahahawrote:Ja.. T is toch zo lekker Takje van me.
Ohja.. Trouwens.. Ik ga niet feestend naar Qlimax.. Maar ben gevraagd om daar te werken.
Moehahaha... Verstop jullie droegz maar goed knulletjes.
Gevaarlijke beveiliger