0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Keep this topic clean! (hoe toepasselijk
)
Moest eigenlijk 650 euro betalen.Toen is dat uiteindelijk terug gebracht naar 500.wrote:wtf ziekwrote:hij mocht uiteindelijk wel weer naar binnenwrote:Mag ik vragen wat je boete/straf was?dankzij een goed woordje van DarkBeatz als ik me goed kan herinneren
Ze wouden mij eerst mijn kaartje niet terug geven,en toen heeft Darkbeatz idd geregeld dat ik toch naar binnen mocht. Duurste tien pillen ooit.En was zelf niet eens van plan te gebruiken.
Aye moddafokka,wrote:Kunnen ze jou vergezellen terwijl je loopt te zuipen in de zandbak.wrote:Morgenmiddag, uurtje of 3 opt schoolpleinwrote:Nee ben geen junkHeb nog nooit pillen etc gedaan. Alleen af en toe een jointje, maarja wie niet.
Zeg niet dat ik het nooit wil proberen, in tegendeel zelfs.Alleen heb geen idee waar te beginnen
Niet fokkuh met de enige ekte speeltuingangster uit de zandbakgang!
Anders blaas ik met mijn pippa je jonko weg!
True dat, ik begon op m'n 13e alwrote:Ik snap echt niet dat jullie dat zo speciaal vinden!![]()
Pillen en pep oke, maar met wiet beginnen de meeste op 14 jarige leeftijd al!![]()
Maar volgens mij helpt blowen tegen puistjes ofzo, want ik heb er ineens aardig wat!
Achja hopen dat ze snel weg gaan!![]()
En mijn strijd voortzetten!
Aii naa geen jonko en tabakas meer mattie.wrote:Aye moddafokka,
Nu al 17 dagen gestopt met roken
En lukt het een beetje... ik heb met mijn iPhone zo'n app gedownload was best handig...En veel nicotine tabletjeswrote:Aii naa geen jonko en tabakas meer mattie.wrote:Aye moddafokka,
Gaat me steeds makkelijker af. Eerste dagen waren kut, maar nu lukt het allemaal prima.
Eerste dagen was idd kut... maja iedere dag langer gestopt word makkelijker.. Ik heb alleen op feestjes nog zwaar moeilijk 
Nice m0nwrote:Aii naa geen jonko en tabakas meer mattie.wrote:Aye moddafokka,
haha idd,, en als je bij vrienden zit en paar biertjes gedronken hebt. Hoe meer bier ik gedronken heb hoe meer zin ik dan weer in een sigaret krijgwrote:Eerste dagen was idd kut... maja iedere dag langer gestopt word makkelijker.. Ik heb alleen op feestjes nog zwaar moeilijk
Even een vraagje voor de pro's
Als ik vrijdagavond aan de SP ga en doorga vervolgens aan het werk. Wanneer het nodig is daar nog wat sp erbij.
Wordt het dan een probleem voor zaterdagnacht ( 25 years the prophet )? Van plan om daar ook weer SP te doen.
Als ik vrijdagavond aan de SP ga en doorga vervolgens aan het werk. Wanneer het nodig is daar nog wat sp erbij.
Wordt het dan een probleem voor zaterdagnacht ( 25 years the prophet )? Van plan om daar ook weer SP te doen.
Kun je je zin wat anders formuleren hier snap ik de ballen niet vanwrote:Even een vraagje voor de pro's
Hij wil vrijdagavond pep doen, nachtje doorhalen, zaterdag werken op pep en zaterdagavond feesten op pep. Zonder slaap. Is te doen, maar je bent wel lichamelijk kapot daarna. Verwacht een ernstige (energie) dip.
Bijpakken moet je doen op het moment dat je de vermoeidheid begint te voelen
als je wil kan je een week doorhalen.. moet je daarna wel goed slapem en eten tijdens gebruik
Mooi, dit is ook de enige optie voor mij. Tenzij ik die feestjes wil overslaan, maar dat zie ik ook niet zittenwrote:Hij wil vrijdagavond pep doen, nachtje doorhalen, zaterdag werken op pep en zaterdagavond feesten op pep. Zonder slaap. Is te doen, maar je bent wel lichamelijk kapot daarna. Verwacht een ernstige (energie) dip.
Heb ik dan aan 1 gram genoeg? Normaal doe ik een zaterdag avond op 6 sleutelpuntjes.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Lekker verknipt voelen.. moet je die week erna weer werken?
Nee alleen een dagje schoool maar dat is pas donderdag...wrote:Lekker verknipt voelen.. moet je die week erna weer werken?
Nou wat maak je druk danwrote:Nee alleen een dagje schoool maar dat is pas donderdag...wrote:Lekker verknipt voelen.. moet je die week erna weer werken?
Flinke kater krijg je dan.wrote:Even een vraagje voor de pro's
Ook een flinke behoefte aan pep.
Verwacht maandag maar dat je totaal niet gemotiveerd bent en dat je nergens zin in hebt.
Meerdere dagen pep achter elkaar is zwaar killing,
Het was eigenlijk meer mijn vraag dat ik niet straks bij the prophet zit en ineens kaulo lam ben snapjewrote:Nou wat maak je druk danwrote:Nee alleen een dagje schoool maar dat is pas donderdag...wrote:Lekker verknipt voelen.. moet je die week erna weer werken?
B
Ik zou vrijdag aan de SP gaan, om vervolgens op het werk over te stappen op de VVD en bij 25 years the prophet aan de PVDA te gaan.wrote:Even een vraagje voor de pro's
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Als je denkt dat 1 gram te weinig is dan koop je toch gewoon 2 gram?
Ik ga vollop aan de PVV, doe geen combo'swrote:Ik zou vrijdag aan de SP gaan, om vervolgens op het werk over te stappen op de VVD en bij 25 years the prophet aan de PVDA te gaan.wrote:Even een vraagje voor de pro's