Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 20:55 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Citaat:
Op dreef? Dit soort non-posts moet je niet supporten Daniël :P

Juist wel man, deze houden Hardtraxx levendig :)

Dat wel ja, maar kep liever dat iemand zijn reactie wat minder beoordelend schrijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 20:58 

Hardtraxx Elite

Beoordelend? Trololo!

Dude.. Heel simpel.. Je bent strafbaar bezig geweest en gepakt. Eigen schuld, dikke bult.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:03 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Eigen schuld hoor. Ga hier nou niet zielig lopen doen dat je gepakt bent.
Je kiest er zelf voor om drugs mee naar binnen te nemen terwijl je weet dat het verboden is.

Wil jij het volgende keer voor mij naar binnen mee nemen dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:07 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Haha! Ik sms je wel als ik ga werken waar ik staan moet baasch :thumbup:

Qlimax is mij te duur man :(

Ik ga er helaas niet heen.
mr_vertigo schreef:

Dat wel ja, maar kep liever dat iemand zijn reactie wat minder beoordelend schrijft.

Niet zo janken jongeman.
Je bent zelf ook een persoontje wat ervan houdt rond te haten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:10 

Donateur

pff gepakt worden .... doe net zoals mij xd Ga lief kijken zielig verhaal ophouden en je mag door lopen (a)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:28 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
mr_vertigo schreef:

Niet zo janken jongeman.

Ja das waar, beetje focken is altijd leuk, maar hij heeft duidelijk problemen met mijn "zielig" doen :P
Hij meent het zo te zien.

OT: 2c-i lijkt me wel interessant om te proberen, vooral na dat reportje hier in deze topic, maar wordt je der echt ook euphorisch van of...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Olijfboompje schreef:
mr_vertigo schreef:

Niet zo janken jongeman.

Ja das waar, beetje focken is altijd leuk, maar hij heeft duidelijk problemen met mijn "zielig" doen :P
Hij meent het zo te zien.

OT: 2c-i lijkt me wel interessant om te proberen, vooral na dat reportje hier in deze topic, maar wordt je der echt ook euphorisch van of...?

Je deed niet eens zielig, dus gewoon negeren :P

2C-I heb ik nog liggen.
Binnenkort maar eens doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:55 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Beoordelend? Trololo!

Dude.. Heel simpel.. Je bent strafbaar bezig geweest en gepakt. Eigen schuld, dikke bult.

Tis heel offtopic dit, maar zou je aub ff willen reageren over het kaartje voor 25 years the prophet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:56 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Jeff3rd schreef:
Beoordelend? Trololo!

Tis heel offtopic dit, maar zou je aub ff willen reageren over het kaartje voor 25 years the prophet :lol:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:00 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Jeff3rd schreef:
Beoordelend? Trololo!

Heeft ie naar mijn weten al verkocht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

Nah lekker dan, hij zou m me verkopen maar moest zijn rekeninggegevens nog ff doorsturen.. niets meer van m gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

Waarsschijnlijk aan de snackies of aan de truffels met Walibi haloween, dan is de stop wel weer welletjes geweest en daarna een lange break! :D
Moet nog ff beslissen wat ik ga doen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Nah lekker dan, hij zou m me verkopen maar moest zijn rekeninggegevens nog ff doorsturen.. niets meer van m gehoord

Gek. Wat heb jij bij de profeet te zoeken? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:43 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
XtD schreef:

Gek. Wat heb jij bij de profeet te zoeken? :D

Uhm, feesten? :P Lijkt me wel leuk die nieuwe opzet, en ben nog steeds benieuwd naar de locatie :) Maar bijna onmogelijk om nog aan een betaalbaar kaartje te komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

Ik ga zo weer lekker dromen. Wat is L-Tryptophan toch een super fijn middeltje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Sterke cannabis wordt harddrug

Laatste update: 5 oktober 2011 22:00 info.

AMSTERDAM - Sterke wiet en hasj worden harddrugs. Het gaat om cannabis waarin meer dan 15 procent van de werkzame stof THC zit.

Dat betekent dat deze middelen niet meer in een coffeeshop over de toonbank mogen gaan.

Dat voorstel staat vrijdag op de agenda van de ministerraad, hebben ingewijden woensdag gezegd. Een commissie adviseerde eerder om sterke cannabis niet meer te gedogen.

Het THC-gehalte van nederwiet, dat goed is voor bijna driekwart van de verkoop, ligt nu tussen de 15 en 18 procent.

De risico's op verslaving en psychotische stoornissen worden dan te hoog, vond de commissie. Maar de branche reageerde afwijzend op het advies. Het Platform Cannabisondernemingen Nederland vindt het onzinnig om sterke cannabis tot harddrug te betitelen.

In een laboratorium kan het THC-gehalte van cannabis vastgesteld worden, maar kant-en-klare tests zijn niet voorhanden. D66 bepleit regulering van de wietteelt, zodat van de producenten kan worden gevraagd hun wiet niet te sterk te maken.

De deskundigen adviseerden ook om partydrug GHB op de lijst met harddrugs te zetten. Minister Edith Schippers (Volksgezondheid) liet eerder al weten dit over te nemen.

Niet alleen de acute gezondheidsproblemen, maar ook het aantal gevallen van verslaving aan GHB is de laatste tijd flink gegroeid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik ga zo weer lekker dromen. Wat is L-Tryptophan toch een super fijn middeltje :love:

Je serotonine weer even uppen? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 23:19 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Je serotonine weer even uppen? :thumbsup:

Ja, en het is gewoon een fijn slaapmiddel. Ik kreeg geen benzo's voorgeschreven (diazepam en clonazepam) van m'n huisarts en toen ik vroeg of ik wel 5-HTP kon nemen, zei hij dat ik beter L-Tryptophan kon nemen, omdat dat beter werkt. Potje dus besteld van 120 caps van 500mg. Nu elke dag 2 voor het slapen gaan en ik droom echt super vaag xd Nu hopen dat het ook meer rust geeft in m'n slaap. Ik ben de afgelopen dagen echt zonder enig probleem in slaap gekomen dankzij die dingen, maar dat kan ook meer liggen aan het feit dat ik m'n lichaam aardig heb uitgeput in het Syndicate weekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 23:22 

Hardtraxx Veteran

Wat betaal je daarvoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 23:23 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Wat betaal je daarvoor?

Betaalde 24 euro volgens mij voor een potje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 23:25 

Hardtraxx Veteran

Niet zo goedkoop dus, nja als je er beter door slaapt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 23:28 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Tja, ik kan echt tot diep in de nacht wakker liggen op een random doordeweekse dag, zelfs als ik kleine poging doe, kan het nog tot een half uur duren voordat ik weg val. Met dit spul, ben ik zo weg als ik probeer. Hoewel die medicijnen die ik krijg me ook vermoeid maken hoor. Depakine is dat. En die moet ik elke dag 2x daags slikken. Kutspul :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 00:10 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
El Mare schreef:

Tja, ik kan echt tot diep in de nacht wakker liggen op een random doordeweekse dag, zelfs als ik kleine poging doe, kan het nog tot een half uur duren voordat ik weg val. Met dit spul, ben ik zo weg als ik probeer. Hoewel die medicijnen die ik krijg me ook vermoeid maken hoor. Depakine is dat. En die moet ik elke dag 2x daags slikken. Kutspul :(

Misschien ook wat voor mij ik slaap soms echt pas om half 4 zelfs als ik het erg probeer. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 07:40 

Hardtraxx Veteran

Geef maar hier, vannacht ook tot half 2 wakker gelegen en half 7 klaarwakker :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 07:53 

Hardtraxxer

Niks voor mij. Slaap na 30 minuten al. Met een jointje al na 10 minuten.
Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic