Hmmm, feestje pakken dan maar!wrote:Dat bedoel ik, volgens mij woont alleen draidy in de buurt en hij is 14 volgens mij
En daarna afteren in het stadje van de locatie!
Hmmm, feestje pakken dan maar!wrote:Dat bedoel ik, volgens mij woont alleen draidy in de buurt en hij is 14 volgens mij
Ik manwrote:Tsja iemand in de buurt van ehv?
Dat zou het kunnen zijn nu je het zegt, het was toen al ver donker dus misschien zagen ze me gewoon niet staan!wrote:Hij moest geen donkere mensen?wrote:Dit jaar kwam ik om 23.00 aan met Hard Bass stonden er twee buiten, volgens mij hadden ze ff rust ofzo.
Ik blij in ieder geval.Maar goed, zo erg met hondjes als afgelopen Loudness maak ik toch nooit meer mee. Hing er gewoon uit het niets een aan mijn broekpijp en liet toen weer los, iedereen rondom me werd uit de rij gehaald en ik kon maar vrolijk doorlopen.
![]()
No offence
Met Mephedrone word iedereen NOG lieverwrote:Iedereen moet ff snoepje nemen. Dan zijn ze weer lievvvvvvvvvv voor elkaar
Iemand heeft het licht gezien hoorwrote:Met Mephedrone word iedereen NOG lieverwrote:Iedereen moet ff snoepje nemen. Dan zijn ze weer lievvvvvvvvvv voor elkaar![]()
Kunnen ze jou vergezellen terwijl je loopt te zuipen in de zandbak.wrote:Morgenmiddag, uurtje of 3 opt schoolpleinwrote:Nee ben geen junkHeb nog nooit pillen etc gedaan. Alleen af en toe een jointje, maarja wie niet.
Zeg niet dat ik het nooit wil proberen, in tegendeel zelfs.Alleen heb geen idee waar te beginnen
Hehe De enige echt Hardtraxx zandbak meeting.wrote:Kunnen ze jou vergezellen terwijl je loopt te zuipen in de zandbak.wrote:Morgenmiddag, uurtje of 3 opt schoolpleinwrote:Nee ben geen junkHeb nog nooit pillen etc gedaan. Alleen af en toe een jointje, maarja wie niet.
Zeg niet dat ik het nooit wil proberen, in tegendeel zelfs.Alleen heb geen idee waar te beginnen
Hahah! Je weet hoe ik erbij zat tochwrote:Iemand heeft het licht gezien hoorwrote:Met Mephedrone word iedereen NOG lieverwrote:Iedereen moet ff snoepje nemen. Dan zijn ze weer lievvvvvvvvvv voor elkaar![]()
hij mocht uiteindelijk wel weer naar binnenwrote:Mag ik vragen wat je boete/straf was?
en 800 eurowrote:hij mocht uiteindelijk wel weer naar binnenwrote:Mag ik vragen wat je boete/straf was?dankzij een goed woordje van DarkBeatz als ik me goed kan herinneren
wtf ziekwrote:hij mocht uiteindelijk wel weer naar binnenwrote:Mag ik vragen wat je boete/straf was?dankzij een goed woordje van DarkBeatz als ik me goed kan herinneren
Nee niet meer als anders!wrote:Zit je niet gewoon allemaal chocola te vreten als afleiding ofzo?
wrote:Kunnen ze jou vergezellen terwijl je loopt te zuipen in de zandbak.wrote:Morgenmiddag, uurtje of 3 opt schoolpleinwrote:Nee ben geen junkHeb nog nooit pillen etc gedaan. Alleen af en toe een jointje, maarja wie niet.
Steun hem nou maar!wrote:zo grappig eigenlijk. een jochie van 16 die kam zeggen dat ie aan het afkicken is van de wiet hahha
waarom? via een forum steunen ??? snap de meerwaarde niet om zulke problemen op internet neer te zetten.. Vertel toxh ook niet dat ik selsverslaafd en heroine junk benwrote:Steun hem nou maar!wrote:zo grappig eigenlijk. een jochie van 16 die kam zeggen dat ie aan het afkicken is van de wiet hahha
Nee tuurlijk niet dat weten we allemaal al.wrote:waarom? via een forum steunen ??? snap de meerwaarde niet om zulke problemen op internet neer te zetten.. Vertel toxh ook niet dat ik selsverslaafd en heroine junk benwrote:Steun hem nou maar!wrote:zo grappig eigenlijk. een jochie van 16 die kam zeggen dat ie aan het afkicken is van de wiet hahha