93Wesley93 schreef:
Jongens ik heb nog is een vraagje aan onze fijnste MDMA proevers.
Momenteel ben ik nog bezig aan een pauze, maar het plan is om op Qlimax weer aan de MDMA te gaan. (10 weken break

) Ik kan nu ook aan pure MDMA komen en lijkt me wel eens leuk om daar te gaan proberen voor de eerste keer, maar wat voor verschil ervaren jullie nou eigenlijk met normale pillen?
De twee keer dat ik het heb gedaan, waren het ook (bewust) hogere begindoseringen dan met pillen. De hogere dosis van de 2 sloeg zo enorm lekker in. Was de keer toen ik het thuis deed, voelde me beter dan op welk ander feest dan ook. Helaas kwam de piek ook vrij snel (voor de 2e dosis) en dat duurde ook minder lang dan normaal volgens mij. Ik kwam iig de rest van de avond niet meer op dat niveau, ook niet bij de 2e dosis.
De tweede keer iets minder, toen sloeg het ook heel lekker in. Niet te snel of te hard, maar dat komt omdat de dosis omgerekend zo'n 90mg (pure) mdma was en dus niet erg veel hoger was dan bij pillen.
Kan er dus eigenlijk weinig over zeggen, maar heb toch het reply vakje volgespamd

Ik zou het trouwens niet op Qlimax gaan doen. Mijn ervaring is dat middelgrote feesten veel beter samen gaan met pillen. Wellicht is jouw ervaring anders, maar bijv. Hard Bass ging bij mij wat minder en Qlimax ging vorig jaar bij een hoop hier wat minder. Omdat het zo verschrikkelijk groot is en vaak vrij druk, drukt het het gevoel een beetje volgens mij. Zou ook best kunnen dat het toeval is, maar ik vind het wel enigszins logisch.
Ik kijk wel even wat ik ga doen dan, ik ga sowieso wel aan de MDMA op Qlimax. Heb hier toch nog een flinke voorraad van die nieuwe Oranje Jumbo's liggen waar van ik heel graag eens het proefkonijn wil spelen.
Mijn eigen ervaring was trouwens dat het niet echt uit maakte of ik nou op een groot of kleiner feest aan de pillen ging, ging overal wel lekker eigenlijk.
Ik kan me eigen ook wel redelijk goed overal in een fijne setting plaatsen, dus dat houdt me niet echt tegen om op Qlimax weer te gaan snoepen.