Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 16:49 

Hardtraxx Veteran

Wacht gewoon na de fouillering en ga kijken of dat hondje aan de rechterkant staat of de linkerkant als je naar de trappen loopt. Niks moeilijks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 16:54 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Wacht gewoon na de fouillering en ga kijken of dat hondje aan de rechterkant staat of de linkerkant als je naar de trappen loopt. Niks moeilijks aan.

Er zit idd wel een tussenstukje in mjaa ik zie wel heb zelf retegoeie dus vind het jammer dat er een kans bestaat dat ik daar dan niet mijn favorietjes heb :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 17:01 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Chukkels schreef:

Er zit idd wel een tussenstukje in mjaa ik zie wel heb zelf retegoeie dus vind het jammer dat er een kans bestaat dat ik daar dan niet mijn favorietjes heb :(

Je moet ze ook niet in je reet stoppen, maar bij je ballen of in je schoenen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 17:18 

Donateur

whahahah in je reet XD dat is ziek :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 17:49 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
93Wesley93 schreef:
Jongens ik heb nog is een vraagje aan onze fijnste MDMA proevers. :D

Momenteel ben ik nog bezig aan een pauze, maar het plan is om op Qlimax weer aan de MDMA te gaan. (10 weken break :loving: ) Ik kan nu ook aan pure MDMA komen en lijkt me wel eens leuk om daar te gaan proberen voor de eerste keer, maar wat voor verschil ervaren jullie nou eigenlijk met normale pillen?

De twee keer dat ik het heb gedaan, waren het ook (bewust) hogere begindoseringen dan met pillen. De hogere dosis van de 2 sloeg zo enorm lekker in. Was de keer toen ik het thuis deed, voelde me beter dan op welk ander feest dan ook. Helaas kwam de piek ook vrij snel (voor de 2e dosis) en dat duurde ook minder lang dan normaal volgens mij. Ik kwam iig de rest van de avond niet meer op dat niveau, ook niet bij de 2e dosis.

De tweede keer iets minder, toen sloeg het ook heel lekker in. Niet te snel of te hard, maar dat komt omdat de dosis omgerekend zo'n 90mg (pure) mdma was en dus niet erg veel hoger was dan bij pillen.

Kan er dus eigenlijk weinig over zeggen, maar heb toch het reply vakje volgespamd :P

Ik zou het trouwens niet op Qlimax gaan doen. Mijn ervaring is dat middelgrote feesten veel beter samen gaan met pillen. Wellicht is jouw ervaring anders, maar bijv. Hard Bass ging bij mij wat minder en Qlimax ging vorig jaar bij een hoop hier wat minder. Omdat het zo verschrikkelijk groot is en vaak vrij druk, drukt het het gevoel een beetje volgens mij. Zou ook best kunnen dat het toeval is, maar ik vind het wel enigszins logisch.

Ik kijk wel even wat ik ga doen dan, ik ga sowieso wel aan de MDMA op Qlimax. Heb hier toch nog een flinke voorraad van die nieuwe Oranje Jumbo's liggen waar van ik heel graag eens het proefkonijn wil spelen. :D

Mijn eigen ervaring was trouwens dat het niet echt uit maakte of ik nou op een groot of kleiner feest aan de pillen ging, ging overal wel lekker eigenlijk. :) Ik kan me eigen ook wel redelijk goed overal in een fijne setting plaatsen, dus dat houdt me niet echt tegen om op Qlimax weer te gaan snoepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 17:53 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
PNXRMX schreef:
93Wesley93 schreef:
Jongens ik heb nog is een vraagje aan onze fijnste MDMA proevers. :D

Momenteel ben ik nog bezig aan een pauze, maar het plan is om op Qlimax weer aan de MDMA te gaan. (10 weken break :loving: ) Ik kan nu ook aan pure MDMA komen en lijkt me wel eens leuk om daar te gaan proberen voor de eerste keer, maar wat voor verschil ervaren jullie nou eigenlijk met normale pillen?

De twee keer dat ik het heb gedaan, waren het ook (bewust) hogere begindoseringen dan met pillen. De hogere dosis van de 2 sloeg zo enorm lekker in. Was de keer toen ik het thuis deed, voelde me beter dan op welk ander feest dan ook. Helaas kwam de piek ook vrij snel (voor de 2e dosis) en dat duurde ook minder lang dan normaal volgens mij. Ik kwam iig de rest van de avond niet meer op dat niveau, ook niet bij de 2e dosis.

De tweede keer iets minder, toen sloeg het ook heel lekker in. Niet te snel of te hard, maar dat komt omdat de dosis omgerekend zo'n 90mg (pure) mdma was en dus niet erg veel hoger was dan bij pillen.

Kan er dus eigenlijk weinig over zeggen, maar heb toch het reply vakje volgespamd :P

Ik zou het trouwens niet op Qlimax gaan doen. Mijn ervaring is dat middelgrote feesten veel beter samen gaan met pillen. Wellicht is jouw ervaring anders, maar bijv. Hard Bass ging bij mij wat minder en Qlimax ging vorig jaar bij een hoop hier wat minder. Omdat het zo verschrikkelijk groot is en vaak vrij druk, drukt het het gevoel een beetje volgens mij. Zou ook best kunnen dat het toeval is, maar ik vind het wel enigszins logisch.

Ik kijk wel even wat ik ga doen dan, ik ga sowieso wel aan de MDMA op Qlimax. Heb hier toch nog een flinke voorraad van die nieuwe Oranje Jumbo's liggen waar van ik heel graag eens het proefkonijn wil spelen. :D

Mijn eigen ervaring was trouwens dat het niet echt uit maakte of ik nou op een groot of kleiner feest aan de pillen ging, ging overal wel lekker eigenlijk. :) Ik kan me eigen ook wel redelijk goed overal in een fijne setting plaatsen, dus dat houdt me niet echt tegen om op Qlimax weer te gaan snoepen.

Dit zijn echt extreem goede pillen, pas maar op. Once you take them, you don't want anything else :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Dat is mooi Chukkels want er is toch No Way Back op Qlimax dit jaar blijkbaar. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 17:58 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Staan ze dan beneden aan de trappen, of bovenaan? (Ik neem aan beneden omdat je anders niet na de fouillering kan zien waar ze staan ^^) Ik heb ze nog nooit gezien iig ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:04 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Chukkels schreef:

Staan ze dan beneden aan de trappen, of bovenaan? (Ik neem aan beneden omdat je anders niet na de fouillering kan zien waar ze staan ^^) Ik heb ze nog nooit gezien iig ..

Ze staan voor de trappen ja. Tijdens Qlimax stonden ze aan de linker kant en tijdens Hard Bass aan de rechterkant. Mijn tip is om iets later te komen, want vanaf een later moment (half 11/11 uur) zijn beide ingangen open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

Dit jaar kwam ik om 23.00 aan met Hard Bass stonden er twee buiten, volgens mij hadden ze ff rust ofzo.

Ik blij in ieder geval. :P Maar goed, zo erg met hondjes als afgelopen Loudness maak ik toch nooit meer mee. Hing er gewoon uit het niets een aan mijn broekpijp en liet toen weer los, iedereen rondom me werd uit de rij gehaald en ik kon maar vrolijk doorlopen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:27 

93Wesley93 schreef:
Dit jaar kwam ik om 23.00 aan met Hard Bass stonden er twee buiten, volgens mij hadden ze ff rust ofzo.

Ik blij in ieder geval. :P Maar goed, zo erg met hondjes als afgelopen Loudness maak ik toch nooit meer mee. Hing er gewoon uit het niets een aan mijn broekpijp en liet toen weer los, iedereen rondom me werd uit de rij gehaald en ik kon maar vrolijk doorlopen. xd

Hij moest geen donkere mensen? :x
No offence
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
93Wesley93 schreef:

Hij moest geen donkere mensen? :x
No offence

heb jij geluk dat ze niet van varkensvlees houden :lol:
no offence
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:36 

Hardtraxx Addict

aiiiiiiii gezellig hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:41 

Hardtraxx Veteran

Iedereen moet ff snoepje nemen. Dan zijn ze weer lievvvvvvvvvv voor elkaar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:47 

Chukkels schreef:
Iedereen moet ff snoepje nemen. Dan zijn ze weer lievvvvvvvvvv voor elkaar :loving:

Ik lust geen snoep :(

Maar die olifantjes waren je dus goed bevallen? ^^ Heb je ze al laten testen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:49 

Hardtraxxer

eigenlijk moet je gewoon een stuk vlees met een pil erin naast die hekken leggen waar de honden staan :evil:. Kijken of hij nog andere shit gaat ruiken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:55 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Chukkels schreef:

Ik lust geen snoep :(

Maar die olifantjes waren je dus goed bevallen? ^^ Heb je ze al laten testen?

Staat een report op pillreports ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 18:56 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Stop die pillen gewoon in je anus. Alsof de police daar gaat zoeken. Zeg je gewoon dat je een afwijking hebt waardoor je zweet naar mdma ruikt of dat je bang bent om je moeder tegen te komen, en daarom pikken die honden jou eruit.

Wat zit jij trouwens opvallend veel in het drugstopic? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hoofdcoach schreef:
Project 141 schreef:
Stop die pillen gewoon in je anus. Alsof de police daar gaat zoeken. Zeg je gewoon dat je een afwijking hebt waardoor je zweet naar mdma ruikt of dat je bang bent om je moeder tegen te komen, en daarom pikken die honden jou eruit.

Wil je daar iets mee zeggen? ^^

Junk in spe
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hoofdcoach schreef:
Project 141 schreef:

Wil je daar iets mee zeggen? ^^

Ja, dit topic is alleen voor junks... ben je er ook een geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:15 

Project 141 schreef:
Nee ben geen junk ;) Heb nog nooit pillen etc gedaan. Alleen af en toe een jointje, maarja wie niet.
Zeg niet dat ik het nooit wil proberen, in tegendeel zelfs. :x Alleen heb geen idee waar te beginnen :P

Lekker pilletje op de bank voor als je je thuis verveelt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Nee ben geen junk ;) Heb nog nooit pillen etc gedaan. Alleen af en toe een jointje, maarja wie niet.
Zeg niet dat ik het nooit wil proberen, in tegendeel zelfs. :x Alleen heb geen idee waar te beginnen :P

Morgenmiddag, uurtje of 3 opt schoolplein :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Project 141 schreef:

Lekker pilletje op de bank voor als je je thuis verveelt xd

Wel als je alleen thuis bent! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:34 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Bedoelde meer aan het eraan komen ;) En anderen zoeken die ook willen, want in mijn vriendengroep zitten niet echt spacers.

dan spreek je af met wat gekke HTers! :D
lijkt me wel een puik plan! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Tsja iemand in de buurt van ehv? :D

ehv? :P
Ik woon in Gelderland man, randje Utrecht! :D
Vorige  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic