Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:06 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Jezus wat waren die tribunes ziek! :oh:
maar dan spreken we wel af ofzo hahaha! :D
die pak ik ook nog nuchter, denk masters weer aan de pep!

Hmm, schijnbaar was het niet een maat van jou die we tegen kwamen. Tenminste, als ik jou PF foto's zie, zie ik hem er niet bij staan. Dacht ook al, want volgens mij had die gozer geen zwart haar xd En hij was echt geen 19 :P Jeff zat wss weer in een andere wereld door dit soort onzin uit te kramen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:07 

Hardtraxx Elite

Jonge.... Ik zit ALTIJD in een andere wereld... Met leuke eendjes enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
Jezus wat waren die tribunes ziek! :oh:
maar dan spreken we wel af ofzo hahaha! :D
die pak ik ook nog nuchter, denk masters weer aan de pep!

Hmm, schijnbaar was het niet een maat van jou die we tegen kwamen. Tenminste, als ik jou PF foto's zie, zie ik hem er niet bij staan. Dacht ook al, want volgens mij had die gozer geen zwart haar xd En hij was echt geen 19 :P Jeff zat wss weer in een andere wereld door dit soort onzin uit te kramen :P

Hahaha voeg me anders ff toe op PF :P
Maarja was wel grappig geweest, die kerel waar ik mee was was ook echt naar de donder, telkens als we ergens zaten en we gingen weg bleef hij achter om met z'n mond open naar een paar meiden te kijken, die kerel was echt zo ver heen, in de auto dacht ik ff te tukken, zaten er 2 tering mongolen de boel bij elkaar te smakken hahaha!
Slapen zat er het eerste half uur niet meer in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:11 

Hardtraxx Veteran

Slapen was idd lastig na zo'n feest :P Had je al toegevoegd overigens. Maar als die kerel die wij zagen wijven kon regelen die nacht, dan kon ik Miss Universe krijgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:13 

Hardtraxx Veteran

Met open mond staren is wat anders als regelen! :D
Maar was geweldig om hem zo van de kaart te zien!
Als je nuchter zo'n feest pakt vallen al die hoofden veel meer op joh hahaa, ook wat maten van me broer ontmoet daar, zo de tering wat kunnen mensen waus zijn! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:17 

Hardtraxx Elite

Wat gebeurt er nou eigenlijk als je gepakt wordt met 2 pillen? Gebruikershoeveelheid dus inleveren > wegwezen? Of toch een boete?

Ben wel eens benieuwd naar dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Wat gebeurt er nou eigenlijk als je gepakt wordt met 2 pillen? Gebruikershoeveelheid dus inleveren > wegwezen? Of toch een boete?

Heb je een gebruikershoeveelheid mag je het inleveren en het feest verlaten. Heb je meer krijg je boete en mag je weg. Wat een gebruikershoeveelheid is is telkens anders... ene keer 1 andere keer 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:30 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
jRn schreef:

Heb je een gebruikershoeveelheid mag je het inleveren en het feest verlaten. Heb je meer krijg je boete en mag je weg. Wat een gebruikershoeveelheid is is telkens anders... ene keer 1 andere keer 3

Dacht toch altijd dat er een algemene richtlijn voor was (2 pilllen of 0,5 g, waarvan één pil gezien word als 0,25)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Hoofdcoach schreef:
jRn schreef:

Dacht toch altijd dat er een algemene richtlijn voor was (2 pilllen of 0,5 g, waarvan één pil gezien word als 0,25)?

Nee echte richtlijn 1 pil maar kan verschillen per oom agentje denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:35 

Hardtraxx Elite

Ach 't is nog steeds een vaag beleid hier in Nederland, niks te klagen maar toch.. Het verschilt overal denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Ach 't is nog steeds een vaag beleid hier in Nederland, niks te klagen maar toch.. Het verschilt overal denk ik!

Gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:37 

Je moet wel heel erg je best doen wil je gepakt worden, het op je voorhoofd plakken ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:51 

Hardtraxx Elite

Banaanslak schreef:
Je moet wel heel erg je best doen wil je gepakt worden, het op je voorhoofd plakken ofzo.

Tenzij je een hond aan je kruis hebt snuffelen..

Haha Project, nee ik ben niet gepakt maar gewoon benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:03 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
Met open mond staren is wat anders als regelen! :D
Maar was geweldig om hem zo van de kaart te zien!
Als je nuchter zo'n feest pakt vallen al die hoofden veel meer op joh hahaa, ook wat maten van me broer ontmoet daar, zo de tering wat kunnen mensen waus zijn! :D

Je zou een niet nader te noemen persoon eens moeten zien.
Dan lach je je krom. Zijn pretbek is priceless!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Jongens ik heb nog is een vraagje aan onze fijnste MDMA proevers. :D

Momenteel ben ik nog bezig aan een pauze, maar het plan is om op Qlimax weer aan de MDMA te gaan. (10 weken break :loving: ) Ik kan nu ook aan pure MDMA komen en lijkt me wel eens leuk om daar te gaan proberen voor de eerste keer, maar wat voor verschil ervaren jullie nou eigenlijk met normale pillen?

De twee keer dat ik het heb gedaan, waren het ook (bewust) hogere begindoseringen dan met pillen. De hogere dosis van de 2 sloeg zo enorm lekker in. Was de keer toen ik het thuis deed, voelde me beter dan op welk ander feest dan ook. Helaas kwam de piek ook vrij snel (voor de 2e dosis) en dat duurde ook minder lang dan normaal volgens mij. Ik kwam iig de rest van de avond niet meer op dat niveau, ook niet bij de 2e dosis.

De tweede keer iets minder, toen sloeg het ook heel lekker in. Niet te snel of te hard, maar dat komt omdat de dosis omgerekend zo'n 90mg (pure) mdma was en dus niet erg veel hoger was dan bij pillen.

Kan er dus eigenlijk weinig over zeggen, maar heb toch het reply vakje volgespamd :P

Ik zou het trouwens niet op Qlimax gaan doen. Mijn ervaring is dat middelgrote feesten veel beter samen gaan met pillen. Wellicht is jouw ervaring anders, maar bijv. Hard Bass ging bij mij wat minder en Qlimax ging vorig jaar bij een hoop hier wat minder. Omdat het zo verschrikkelijk groot is en vaak vrij druk, drukt het het gevoel een beetje volgens mij. Zou ook best kunnen dat het toeval is, maar ik vind het wel enigszins logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 11:42 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ja als er honden zijn moet je beter oppassen, helpt pindakaas aan je ballen smeren niet dan? :P Maar heb nog geen hond gezien.

Bij het Gelredome staan altijd honden, lokaal beleid daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 13:12 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Project 141 schreef:
Ja als er honden zijn moet je beter oppassen, helpt pindakaas aan je ballen smeren niet dan? :P Maar heb nog geen hond gezien.

Yup standaard procedure daar.
Het is/schijnt wel zo te zijn dat 1 hond maar voor 30 minuten ingezet ken worden en daarna 2 uur pauze nodig heeft.
Not sure about this
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 13:56 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:
Hoofdcoach schreef:
Project 141 schreef:

Yup standaard procedure daar.
Het is/schijnt wel zo te zijn dat 1 hond maar voor 30 minuten ingezet ken worden en daarna 2 uur pauze nodig heeft.
Not sure about this

Klopt. De geuren zijn te overweldigend voor zo'n hondje. Na een half uur is ie van slag inderdaad. Bovendien zijn echte drugshonden veel te duur (die wie ook op schiphol staan). Geloof dus ook dat ze niet per sé drugs ruiken, maar angst.

Honden zijn om af te schrikken, en eerlijk gezegd werkt het wel. Eerste paar keer was ik vrij bang voor die hondjes. Nu doet het me niet meer echt iets om met een gebruikershoeveelheid naar binnen te lopen. (consequenties zijn er voor die hoeveelheden toch niet echt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:55 

Hardtraxx Elite

Hier zit ik dus ook mee... Ik neem eigenlijk vrijwel altijd overal naar binnen gewoon iets meer dan gebruikers hoeveelheden (6 pillen of sow want voor vriendin en broertje ook) behalve bij het Gelredome durf dit niet... wat zijn nu hier de risicos denken jullie dat die hondjes die 6 schijven zullen ruiken of eerder mijn zweetballen. Stel dat je gepakt word zullen ze dan moeilijk doen over 6 pillen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

Reken maar op een dikke boete bij 6 stuks
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:21 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Reken maar op een dikke boete bij 6 stuks

70 euro p/stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:51 

Hardtraxxer

Angst honden. Ruiken de hormonen die je afstaat als je bang bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:56 

Donateur

0xygen schreef:
Angst honden. Ruiken de hormonen die je afstaat als je bang bent.

Nee zijn echt drugs honden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 16:10 

Hardtraxx Elite

Tsjaa blijft toch altijd eng de eerste keer... net zoals de eerste keer naar binnen nemen.. Dus ik denk dat ik daar binnen wel koop heb genoeg connecties :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 16:15 

Donateur

SkiggyRapz18 schreef:
Tsjaa blijft toch altijd eng de eerste keer... net zoals de eerste keer naar binnen nemen.. Dus ik denk dat ik daar binnen wel koop heb genoeg connecties :$

Neem je het niet mee
Vorige  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic