Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 07:07 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hmm, volgens mij niet. De naam George staat me bij, maar weet niet. Heb het verhaal niet helemaal gevolgd.

Maar ja, het vdk gehalte was laag op Syndicate (i.t.t. dronkenschappen), maar als ik de verhalen hoor waren de vdk mensen ook echt goed het padje af. En dat van relatief heel weinig pillen.

Nou ik heb aardig wat kkr wausse gabbers gezien haha, maar ja het viel redelijk mee, al vroeg iedereen of ik drugs bij me had om te verkopen, lastig volk :P
Maar heb jou niet gezien, of misschien ook wel, ik weet niet hoe je eruit ziet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 10:24 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
dawasiknie schreef:
Alcohol word mijn nieuwe beste vriend :loving:

Mijne niet.. afgelopen donderdag kon ik me fiets niet eens meer vinden en me jas was gejat enzo xd allemaal bullshit geluld tegen iedereen hahaha (gelukkig niet baldadig/agressief)

Oja vannacht mijn 1 jarig space jubileum :love:

Je moet het ook met mate gebruiken. Zoals eigenlijk een beetje met alle drugs mja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 12:15 

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
Hmm, volgens mij niet. De naam George staat me bij, maar weet niet. Heb het verhaal niet helemaal gevolgd.

Maar ja, het vdk gehalte was laag op Syndicate (i.t.t. dronkenschappen), maar als ik de verhalen hoor waren de vdk mensen ook echt goed het padje af. En dat van relatief heel weinig pillen.

Nou ik heb aardig wat kkr wausse gabbers gezien haha, maar ja het viel redelijk mee, al vroeg iedereen of ik drugs bij me had om te verkopen, lastig volk :P
Maar heb jou niet gezien, of misschien ook wel, ik weet niet hoe je eruit ziet! :D

als een professionele pillenslikker in tenue!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 12:39 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:

wanneer gooi jij nou eens wat naar binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 15:32 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Heb je speciaal een account aangemaakt om hier mee te pronken ofzo?

Neuh, om gezellig dom met jullie mee te lullen over iets wat ons allen bezighoudt...

DarkBeatz schreef:
4 verschillende oppeppende middelen nemen en dan ook nog een downer erbij, van verstandig gebruik kun je het dan niet meer echt hebben nee :P

Ach, ikzelf ben begonnen met twee kleine lijntjes pep, daarna een half eekhoorntje en daarna nog drie keer een kwartje erbij. GHB in de trein terug naar huis om de coming down wat te verzachten.
Mijn vriendin (de ander) heeft 80mg 4-FMP gehad met 40mg methylone daar achteraan aangezien die effe MDMA pauze heeft (welke ik net achter de rug had :yay: ), daarna tevens een beetje G in de trein.
De 2C-I heb ik maar achterwege gelaten en ga ik binnenkort eens testen op een feestje met wat 4-FMP.

Zo zie je maar dat het ook aan de perceptie van de lezer kan liggen... ;)

Banaanslak schreef:
Wilt u soms overlijden heden avond?

Dat was ik voorlopig dus ook nog effe niet van plan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 15:56 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
biscuit schreef:

wanneer gooi jij nou eens wat naar binnen

Echt he, hopelijk komt er dan een keer een zinnige post uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 16:47 

Hardtraxxer

Vraagje: word ik helemaal leip als ik een jointje rook met een topje weed dat in een zakje zit waar eerst pep in heeft gezeten? Heb namelijk z'n zakje gekregen met nog een klein topje erin. Je kan nog zien dat er pep ingezeten heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 16:56 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
Vraagje: word ik helemaal leip als ik een jointje rook met een topje weed dat in een zakje zit waar eerst pep in heeft gezeten? Heb namelijk z'n zakje gekregen met nog een klein topje erin. Je kan nog zien dat er pep ingezeten heeft.

Hehe, vetjes.
Pep roken, nog nooit gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 17:01 

Hardtraxxer

Ja ik vroeg het iemand en die zei dat ik dan helemaal waus ging. Even gegoogeld en de indianenverhalen springen me om de oren. Iemand zegt dat je longen er door gatenkaas worden etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
Ja ik vroeg het iemand en die zei dat ik dan helemaal waus ging. Even gegoogeld en de indianenverhalen springen me om de oren. Iemand zegt dat je longen er door gatenkaas worden etc.

Lolololololol xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 19:13 

Hardtraxx Elite

MDMAzing schreef:
Ach, ikzelf ben begonnen met twee kleine lijntjes pep, daarna een half eekhoorntje en daarna nog drie keer een kwartje erbij. GHB in de trein terug naar huis om de coming down wat te verzachten.
Mijn vriendin (de ander) heeft 80mg 4-FMP gehad met 40mg methylone daar achteraan aangezien die effe MDMA pauze heeft (welke ik net achter de rug had :yay: ), daarna tevens een beetje G in de trein.
De 2C-I heb ik maar achterwege gelaten en ga ik binnenkort eens testen op een feestje met wat 4-FMP.

Pep en xtc samen is een erg ongezonde combo, maar al met al valt het nog behoorlijk mee ja :thumbsup: Niks mis met een G'tje voor erna :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 19:14 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
MDMAzing schreef:

Pep en xtc samen is een erg ongezonde combo, maar al met al valt het nog behoorlijk mee ja :thumbsup: Niks mis met een G'tje voor erna :P

zijn drugs sowieso niet ongezond? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 19:23 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
DarkBeatz schreef:
MDMAzing schreef:

Valt wel mee.

De ergste gebruik je zelf.
Iedere drug heeft alleen schade op zijn eigen manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 20:10 

Hardtraxx Veteran

Jongens ik heb nog is een vraagje aan onze fijnste MDMA proevers. :D

Momenteel ben ik nog bezig aan een pauze, maar het plan is om op Qlimax weer aan de MDMA te gaan. (10 weken break :loving: ) Ik kan nu ook aan pure MDMA komen en lijkt me wel eens leuk om daar te gaan proberen voor de eerste keer, maar wat voor verschil ervaren jullie nou eigenlijk met normale pillen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

Ik vind pep + XTC anders een aardige combo! :oh:
Maar doe liever XTC alleen of pep alleen, geen idee waarom, op de een of andere manier gaat t dan lekkerder! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 20:32 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Jongens ik heb nog is een vraagje aan onze fijnste MDMA proevers. :D

Momenteel ben ik nog bezig aan een pauze, maar het plan is om op Qlimax weer aan de MDMA te gaan. (10 weken break :loving: ) Ik kan nu ook aan pure MDMA komen en lijkt me wel eens leuk om daar te gaan proberen voor de eerste keer, maar wat voor verschil ervaren jullie nou eigenlijk met normale pillen?

Pure M is lastiger doseren en hierdoor pak je vaak meer dan je wilt en ga je poepie hard.

Ik zelf ervaar altijd dat pure M op de een of andere manier inslaat dan pillen. Dit heeft waarschijnlijk ermee te maken dat pure M al poeder is en dus sneller word opgenomen in je lichaam.

Correct me if I'm wrong.

Voor de rest geen verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 20:47 

Hardtraxx Elite

The Anim0l schreef:

Ja alle drugs zijn ongezond, en ik adviseer uiteraard niemand om te gaan combineren (dus ook geen ghb na xtc). Maar ja die uitlaatgassen wat ik elke dag inadem, die sigaretten wat zovelen roken, de biertjes wat men er geregeld ingooit. Het is allemaal ongezond, en je moet maar net voor jezelf bepalen welke schade iets doet en of die schade het je waard is wat je ervoor in de plaats krijgt.

En bij mijn drugsgebruik maak ik die afweging telkens zeer goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:45 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
Gister nuchter naar Syndicate geweest, was goed vol te houden hoor, maar toch als ik pep heb gebruikt kan ik wel het hele feest bewegen, maar op een gegeven moment als ik aan het gaan was kreeg ik een steek in mn lever dat ik echt ff niet meer kon, wel jammer maar 2 minuutjes bijkomen en ik kon weer 1 minuut knallen!
Al met al een geweldig feest, was met 3 andere die helemaal wazig waren van de rode eekhoorntjes!
1 van de jongens stond in de wc 3 minuten boven zon pot om erachter te komen dat het niet lukte, toen ging hij naar de pot ernaast om het daar te proberen, zo heeft hij elke pot gehad :P
Toen kwam er een buitenlander naar ons toe en vroeg wat hij moest gebruiken om er net als hem uit te zien hahaha, we hebben hem een eekhoorn verkocht voor 20 euro! xd

Geweldig feestje! :whistle:

Er was een gozer op de ring 1e verdieping constant rondjes te lopen terwijl die echt gruwelijk, maar dan ook echt vies kats van de kaart was. Nederlander, ook van rond jouw leeftijd, met een groep van in totaal 4 man. Herken je iemand die voldoet aan deze beschrijving?

Hahaha, als het diegene was was hij wel een stukje ouders als mij, 19 jaar was hij, had een zwart australian jasje aan, en was helemaal van de kaart van 1 rode eekhoorn, ging met iedereen praten die hij tegen kwam en dacht dat iedereen hem mocht, had ook een paar meiden versierd zei hij, maar als we ergens heen gingen en we keken achter ons stond hij weer met iemand te praten dus we lieten hem maar lekker lopen!
Zwart haart, grote doppen, sjembek, zwarte australian, klopt dit? :P

Vraag eens aan hem of ie een lading dextro gekregen heeft.. Hahah! Dan zijn we hem tegen gekomen.
Die kerel ging echt snoeihard. En voldoet aan je omschrijving. Ik heb em de dextro gegeven. Helaas verder niet meer gezien de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

Hahaha hoeveel dextro? en dat zijn toch die energie pillen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:50 

Hardtraxx Veteran

We zijn die gozer 4x tegen gekomen ofzo. Zat zelfs nog met ons te stampen. Maar betwijfel het of hij het nog weet dat hij die dextro kreeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

Hahaha degene die ik ken is veel vergeten, maar hebben jullie mij niet gezien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:55 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Hahaha degene die ik ken is veel vergeten, maar hebben jullie mij niet gezien? :P

Volgens Jeff wel, maar ik kan me het niet herinneren. Had ook geen idee dat je kwam, dus ook geen 'spottende aandacht' aan besteed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:56 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:

Volgens Jeff wel, maar ik kan me het niet herinneren. Had ook geen idee dat je kwam, dus ook geen 'spottende aandacht' aan besteed :P

Nee werd last minute, ik heb ook nergens opgelet, volgende keer beter! :D
Hoop nog altijd keertje te stampen met het HT volk!

Pandemonium? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:57 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:

Nee werd last minute, ik heb ook nergens opgelet, volgende keer beter! :D
Hoop nog altijd keertje te stampen met het HT volk!

Pandemonium? :)

Yup, zekerheidje! Hoop dan ook net zo lekker te dwalen als op Syndicate. Helaas dan zonder tribunes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

Jezus wat waren die tribunes ziek! :oh:
maar dan spreken we wel af ofzo hahaha! :D
die pak ik ook nog nuchter, denk masters weer aan de pep!
Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic