Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 01 okt 2011 12:49 

Hardtraxxer

joooorrit schreef:
Je had 5 soorten van licht naar zwaar. Het was nummer 2/5 dus indd niet echt sterk.

je kan volgende keer ook 3/5 nemen toch? :P
Bericht Geplaatst op 01 okt 2011 13:06 

klinkt vet man ^^
Bericht Geplaatst op 01 okt 2011 15:06 

Hardtraxxer

:D
Bericht Geplaatst op 01 okt 2011 15:24 

Hardtraxx Elite

Dutchvini schreef:
Even een vraagje aan de ervaren product consumenten van dit topic.

Ik ga mischien naar Qlimax, en dat word mijn eerste grote hardstyle feest (Omdat ik nooit iemand had die met me mee wou >.< ). Ik ga dan dus mischien met wat andere mensen heen, welke vaker drugs gebruiken. Maar ik gebruik nooit iets en ga ook nooit echt naar feesten, dus ik weet niet of het wel verstandig is om daarin mee te gaan. Straks loop ik alles bij elkaar te kotsen. Iemand wat tips? :D

Had ik ook, maar gewoon gedaan. Het is een drempel die je overstapt. Het is net zo iets als met Bungeejumpen, de eerste keer gaat het heel moelijk maar de tweede keer ben je al minder bang.

Zo is het ook met x
Bericht Geplaatst op 01 okt 2011 15:43 

Hardtraxxer

joooorrit schreef:
Je had 5 soorten van licht naar zwaar. Het was nummer 2/5 dus indd niet echt sterk.

de eerste keer dat ik het deed hadden we dragon's dinamite. dit was de sterkste
de tweede keer hadden we mushrocks gedaan die was ietsje minder sterk maar deze vond ik veel leuker.
ik zag veel meer rare dingen en had zieke lachkicks, dus verschilt denk ik heel erg per persoon :)
Bericht Geplaatst op 01 okt 2011 15:56 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Dutchvini schreef:

Het is net zo iets als met Bungeejumpen, de eerste keer gaat het heel moelijk maar de tweede keer ben je al minder bang.

Zo is het ook met x

Dus niet :P ik wilde het toch echt zelf en vond het echt absoluut niet moeilijk om zo'n pil naar binnen te gooien...
Bericht Geplaatst op 01 okt 2011 15:56 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
jRn schreef:
Dutchvini schreef:

Het is net zo iets als met Bungeejumpen, de eerste keer gaat het heel moelijk maar de tweede keer ben je al minder bang.

Zo is het ook met x

Dus niet :P ik wilde het toch echt zelf en vond het echt absoluut niet moeilijk om zo'n pil naar binnen te gooien...

Ik wilde het ook wel maar ik was wel zenuwachtig!
Bericht Geplaatst op 01 okt 2011 16:05 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
jRn schreef:
Dutchvini schreef:

Zo is het ook met x

Same. Mss wel een tikkeltje zenuwachtig hoor, maar niet zoals voor een presentatie ofzo :P
Bericht Geplaatst op 01 okt 2011 16:31 

Kerel, als je geen druks wil gebruiken moet je dat niet doen.
Zo simpel is het.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:37 

Hardtraxx Veteran

Dutchvini schreef:

Ik ga mischien naar Qlimax, en dat word mijn eerste grote hardstyle feest (Omdat ik nooit iemand had die met me mee wou >.< ). Ik ga dan dus mischien met wat andere mensen heen, welke vaker drugs gebruiken. Maar ik gebruik nooit iets en ga ook nooit echt naar feesten, dus ik weet niet of het wel verstandig is om daarin mee te gaan. Straks loop ik alles bij elkaar te kotsen. Iemand wat tips? :D

Als je aan goeie dingen denkt dan gaat het altijd goed :P
Als jij denkt dat je je niet lekker voelt, dan ga je je ook niet lekker voelen ^^
Maar ik zou Speed aan raden als je naar een fesstje gaat, ik vond X niet heel erg leuk omdat ik niet meer los kan gaan, maar dat was ik, en misschien had ik wel wat te veel op! :innocent:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:40 

Hardtraxxer

X-Q Boodschappenlijstje:

Eekhoorntjes - Check
Pep - Check
4-FMP - Check
Methylone - Check
GHB - Check
2C-I - Twijfel.....

:thumbsup: :yay:
Bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:43 

MDMAzing schreef:
X-Q Boodschappenlijstje:

Eekhoorntjes - Check
Pep - Check
4-FMP - Check
Methylone - Check
GHB - Check
2C-I - Twijfel.....

Gaat u dat allemaal in u eentje nuttigen? Wilt u soms overlijden heden avond?
Bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:46 

Hardtraxxer

Nee joh, niet allemaal in mijn eentje....

Met z'n 2en! :lol:
Bericht Geplaatst op 02 okt 2011 06:57 

Hardtraxxer

Banaanslak schreef:
MDMAzing schreef:
X-Q Boodschappenlijstje:

Eekhoorntjes - Check
Pep - Check
4-FMP - Check
Methylone - Check
GHB - Check
2C-I - Twijfel.....

Zelfs voor 2 mensen is dat inderdaad heel veel. Sprak van nacht een gozer die was opgehaald door de ambulance omdat hij pep,GHB en drank op had.
Bericht Geplaatst op 02 okt 2011 12:51 

Hardtraxx Veteran

MDMAzing schreef:
X-Q Boodschappenlijstje:

Eekhoorntjes - Check
Pep - Check
4-FMP - Check
Methylone - Check
GHB - Check
2C-I - Twijfel.....

Heb je speciaal een account aangemaakt om hier mee te pronken ofzo?

Ik zie je lijstje zelf meer als een recept voor een verblijf op de EHBO. Van de bovenste twee alleen al kon je me al bijna opvegen aan het eind van Q-Base, laat staan dat de rest er nog bij komt. :lol:
Bericht Geplaatst op 02 okt 2011 13:40 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Dutchvini schreef:

Als je aan goeie dingen denkt dan gaat het altijd goed :P
Als jij denkt dat je je niet lekker voelt, dan ga je je ook niet lekker voelen ^^
Maar ik zou Speed aan raden als je naar een fesstje gaat, ik vond X niet heel erg leuk omdat ik niet meer los kan gaan, maar dat was ik, en misschien had ik wel wat te veel op! :innocent:

Dit is echt bullshit. Als je aan goede dingen denkt dat het dan goed gaat. Denk maar. Als het klote pillen zijn dan kan je nog zo optimistisch denken. Maar daar word je ziek van kan ik je wel vertellen. Over dat je mischien gaat kotsen. Ach ja als het eruit moet dan moet het eruit. Daarna kan je gewoon weer vrolijk verder(mits je goede pillen hebt. Koop altijd bij mensen die je vertrouwd en pillen die getest zijn).
Bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:07 

Hardtraxx Veteran

MDMAzing schreef:
X-Q Boodschappenlijstje:

Eekhoorntjes - Check
Pep - Check
4-FMP - Check
Methylone - Check
GHB - Check
2C-I - Twijfel.....

Van de combi pep, mdma, 4fmp en methylone ga je goed strak staan! :D
Dat heb ik al gedaan nog in combi met mephedrone erbij en flink wat alcohol.

De combi met GHB en 2CI erbij nog niet.
Ik zou goed opletten in welke volgorde je het neemt :)
Bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:14 

Hardtraxx Elite

0xygen schreef:
MDMAzing schreef:
Eekhoorntjes - Check
Pep - Check
4-FMP - Check
Methylone - Check
GHB - Check
2C-I - Twijfel.....

Zelfs voor 2 mensen is dat inderdaad heel veel. Sprak van nacht een gozer die was opgehaald door de ambulance omdat hij pep,GHB en drank op had.

4 verschillende oppeppende middelen nemen en dan ook nog een downer erbij, van verstandig gebruik kun je het dan niet meer echt hebben nee :P Zelf ben ik op XQ helemaal nuchter gebleven tot 5u en toch staan stuiteren als een malle, daarna een dosis G om tot 7u door te knallen. Top avondje met maar heel beperkt middelengebruik :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 okt 2011 20:31 

Hardtraxxer

0xygen schreef:
Banaanslak schreef:
MDMAzing schreef:
X-Q Boodschappenlijstje:

Eekhoorntjes - Check
Pep - Check
4-FMP - Check
Methylone - Check
GHB - Check
2C-I - Twijfel.....

Maar dat ligt meer aan de combi ghb + alcohol.Pep met ghb kan geen kwaad(bij een juiste dosis).
Bericht Geplaatst op 02 okt 2011 20:48 

Hardtraxx Veteran

Gister nuchter naar Syndicate geweest, was goed vol te houden hoor, maar toch als ik pep heb gebruikt kan ik wel het hele feest bewegen, maar op een gegeven moment als ik aan het gaan was kreeg ik een steek in mn lever dat ik echt ff niet meer kon, wel jammer maar 2 minuutjes bijkomen en ik kon weer 1 minuut knallen!
Al met al een geweldig feest, was met 3 andere die helemaal wazig waren van de rode eekhoorntjes!
1 van de jongens stond in de wc 3 minuten boven zon pot om erachter te komen dat het niet lukte, toen ging hij naar de pot ernaast om het daar te proberen, zo heeft hij elke pot gehad :P
Toen kwam er een buitenlander naar ons toe en vroeg wat hij moest gebruiken om er net als hem uit te zien hahaha, we hebben hem een eekhoorn verkocht voor 20 euro! xd

Geweldig feestje! :whistle:
Bericht Geplaatst op 02 okt 2011 20:55 

Donateur

Alcohol word mijn nieuwe beste vriend :loving:
Bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:50 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Alcohol word mijn nieuwe beste vriend :loving:

Mijne niet.. afgelopen donderdag kon ik me fiets niet eens meer vinden en me jas was gejat enzo xd allemaal bullshit geluld tegen iedereen hahaha (gelukkig niet baldadig/agressief)

Oja vannacht mijn 1 jarig space jubileum :love:
Bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Gister nuchter naar Syndicate geweest, was goed vol te houden hoor, maar toch als ik pep heb gebruikt kan ik wel het hele feest bewegen, maar op een gegeven moment als ik aan het gaan was kreeg ik een steek in mn lever dat ik echt ff niet meer kon, wel jammer maar 2 minuutjes bijkomen en ik kon weer 1 minuut knallen!
Al met al een geweldig feest, was met 3 andere die helemaal wazig waren van de rode eekhoorntjes!
1 van de jongens stond in de wc 3 minuten boven zon pot om erachter te komen dat het niet lukte, toen ging hij naar de pot ernaast om het daar te proberen, zo heeft hij elke pot gehad :P
Toen kwam er een buitenlander naar ons toe en vroeg wat hij moest gebruiken om er net als hem uit te zien hahaha, we hebben hem een eekhoorn verkocht voor 20 euro! xd

Er was een gozer op de ring 1e verdieping constant rondjes te lopen terwijl die echt gruwelijk, maar dan ook echt vies kats van de kaart was. Nederlander, ook van rond jouw leeftijd, met een groep van in totaal 4 man. Herken je iemand die voldoet aan deze beschrijving?
Bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:

Er was een gozer op de ring 1e verdieping constant rondjes te lopen terwijl die echt gruwelijk, maar dan ook echt vies kats van de kaart was. Nederlander, ook van rond jouw leeftijd, met een groep van in totaal 4 man. Herken je iemand die voldoet aan deze beschrijving?

Hahaha, als het diegene was was hij wel een stukje ouders als mij, 19 jaar was hij, had een zwart australian jasje aan, en was helemaal van de kaart van 1 rode eekhoorn, ging met iedereen praten die hij tegen kwam en dacht dat iedereen hem mocht, had ook een paar meiden versierd zei hij, maar als we ergens heen gingen en we keken achter ons stond hij weer met iemand te praten dus we lieten hem maar lekker lopen!
Zwart haart, grote doppen, sjembek, zwarte australian, klopt dit? :P
Bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

Hmm, volgens mij niet. De naam George staat me bij, maar weet niet. Heb het verhaal niet helemaal gevolgd.

Maar ja, het vdk gehalte was laag op Syndicate (i.t.t. dronkenschappen), maar als ik de verhalen hoor waren de vdk mensen ook echt goed het padje af. En dat van relatief heel weinig pillen.
Vorige  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic