Jeeeej us!wrote:Pillevreten tijd is geweest, laatste keer was Decibel !@!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Bullshit.. Jij hebt gewoon gedacht ach ik wil het ook wel is proberen. Dus ga niet zeggen: Kut generatie. Want dat heeft er niks mee te maken. Je hebt zelf de keuze gehad. Trouwens vooral kijken naar vrienden hoeveel die het doenwrote: Oke, dat is wel verdomd netjes!
Dan kom ik gewoon uit een kut generatie haha (niet dat ik het erg vind)
Maar in mijn vriendengroep ben ik 1 van de latere gebruikers!![]()
1 van de mindere ga ik niet zeggen, maar zeker niet de ergste, zijn er ook een paar die het nu alweer 3 weekenden achter elkaar hebben gedaan die 16/17 zijn, dan ben ik nog heel niet erg haha!
Het is wel waar dat er enorm veel van rond de 16 aan de pillen zitten op feesten. Denk dat ie daar op doelt.
Tsja dat is de laatste paar jaar toch zo'n beetje hetzelfde?
Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft met wat voor mensen je omgaat. Ik ging met mensen om die er totaal niet aan dachten om zelfs maar een joint op te steken. Zodoende ben ik er ook niet eerder mee in aanraking gekomen dan op mijn 20e... Als mijn vrienden op 16 jarige leeftijd ook al waren begonnen dan had ik het misschien ook wel eerder geprobeerd.
Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft met wat voor mensen je omgaat. Ik ging met mensen om die er totaal niet aan dachten om zelfs maar een joint op te steken. Zodoende ben ik er ook niet eerder mee in aanraking gekomen dan op mijn 20e... Als mijn vrienden op 16 jarige leeftijd ook al waren begonnen dan had ik het misschien ook wel eerder geprobeerd.
-
0Hardtraxxer
- last seen Aug 2012
Zitten veel mensen zijn de pillen ja die 16 zijn. Maar dat is hun eigen keuze geweest. Kan je wel gaan zeggen ja kut generatie etc. Maar je beslist zelf.wrote:Het is wel waar dat er enorm veel van rond de 16 aan de pillen zitten op feesten. Denk dat ie daar op doelt.
Als iedereen van 16 jaar het doet en je ziet hun gaan dan raak je ook wel nieuwschierig, en je verwacht heel niet dat het erg voor je kan zijn als iedereen er goed over praat enz.wrote:Zitten veel mensen zijn de pillen ja die 16 zijn. Maar dat is hun eigen keuze geweest. Kan je wel gaan zeggen ja kut generatie etc. Maar je beslist zelf.wrote:Het is wel waar dat er enorm veel van rond de 16 aan de pillen zitten op feesten. Denk dat ie daar op doelt.
Toen ik het voor het eerst probeerde dacht ik dat het geen vlieg kwaad deed,
Bleef een maatje bij me slapen uit een andere stad en die ging het die avond doen, toen dacht ik dan doe ik maar mee voordat hij wakker op m'n kamer ligt te sjembekken en ik in een diepe slaap, ik dacht dat is saai voor hem!
Na de eerste keer vond ik het wel vet en er kwamen goeie gelegenheden dus ik dacht waarom niet haha, maar toen kwam ik erachter dat het wel ernstig kon zijn na regelmatig gebruik!
Ik denk dat je voor je gebruik ook wel kon aanzien dat het slecht zou zijn (informatie alvast opzoeken etc) dus dat is een beetje een slap excuus. Ik ben zelf ook geen lieverd want ik ben 17 en heb ook af en toe een pilletje gedaan maar als je voor je zelf grenzen stelt is het al een stukje toegankelijker, en dan uiteraard wel reële grenzen.wrote:Als iedereen van 16 jaar het doet en je ziet hun gaan dan raak je ook wel nieuwschierig, en je verwacht heel niet dat het erg voor je kan zijn als iedereen er goed over praat enz.wrote:Zitten veel mensen zijn de pillen ja die 16 zijn. Maar dat is hun eigen keuze geweest. Kan je wel gaan zeggen ja kut generatie etc. Maar je beslist zelf.wrote:Het is wel waar dat er enorm veel van rond de 16 aan de pillen zitten op feesten. Denk dat ie daar op doelt.
Bleef een maatje bij me slapen uit een andere stad en die ging het die avond doen, toen dacht ik dan doe ik maar mee voordat hij wakker op m'n kamer ligt te sjembekken en ik in een diepe slaap, ik dacht dat is saai voor hem!![]()
Na de eerste keer vond ik het wel vet en er kwamen goeie gelegenheden dus ik dacht waarom niet haha, maar toen kwam ik erachter dat het wel ernstig kon zijn na regelmatig gebruik!
Ik dacht dat je 2 weken geleden nog in paniek was over drugstesten en dergelijke, is het dan niet verstandig om je nog eventjes op school te richten? Je ouders hebben 't beste met je voor en je zal niet de eerste zijn die van niveau afzakt door drugs.
Als je had gelezen had je ook gezien dat ik een aantal heb gepost dat ik wacht op het juiste moment aangezien mijn ouders me in de gaten houden!
Maar dat juiste moment is denk ik de herfstvakantie maar je hebt gelijk, ik moet me richten op school, maar daar ben ik mee bezig want mijn cijfers zijn aardig goed, maar dat moet ik wel ff volhouden!
Maar dat juiste moment is denk ik de herfstvakantie maar je hebt gelijk, ik moet me richten op school, maar daar ben ik mee bezig want mijn cijfers zijn aardig goed, maar dat moet ik wel ff volhouden!
Trouwens niet te spreken over latere gevolgen. Ik zelf en vele andere hebben die nu nog niet onder ogen gezien maar nu nergens last van hebben hoeft niet te betekenen dat je er later geen last van hebt hè (emotionele achterstand bijvoorbeeld). Enigste wat ik kan zeggen is let een beetje op en probeer je op z'n minst aan 6-8 weken pauze te houden, dat is het t meest veilig volgens Unity.wrote:Als je had gelezen had je ook gezien dat ik een aantal heb gepost dat ik wacht op het juiste moment aangezien mijn ouders me in de gaten houden!![]()
-
0Hardtraxxer
- last seen Aug 2012
pff crap. Volgens mij ben je 16 toch? Dan heb je het vak : Verzorging gehad. Daar heb je ook de gevolgen van drugs gehad.wrote:Als iedereen van 16 jaar het doet en je ziet hun gaan dan raak je ook wel nieuwschierig, en je verwacht heel niet dat het erg voor je kan zijn als iedereen er goed over praat enz.wrote:Zitten veel mensen zijn de pillen ja die 16 zijn. Maar dat is hun eigen keuze geweest. Kan je wel gaan zeggen ja kut generatie etc. Maar je beslist zelf.wrote:Het is wel waar dat er enorm veel van rond de 16 aan de pillen zitten op feesten. Denk dat ie daar op doelt.
Bleef een maatje bij me slapen uit een andere stad en die ging het die avond doen, toen dacht ik dan doe ik maar mee voordat hij wakker op m'n kamer ligt te sjembekken en ik in een diepe slaap, ik dacht dat is saai voor hem!![]()
-
G
Wij noiit hoorwrote:Dan heb je het vak : Verzorging gehad. Daar heb je ook de gevolgen van drugs gehad.
Jij hebt niet opgelet, omdat je toen ook al non-stop op ht zatwrote:Wij noiit hoorwrote:Dan heb je het vak : Verzorging gehad. Daar heb je ook de gevolgen van drugs gehad.
Vanavond eerste keer jointje roken.
Volgens mij gaat mijn eerste keer softdrugs niets meer voorstellen na al die andere avonturen. 
-
0Hardtraxxer
- last seen Aug 2012
Wat heb je allemaal gehad wat? Alleen pillen of ook truffels ofzo?wrote:Vanavond eerste keer jointje roken.Volgens mij gaat mijn eerste keer softdrugs niets meer voorstellen na al die andere avonturen.
Dat heette seksuele voorlichtingwrote:Volgens mij ben je 16 toch? Dan heb je het vak : Verzorging gehad.
Nooit gehad?wrote:Dat heette seksuele voorlichtingwrote:Volgens mij ben je 16 toch? Dan heb je het vak : Verzorging gehad.
Nee, nu heb je the interwebzwrote:Nooit gehad?wrote:Dat heette seksuele voorlichtingwrote:Volgens mij ben je 16 toch? Dan heb je het vak : Verzorging gehad.
Gaat er hier hard aan toe. Hardstyle feest met onbeperkt sterke drank drinken. Topcombinatie! 
-
0Hardtraxxer
- last seen Aug 2012
veel plezierwrote:Gaat er hier hard aan toe. Hardstyle feest met onbeperkt sterke drank drinken. Topcombinatie!
*denkt terug aan bass academywrote:Topcombinatie!
*lacht zich de tyfus
Je bent de pep vergeten schat.wrote:Gaat er hier hard aan toe. Hardstyle feest met onbeperkt sterke drank drinken. Topcombinatie!
Wij hebben bij verzorging helaas geen drugsvoorlichting gehad, stond in het boek bij extra lesstof, en werd dus niet gegevenwrote: pff crap. Volgens mij ben je 16 toch? Dan heb je het vak : Verzorging gehad. Daar heb je ook de gevolgen van drugs gehad.
-
0Hardtraxxer
- last seen Aug 2012
Als nog er worden wel genoeg van die voorlichtingen gegeven. Als je ook maar 1x de XT intypt bij google heb je al meteen informatie over XTC.wrote:Wij hebben bij verzorging helaas geen drugsvoorlichting gehad, stond in het boek bij extra lesstof, en werd dus niet gegevenwrote: pff crap. Volgens mij ben je 16 toch? Dan heb je het vak : Verzorging gehad. Daar heb je ook de gevolgen van drugs gehad.
wrote:*denkt terug aan bass academywrote:Topcombinatie!
*lacht zich de tyfus
Whahaha! Zo erg was ie deze keer niet hoor. Ik heb een beetje op Chukkelien gelet.
-
0Hardtraxxer
- last seen Aug 2012
Mexicana is volgens mij de lichtste varient van truffels