Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 22:47 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Pillevreten tijd is geweest, laatste keer was Decibel !@!

Jeeeej us! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 00:10 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Oke, dat is wel verdomd netjes!
Dan kom ik gewoon uit een kut generatie haha (niet dat ik het erg vind)
Maar in mijn vriendengroep ben ik 1 van de latere gebruikers! :x
1 van de mindere ga ik niet zeggen, maar zeker niet de ergste, zijn er ook een paar die het nu alweer 3 weekenden achter elkaar hebben gedaan die 16/17 zijn, dan ben ik nog heel niet erg haha! :oh:

Bullshit.. Jij hebt gewoon gedacht ach ik wil het ook wel is proberen. Dus ga niet zeggen: Kut generatie. Want dat heeft er niks mee te maken. Je hebt zelf de keuze gehad. Trouwens vooral kijken naar vrienden hoeveel die het doen ;). Ik ken ook mensen die elk weekend er z'n beetje aanzitten(Pep of pillen). Maar daar vergelijk ik mij ook niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

Het is wel waar dat er enorm veel van rond de 16 aan de pillen zitten op feesten. Denk dat ie daar op doelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 00:46 

Hardtraxxer

Tsja dat is de laatste paar jaar toch zo'n beetje hetzelfde?

Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft met wat voor mensen je omgaat. Ik ging met mensen om die er totaal niet aan dachten om zelfs maar een joint op te steken. Zodoende ben ik er ook niet eerder mee in aanraking gekomen dan op mijn 20e... Als mijn vrienden op 16 jarige leeftijd ook al waren begonnen dan had ik het misschien ook wel eerder geprobeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 07:23 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Het is wel waar dat er enorm veel van rond de 16 aan de pillen zitten op feesten. Denk dat ie daar op doelt.

Zitten veel mensen zijn de pillen ja die 16 zijn. Maar dat is hun eigen keuze geweest. Kan je wel gaan zeggen ja kut generatie etc. Maar je beslist zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 07:43 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
PNXRMX schreef:

Zitten veel mensen zijn de pillen ja die 16 zijn. Maar dat is hun eigen keuze geweest. Kan je wel gaan zeggen ja kut generatie etc. Maar je beslist zelf.

Als iedereen van 16 jaar het doet en je ziet hun gaan dan raak je ook wel nieuwschierig, en je verwacht heel niet dat het erg voor je kan zijn als iedereen er goed over praat enz.
Toen ik het voor het eerst probeerde dacht ik dat het geen vlieg kwaad deed,
Bleef een maatje bij me slapen uit een andere stad en die ging het die avond doen, toen dacht ik dan doe ik maar mee voordat hij wakker op m'n kamer ligt te sjembekken en ik in een diepe slaap, ik dacht dat is saai voor hem! :P
Na de eerste keer vond ik het wel vet en er kwamen goeie gelegenheden dus ik dacht waarom niet haha, maar toen kwam ik erachter dat het wel ernstig kon zijn na regelmatig gebruik! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 08:19 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
0xygen schreef:
PNXRMX schreef:

Als iedereen van 16 jaar het doet en je ziet hun gaan dan raak je ook wel nieuwschierig, en je verwacht heel niet dat het erg voor je kan zijn als iedereen er goed over praat enz.
Bleef een maatje bij me slapen uit een andere stad en die ging het die avond doen, toen dacht ik dan doe ik maar mee voordat hij wakker op m'n kamer ligt te sjembekken en ik in een diepe slaap, ik dacht dat is saai voor hem! :P
Na de eerste keer vond ik het wel vet en er kwamen goeie gelegenheden dus ik dacht waarom niet haha, maar toen kwam ik erachter dat het wel ernstig kon zijn na regelmatig gebruik! >.<

Ik denk dat je voor je gebruik ook wel kon aanzien dat het slecht zou zijn (informatie alvast opzoeken etc) dus dat is een beetje een slap excuus. Ik ben zelf ook geen lieverd want ik ben 17 en heb ook af en toe een pilletje gedaan maar als je voor je zelf grenzen stelt is het al een stukje toegankelijker, en dan uiteraard wel reële grenzen.

Ik dacht dat je 2 weken geleden nog in paniek was over drugstesten en dergelijke, is het dan niet verstandig om je nog eventjes op school te richten? Je ouders hebben 't beste met je voor en je zal niet de eerste zijn die van niveau afzakt door drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 08:30 

Hardtraxx Veteran

Als je had gelezen had je ook gezien dat ik een aantal heb gepost dat ik wacht op het juiste moment aangezien mijn ouders me in de gaten houden! :P
Maar dat juiste moment is denk ik de herfstvakantie maar je hebt gelijk, ik moet me richten op school, maar daar ben ik mee bezig want mijn cijfers zijn aardig goed, maar dat moet ik wel ff volhouden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 09:45 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
Als je had gelezen had je ook gezien dat ik een aantal heb gepost dat ik wacht op het juiste moment aangezien mijn ouders me in de gaten houden! :P
Maar dat juiste moment is denk ik de herfstvakantie maar je hebt gelijk, ik moet me richten op school, maar daar ben ik mee bezig want mijn cijfers zijn aardig goed, maar dat moet ik wel ff volhouden!

Trouwens niet te spreken over latere gevolgen. Ik zelf en vele andere hebben die nu nog niet onder ogen gezien maar nu nergens last van hebben hoeft niet te betekenen dat je er later geen last van hebt hè (emotionele achterstand bijvoorbeeld). Enigste wat ik kan zeggen is let een beetje op en probeer je op z'n minst aan 6-8 weken pauze te houden, dat is het t meest veilig volgens Unity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 11:49 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
0xygen schreef:
PNXRMX schreef:

pff crap. Volgens mij ben je 16 toch? Dan heb je het vak : Verzorging gehad. Daar heb je ook de gevolgen van drugs gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 15:06 

0xygen schreef:
Dan heb je het vak : Verzorging gehad. Daar heb je ook de gevolgen van drugs gehad.

Wij noiit hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
0xygen schreef:
Dan heb je het vak : Verzorging gehad. Daar heb je ook de gevolgen van drugs gehad.

Wij noiit hoor :P

Jij hebt niet opgelet, omdat je toen ook al non-stop op ht zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 17:29 

Hardtraxx Veteran

Vanavond eerste keer jointje roken. :$ Volgens mij gaat mijn eerste keer softdrugs niets meer voorstellen na al die andere avonturen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 19:00 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Vanavond eerste keer jointje roken. :$ Volgens mij gaat mijn eerste keer softdrugs niets meer voorstellen na al die andere avonturen. xd

Wat heb je allemaal gehad wat? Alleen pillen of ook truffels ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
Volgens mij ben je 16 toch? Dan heb je het vak : Verzorging gehad.

Dat heette seksuele voorlichting ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
0xygen schreef:

Nooit gehad? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
0xygen schreef:

Nooit gehad? :oh:

Nee, nu heb je the interwebz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

Gaat er hier hard aan toe. Hardstyle feest met onbeperkt sterke drank drinken. Topcombinatie! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 21:43 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Gaat er hier hard aan toe. Hardstyle feest met onbeperkt sterke drank drinken. Topcombinatie! :D

veel plezier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 22:21 

Donateur

Chukkels schreef:
Topcombinatie! :D

*denkt terug aan bass academy
*lacht zich de tyfus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 22:24 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Je bent de pep vergeten schat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
pff crap. Volgens mij ben je 16 toch? Dan heb je het vak : Verzorging gehad. Daar heb je ook de gevolgen van drugs gehad.

Wij hebben bij verzorging helaas geen drugsvoorlichting gehad, stond in het boek bij extra lesstof, en werd dus niet gegeven >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 02:03 

Hardtraxxer

Josh-T schreef:
0xygen schreef:

Wij hebben bij verzorging helaas geen drugsvoorlichting gehad, stond in het boek bij extra lesstof, en werd dus niet gegeven >.<

Als nog er worden wel genoeg van die voorlichtingen gegeven. Als je ook maar 1x de XT intypt bij google heb je al meteen informatie over XTC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 09:59 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Topcombinatie! :D

*denkt terug aan bass academy
*lacht zich de tyfus :D

Whahaha! Zo erg was ie deze keer niet hoor. Ik heb een beetje op Chukkelien gelet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 12:46 

Hardtraxxer

Mexicana is volgens mij de lichtste varient van truffels ;)
Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic