Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:26 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
En dat is je fout. Die drugs is juist gevaarlijker en schadelijker dan het merendeel van de drugs die hier besproken wordt.

ja i know
maar toch blijf ik het anders vinden.
misschien ook omdat ik al die andere zooi nooit gebruikt hebt (behalve wiet)
ik drink over het algemeen heel weinig, ik laat me alleen lekker gaan op een goed feessie :D .
maar ik denk dat je sneller kapot gaat van veelvoudig gebruik in korte tijd van andere soorten drugs dan van drank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:26 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
En dat is je fout. Die drugs is juist gevaarlijker en schadelijker dan het merendeel van de drugs die hier besproken wordt.

Hoe vaak ik die discussie al heb gevoerd. Mensen willen het maar niet geloven. :cry:
Dat is gewoon de wetenschap ontkennen, en te conservatief zijn om langs taboe's heen te kijken. Maar goed, heb de discussie al zo vaak gevoerd dat ik al moedeloos word als ik het erover heb -.-

Weet er iemand een manier om ervoor te zorgen dat een pilletje sneller in kickt? Het duurt bij mij sowieso 1,5 tot 2 uur voordat ie binnen komt. (Pak meestal eerst een halve uit voorzichtigheid en wacht dan een half uur tot een uur en neem dan kwartjes bij) Ook vind ik het raar dat ondanks dat ik altijd 3 maanden pauze neem voor dat ik weer XTC gebruik (en het +/- 5x heb gedaan) ik altijd een hele pil nodig heb (Groene jumbo afgelopen weekend) voordat ik ook maar iets voel. Heb daarna nog een halve tri force gepakt en toen ging ik wel aardig, maar ook niet super lekker ofzo (Dit terwijl mijn maten, die niet minder vaak gebruiken dan ik) na een drie kwartier al voelde opzetten, en zij harder gingen. (Met X3 pilletjes, 103-122mg volgens pillreports). Kan ik een soort natuurlijk resistensie hebben? Ik ben maar een klein mannetje van 1,70 en 60 kg dus daar ligt het vast ook niet aan. Doe ik misschien te voorzichtig kwa dosering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:42 

Donateur

Ja dat vind ik eigenlijk ook altijd zo stom om te zeggen dat je nuchter was terwijl je hebt gedronken (al waren het maar een paar biertjes).
Terwijl je veel "nuchterder" bent als je bijv. speed gebruikt :P Hoewel dat misschien schadelijker is dan een paar biertjes ben je wel veel meer bij bewustzijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Ik zou niet echt willen trippen op een feest, maar zoals James het beschrijft lijkt het me wel chill. Zeker vanwege de M-achtige rushes. Maar voordat ik dat doe, ga ik het liever eerst in een thuissetting proberen.

Als je geen of weinig ervaring hebt met trippen is het inderdaad niet aan te raden om het meteen op een feest te doen. Je moet er ook echt voor open staan. En het gewoon over je heen laten komen ^^

Inderdaad, zou het echt niet aanraden om het zomaar even te gaan proberen.

2c-i op Thrillogy komt echt niet uit btw... week ervoor thuis paddo's, week erna 2c-i op Qore, week daarna MDMA op I Love Techno, 2 weken later 2c-i op STRP :P

DUS... ik ga met Qountdown aan de 2c-i ipv aan de 4-fmp of pep :cool: HMH, lineup zal goed zijn, veel bekenden, en het is oud en nieuw... komt helemaal goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:13 

Hardtraxxer

Taxi schreef:
Chukkels schreef:

Hoe vaak ik die discussie al heb gevoerd. Mensen willen het maar niet geloven. :cry:
Dat is gewoon de wetenschap ontkennen, en te conservatief zijn om langs taboe's heen te kijken. Maar goed, heb de discussie al zo vaak gevoerd dat ik al moedeloos word als ik het erover heb -.-

Weet er iemand een manier om ervoor te zorgen dat een pilletje sneller in kickt? Het duurt bij mij sowieso 1,5 tot 2 uur voordat ie binnen komt. (Pak meestal eerst een halve uit voorzichtigheid en wacht dan een half uur tot een uur en neem dan kwartjes bij) Ook vind ik het raar dat ondanks dat ik altijd 3 maanden pauze neem voor dat ik weer XTC gebruik (en het +/- 5x heb gedaan) ik altijd een hele pil nodig heb (Groene jumbo afgelopen weekend) voordat ik ook maar iets voel. Heb daarna nog een halve tri force gepakt en toen ging ik wel aardig, maar ook niet super lekker ofzo (Dit terwijl mijn maten, die niet minder vaak gebruiken dan ik) na een drie kwartier al voelde opzetten, en zij harder gingen. (Met X3 pilletjes, 103-122mg volgens pillreports). Kan ik een soort natuurlijk resistensie hebben? Ik ben maar een klein mannetje van 1,70 en 60 kg dus daar ligt het vast ook niet aan. Doe ik misschien te voorzichtig kwa dosering?

1.Drank is helemaal in de samenleving opgenomen. Daardoor word het meer geaccepteerd.
2.Drink een biertje. Hoorde dat dat het effect van een pilletje sneller kan doen laten opkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:01 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ik zou niet echt willen trippen op een feest, maar zoals James het beschrijft lijkt het me wel chill. Zeker vanwege de M-achtige rushes. Maar voordat ik dat doe, ga ik het liever eerst in een thuissetting proberen.

Bij een lage dosis 2c-b bijvoorbeeld trip je helemaal niet, maar krijg je wel een ontzettende natuurlijke euforie over je heen en ook energie genoeg om heerlijk op te gaan in de muziek en te dansen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:05 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Het is wel allemaal een beetje moeilijk te vergelijken, want lichamelijk eist xtc (1 van de mildere drugs) toch wel best veel van je en doet het aardig wat schade in de hersenen. Alcohol scoort mede ontzettend hoog door oa de enorme maatschappelijke schade die het oplevert, het hoge aantal verslaafden, de alcoholcoma's en doden. Puur op lichamelijk vlak gaat een keertje zat worden niet perse schadelijker zijn als bv xtc. Maar de reactie kwam op de posts van trip middelen, nou dat zijn van de veiligste stofjes die er zijn (misschien moeilijk om van de rc's te zeggen maar lsd en paddo's zijn toch echt lichamelijk het minst schadelijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:12 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Het is wel allemaal een beetje moeilijk te vergelijken, want lichamelijk eist xtc (1 van de mildere drugs) toch wel best veel van je en doet het aardig wat schade in de hersenen. Alcohol scoort mede ontzettend hoog door oa de enorme maatschappelijke schade die het oplevert, het hoge aantal verslaafden, de alcoholcoma's en doden. Puur op lichamelijk vlak gaat een keertje zat worden niet perse schadelijker zijn als bv xtc. Maar de reactie kwam op de posts van trip middelen, nou dat zijn van de veiligste stofjes die er zijn (misschien moeilijk om van de rc's te zeggen maar lsd en paddo's zijn toch echt lichamelijk het minst schadelijk)

Volgens mij krijg je meer gaten in je hersenen van drank dan van XTC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:42 

Hardtraxx Elite

0xygen schreef:

Je krijgt van beiden geen gaten in je hersenen hoor :P Het is wel allemaal even wat complexer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:57 

Donateur

Ik merkte na Q-base dat ik een paar dagen praktisch hersendood was. Kon echt niks meer in me opnemen. Totaal niet fijn als je met school zit natuurlijk. Nu was dat wel met een zegmaar hele stevige hoeveelheid, maar dan kan je beter een stevige hoeveelheid alcohol wegwerken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 00:18 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
0xygen schreef:

Je krijgt van beiden geen gaten in je hersenen hoor :P Het is wel allemaal even wat complexer...

Bedoel meer in je geheugen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

Alles is gewoon slecht voor je.

Gewoon nadenken voordat je iets naar binnen dondert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:22 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Alles is gewoon slecht voor je.

Gewoon nadenken voordat je iets naar binnen dondert.

Wijze woorden van deze wijze man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 17:25 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik merkte na Q-base dat ik een paar dagen praktisch hersendood was. Kon echt niks meer in me opnemen. Totaal niet fijn als je met school zit natuurlijk. Nu was dat wel met een zegmaar hele stevige hoeveelheid, maar dan kan je beter een stevige hoeveelheid alcohol wegwerken...

Had ik ook de week na Defqon. Alles ging er het ene oor in, en het andere meteen weer uit. Niet echt prettig inderdaad, verbaas me er nog steeds over hoe ik mijn Engelse toets toen had gehaald. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:55 

Hardtraxxer

Ik ging vanavond toch maar eens truffels proberen. Heb ze om kwart over 7 opgegeten. Ongeveer een halve portie. Maar ik voel nog steeds niks... Heb wel heel eventjes wat geks gevoeld, maar dat was niet echt extreem.

Ik heb toen om kwart over 8 nog een halve portie opgegeten, omdat ik nog altijd niks voelde.

Nu voel ik nog steeds niks van de truffels helaas.. Ik had sinds 1 uur niks gegeten, dat lijkt me lang genoeg. Het enige wat ik vanmiddag heb gegeten waren wat M&M's. Nu heb ik wel op internet gelezen dat chocolade de trip vertraagd, maar ik had dan inmiddels toch wel wat moeten voelen lijkt me of niet?

Overigens waren de truffels inmiddels wel wat verouderd. Toch zaten ze nog vacuum verpakt en waren ze nog (net) niet over datum. Ze hebben ook altijd droog en koel gelegen. Dat lijkt me dan ook niet echt een probleem of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:57 

Berenburg schreef:
Ik ging vanavond toch maar eens truffels proberen. Heb ze om kwart over 7 opgegeten. Ongeveer een halve portie. Maar ik voel nog steeds niks... Heb wel heel eventjes wat geks gevoeld, maar dat was niet echt extreem.

Ik heb toen om kwart over 8 nog een halve portie opgegeten, omdat ik nog altijd niks voelde.

Nu voel ik nog steeds niks van de truffels helaas.. Ik had sinds 1 uur niks gegeten, dat lijkt me lang genoeg. Het enige wat ik vanmiddag heb gegeten waren wat M&M's. Nu heb ik wel op internet gelezen dat chocolade de trip vertraagd, maar ik had dan inmiddels toch wel wat moeten voelen lijkt me of niet?

Overigens waren de truffels inmiddels wel wat verouderd. Toch zaten ze nog vacuum verpakt en waren ze nog (net) niet over datum. Ze hebben ook altijd droog en koel gelegen. Dat lijkt me dan ook niet echt een probleem of wel?

Welke soort had je en hoe veel gram? Ik dacht trouwens dat chocola de trip versterkt, in de smartshop zeggen ze ook altijd dat je er pure chocola bij moet eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:58 

Hardtraxxer

Psilocybe Mexicana. Volgens mij wel één van de zwakkere truffels, maar ben ook niet zo ervaren in dit spul. :$

15 gram nu dus in totaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:00 

Berenburg schreef:
Psilocybe Mexicana. Volgens mij wel één van de zwakkere truffels, maar ben ook niet zo ervaren in dit spul. :$

Mexicana is de zwakste volgens mij ja, maar alsnog hoor je dan wel wat te voelen na 15 gram xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:01 

Hardtraxxer

Dan hebben ze misschien toch wel iets te lang gelegen hier gelegen hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:02 

Heb je het doosje nog? Als het goed is staat daar een houdbaarheidsdatum op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:03 

Hardtraxxer

Het was een zo'n vacuum zakje. Datum 30-9. Het is niet zo lang goed meer, maar ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:18 

Berenburg schreef:
Het was een zo'n vacuum zakje. Datum 30-9. Het is niet zo lang goed meer, maar ja..

Het is nog altijd "ten minste houdbaar tot" denk ik hé? Dan zou het best kunnen zijn dat je'm eind oktober ook nog kan opeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

15 gr is toch 1 portie?
er horen een soort van sterren op het doosje te staan van hoe goed ze zijn!

Afbeelding

Dit kon ik op google vinden over bewaren:

Bewaren

Verse truffels zoals tampanensis en Mexicana bevatten ongeveer 70% water en kunnen maximaal drie weken in de koelkast bewaard worden. Drogen is eenvoudig: leg de truffels op een paar kranten in een warme kamer. Met een ventilator kun je het proces versnellen. Bewaar de gedroogde variant in een doosje, of in een luchtdicht zakje, op een koele, donkere en droge plaats (maar niet de koelkast). Na zes maanden zullen ze in sterkte verminderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:47 

Hardtraxxer

Het waren deze die ik had: Afbeelding
Ze lagen gewoon donker en koel en niet in een koelkast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 00:00 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Berenburg schreef:

Mexicana is de zwakste volgens mij ja, maar alsnog hoor je dan wel wat te voelen na 15 gram xd

Ach, ik vond het ook 10x niks. Was wel grappig, maar de visuals waren ver te zoeken bij mij toen ik het nam. Geef mij maar 2C-x of LSD :love:

Ben trouwens nog steeds in afwachting op de uitkomst van mijn paddestoeltjes, die toch al bijna 4 weken staan te bloeien (alhoewel ze dat laatste niet doen).
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic