Chukkels wrote:
En dat is je fout. Die drugs is juist gevaarlijker en schadelijker dan het merendeel van de drugs die hier besproken wordt.
Hoe vaak ik die discussie al heb gevoerd. Mensen willen het maar niet geloven.
Dat is gewoon de wetenschap ontkennen, en te conservatief zijn om langs taboe's heen te kijken. Maar goed, heb de discussie al zo vaak gevoerd dat ik al moedeloos word als ik het erover heb
Weet er iemand een manier om ervoor te zorgen dat een pilletje sneller in kickt? Het duurt bij mij sowieso 1,5 tot 2 uur voordat ie binnen komt. (Pak meestal eerst een halve uit voorzichtigheid en wacht dan een half uur tot een uur en neem dan kwartjes bij) Ook vind ik het raar dat ondanks dat ik altijd 3 maanden pauze neem voor dat ik weer XTC gebruik (en het +/- 5x heb gedaan) ik altijd een hele pil nodig heb (Groene jumbo afgelopen weekend) voordat ik ook maar iets voel. Heb daarna nog een halve tri force gepakt en toen ging ik wel aardig, maar ook niet super lekker ofzo (Dit terwijl mijn maten, die niet minder vaak gebruiken dan ik) na een drie kwartier al voelde opzetten, en zij harder gingen. (Met X3 pilletjes, 103-122mg volgens pillreports). Kan ik een soort natuurlijk resistensie hebben? Ik ben maar een klein mannetje van 1,70 en 60 kg dus daar ligt het vast ook niet aan. Doe ik misschien te voorzichtig kwa dosering?