Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:23 

Donateur

Banaanslak schreef:
Heb je het hele buisje flux genomen, zo ja dan snap ik waarom je niet hebt kunnen slapen xd Want in 1 zo een buisje zit 150mg als ik het goed heb.

150 mg is een prima dosis voor 4fmp hoor. Pas als je boven de 200 mg zit ben je dom bezig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 17:26 

Wat heb ik heerlijk geslapen ^^ van half 12 tot half 5 :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 18:50 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik kon vannacht ook niet slapen, maar daar was niet iets, maar iemand verantwoordelijk voor: Thera. Beste drugs in jaren! :worship:

Vanochtend heerlijk geslapen trouwens van 10.00 tot 17.15 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:17 

Hardtraxxer

wesskeej schreef:

Haha! Ik heb zeker 6 uurtjes geslapen ofzo! Maar was mooi feessie ofniet baas? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 19:29 

Oxygene schreef:
wesskeej schreef:

Haha! Ik heb zeker 6 uurtjes geslapen ofzo! Maar was mooi feessie ofniet baas? :D

En of het een mooi feessie was :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:15 

Hardtraxxer

Kan iemand bevestigen dat red batman op 190mg zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 22:47 

Hardtraxxer

0xygen schreef:

Bullcrap. Als 't werkelijk zulke kwaliteit was geweest hadden we er al wel meer over gehoord :)

Op de een of andere manier blijf ik zelf liever gewoon bij eekhoorns, bomen, Q's of triforce of iets van dezelfde makers.. Gegarandeerd goed spul :)

Als mensen over bijv blauwe mitsu's praten.. vraag ik me nog steeds af welke van de 13 batches en of 't niet een van de 25 kopieën is. Zelfde vage geldt voor blanco's e.d.

Nou heb ik batman's nog nooit eerder gezien.. dus mss is 't een nieuwe lading topkwaliteit die de markt opkomt.. maar dan hadden we wss al wel meer erover gehoord als ze werkelijk 190mg waren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 23:19 

Hardtraxxer

Oxygene schreef:
0xygen schreef:

Bullcrap. Als 't werkelijk zulke kwaliteit was geweest hadden we er al wel meer over gehoord :)

Op de een of andere manier blijf ik zelf liever gewoon bij eekhoorns, bomen, Q's of triforce of iets van dezelfde makers.. Gegarandeerd goed spul :)

Als mensen over bijv blauwe mitsu's praten.. vraag ik me nog steeds af welke van de 13 batches en of 't niet een van de 25 kopieën is. Zelfde vage geldt voor blanco's e.d.

Nou heb ik batman's nog nooit eerder gezien.. dus mss is 't een nieuwe lading topkwaliteit die de markt opkomt.. maar dan hadden we wss al wel meer erover gehoord als ze werkelijk 190mg waren :)

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=27300

Description: Info is that these pils have 190mg of MDMA each,
Only Tested and we can see a good result.

Maar daaronder staat dat iemand zijn dealers zegt dat de pillen op 150mg zitten. Zelf vond ik de rush niet zo lang duren. Heb liever rode eekhoorns of Paarse driehoeken. Bomen en Q dance niet gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 12:32 

Hardtraxx Veteran

Zoals vooraf aangekondigd hebben we zaterdag op Mayday (een techno feest in Eindhoven) 2c-i genomen. Om 23.15 de 1e dosis genomen - ik 16mg, Mandi 13mg en Sebastian (die meer ervaring had met trippen op feesten en groter is) zo'n 18mg. Een kwartier later waren we binnen en kon het feest beginnen :)

Rond 0.00 begon ik er iets van te voelen. Voelde me wat opgewekt en vrolijker, de muziek klonk wat beter en dansen voelde lekkerder aan. Die gevoelens bleven steeds sterker worden en er kwamen geleidelijk ook wat meer 'trippy' effecten bij, zoals lichte open-eye visuals, closed eye visuals en een licht 'gevoel' van trippen. Mandi heeft zich een klein beetje misselijk gevoeld eventjes, maar ik had nergens last van gedurende de hele come-up. Na wat gegeten en gezeten te hebben, was t tijd voor dansen! Alles was nogal mooi en vermakelijk, maar ik had wel het idee dat t wat harder kon. Gelukkig had ik nog 3 capsules van 6mg bij :P. Sebastian had er trouwens ook een halve oranje olifant bij gedropt, en die had echt de tijd van z'n leven :D.

Toen de extra 6mg begon te werken, begon het pas echt geweldig te worden. Heb echt een hele sterke euforie gevoeld die eigenlijk maar bleef toenemen. Iedere climax in de muziek was een geweldig moment waarbij ik me zowel lichamelijk als geestelijk geweldig voelde. De muziek klonk ZO goed, de lichten waren ZO mooi en dansen was ZO lekker dat ik gewoon helemaal niet kapot te krijgen vrolijk en gelukkig was. Heb echt continu met een dikke smile rondgelopen/gedanst :D Iedere keer dat het gevoel wat minder werd, kwam het gewoon bij het volgende 'moment' in de muziek weer helemaal terug - met een kleine explosie van licht en kleuren erbij! :D

De euforie was veel cleaner dan MDMA, veel natuurlijker. Er zat helemaal geen strakheid of wat dan ook bij en geen tot weinig oncomfortabele gevoelens in de maag etc. Het trippend gevoel was erg licht bij mij en Mandi (niet bij Sebastian, die erg veel typisch trippy dingen zei :P), maar dat maakte het denk ik alleen maar een geschiktere ervaring denk ik :)

Hoogtepunt v/d avond:

Maar goed, ik wil dus 2c-i op veel meer soorten feesten proberen. Qore 3.0 staat op de planning, maar het leek me ook erg vet om het een keer op een hardstyle feest te doen, met name een waar veel euforische dj's staan en waar er een goede lichtshow is. Denk dat ik op Thrillogy aan de 2c-i ga dus in plaats van aan de pep :)

Zou het trouwens niet iedereen aanraden om meteen op een hardstyle/hardcore feest te gaan doen. Mijn eerste keren waren in settings die zich er iets meer voor verlenen denk ik, waar je je een stuk gemakkelijker voelt. Ik weet nu ook pas hoe ik de dosis aan moet pakken (namelijk: 16 + 6 na 2 uur), want op Lowlands (20mg in 1x) was de opkomst erg ongemakkelijk en was de piek ook minder sterk en korter naar mijn idee. Denk wel dat ik voortaan pas om 12 uur begin (of nog een keer bijpak als dat werkt), want het effect werkte wel iets te vroeg uit voor mij (rond 6 uur).

Lange post, maar wel 1 die interessant is voor mensen die denken aan trippen op een feest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 12:37 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:

Nee, wacht gewoon de test af op PR
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 12:41 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Zoals vooraf aangekondigd hebben we zaterdag op Mayday (een techno feest in Eindhoven) 2c-i genomen. Om 23.15 de 1e dosis genomen - ik 16mg, Mandi 13mg en Sebastian (die meer ervaring had met trippen op feesten en groter is) zo'n 18mg. Een kwartier later waren we binnen en kon het feest beginnen :)

Rond 0.00 begon ik er iets van te voelen. Voelde me wat opgewekt en vrolijker, de muziek klonk wat beter en dansen voelde lekkerder aan. Die gevoelens bleven steeds sterker worden en er kwamen geleidelijk ook wat meer 'trippy' effecten bij, zoals lichte open-eye visuals, closed eye visuals en een licht 'gevoel' van trippen. Mandi heeft zich een klein beetje misselijk gevoeld eventjes, maar ik had nergens last van gedurende de hele come-up. Na wat gegeten en gezeten te hebben, was t tijd voor dansen! Alles was nogal mooi en vermakelijk, maar ik had wel het idee dat t wat harder kon. Gelukkig had ik nog 3 capsules van 6mg bij :P. Sebastian had er trouwens ook een halve oranje olifant bij gedropt, en die had echt de tijd van z'n leven :D.

Toen de extra 6mg begon te werken, begon het pas echt geweldig te worden. Heb echt een hele sterke euforie gevoeld die eigenlijk maar bleef toenemen. Iedere climax in de muziek was een geweldig moment waarbij ik me zowel lichamelijk als geestelijk geweldig voelde. De muziek klonk ZO goed, de lichten waren ZO mooi en dansen was ZO lekker dat ik gewoon helemaal niet kapot te krijgen vrolijk en gelukkig was. Heb echt continu met een dikke smile rondgelopen/gedanst :D Iedere keer dat het gevoel wat minder werd, kwam het gewoon bij het volgende 'moment' in de muziek weer helemaal terug - met een kleine explosie van licht en kleuren erbij! :D

De euforie was veel cleaner dan MDMA, veel natuurlijker. Er zat helemaal geen strakheid of wat dan ook bij en geen tot weinig oncomfortabele gevoelens in de maag etc. Het trippend gevoel was erg licht bij mij en Mandi (niet bij Sebastian, die erg veel typisch trippy dingen zei :P), maar dat maakte het denk ik alleen maar een geschiktere ervaring denk ik :)

Hoogtepunt v/d avond:

Maar goed, ik wil dus 2c-i op veel meer soorten feesten proberen. Qore 3.0 staat op de planning, maar het leek me ook erg vet om het een keer op een hardstyle feest te doen, met name een waar veel euforische dj's staan en waar er een goede lichtshow is. Denk dat ik op Thrillogy aan de 2c-i ga dus in plaats van aan de pep :)

Zou het trouwens niet iedereen aanraden om meteen op een hardstyle/hardcore feest te gaan doen. Mijn eerste keren waren in settings die zich er iets meer voor verlenen denk ik, waar je je een stuk gemakkelijker voelt. Ik weet nu ook pas hoe ik de dosis aan moet pakken (namelijk: 16 + 6 na 2 uur), want op Lowlands (20mg in 1x) was de opkomst erg ongemakkelijk en was de piek ook minder sterk en korter naar mijn idee. Denk wel dat ik voortaan pas om 12 uur begin (of nog een keer bijpak als dat werkt), want het effect werkte wel iets te vroeg uit voor mij (rond 6 uur).

Lange post, maar wel 1 die interessant is voor mensen die denken aan trippen op een feest ;)

Qlimax is er pas een mooie voor :P

Misschien dat ik wel met je meedoe op Thrillogy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 12:52 

Hardtraxx Veteran

Nice post James. Trippen op een feest vind ik zelf geniaal (en dan heb ik het niet over MDMA hallucinaties). 3x gedaan tot op heden (Euphoria, Qontinent en Decibel pre) en op Qontinent was het het mooist. Eerst 2 uur wennen aan de effecten buiten het feest om in de tent en daarna de mooiste ervaring op een feest gehad. Je maakt dingen mee die je anders nooit meemaakt.

Volgende feest trippen wordt Qlimax voor mij. Een zegel denk ik nog niet, maar een 2c'tje gaat er altijd wel in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

Qlimax ga ik niet heen, want dan komen Aphex Twin en Amon Tobin naar Eindhoven (STRP Festival). Wel 2c-i dus, maar op een andere locatie :P Weet overigens niet of Qlimax een fijn publiek heeft voor 2c-i. Thrillogy heeft minder mensen die je aankijken als je losgaat en meer mensen die retestrak staan volgens mij, wat ik op Mayday erg fijn vond :P.

Hoefde overigens helemaal niet aan de effecten te wennen zaterdag omdat het zo langzaam opkwam (door de methode van dosering). Heb jij gewoon steeds alles in 1x gepakt? Misschien de volgende keer in 2 delen nemen zodat je gewoon tijdens het feest de come-up meemaakt :)

Gelukkig is de tolerantie bij 2c-i niet al te veel, want ik wil het wel veel doen de komende tijd (29 okt, 5 nov en 26 nov). Misschien toch wat anders op Qore, of bijv. Hard Bass doen ipv Thrillogy. Vind het alleen niet fijn dat HB zo groot is, doe het liever in kleinere locaties...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 13:44 

Hardtraxx Veteran

2c valt niet op als je gebruikt, dus je zal niet raar aangekeken worden. Verder gebruikte ik op Qontinent en Decibel 2c-t2. Op Qontinent 20mg oraal met 2x 3-4 mg nasaal bijpakken en op Decibel 15mg nasaal met een kleine bijpak. Maar toen gingen we meteen naar het feest en sloeg het aardig hard in. Was wel vet, maar te chaotisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 13:56 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
2c valt niet op als je gebruikt, dus je zal niet raar aangekeken worden. Verder gebruikte ik op Qontinent en Decibel 2c-t2. Op Qontinent 20mg oraal met 2x 3-4 mg nasaal bijpakken en op Decibel 15mg nasaal met een kleine bijpak. Maar toen gingen we meteen naar het feest en sloeg het aardig hard in. Was wel vet, maar te chaotisch.

Ligt wel aan de hoeveelheid denk ik. Als iemand te veel 2c op heeft dan zie je het echt wel. Jij en nog een paar andere stonden ook met een big smile op The Qontinent, dus het viel wel op. :P Maar je ziet het inderdaad niet aan ogen oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

Had t meer over aangekeken worden als je losgaat ipv door het gebruik. Bij 2c-i idd alleen aan pupillen, smile en manier van dansen te herkennen denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:49 

Donateur

Ik zou niet echt willen trippen op een feest, maar zoals James het beschrijft lijkt het me wel chill. Zeker vanwege de M-achtige rushes. Maar voordat ik dat doe, ga ik het liever eerst in een thuissetting proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik zou niet echt willen trippen op een feest, maar zoals James het beschrijft lijkt het me wel chill. Zeker vanwege de M-achtige rushes. Maar voordat ik dat doe, ga ik het liever eerst in een thuissetting proberen.

Als je geen of weinig ervaring hebt met trippen is het inderdaad niet aan te raden om het meteen op een feest te doen. Je moet er ook echt voor open staan. En het gewoon over je heen laten komen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:03 

Hardtraxx Veteran

zijn jullie ooit wel is nuchter naar een party geweest? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:05 

The Anim0l schreef:

Ja, jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:07 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
The Anim0l schreef:

Ja, jij?

altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:09 

Kek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:

93 van de 100 keer ga ik inderdaad nuchter naar een party. En zoals afgelopen zaterdag heb ik het ook helemaal nuchter volgehouden :)

Maar jij drinkt ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:13 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
The Anim0l schreef:

93 van de 100 keer ga ik inderdaad nuchter naar een party. En zoals afgelopen zaterdag heb ik het ook helemaal nuchter volgehouden :)

ja dat wel
maar dat zie ik als een ander soort 'drugs' dan de drugs die hier meerendeel besproken wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Chukkels schreef:
The Anim0l schreef:

ja dat wel
maar dat zie ik als een ander soort 'drugs' dan de drugs die hier meerendeel besproken wordt

En dat is je fout. Die drugs is juist gevaarlijker en schadelijker dan het merendeel van de drugs die hier besproken wordt.
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic