Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 10:14 

Hardtraxx Addict

lol uit verveling een halfje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 12:12 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
El Mare schreef:
Jaloers op die jonko ^^

Junk!

Ja, ik schaam me eigenlijk dood :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 12:19 

Hardtraxx Veteran

Als ik gisteren een jonko nam, zat ik hier denk ik niet meer. Damn, Tequila Suïcide is niet aan te raden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 12:48 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Als ik gisteren een jonko nam, zat ik hier denk ik niet meer. Damn, Tequila Suïcide is niet aan te raden xd

Is het niet Suïcide Tequila? Haha, zout snuiven, Tequila drinken, citroen in je ogen uitknijpen?
Ook bekend als reversed tequila.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 12:54 

Hardtraxx Veteran

:lol: Jezus wat is dat dan weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 13:14 

Taxi schreef:
Chukkels schreef:

Is het niet Suïcide Tequila? Haha, zout snuiven, Tequila drinken, citroen in je ogen uitknijpen?

Was toch die citroen gewoon afbijten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 13:22 

Hardtraxx Addict

wesskeej schreef:
Taxi schreef:
Chukkels schreef:

Was toch die citroen gewoon afbijten? :P

Nope, uitknijpen in de oogbal.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 13:24 

Wat een held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 13:38 

Hardtraxx Addict

Sick, ook 1 keer gedaan .. gelukkig al een hele poos niet weer :P en daar blijft 't ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 14:26 

Hardtraxxer

Vanavond weer aan de paarse driehoeken :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 17:26 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Chukkels schreef:

Ik hou niet van citroen, dus die heb ik maar achterwege gelaten. Maar goed, zout snuiven is niet echt slim om te doen. Dan liever 100mg 2C-B ineens door je neus heen halen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 19:25 

Chukkels schreef:
Taxi schreef:
Chukkels schreef:

Ik hou niet van citroen, dus die heb ik maar achterwege gelaten. Maar goed, zout snuiven is niet echt slim om te doen. Dan liever 100mg 2C-B ineens door je neus heen halen xd

En dan die tequila erachter aan doen :D Keertje doen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 21:03 

Hardtraxx Veteran

2c-i is afgewogen :D Ca. 16 + 6 voor mij en 13 + 6 voor Mandi. Weegschaal geeft alleen steeds iets andere resultaten, dus wat t precies is weet niemand :( Die 16 / 13 gaan erin voordat we gaan, zodat het na ong 45 min op het feest op begint te komen. Evt als het op is gekomen bijpakken als we harder willen :)

En er gaat een 3e trippert mee van school, ook aan de 2c-i :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 22:01 

Hardtraxx Veteran

net mn fluxi cola klaar gemaakt voor inname :D , morgen een uitgebreid reportje op ht hier :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 02:53 

Hardtraxxer

Vanacht even gefreaked met een paar vrienden. 3 rode batmans opgegeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 04:02 

Bierkoning

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 09:26 

Hardtraxx Veteran

nou omdat ik toch niet in slaap kom, zal ik vast even een reportje neerzetten m.b.t. Flux (vloeibare 4fmp)
rond 23:00 van huis weggereden, ik twijfelde nog een beetje wanneer ik het in zou nemen, aangezien het vrij lang scheen te werken! ik uiteindelijk gekozen voor 20 minuten voor binnenkomst, ongeveer.. leek mij het beste,
we kwamen binnen, kleine locatie :) maar echt top verder! na eerst even wat rondgekeken te hebben, werd het tijd voor de inslag.. deze was geleidelijk en heel rustig, ik merkte beetje bij beetje de xtc-rush omhoog komen, en vond dit een prettig gevoel.. na een uurtje of 2, werkte de xtc-rush uit, ook weer geleidelijk, en deze zette zich om in een pep-rush! een zeer fijne energie voelde ik bovenkomen, en ik had constant gewoon energie om lekker los te gaan! omstreeks half 3 besloot ik om een half rode eekhoorntje bij te pakken, en wauw! die combi is gewoon heldig! de laatste 2-3u van een feest gewoon heerlijk mijn eigen ding kunnen doen, en zonder al te veel spacepraktijken naar huis gegaan,
je krijgt in die pep-rush wel een enorme droge bek, en ik moet nu om uur naar de plee, misschien dat dat aan mij ligt(?)
ooow en slapen, zit er ook niet, maar dat vind ik op dit moment niet zo'n probleem!

al met al, een aanrader :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:35 

Hardtraxxer

Gisteren rode batman gehad. Waren wel goed. Alleen soms kreeg je het heel warm en daarna kwam de rush. De rush hield niet heel lang aan. De piek was denk ik na een uurtje ofzo. Duurde ongeveer 2,5 uur in totaal. Afterglow was wel lekker. Sommige vrienden van mij hadden wel last van hun hoofd daar heb ik gelukkig geen last van gehad. Staan op pill reports met een test resultaat van 190 mg vraag me af of dat waar is want bij de comments staat dat ze eerder 140/150 mg waren.
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=27300
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:40 

ik had gisteravond met een maat van me voor et eerst gesmoket [hij al vaker, ik voor et eerst goed] en nondeju xd echt lekker vond ik het niet :P mn hart ging als een malle tekeer en ik was leip lam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:45 

Ruubiie schreef:
nou omdat ik toch niet in slaap kom, zal ik vast even een reportje neerzetten m.b.t. Flux (vloeibare 4fmp)
rond 23:00 van huis weggereden, ik twijfelde nog een beetje wanneer ik het in zou nemen, aangezien het vrij lang scheen te werken! ik uiteindelijk gekozen voor 20 minuten voor binnenkomst, ongeveer.. leek mij het beste,
we kwamen binnen, kleine locatie :) maar echt top verder! na eerst even wat rondgekeken te hebben, werd het tijd voor de inslag.. deze was geleidelijk en heel rustig, ik merkte beetje bij beetje de xtc-rush omhoog komen, en vond dit een prettig gevoel.. na een uurtje of 2, werkte de xtc-rush uit, ook weer geleidelijk, en deze zette zich om in een pep-rush! een zeer fijne energie voelde ik bovenkomen, en ik had constant gewoon energie om lekker los te gaan! omstreeks half 3 besloot ik om een half rode eekhoorntje bij te pakken, en wauw! die combi is gewoon heldig! de laatste 2-3u van een feest gewoon heerlijk mijn eigen ding kunnen doen, en zonder al te veel spacepraktijken naar huis gegaan,
je krijgt in die pep-rush wel een enorme droge bek, en ik moet nu om uur naar de plee, misschien dat dat aan mij ligt(?)
ooow en slapen, zit er ook niet, maar dat vind ik op dit moment niet zo'n probleem!

al met al, een aanrader :thumbsup:

Heb je het hele buisje flux genomen, zo ja dan snap ik waarom je niet hebt kunnen slapen xd Want in 1 zo een buisje zit 150mg als ik het goed heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:46 

Hardtraxx Veteran

Wtf is dit zoveel moeite heb ik nog nooit gehad met eten weg krijgen, en dat terwijl ik alleen pep heb gebruikt gister. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Wtf is dit zoveel moeite heb ik nog nooit gehad met eten weg krijgen, en dat terwijl ik alleen pep heb gebruikt gister. :P

Als ik pep heb gebruikt kan ik juist niet eten! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 13:53 

Hardtraxx Veteran

Vannacht pep + alcohol op, vette combi :P
Alleen jammer dat ik niet kon slapen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 14:50 

Hardtraxx Veteran

Ik kon vannacht ook niet slapen, maar daar was niet iets, maar iemand verantwoordelijk voor: Thera. Beste drugs in jaren! :worship:

Vanochtend heerlijk geslapen trouwens van 11.00 tot 14.15 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 15:32 

Hardtraxx Veteran

Oke dit is mooi kut ik kom dus niet in slaap. :lol: Dat terwijl ik al sinds gister 6.00 wakker ben. Toch wel een groot nadeel aan pep dit hele circus. :P
Vorige  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic