Niet druk worden bij xx raw?wrote:Ik vind van wel! Het is wel wat druk (geloof trouwens dat RAW dit weekend niet zo heel druk gaat worden). Is een van de weinige plekken waar ik gewoon altijd een pilletje drop. Dit weekend weer aanwazig!wrote:Is de Matrixx eigenlijk een beetje chill om mdma te gebruiken?
Las dat t altijd super druk was enzo
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
In vergelijking met andere Xxlerators. Weet het ook niet zeker, maar dat is wat ik hoorde. Bovendien ligt het aantal op bijv. partyflock ook lager. Dat is natuurlijk geen goede maatstaaf, maar t aantal bezoekers lag hoger andere XX'swrote:Niet druk worden bij xx raw?wrote:Ik vind van wel! Het is wel wat druk (geloof trouwens dat RAW dit weekend niet zo heel druk gaat worden). Is een van de weinige plekken waar ik gewoon altijd een pilletje drop. Dit weekend weer aanwazig!wrote:Is de Matrixx eigenlijk een beetje chill om mdma te gebruiken?
Las dat t altijd super druk was enzo
-
T
Ja maar die meeting bij pf klopt sowieso niet. Veel mensen gebruiken het niet eens.
Keihard gelachen met robert dit weekend. Fuck harddrugs gewoon lekker wiet 
Nog 5 daagjes en dan gaan we voor 't eerst trippen op een feest! Mayday welteverstaan, 2c-i op XXL Raw zie ik niet zo zitten 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Trippen op een feest lijkt me raar 
-
T
Mij lijkt dat best vet.
Ik moet 't nog sowieso een keer thuis proberen 
GEHAKTBAL!!!wrote:Ge bent een gehaktbal jonguh!wrote:Ik weet van niks!wrote:Neem niet teveel! als je hulplijnen gaat bellen is het fout
Tsoooooooooooooooooo dat gaat hard!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
wrote:GEHAKTBAL!!!wrote:Ge bent een gehaktbal jonguh!wrote:
Ik weet van niks!![]()
Tsoooooooooooooooooo dat gaat hard!
wrote:Tsoooooooooooooooooo dat gaat hard!
Ik ben jaloers! Maar ik mag wel kijken hoe jij dat doetwrote:Nog 5 daagjes en dan gaan we voor 't eerst trippen op een feest! Mayday welteverstaan, 2c-i op XXL Raw zie ik niet zo zitten
En je mag op ons letten om ervoor te zorgen dat we niks lomps doenwrote:Ik ben jaloers! Maar ik mag wel kijken hoe jij dat doetwrote:Nog 5 daagjes en dan gaan we voor 't eerst trippen op een feest! Mayday welteverstaan, 2c-i op XXL Raw zie ik niet zo zitten
zo, net flux besteld
, hopende dat het nog voor het weekeinde binnen is, dan kan ik dit mooi testen op Project Pounding BassDrum,
en uiteraard zet ik hier even een reportje neer, aangezien het merendeel dit middeltje niet echt kent, of niet in deze vorm heeft getest..
en uiteraard zet ik hier even een reportje neer, aangezien het merendeel dit middeltje niet echt kent, of niet in deze vorm heeft getest..
2c-t2 gedaan afgelopen weekend.
23 mg stond op het sealtje (?)
Oraal genomen als een bommetje.
Aangenaam stofje.
Redelijke bodyload (betonnen beentjes), maar wanneer je begon te lopen nam deze goed af. Visuals waren redelijk intens en te vergelijken met wanneer je heel hard gaat op LSD of een grote hoeveelheid 2-CB nasaal. Veel diafragma's gezien zonder mijn ogen te sluiten en dit aldoor gezien in het bos waar wij heen gingen. Voor het eerste CEV's gehad zonder mijn ogen dicht te hebben gehad
Bizar veel last gehad van tracers en beelden die bleven hangen. Vooral in combinatie met plotseling licht waardoor je ogen moeilijk aanpaste.
Heel vet stofje, lekker lang en je blijft er goed helder bij. Je lichaam raakt wel flink van slag.
Erg genoten van dit stofje!
Aangenaam stofje.
Redelijke bodyload (betonnen beentjes), maar wanneer je begon te lopen nam deze goed af. Visuals waren redelijk intens en te vergelijken met wanneer je heel hard gaat op LSD of een grote hoeveelheid 2-CB nasaal. Veel diafragma's gezien zonder mijn ogen te sluiten en dit aldoor gezien in het bos waar wij heen gingen. Voor het eerste CEV's gehad zonder mijn ogen dicht te hebben gehad
Heel vet stofje, lekker lang en je blijft er goed helder bij. Je lichaam raakt wel flink van slag.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Tracerswrote:2c-t2 gedaan afgelopen weekend.
Aangenaam stofje.
Redelijke bodyload (betonnen beentjes), maar wanneer je begon te lopen nam deze goed af. Visuals waren redelijk intens en te vergelijken met wanneer je heel hard gaat op LSD of een grote hoeveelheid 2-CB nasaal. Veel diafragma's gezien zonder mijn ogen te sluiten en dit aldoor gezien in het bos waar wij heen gingen. Voor het eerste CEV's gehad zonder mijn ogen dicht te hebben gehadBizar veel last gehad van tracers en beelden die bleven hangen. Vooral in combinatie met plotseling licht waardoor je ogen moeilijk aanpaste.
Zijn heel leuk ja!wrote:
Tracersdie dingen vind ik echt geniaal
Al vind ik het vetter als ik bizar veel vervormingen heb.
T gaat echt hard! Tsooooooo he!wrote:wrote:Tsoooooooooooooooooo dat gaat hard!
Echt rustgevend ook!
Het is weer tijd voor een nieuwe poll! 
Vind ik ookwrote:Het is weer tijd voor een nieuwe poll!
Geef me maar een suggestie en ik ga aan de slag 
Wat is voor jou het fijnste om te doen tijdens MDMA?wrote:Geef me maar een suggestie en ik ga aan de slag
Suggesties;
Knuffelen
Roken
Eten
Drinken
Rukken
Andere mensen aanraken bij hun speciale plekjes
-
B
Hoe oud was je toen je voor het eerst hard drugs nam?
0-10
10-14
15
17
18
19
20
21
22-99
0-10
10-14
15