Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 19:18 

DjDeenite schreef:
En het bekeken gevoel klopt, maar je denkt wat je wil denken idd. En op zo'n momenten voor je je echt gewoon een zieke sexbom?! :x

Ik voel me altijd een zieke sexbom! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 19:22 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Iris93 schreef:
Nou ik niet meer. Trippen is niet echt iets voor mij..

Je moet je niet richten op de negatieve aspecten want dat versterkt ze alleen maar erg. Ook willen dat het ophoudt helpt niet mee. Klinkt makkelijker dan het is, maar de truc is gewoon om je te richten op leuke dingen. De slechte dingen verdwijnen dan compleet. Mss was je dosis ook te hoog (hoeveel had je?). Ik heb nooit eerder 2cb gedaan, maar wel paddos en 2ci en vond het iedere keer goed te sturen hoe ik me voelde en waar ik me op richtte. Mss hielp het dat ik met een vrij lage dosis paddos begon zodat ik om kon leren gaan met trippen voordat ik heftige dingen mee ging maken.

Ik heb Iris dat ook duidelijk proberen te maken tijdens de trip, maar het wilde echt niet.. Ze voelde zich niet fijn en had het gevoel dat haar gedachte niet kon veranderen volgens mij. Ze had overigens geen hoge dosis, rond de 12mg als ik het goed heb. De rest had 20(+)mg. Mij lukt dat, net als jou, altijd wel tijdens een trip. Ik kan mezelf er wel in sturen. Als ik ga denken dat ik me er niet fijn bij voel dan gebeurt dat ook en als ik ga denken dat ik het super vet vind dan vind ik dat ook. Het grootste gedeelte ligt volgens mij aan jezelf met trippen en niet aan hetgeen wat je neemt.

Ik vond 2C-B overigens super vet! Was voor mijn gevoel zeker te vergelijken met truffels, kwam ook behoorlijk in de buurt. Had precies dezelfde symptomen als met truffels af en toe, behalve het gevoel dat je echt een kind bent en alles voor het eerst meemaakt. Visuals waren erg vet, voelde me lekker (vaak ook wel anders net als met truffels) en kreeg af en toe ook een lach kick. xd Zeker voor herhaling vatbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:00 

Hardtraxx Newbie

Maat van me heeft wat snoepgoed geregeld voor a.s. zaterdag xxlerator ^^ Hij zei dat het roze waren met 2 breuklijnen en hij dacht dat er een eekhoorn op stond. Nu ben ik op de hoogte van groene en rode eekhoorns, maar zijn er ook roze van? Zoja, heeft hier iemand ervaring mee? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:37 

Hardtraxx Veteran

NutteFrenkie schreef:
Maat van me heeft wat snoepgoed geregeld voor a.s. zaterdag xxlerator ^^ Hij zei dat het roze waren met 2 breuklijnen en hij dacht dat er een eekhoorn op stond. Nu ben ik op de hoogte van groene en rode eekhoorns, maar zijn er ook roze van? Zoja, heeft hier iemand ervaring mee? :)

Ze zullen gewoon de zelfde bedoelen met de rode en roze. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:38 

93Wesley93 schreef:
NutteFrenkie schreef:

Ze zullen vast gewoon de zelfde bedoelen met de rode en roze. ;)

Ja lijkt er inderdaad veel op meeste noemen ze ook rood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:42 

Hardtraxx Newbie

wesskeej schreef:
93Wesley93 schreef:
NutteFrenkie schreef:

Ze zullen vast gewoon de zelfde bedoelen met de rode en roze. ;)

Ja lijkt er inderdaad veel op meeste noemen ze ook rood.

Hmm....ze waren wel felroze vertelde hij! Dus het lijken mij anderen, Maar het zou zomaar kunnen dat het gewoon dezelfde zijn. Zoveel verstand heb ik er nu ook weer niet van:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:55 

Hardtraxx Veteran

kdenk inderdaad gewoon dezelfde, 2 breuklijnen idd, roze en rood lijkt ook op elkaar hahaha!
maar die zijn zeker goed te pruimen! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:57 

Hardtraxx Addict

Op die rode/roze eekhoorntjes kan je je zeer goed amuseren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:03 

Hardtraxx Addict

Zit wel een verschil tussen die roze en de rode. Voor zover ik weet, beide prima spul!

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... 8#comments
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:24 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Neem niet teveel! als je hulplijnen gaat bellen is het fout :lol:

Ik weet van niks! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:29 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:

Zeker dat. Zijn tot nu toe mijn beste ooit geweest, ook al heb ik er nou geen meer en zijn ze nu uit de verkoop gegaan hier. :P Enigste jammere was dat ik er altijd heel snel mee op me top zat, maar alles daarvoor was echt te magisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:34 

93Wesley93 schreef:
Hooli schreef:

Zeker dat. Zijn tot nu toe mijn beste ooit geweest, ook al heb ik er nou geen meer en zijn ze nu uit de verkoop gegaan hier. :P Enigste jammere was dat ik er altijd heel snel mee op me top zat, maar alles daarvoor was echt te magisch.

Gaat wel veel bij jullie uit de verkoop niet? :huh: Nee waren niet mijn beste geweest rode eekhoorntjes. De meest epische ooit blijven toch echt wel die blauwe mitshu's :worship: Ze moeten weer van die kwaliteit gaan maken :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
93Wesley93 schreef:
Hooli schreef:

Gaat wel veel bij jullie uit de verkoop niet? :huh: Nee waren niet mijn beste geweest rode eekhoorntjes. De meest epische ooit blijven toch echt wel die blauwe mitshu's :worship: Ze moeten weer van die kwaliteit gaan maken :corn:

Laatste tijd wisselt alles wel snel inderdaad, nu zijn de oranje jumbo's hier het populairst. :P Volgens mij was dat tijdperk van die mitshu's wel heldig als ik iedereen er zo over hoor, op Q-Base ook hele tijd over vroeger staan lullen met een stel van 40 jaar, vroeger was blijbkaar echt alles beter op het gebied van pillen. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:40 

93Wesley93 schreef:
wesskeej schreef:
[quote="93Wesley93'']Zeker dat. Zijn tot nu toe mijn beste ooit geweest, ook al heb ik er nou geen meer en zijn ze nu uit de verkoop gegaan hier. :P Enigste jammere was dat ik er altijd heel snel mee op me top zat, maar alles daarvoor was echt te magisch.[/quote]

Gaat wel veel bij jullie uit de verkoop niet? :huh: Nee waren niet mijn beste geweest rode eekhoorntjes. De meest epische ooit blijven toch echt wel die blauwe mitshu's :worship: Ze moeten weer van die kwaliteit gaan maken :corn:[/quote]

Laatste tijd wisselt alles wel snel inderdaad, nu zijn de oranje jumbo's hier het populairst. :P Volgens mij was dat tijdperk van die mitshu's wel heldig als ik iedereen er zo over hoor, op Q-Base ook hele tijd staan lullen met geweldig stel van 40 jaar over vroeger, vroeger was blijbkaar echt alles beter op het gebied van pillen. :oh:[/quote]

Stel van 40? Was het toevallig niet die vrouw waar ik je die foto van liet zien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:44 

Hardtraxx Veteran

Nee, die was toch alleen? xd Was een vrouw en man die op dat buitengedeelte stonden voor de A2/TILLT bunker. Waren echt top mensen, zelden zo een uitvoerig gesprek gevoerd op een feestje. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:47 

93Wesley93 schreef:
Nee, die was toch alleen? xd Was een vrouw en man die op dat buitengedeelte stonden voor de A2/TILLT bunker. Waren echt top mensen, zelden zo een uitvoerig gesprek gevoerd op een feestje. :lol:

Nee die vriend was er ook bij :P soort Hippies zijn het luisteren allemaal naar van die vage muziek xd ook echt helden die vriend vroeg gister of we een keer gezamelijk aan de lsd gingen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

Mooie figuren dan, maar dat zullen ze vast niet geweest zijn dan. :P Hun gingen voor de rest volgens mij "normaal" door het leven, hadden ook kinderen thuis enzo, bij oma gedumpt. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 21:51 

93Wesley93 schreef:
Mooie figuren dan, maar dat zullen ze vast niet geweest zijn dan. :P Hun gingen voor de rest volgens mij "normaal" door het leven, hadden ook kinderen thuis enzo, bij oma gedumpt. :cool:

Ja die hebben hun ook, die zoon is een maatje van me ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:08 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:

Aight serieus.. Was die man misschien een beetje kaal en dun? (niet een heel goede beschrijving :P)
Heb op defqon ook zo'n stel gesproken waren top mensen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:10 

93Wesley93 schreef:

ik zat toevallig bij ook een manen vrouw in de bus die ook kinderen hadden en kinderen bij oma gedumpt hadden :P die gingen aan de GHB en pep
kleine kans, maar mss delzefde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:12 

Altijd zo geniaal ^^ Die oude mensen op feestjes die nog losgaan ook, bij Decibel in de Loudness nog een vent gezien met een AVIO shirt aan was kennelijk de vader van Intractable One :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Ik ken er ook een stel, gaan niet naar feestjes maar in t weekend chillen ze met een paar jongeren bij hun thuis en zitten ze em te spacen op pep + pillen, die dochter is 15 (redelijk normale meid) en dat zoontje is 10 ofzo denk ik, die ligt meestal te pitten en die dochter wist ook van niks,
ben er zelf 1 keer geweest, toen nam die vrouw nog een nakkie van me, heel raar volk, hoef daar verder niks mee te maken te hebben, zitten elk weekend aan de hard! :P
maar alleen omdat het rare mensen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 09:23 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
roberttt schreef:
Neem niet teveel! als je hulplijnen gaat bellen is het fout :lol:

Ik weet van niks! xd

Ge bent een gehaktbal jonguh! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 10:59 

Hardtraxx Addict

Is de Matrixx eigenlijk een beetje chill om mdma te gebruiken?
Las dat t altijd super druk was enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 11:28 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:
Is de Matrixx eigenlijk een beetje chill om mdma te gebruiken?
Las dat t altijd super druk was enzo

Ik vind van wel! Het is wel wat druk (geloof trouwens dat RAW dit weekend niet zo heel druk gaat worden). Is een van de weinige plekken waar ik gewoon altijd een pilletje drop. Dit weekend weer aanwazig!
Vorige  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic