Olijfboompje schreef:
2c-t2 gedaan afgelopen weekend.
23 mg stond op het sealtje (?)
Oraal genomen als een bommetje.
Aangenaam stofje.
Redelijke bodyload (betonnen beentjes), maar wanneer je begon te lopen nam deze goed af. Visuals waren redelijk intens en te vergelijken met wanneer je heel hard gaat op LSD of een grote hoeveelheid 2-CB nasaal. Veel diafragma's gezien zonder mijn ogen te sluiten en dit aldoor gezien in het bos waar wij heen gingen. Voor het eerste CEV's gehad zonder mijn ogen dicht te hebben gehad

Bizar veel last gehad van tracers en beelden die bleven hangen. Vooral in combinatie met plotseling licht waardoor je ogen moeilijk aanpaste.
Heel vet stofje, lekker lang en je blijft er goed helder bij. Je lichaam raakt wel flink van slag.
Erg genoten van dit stofje!

De vraagteken is overbodig hoor
Maar vet is het hé? Vind het een geweldig stofje, beter dan de B-versie. Ook geweldig voor op een feest, festival iig met veel verschillende muziekstijlen. Echt zwaar genoten op The Qontinent (zaterdag editie), qua belevenis mijn beste festival deze zomer dankzij dat stofje. Ooit nog een keer in een thuissetting proberen. Hoe lang hield het trouwens aan?
Hoofdcoach schreef:
Trippen op een feest lijkt me raar

Nee, het is echt geweldig!
PNXRMX schreef:
Nog 5 daagjes en dan gaan we voor 't eerst trippen op een feest! Mayday welteverstaan, 2c-i op XXL Raw zie ik niet zo zitten

2c-i! Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik denk dat je het in ieder geval geweldig gaat vinden, het geeft een hele nieuwe beleving aan een feest. Als je 20-30 feesten per jaar doet, is het ook wel eens leuk om wat anders mee te maken op een feest en daar is 2c-x een geweldige oplossing voor

Ik ga binnenkort 2c-e uittesten. Misschien wel in Movie Park Germany na Syndicate. Lijkt me helemaal de bom! En sowieso op Qlimax wordt ook een 2c'tje genuttigd

mrazura schreef:
Keihard gelachen met robert dit weekend. Fuck harddrugs gewoon lekker wiet

Tja, tis dat ze gehaktballen op de lijst hebben gezet, anders had ik dat ook kunnen zeggen

Jeff3rd schreef:
hardcoresjors schreef:
Wat is je langste plafonddienst
Waar space jij het liefst?
Spacehuis
Grasveld
Feest
Schuur
Schoolplein
Speeltuin
Enz.
Ik mis hier de optie : Bij Chukkelien thuis