Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 02:18 

Hardtraxx Addict

Oke. Chukkels, Nando, Mrazura en jamie zonder hardtraxx liggen hier 4dubbel vant lachen en lekker gaan op die facking 2cb.
Echt dit voelt zo kut. En je kan het gewoon niet stoppen. Ik wil echt zo alles bij elkaar vloeken nu. Dit is echt niet leuk. Waarschuwing dus voor alle mensen die 2cb willen gaan proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 02:19 

Iris93 schreef:
Oke. Chukkels, Nando, Mrazura en jamie zonder hardtraxx liggen hier 4dubbel vant lachen en lekker gaan op die facking 2cb.
Echt dit voelt zo kut. En je kan het gewoon niet stoppen. Ik wil echt zo alles bij elkaar vloeken nu. Dit is echt niet leuk. Waarschuwing dus voor alle mensen die 2cb willen gaan proberen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 02:35 

Hardtraxx Veteran

Haha 2cb is Leip :woot: wil snel weer een keer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 10:30 

Hardtraxx Addict

Nou ik niet meer. Trippen is niet echt iets voor mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 10:42 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Ik ga keihard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 10:43 

Bierkoning

Vanavond weer een paar liter harddrugs naar binnen gooien! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 10:59 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:

Je moet je niet richten op de negatieve aspecten want dat versterkt ze alleen maar erg. Ook willen dat het ophoudt helpt niet mee. Klinkt makkelijker dan het is, maar de truc is gewoon om je te richten op leuke dingen. De slechte dingen verdwijnen dan compleet. Mss was je dosis ook te hoog (hoeveel had je?). Ik heb nooit eerder 2cb gedaan, maar wel paddos en 2ci en vond het iedere keer goed te sturen hoe ik me voelde en waar ik me op richtte. Mss hielp het dat ik met een vrij lage dosis paddos begon zodat ik om kon leren gaan met trippen voordat ik heftige dingen mee ging maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 11:31 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Iris93 schreef:

Je moet je niet richten op de negatieve aspecten want dat versterkt ze alleen maar erg. Ook willen dat het ophoudt helpt niet mee. Klinkt makkelijker dan het is, maar de truc is gewoon om je te richten op leuke dingen. De slechte dingen verdwijnen dan compleet. Mss was je dosis ook te hoog (hoeveel had je?). Ik heb nooit eerder 2cb gedaan, maar wel paddos en 2ci en vond het iedere keer goed te sturen hoe ik me voelde en waar ik me op richtte. Mss hielp het dat ik met een vrij lage dosis paddos begon zodat ik om kon leren gaan met trippen voordat ik heftige dingen mee ging maken.

"Go with the flow" zei een maat van mij eens met betrekking tot drugs en nu zeg ik het elke keer dat ik trip.

Beste advies wat ik ooit heb gehad met betrekking tot drugsgebruik.
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk als je het niet over je heen laat komen.
Altijd spijtig om te lezen hoe mensen zich er niet volledig aan over kunnen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 12:59 

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
pandemonium nuchter onmogelijk xd 99% is vdk daar.

maar succes jochie!

Dus jij wil nu al zeggen dat jij in verband met Sinterklaas snoepgoed gaat nuttigen of strooien daar? xd

Dan ga ik vlak bij jullie staan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 13:04 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:
pandemonium nuchter onmogelijk xd 99% is vdk daar.

maar succes jochie!

Dus jij wil nu al zeggen dat jij in verband met Sinterklaas snoepgoed gaat nuttigen of strooien daar? xd

Dan ga ik vlak bij jullie staan :woot:

Rofl ff zak met 5000 pillen de zaal in smijten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 13:09 

[quote="Hoofdcoach'']
Rofl ff zak met 5000 pillen de zaal in smijten xd[/quote]
Whaha laten we het hopen xd maar dat zou alleen maar een natte droom zijn -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 13:51 

Hardtraxx Veteran

Trippen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 14:17 

Citaat:

iedereen met mond open op de grond liggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 15:27 

KSwoosh schreef:
Citaat:

iedereen met mond open op de grond liggen xd

Blweh... Kzie het al helemaal voor me xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 23:37 

Hardtraxx Veteran

Het is me gelukt! Een zaterdagavond eindelijk weer eens doorgebracht zonder troep, kan weinig meer fout gaan nu omdat ik al weer thuis ben. Heb toch nix liggen.. Zeer trots op me zelf. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 03:02 

Bierkoning

ik bnd ook trpts op jen wesleyQ!

ik he zelf oookgeendugsop abanavodn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 04:04 

Hardtraxxer

Pff die shotjes komen hard aan op een lege maag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 09:36 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
ik bnd ook trpts op jen wesleyQ!

Dat is te zien aan je manier van typen! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 10:43 

Pommer schreef:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:14 

Hardtraxx Veteran

Aja alcohol was ook drugs, dan telt het niet bij mij. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 16:52 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Oh trouwens, ik denk er nu pas weer aan, op Q-Base draaide NC & WS Put It On, en om een of andere vage reden had ik daarna het hele feest lang zo'n beetje elke 5 á 10 minuten het gevoel dat ik de vocals van Put It On hoorde door een bepaalde track, dus net alsof er even mee geteased werd, alleen ik heb hem helemaal niet meer gehoord daarna, echt supervaag xd Komt dit door de drugs? Of mss aan de 1e x oordoppen ofzo? Of gewoon raar toeval :P

Haha, ik dacht al dat ik een mental breakdown ofzowiets had de laatste tijd... Op Cellekes (festival hier id buurt) dacht ik constant tijdens de set van B-front dat hij For The Girls was aan het teasen waardoor ik dus als een malle 'AM JOO AM JOO AM JOOO' aant het zingen was terwijl die helemaal niet gedraaid werd... Uiteindelijk werd ie dan toch gedraaid als een vd afsluiters en toen wist ik de vocals niet meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 16:57 

Hardtraxx Addict

DjDeenite schreef:
Pommer schreef:
Oh trouwens, ik denk er nu pas weer aan, op Q-Base draaide NC & WS Put It On, en om een of andere vage reden had ik daarna het hele feest lang zo'n beetje elke 5 á 10 minuten het gevoel dat ik de vocals van Put It On hoorde door een bepaalde track, dus net alsof er even mee geteased werd, alleen ik heb hem helemaal niet meer gehoord daarna, echt supervaag xd Komt dit door de drugs? Of mss aan de 1e x oordoppen ofzo? Of gewoon raar toeval :P

Haha, ik dacht al dat ik een mental breakdown ofzowiets had de laatste tijd... Op Cellekes (festival hier id buurt) dacht ik constant tijdens de set van B-front dat hij For The Girls was aan het teasen waardoor ik dus als een malle 'AM JOO AM JOO AM JOOO' aant het zingen was terwijl die helemaal niet gedraaid werd... Uiteindelijk werd ie dan toch gedraaid als een vd afsluiters en toen wist ik de vocals niet meer xd

Ik herken dit heel erg! Heb t regelmatig gehad, maar was altijd alleen wanneer ik pillen op had. En het waren vaak nummer die ik heel graag wilde horen juist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:02 

Hardtraxxer

mr_vertigo schreef:
En het waren vaak nummer die ik heel graag wilde horen juist :P

Klopt! Ik ging ernaartoe met de bedoeling van: "ik wil vanavond Tonight Remix horen, For The Girls, Welcome The Darkness, Psycho en Kings Of The Underground". :$ Toen For The Girls uiteindelijk werd gedraaid ging ik echt als een gek en heb ik echt tegen iedereen rondom mij in een straal van 3m gezegd dat ik hier zooo lang opgewacht heb... (blijkbaar want dat stuk was ik even kwijt) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Toen ik naar the viper ging had ik ook echt t idee dat ik helemaal los wou gaan op bepaalde nummers, uit eindelijk was ik zo wazig dat ik niet eens door heb gehad welk nummer werd gedraait, en nu komt er telkens weer een nummertje naar boven waarvan ik denk oowjaa, daar stond ik nog op te gaan!
Maar platen die ik echt had verwacht heb ik niet meegekregen!
En ik denk haast wel dat ze gedraait zijn!
Achja, was ook wazig! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:21 

Hardtraxxer

En het bekeken gevoel klopt, maar je denkt wat je wil denken idd. En op zo'n momenten voor je je echt gewoon een zieke sexbom?! :x
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic