hardcoresjors schreef:
Hoofdcoach schreef:
No offense maar als je ouders een drugstest voor je gaan kopen is er toch wel wat mis met de relatie tussen jou en je ouders...

maarja sterkte iig
dat is er nooit geweest, ik heb t zelf verneukt door te liegen, ze willen alleen controleren of ik echt stop, en mn mentrix heeft ook tegen mn moeder gezegt dat ze dacht dat ik wel is een pilletje heb gebruikt, maar waar ik bij was heeft ze daar niks over gezegt!
ze is zoiezo een gebruiker geweest anders kan ze dat nooit zien, de enige keer na de vakantie was vorig weekend!

Oke nouja die test kom je wel door hoor als je gewoon nu niks gebruikt.
En over pandemonium nuchter; tuurlijk gaat je dat lukken als je gewoon van te voren goed slaapt en eet. Ik kan zelf zelfs harder los gaan zonder pillen

of je gaat vodka red bull drinken... op vakantie gedaan en toen stond ik om 7 uur nog te stuiteren als een mafkees

93Wesley93 schreef:
Morgen misschien toch naar Euphoria, mijn doel is om daar verdomme eindelijk na 5 weekenden gekheid weer is een weekendje nuchter door te brengen.

Jammer dat heel de groep wel weer gaat snoepen maar toch ligt natuurlijk in me eigen handen maarja, gaat wel lukken het is echt ff genoeg geweest nu lekker pauze houden, en als ik ga morgen lekker biertjes drinken.

Ik zou er idd maar vanaf blijven na 5 weekenden

met een aantal biertjes heb je het ook leuk hoor