Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 16:58 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Vanavond voor het eerst 2c-b dankzij een lief persoon :innocent:
Ben benieuwd :D

ga jij naar kampen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 16:58 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Ik ben ook benieuwd of jouw benieuwdheid het leuk gaat vinden ^^

roberttt schreef:
Hoofdcoach schreef:

ga jij naar kampen

Nee, hij gaat naar Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 16:59 

Donateur

Neem niet teveel! als je hulplijnen gaat bellen is het fout :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 17:00 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Voor een eerste keer is 18-20mg oraal genoeg. 24mg zoals wij deden is ook nog wel binnen de grens alleen dan moet je ook slikken en niet snuiven want dan krijg je Defqon taferelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 17:01 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Voor een eerste keer is 18-20mg oraal genoeg. 24mg zoals wij deden is ook nog wel binnen de grens alleen dan moet je ook slikken en niet snuiven want dan krijg je Defqon taferelen xd

24??? dat was wel dik boven de 35 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 17:04 

Hardtraxx Veteran

Haha 20mg oraal is wel safe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 17:04 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

24??? dat was wel dik boven de 35 :lol:

Nope, was 24. We dachten eerst dat het 12mg was, want er lag 60mg op het weegschaaltje. Delen door 5 is 12 pp. Maar aangezien die weegschaal niet nauwkeurig is onder de 100mg, hadden we eigenlijk het sealtje moeten wegen. Echter bedachten we dat ná onze trip en bleek er 120-130mg uit te zijn :P

En dat is erg veel met 76% zuivere 2C-B ;) Gelukkig heb ik nu een nauwkeurige weegschaal die op de mg nauwkeurig is (met mogelijke afwijking van 2-3mg). ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 17:06 

Donateur

Oke.. jij weet niet alles boy
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Oke.. jij weet niet alles boy

Ok, iets zegt me dat ik nu enorm blij ben dat er geen mogelijkheid is dat jij persoonlijk de 2C-B komt afwegen vanavond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ik denk dat als je ma het zo erg vind dat ze je pis gaat controleren je mss toch wel ff beter bij jezelf moet na gaan denken over je gebruik.
Dat i.c.m. wat je hier af en toe neer zet vind ik het niet heel gek.

Mn ma vind he niet zo heel erg, het is meer om te controleren of ik echt stop met blow, en eigenlijk alleen omdat ik heb gelogen over hoevaak ik blow,
Achja, misschien doen ze hem niet eens meteen, ik hoop erop dat er geen harddrugs gevonden word, wiet boeit me helemaal niks meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:05 

hardcoresjors schreef:
KSwoosh schreef:
Ik denk dat als je ma het zo erg vind dat ze je pis gaat controleren je mss toch wel ff beter bij jezelf moet na gaan denken over je gebruik.
Dat i.c.m. wat je hier af en toe neer zet vind ik het niet heel gek.

Mn ma vind he niet zo heel erg, het is meer om te controleren of ik echt stop met blow, en eigenlijk alleen omdat ik heb gelogen over hoevaak ik blow,
Achja, misschien doen ze hem niet eens meteen, ik hoop erop dat er geen harddrugs gevonden word, wiet boeit me helemaal niks meer!

Jawel als ze controleren op drugs is het ook alle drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:12 

Hardtraxx Veteran

XTC, speed (amfetamine) en efedra zijn 48 - 72 uur aantoonbaar.

Dit vond ik ergens op internet over een plasttest, zou dit kloppen?
Ik hoop het, anders zeg ik dat er wat in mn drinken is gegooit, voorlopig mag ik niet meer naar feestjes, en dit is ook een goed moment voor minimaal een half jaar pauze als het niet langer is!
Stel ik mag naar Pandemonium, ga ik het nuchter doen, is dit moeilijk vol te houden een hele nacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

No offense maar als je ouders een drugstest voor je gaan kopen is er toch wel wat mis met de relatie tussen jou en je ouders... :P maarja sterkte iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:21 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
No offense maar als je ouders een drugstest voor je gaan kopen is er toch wel wat mis met de relatie tussen jou en je ouders... :P maarja sterkte iig

dat is er nooit geweest, ik heb t zelf verneukt door te liegen, ze willen alleen controleren of ik echt stop, en mn mentrix heeft ook tegen mn moeder gezegt dat ze dacht dat ik wel is een pilletje heb gebruikt, maar waar ik bij was heeft ze daar niks over gezegt!
ze is zoiezo een gebruiker geweest anders kan ze dat nooit zien, de enige keer na de vakantie was vorig weekend! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:24 

Hardtraxx Veteran

Morgen misschien toch naar Euphoria, mijn doel is om daar verdomme eindelijk na 5 weekenden gekheid weer is een weekendje nuchter door te brengen. :P Jammer dat heel de groep wel weer gaat snoepen maar toch ligt natuurlijk in me eigen handen maarja, gaat wel lukken het is echt ff genoeg geweest nu lekker pauze houden, en als ik ga morgen lekker biertjes drinken. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:27 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Hoofdcoach schreef:

dat is er nooit geweest, ik heb t zelf verneukt door te liegen, ze willen alleen controleren of ik echt stop, en mn mentrix heeft ook tegen mn moeder gezegt dat ze dacht dat ik wel is een pilletje heb gebruikt, maar waar ik bij was heeft ze daar niks over gezegt!
ze is zoiezo een gebruiker geweest anders kan ze dat nooit zien, de enige keer na de vakantie was vorig weekend! :huh:

Oke nouja die test kom je wel door hoor als je gewoon nu niks gebruikt.
En over pandemonium nuchter; tuurlijk gaat je dat lukken als je gewoon van te voren goed slaapt en eet. Ik kan zelf zelfs harder los gaan zonder pillen :P of je gaat vodka red bull drinken... op vakantie gedaan en toen stond ik om 7 uur nog te stuiteren als een mafkees xd

93Wesley93 schreef:
Morgen misschien toch naar Euphoria, mijn doel is om daar verdomme eindelijk na 5 weekenden gekheid weer is een weekendje nuchter door te brengen. :P Jammer dat heel de groep wel weer gaat snoepen maar toch ligt natuurlijk in me eigen handen maarja, gaat wel lukken het is echt ff genoeg geweest nu lekker pauze houden, en als ik ga morgen lekker biertjes drinken. :beer:

Ik zou er idd maar vanaf blijven na 5 weekenden xd met een aantal biertjes heb je het ook leuk hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:33 

Hardtraxx Veteran

@hoofdcoach bedankt man, hoop dat je gelijk hebt, en dan maar hopen dak naar pandemonium mag en daar gewoon keihard los gaan, ik ga de komende tijd mezelf is bewijzen zonder drugs!

kan je in een test eigenlijk iets zien over de hoeveelheid wiet die je gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Ik zou er idd maar vanaf blijven na 5 weekenden xd met een aantal biertjes heb je het ook leuk hoor

Inderdaad, heb deze zomer genoeg feestjes ook alleen op bier gedaan en daar vermaakte ik me ook prima. Het ging gewoon veels te gemakkelijk en onverwachts de laatste weken. Maar ik had al langer gepland dat het na Q-Base weer eventjes welletjes is geweest. :) Ging daar normaal alleen pep doen maar door gebrek aan pep na een paar uur kwam er ook weer een snoepje van, ben toen alleen gestrafd met vaagheid toen maarja, nu gaan we gewoon voor die lekkere pauze. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:38 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
@hoofdcoach bedankt man, hoop dat je gelijk hebt, en dan maar hopen dak naar pandemonium mag en daar gewoon keihard los gaan, ik ga de komende tijd mezelf is bewijzen zonder drugs!

kan je in een test eigenlijk iets zien over de hoeveelheid wiet die je gebruikt?

Hey, no offence verder maar als je echt van de muziek houdt kan je er toch wel een nacht uithouden? Het lijkt er nu meer op dat je naar die feestjes gaat om drugs te gebruiken..

Begrijp me niet verkeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:47 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
hardcoresjors schreef:

Hey, no offence verder maar als je echt van de muziek houdt kan je er toch wel een nacht uithouden? Het lijkt er nu meer op dat je naar die feestjes gaat om drugs te gebruiken..

Ik snap wat je bedoeld, maar ik bedoel alleen of ik dan niet helemaal inkak op het einde, heb ook geen zin om ergens op t eind op een kruk te zitten en moeite aan het doen met om me ogen open te houden!
Maar nu baal ik pas echt, krijg een SMS dat ik als ik wil zo mee kan naar rijden naar Syndicate, dan heb ik het geld wel over voor dat kaartje, maar nu mag ik voorlopig dus niet naar feestjes van mn ouders...
Ik baal als een stekker nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:49 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
jRn schreef:
hardcoresjors schreef:

Ik snap wat je bedoeld, maar ik bedoel alleen of ik dan niet helemaal inkak op het einde, heb ook geen zin om ergens op t eind op een kruk te zitten en moeite aan het doen met om me ogen open te houden!
Maar nu baal ik pas echt, krijg een SMS dat ik als ik wil zo mee kan naar rijden naar Syndicate, dan heb ik het geld wel over voor dat kaartje, maar nu mag ik voorlopig dus niet naar feestjes van mn ouders...
Ik baal als een stekker nu!

Haha, gewoon voorbeeldig gedragen en wie weet kan je nog weg! Goede cijfers halen dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:52 

Donateur

pandemonium nuchter onmogelijk xd 99% is vdk daar.

maar succes jochie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 18:52 

Hardtraxx Veteran

Ik ga keihard mn best doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
pandemonium nuchter onmogelijk xd 99% is vdk daar.

maar succes jochie!

Dus jij wil nu al zeggen dat jij in verband met Sinterklaas snoepgoed gaat nuttigen of strooien daar? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2011 19:36 

Hardtraxx Addict

Wie zoet is krijgt lekkers
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic