Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 18 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
WTF, ik ben zojuist 'out' gegaan door wiet :huh: ! Ik schrok me kapot toen ik weer 'terug' was
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Chukkels wrote:
Taxi wrote:Ok, kan ik nou beter de oranje olifanten, of de groene nemen?
Groene waren epic, oranje blijken meer in te zitten. Het zijn beide prima pillen, dus it's your call :)
Hoeveel zou er in die oranje trouwens zitten dan?
Daveytl wrote:WTF, ik ben zojuist 'out' gegaan door wiet :huh: ! Ik schrok me kapot toen ik weer 'terug' was

Ook wel eens meegemaakt. Echt niet prettig. Extreme kwantiteiten, of gewoon verkeerd gevallen/slechte omstandigheden?
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Daveytl wrote:WTF, ik ben zojuist 'out' gegaan door wiet :huh: ! Ik schrok me kapot toen ik weer 'terug' was
jij gebruikte toch niet
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Oh ja, dat heb ik laatst gehad, ik moest zitten, anders was het verkeerd gegaan, nog nooit zoiets meegemaakt, heb al zat geblowd inmiddels, nooit last van gehad, tot dan.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Dat lijkt me niet prettig. Ben zondag ook bijna knock out gegaan na wiet, was wel nadat ik aardig wat had gesnoept maar toch... Was ook wel een beetje een punt dat ik vond dat ik te ver ben gegaan. D'r moet wel echt heel wat gebeuren wil je mij knock out krijgen :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Taxi wrote:
Chukkels wrote:
Taxi wrote:Ok, kan ik nou beter de oranje olifanten, of de groene nemen?
Groene waren epic, oranje blijken meer in te zitten. Het zijn beide prima pillen, dus it's your call :)
Hoeveel zou er in die oranje trouwens zitten dan?
Naar schatting 165-190. 2 testresultaten zijn bekent van 171 en 187.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Wat zou ik graag een keer Zimmersion horen onder invloed :loving: Lijkt me onbeschrijflijk
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Heb niet veel extreem veel gehad. 1 jointje, maar had ook al bier op en wasnog een beetje ziek. Inmiddels lekker uitgeweest en nog ff wat gegeten, maar heb nog wel koppijn (vooral van de val denk ik).
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ik heb ook een keer gehad dat ik een beetje ziek was en een joint ging roken, paar minuten na de joint zag ik donkere kringen om mn 'zicht' zeg maar en alles werd wazig, toen ben ik idd gaan zitten en ging het weer goed, ik dacht ook echt dat ik knock out ging terwijl ik heel vaak blowde!
Kan gebeuren he!

Heb ook wel is moeten kotsen van wiet maarja, de ene keer valt ie slecht, en de andere 100 keer niet! :D
Hardtraxxer
157 posts member since 2011
last seen Mar 2012
is de alcohol davey..
Eerst drinken en dan blowen is niet echt chill ofzo.. andersom is 10x beter..
Als je vaak blowt als je gedronken hebt zul je er minder last van krijgen, maar dat je ´out´ ging komt door de combinatie met alcohol..
M
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Je kan beter blowen en drinken tegelijkertijd want als je eerst het 1 doet en dan het ander kan je wel eens bad gaan.
Maar dat is meestal alleen als je afentoe blowt. ;)
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Bump
Donateur
last seen Sep 2014
Project 141 wrote:Alsof de mensen dit topic anders niet kunnen vinden ;)
nope
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
mn ma heeft 3 testen besteld om te controleren of ik echt ben gestopt, geen idee wat voor, maar gaan die pep en pillen wel snel uit je bloed/pis?
ik stress hem nu wel een beetje! :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Er was meer dan 2 uur niet post
Donateur
last seen Sep 2014
Hooli wrote:Er was meer dan 2 uur niet post
ja slecht ;o
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
kruiwagentje wrote:is de alcohol davey..
Eerst drinken en dan blowen is niet echt chill ofzo.. andersom is 10x beter..
Als je vaak blowt als je gedronken hebt zul je er minder last van krijgen, maar dat je ´out´ ging komt door de combinatie met alcohol..
Heb al vaker die combinatie gedaan, gaat 8/10 keer goed. Dit keer dus niet :lol:
Begon me heel kut te voelen in mijn hoofd, helemaal duizelig. Dacht dat ik moest overgeven, en dat zei ik dus ook tegen mijn vrienden. Ik ging dus tegen de muur aan staan, en vanaf toen weet ik niks meer.

Blijkbaar deed ik eerst een paar stappen naar voren, en toen viel ik om. Toen ik eenmaal weer wakker werd, dacht ik dat ik in een bed lag. Wel kut dat het gebeurt, maar aan de andere kant geef ik er ook weinig om.

En nog @Roberttt op jouw eerste reactie, dat ik niet gebruik: ik doe ongeveer eens in de maand een jointje, maar geen pillen of iets dergelijks ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Project 141 wrote:
hardcoresjors wrote:mn ma heeft 3 testen besteld om te controleren of ik echt ben gestopt, geen idee wat voor, maar gaan die pep en pillen wel snel uit je bloed/pis?
Geen idee :/ hoe lang is geleden dat je gesnoept hebt?
Zaterdag :$
testen zijn vandaag besteld op internet, geen idee hoelang het verzenden duurt, stoppen lijkt me een puik plan >.<
S
hardcoresjors wrote:
Project 141 wrote:
hardcoresjors wrote:mn ma heeft 3 testen besteld om te controleren of ik echt ben gestopt, geen idee wat voor, maar gaan die pep en pillen wel snel uit je bloed/pis?
Geen idee :/ hoe lang is geleden dat je gesnoept hebt?
Zaterdag :$
testen zijn vandaag besteld op internet, geen idee hoelang het verzenden duurt, stoppen lijkt me een puik plan >.<
MDMA is binnen een dag weg uit je lichaam. Pep weet ik niet.
G
Ik denk dat als je ma het zo erg vind dat ze je pis gaat controleren je mss toch wel ff beter bij jezelf moet na gaan denken over je gebruik.
Dat i.c.m. wat je hier af en toe neer zet vind ik het niet heel gek.
Donateur
last seen Sep 2014
Daveytl wrote:
En nog @Roberttt op jouw eerste reactie, dat ik niet gebruik: ik doe ongeveer eens in de maand een jointje, maar geen pillen of iets dergelijks ;)

Moet maar is of niet.. qountdown ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
roberttt wrote:
Daveytl wrote:

Ik moet helemaal niks ^^
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Daveytl wrote:
roberttt wrote:
Daveytl wrote:

Ik moet helemaal niks ^^
Pas maar op hoor Davey, je zal niet de eerste zijn die aan de drugs wordt aangepraat door Robert xd
Donateur
last seen Sep 2014
Bleh ik raad het juist af.. kut drugs ..
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Vanavond voor het eerst 2c-b dankzij een lief persoon :innocent:
Ben benieuwd :D