Jurheinen schreef:
Wat ik heb ook heb sinds Q-base, Dat ik 10000x liever drugs gebruik op "mainstream" dan op "raw" hardstyle? Vond het eerlijk gezegd echt niet relaxed op het wat hardere werk.
Dat heb ik ook, daarom doe ik feesten als Loudness & Bass Academy zonder drugs, en Euphoria ofzo met drugs.
Zaterdag ook op Q-Base intens genoten van Wildstylez & Noisecontrollers, tracks als Tonight Remix, Dream Dust, Tear u Down etc. geven me zo'n heerlijk gevoel dan, maar als ik dan Psychedelic Trip of Under Attack ofzo hoor, wil ik raggen en niet een beetje lopen spacen/genieten
dawasiknie schreef:
Na een tijdje word je wel duf van drank idd, maar als je niet te vroeg begint met pilsen dan kan ik makkelijk heel de avond door. Alcohol is wat dat betreft echt een oppepper voor mij. Maar dan niet zo geforceerd.
Alcohol is gewoon mijn pep
Ik drink gewoon een heel feest door bier, geeft me echt super veel energie.
Iedereen zegt dat het zo slecht is in combinatie met X, maar ik vind het heerlijk, X voor het gevoel & bier voor de energie
Ik zou trouwens niet zeggen dat het een pijnstiller is voor (rug)pijn, ik heb zaterdag namelijk ook het halve feest met rugpijn rondgelopen
Alleen had ik daar tijdens stilstaan last van, maar tijdens het stampen viel het mee, dus dan weet je wat je moet doen