Kzou zeggen dat je het gewoon af en toe wel doetwrote:Doe wat je niet laten kunt.wrote:Ik ga toch toegeven dat ik heb geblowt,
ga alleen zeggen dat ik op de terug weg van the viper heb gedaan maar dat dan van me mentrix nergens op slaat, dat ik gewoon laat naar bed ga enz.![]()
had ff tijd nodig om moed te verzamelen...
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Jullie spelen wel allemaal advocaat van de duivel zeg.
Als deze knul drugs kan gebruiken, kan hij ook prima zelf beslissen nemen.
Al is het wel een behoorlijk kwalijke zaak dat een docent op bij een persoon op zestienjarige leeftijd al drugsgebruik herkent. Dat kan nooit goed zijn.
Al is het wel een behoorlijk kwalijke zaak dat een docent op bij een persoon op zestienjarige leeftijd al drugsgebruik herkent. Dat kan nooit goed zijn.
-
T
Kan je na gaan hoeveel die gebruikt...wrote:Jullie spelen wel allemaal advocaat van de duivel zeg.
Toch twijfel ik nog steeds of het geen troll account is
wat bedoel je?wrote:Toch twijfel ik nog steeds of het geen troll account is
Dat je een account bent die gewoon een beetje loopt aan te kutten, al betwijfel ik dat.wrote:wat bedoel je?wrote:Toch twijfel ik nog steeds of het geen troll account is
kom pandemonium dan? daar ga ik waarsschijnlijk heenwrote:Dat je een account bent die gewoon een beetje loopt aan te kutten, al betwijfel ik dat.wrote:wat bedoel je?wrote:Toch twijfel ik nog steeds of het geen troll account is
Ik twijfel niet en ik hou niet zo van hardcore.wrote: kom pandemonium dan? daar ga ik waarsschijnlijk heen
Iig niet van de hardcore die opt moment wordt gemaakt.
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Troll= Iemand die zich onwetend over een onderwerp voor doet. Dit geval drugs. Jij zegt dat je mentrix je door heeft etc. Dus hij denkt dat het niet waar is en je gewoon iemand bent die het verzint voor aandacht.
Hehe, ik geloof het ook niet dat hij een troll is hoor. Zeker niet als je die foto's ziet. Maar Pandemonium ben ik ook zeker bij. Kijken of Sinterklaas wat snoepgoed uitdeelt of al denk ik van niet 
-
T
Gezellig met mij mee in area 3?wrote:Hehe, ik geloof het ook niet dat hij een troll is hoor. Zeker niet als je die foto's ziet. Maar Pandemonium ben ik ook zeker bij. Kijken of Sinterklaas wat snoepgoed uitdeelt of al denk ik van niet
het gaat over wiet niet over pep en pillen als jullie dat soms denkenwrote:Troll= Iemand die zich onwetend over een onderwerp voor doet. Dit geval drugs. Jij zegt dat je mentrix je door heeft etc. Dus hij denkt dat het niet waar is en je gewoon iemand bent die het verzint voor aandacht.
Lolz.wrote:het gaat over wiet niet over pep en pillen als jullie dat soms denkenwrote:Troll= Iemand die zich onwetend over een onderwerp voor doet. Dit geval drugs. Jij zegt dat je mentrix je door heeft etc. Dus hij denkt dat het niet waar is en je gewoon iemand bent die het verzint voor aandacht.
Wij denken dat het allemaal over pep en pillen gaat.
Tis maar fucking wiet.
Iemand die niet geblowd heeft, tja, is gewoon, uuuh, geheelonthouder ofzo.
Like wtf man..
Waarom zoveel drama over een beetje wiet?
volgens mij weten de meeste dat al want dat heb ik al aardig vaak duidelijk proberen te makenwrote:Lolz.wrote:het gaat over wiet niet over pep en pillen als jullie dat soms denkenwrote:Troll= Iemand die zich onwetend over een onderwerp voor doet. Dit geval drugs. Jij zegt dat je mentrix je door heeft etc. Dus hij denkt dat het niet waar is en je gewoon iemand bent die het verzint voor aandacht.
Wij denken dat het allemaal over pep en pillen gaat.
Tis maar fucking wiet.
Iemand die niet geblowd heeft, tja, is gewoon, uuuh, geheelonthouder ofzo.
Like wtf man..
Waarom zoveel drama over een beetje wiet?
-
T
wrote:mn mentrix gaat mn ouders bellen om een drugstest te doen, ze vind dat ik alle symptomen van een gebruiker heb...
heb afgelopen weekend pillen gegeten en pep gesnoven, verder vanmorgen nog een joint gerookt!
ik ga vollop ontkennen en hopen dat die test ff duurt, maar hoelang blijven pillen en pep in je bloed zitten?
wrote:wrote:mn mentrix gaat mn ouders bellen om een drugstest te doen, ze vind dat ik alle symptomen van een gebruiker heb...
heb afgelopen weekend pillen gegeten en pep gesnoven, verder vanmorgen nog een joint gerookt!
ik ga vollop ontkennen en hopen dat die test ff duurt, maar hoelang blijven pillen en pep in je bloed zitten?
Juistem, zeer duidelijk.
Toevallig jointje gerookt?
Hahahaahhaha het gaat over wiet?! Wat de fak man, dat is niks.wrote:wrote:wrote:mn mentrix gaat mn ouders bellen om een drugstest te doen, ze vind dat ik alle symptomen van een gebruiker heb...
Juistem, zeer duidelijk.
iedereen zei toch dat pillen en pep binnen 3 dagen uit je bloed waren?wrote:wrote:mn mentrix gaat mn ouders bellen om een drugstest te doen, ze vind dat ik alle symptomen van een gebruiker heb...
die 3 dagen zijn morgen alweer voorbij hoor!
Dit werkt beterwrote:Komt wel goed schatje![]()

-
T
Ja net nog man kwartiertje geleden ofzowrote:wrote:wrote:mn mentrix gaat mn ouders bellen om een drugstest te doen, ze vind dat ik alle symptomen van een gebruiker heb...
Juistem, zeer duidelijk.
Ik had het over die andere knulwrote:
Ja net nog man kwartiertje geleden ofzoHoop maar niet dat me ouders het zien
Jezelf ophangen ook als je van problemen af wilt komen.wrote:maar fruitdrank is gezond
-
T
Oooh my badwrote:Ik had het over die andere knulwrote:
Jezelf ophangen ook als je van problemen af wilt komen.wrote:maar fruitdrank is gezond
No problemo honingbijtje.wrote:Oooh my badwrote:Ik had het over die andere knulwrote: