Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:26 

Hardtraxx Veteran

Je brengt je eigen alleen maar verder van huis zo, maar goed doe lekker wat je zelf wilt. De tijd zal je toch leren dat de waarheid altijd boven water komt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:28 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Oke voor de duidelijkheid,
mn mentrix vind dat mn ouders een drugstest moeten doen,
ik heb tegen mijn ouders en mn mentrix ontkent dat ik heb gebruikt,
mn ouders zeggen als je het echt niet gebruikt, dan gaan we zo'n test doen om dat aan je mentrix te laten zien,
wat ik dus ga doen is een maat laten pissen voor me, alleen dan moet het wel een plastest zijn, anders ben ik dus de lul maar dan zeg ik dat ik na the viper een jointje heb gerookt voor dat we de trein instapte maar dat ik het niet vaker doe!
t is toch logisch dat een kind van 16 ontkent tegen zijn ouders :thumbdown:
ik zoek het wel ff uit, maar iig bedankt voor sommige reacties!

:thumbup:

Zeg het gewoon eerlijk tegen je ouders en je mentrix. Eerlijkheid duurt het langst, als je dit gaat verzwijgen en vervolgens blijkt er uit welke test dan ook dat wél je gebruikt hebt, ben je denk ik verder van huis.

Nja, wat Wesley dus zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:29 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, Ouders komen er op de een of andere manier altijd achter. Tijd zal het leren
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:31 

Hardtraxxer

Mijn ouders vinden liegen erger dan drugsgebruik XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:32 

Hardtraxx Veteran

Nee ik ga het niet toegeven, vind het vrij logisch dat je het niet zo 1,2,3 toegeeft!
Dus wacht t wel af, heb liever dat ze er later achterkomen dan dat ik t toegeef, dat vind ik iets te lastig, misschien raar maarja... :$ zo zie ik het..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

Ik ga trouwens wel stoppen met blowen nu! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:35 

Hardtraxx Addict

Hahaha nóg een reden om niet met drugs te spelen als je 16 bent. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:37 

Hardtraxx Veteran

Wat ik heb ook heb sinds Q-base, Dat ik 10000x liever drugs gebruik op "mainstream" dan op "raw" hardstyle? Vond het eerlijk gezegd echt niet relaxed op het wat hardere werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Nee ik ga het niet toegeven, vind het vrij logisch dat je het niet zo 1,2,3 toegeeft!
Dus wacht t wel af, heb liever dat ze er later achterkomen dan dat ik t toegeef, dat vind ik iets te lastig, misschien raar maarja... :$ zo zie ik het..

Ik zou bijna willen zeggen, ik hoop dat je ouders er achter komen, maar dat doe ik maar niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:41 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
hardcoresjors schreef:

Ik zou bijna willen zeggen, ik hoop dat je ouders er achter komen, maar dat doe ik maar niet >.<

op de 1 of andere manier ik ook een beetje, want ben best wel benieuwd naar hun reactie!
ik durf het gewoon niet toe te geven >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:42 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Wat ik heb ook heb sinds Q-base, Dat ik 10000x liever drugs gebruik op "mainstream" dan op "raw" hardstyle? Vond het eerlijk gezegd echt niet relaxed op het wat hardere werk.

Dat heb ik helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:47 

Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:

Heb ik juist totaal het tegenover gestelde.

Mag ik vragen wat je er niet relax aan vond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:48 

Donateur

melodietjes zijn fijner om op te spacen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:51 

Donateur

Ik heb al heel lang het probleem dat ik na een tijdje moeilijk veel last krijg van m'n onderrug en mn benen loodzwaar worden.

Voor mij iig een belangrijke reden om ermee te kappen op feestjes. Zo heb ik er toch geen flikker aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:52 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Jurheinen schreef:

Heb ik juist totaal het tegenover gestelde.

Mag ik vragen wat je er niet relax aan vond?

Gewoon dat knallende! Wat roberrt zegt, melodietjes zijn veel chiller! Ga sowieso denk ik stoppen met drugs, mijn feest wordt er nou niet echt mooier op. Of ik moet er 5 gaan weg knagen waar ik geen zin meer in heb, heb al genoeg wat feesten op bier gedaan en denk dat ik het daar voortaan bij ga houden :thumbup:..

En wat dawasiknie zegt, ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn rug killed me echt op het einde van een feest als ik drugs op heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:53 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ik heb al heel lang het probleem dat ik na een tijdje moeilijk veel last krijg van m'n onderrug en mn benen loodzwaar worden.

Voor mij iig een belangrijke reden om ermee te kappen op feestjes. Zo heb ik er toch geen flikker aan...

Dat onderrug is echt kut idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:55 

Hardtraxxer

Heb nooit last van me onderrug daarna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:57 

Hardtraxx Veteran

Denk niet zozeer dat de drugs daarvoor zorgt. Ik ben tot nu toe altijd nuchter geweest en na een uurtje of 3 heb ik moeilijk veel last van mijn onderrug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:00 

Donateur

Als ik bier drink dan verdoofd dat tenminste iig en ken ik dwars door de pijngrens heen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:00 

Donateur

El Mare schreef:
Denk niet zozeer dat de drugs daarvoor zorgt. Ik ben tot nu toe altijd nuchter geweest en na een uurtje of 3 heb ik moeilijk veel last van mijn onderrug.

Dit dus, Was decibel de BOB en dus nuchter. En kreeg ook gewoon last van me onderrug. Komt gewoon door het lange staan achter elkaar. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Als ik bier drink dan verdoofd dat tenminste iig en ken ik dwars door de pijngrens heen xd

Aha bier drinken helpt dus tegen de onderrugpijn xd Mja daar worden je benen weer zo loodzwaar van, das imo hetzelfde als met bier gedronken te hebben en dan moeten fietsen, dan krijg ik ook altijd last van mn benen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:04 

Donateur

Na een tijdje word je wel duf van drank idd, maar als je niet te vroeg begint met pilsen dan kan ik makkelijk heel de avond door. Alcohol is wat dat betreft echt een oppepper voor mij. Maar dan niet zo geforceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:07 

Hardtraxx Veteran

Als ik drank nuttig op een feestje, dan sterf ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk is dat, spacen op euforische feestjes. Ik vond spacen (lees: met MDMA) op feesten zoals XQ DBSTF, Qountdown en Knock-Out ook veel vetter dan spacen op feesten zoals Defqon en Loudness (2010). Meeste feesten met een 'raw' line-up neem ik dan ook liever 4-FMP of Mephedrone en heel misschien pep. Of je gaat natuurlijk voor het rondjes lopen :P Maar ik vind het heerlijk om weg te dromen op tracks zoals Smack en Attack Again of om de inslag te krijgen tijdens Stardust. :loving:

Olijfboompje schreef:
Als ik drank nuttig op een feestje, dan sterf ik.

Als ik drank nuttig... Dan krijg je Bass Academy taferelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:13 

Hardtraxx Addict

Drank werkt vrij goed bij mij :P Moet wel af en toe een colatje/redbull tussen door om a. niet te lam te worden en b. beetje energiek te blijven.
Vorige  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic