Ben ik nou de enigste die zich niet bekeken voelden? 
jij bent ook te lelijk om naar te kijkenwrote:Ben ik nou de enigste die zich niet bekeken voelden?
jij bent ook te lelijk om naar te kijkenwrote:Ben ik nou de enigste die zich niet bekeken voelden?
wrote:jij bent ook te lelijk om naar te kijkenwrote:Ben ik nou de enigste die zich niet bekeken voelden?
wrote:jij bent ook te lelijk om naar te kijkenwrote:Ben ik nou de enigste die zich niet bekeken voelden?
wrote:Ikke niet snap?wrote:wrote:JERRY JERRY JERRY![]()
![]()

Fixedwrote:wrote:jij bent ook te lelijk om naar te kijkenwrote:Ben ik nou de enigste die zich niet bekeken voelden?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.................................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
................................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.![]()
.............................
![]()
.
.....![]()
...................
![]()
.....
............![]()
......
![]()
...........
...................![]()
.......................
Dat is zo'n geniaal programmawrote:wrote:Opnieuw
Wie weet in een LSD/Paddo trip. Als men al ouders ziet staan, waarom dan geen magische grootouders?wrote:_0_
wou dat ik ze had
LSD!!!! GIEF!!!!wrote:Wie weet in een LSD/Paddo trip. Als men al ouders ziet staan, waarom dan geen magische grootouders?wrote:_0_
wou dat ik ze had
Duiken! http://www.lsdweb.nl/wrote:LSD!!!! GIEF!!!!wrote:Wie weet in een LSD/Paddo trip. Als men al ouders ziet staan, waarom dan geen magische grootouders?wrote:_0_
wou dat ik ze had
Wat word er dan veel op thunderdome gebruikt?wrote:Thunderdome is geen pillenplek en zeker niet 2 weken vóór Qountdownwrote:niet meer Thunderdome?wrote:Niet iedereen heet Christian en mijn eerste feest is pas Qountdown![]()
Ketawrote:poeder dus
wrote:Twee dagen gestopt met blowen. Heb het er veel moeilijker mee dan ik al die tijd dacht.
Blowen moet je ook niet doen.wrote:Twee dagen gestopt met blowen. Heb het er veel moeilijker mee dan ik al die tijd dacht.
Blowen op z'n tijd is wel leuk hoorwrote:Blowen moet je ook niet doen.wrote:Twee dagen gestopt met blowen. Heb het er veel moeilijker mee dan ik al die tijd dacht.
Ja wel ben ik het met je eens. Moet het wel hasj zijnwrote:Blowen op z'n tijd is wel leuk hoorwrote:Blowen moet je ook niet doen.wrote:Twee dagen gestopt met blowen. Heb het er veel moeilijker mee dan ik al die tijd dacht.